QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Spinderella>> Du har læst med uden at kommentere! Jeg overvejer at aflyse buketten!

Busted :blush:

Til mit forsvar skal altså siges, at du anbefalede din log - du anbefalede altså ikke hvad jeg skulle gøre med din log. Så jeg tænkte det var klogt at læse lidt med på sidelinien inden jeg kastede mig ud i at skrive boom eller andre FMTMU (flotmandstræningsmandsudtryk), idet jeg derved risikerede at bruge vendingerne forkert og gøre mig selv til grin (og selv om du har forklaret morsomhedsmandsmorsomheders potentiale til at afværge statusfald, så vil jeg stadig gerne undgå at tabe ansigt på din hjemmebane).

Link to comment
Share on other sites

Jeg loller :laugh: :laugh: men jeg fatter stadig ikke, hvad Quantanamo curls er :4whistling:

I Quantanamo curls curler du DB op, ligesom du plejer. I toppen slapper du så af i håndleddet, så DB'en ligesom bare hænger, og så udfører du den excentriske del af bevæglsen med afslappet håndled - gerne langsomt. Begyndte på det pga. min bicepsskade, men synes faktisk den er rigtig god. Gør at man kan ramme biceps meget isoleret, men alligevel køre relativt tung, da det kun er den excentriske del af bevægelsen, man isolerer.

Busted :blush:

Til mit forsvar skal altså siges, at du anbefalede din log - du anbefalede altså ikke hvad jeg skulle gøre med din log. Så jeg tænkte det var klogt at læse lidt med på sidelinien inden jeg kastede mig ud i at skrive boom eller andre FMTMU (flotmandstræningsmandsudtryk), idet jeg derved risikerede at bruge vendingerne forkert og gøre mig selv til grin (og selv om du har forklaret morsomhedsmandsmorsomheders potentiale til at afværge statusfald, så vil jeg stadig gerne undgå at tabe ansigt på din hjemmebane).

Din situationsfornemmelse er eksemplarisk!

Skønt med et godt grin fra morgenstunden, TAK TAK :4thumbup:

Jeg får lyst til snart at prøve en træning med jer, når nu vi ikke længere ses i FH. Jeg er overbevist om, at det kan give helt nye dimensioner til min styrketræning :smile:

Styrketræning? Det kender vi ikke noget til. Det er flotmandstræning!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

STRIPPET HYPERTROFISOVS!

f3fba_ORIG-Candice_Swanepoel_Bikini_12.jpg

Jeg har i den forgangne uge været ramt af en let snue, en smule rumlen i maven og muligvis fået lidt træk på lænden og derfor ikke fået trænet i ca. 10 dage. Det sutter æselpølse. Til gengæld mødte jeg BB-coachen Armada i Kongens Have, hvor han var flot i BB-tights og hang ud med muskelproffesor og flotmandstræningsmand Incoqnito. Vi hyggede i solskinnet, og jeg blev bekrfætet i, at sygdom og træning ikke går hånd i hånd.

I går skulle den så have en omgang, og jeg ringede til min BB-ven THE JUICE (the artist formerly known as Karl Æg). Vi havde en pow-wow, og jeg udspurgte ham om det eneste, jeg husker fra vores BB-julefrokost nemlig noget om hans træning. Jeg vil som resultat af dette køre afklædt muskeløgningstræning det næste stykke tid.

Nåh ja - og så har jeg jo fået job i byen, der på dansk hedder eksploderende pik. Jeg skal bo dernede med Lagoon, og vi skal bodybuilde og også arbejde hårdt. Sikke en omvæltning, men sikke det forhåbentlig også bliver morsomt.

Og så kommer der træning. Her:

Nu!

OK:

Eller inden vil jeg lige nævne, at jeg også trænede i går. Stort set samme øvelser, men andre rep ranges. Desuden har jeg naturligvis - i linie med min sædvanlige overdrevne tro på agne evner - tweaket programmet til ukendelighed.

Nuvel - here goes.

"BUM!" sagde det i morges, da jeg mødtes med BBBergur og vi trænede vores muskler. Hey i øvrigt - Her kommer en gåde:

Hvad har TNT og patter tilfælles?

De siger begge bum!

Jeg skulle hive i pinden - altså pinden. En øvelse som min flotmandstræningsmands- og bodybuildingsmandsmakker Christian "Pussy Magnet" Bergur er blevet flot stærk i. Øvelsen altså - ikke pinden. Godt!

Hvilket minder mig om, at vi har fundet ud af at ROLFcopter har verdenrekorden i ildspyning! 8 meter og 40 centimeter! Med jetbenzin! WauW!

Her kommer dagens tal:

Hov - jeg kan ikke finde papiret, hvorpå dagens træning er nedskrevet. Den kommer måske en anden gang. I mellemtiden vil jeg minde om, at man skal huske sine kontrolklip

"Kontrolnumre"

"Jeg skal huske mine kontrolklip"

"KONTROLNUMRE!"

"Jeg skal huske min kontrolnumre"

Søger!

Link to comment
Share on other sites

Her kommer dagens tal:

Hov - jeg kan ikke finde papiret, hvorpå dagens træning er nedskrevet. Den kommer måske en anden gang. I mellemtiden vil jeg minde om, at man skal huske sine kontrolklip

"Kontrolnumre"

"Jeg skal huske mine kontrolklip"

"KONTROLNUMRE!"

"Jeg skal huske min kontrolnumre"

Hahahaha :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hey hvad så jeg hører du fyrer den af?

Ligeså meget som ham her måske?

http://www.youtube.com/watch?v=67EVcxw1bCQ

Det ligner mig, når jeg hører blip blop hjemme foran skærmen.

Bum. Det er et spørgsmål til dig i min log :smile:

Jeg kigger straks på det!

Teaser:

Ulrik aka DykkerJohn har i dag trænet gunZ i 1½ timer!

Bum! - sagde det

Link to comment
Share on other sites

SLAPMANDSTRÆNING!

i-beat-anorexia.jpg

(Ledte egentlig efter et billede af to svagpissere, der var tynde og ærgelige, men faldt over dette relativt morsomme billede:)

Slapmandstræningen var med min ven Bergur her til formiddag. Vi var vist lidt trætte. Kom også i tanke om, at jeg ikke fik aftensmad i går. Medmindre 1 liter Carls Special kan betegnes som aftensmad. Sov klokken 0230. Men klar til træning kl 0930 med Bergur det var jeg.

Har været i svømmeren i Bellahøj et par gange i denne uge, hvor jeg har trænet lidt fridykning. Det er meget lækkert at ligge og holde vejret. At holde vejret er ligesom normal vejrtrækning - bortset fra at man ikke trækker vejret, man holder det! Har dykket en del 50 metre på langbane efterhånden. Sjovt nok synes jeg ikke, at jeg er blevet dårligere til at dykke selvom jeg ikke har trænet hverken det eller svømning i mange år. Blev lidt tændt på dykning efter et par forsøg på at nå bunden et sted i Middelhavet i sidste uge, hvor jeg var på Mallorca. Her lavede jeg desuden træning i det lokale gym, der mindede lidt om LVK. Kostede 7 Euro per gang, hvilket vel er ok. Til gengæld blandede den søde numsepige bag disken alle tre gange én shake til mig med tre (3!) store scoops 100% BROcent valle prot og ½ liter mælk for den vanvittigt billige pris af 1.40 Euro. Det er vel 10 kr! Det var dejligt. Var rigtig stærk sidste torsdag på den solbeskinnede ø, men glemte at tage sovsen med hjem for ak og ve dagens træning var slap: (Har naturligvis trænet flere gange i denne uge , har bare ikke lige fået lokket lysten til at logge i loggen frem.)

Bænk:

Masser af reps og sæt med meget lidt vægt

Skrå bænk:

Se ovenfor

Levrone presses:

Se ovenfor

Laterals:

Se ovenfor

Push downs:

Her var jeg slap!

Squat:

Se ovenfor

Flere pushdowns:

Se ovenfor

Efter træning blev Bergur og jeg enige om, at der er få mennesker, der med vores træningserfaring kan prale af, at være så slappe. Amager SlapMandsTræningsHold! Bum!

Gik hjem i bare tæer i regnvejret og soppede i vandpytter - det var dejligt. Det er vigtigt, at man leger, også når man er en slags voksen.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

ILDELUGTENDE IFORMMANDSTRÆNING!

Ja sikke en odør, der bredte sig fra min tank top i dag. Troede, at den var ren, det var den ikke. Den lugtede lidt som en blanding af noget, der ikke lugter så godt og noget andet som egentlig lugter ok, men uden at dufte sådan rigtigt. Lidt hengemt. Som en tank top, der har været brugt til træning én gang, og så ikke er blevet vasket, men er godt gennemsvedt, og som man så bruger igen. Ja netop sådan. Præcis!

Søger man på gåågle på ordet "bum" får man dette billede:

16468999-bum.jpg

Jeg vil i dag bryde med molnormen for, hvordan man skriver log. Den form, som er den, jeg sædvanligvis benytter, er ellers den mest overskuelige og uden tvivl den optimale for modtageren. I dag vil jeg imidlertid være afsenderorienteret og dermed gøre det nemt for mig selv.

Jeg trænede alene i dag:

Høj skrå DB bænk:

En del sæt op til en 10'er med 30

Sluttede med 15 @ 22

Dips:

5-6 sæt med 20-12 reps med forskellig grebsbredde. Min skulder er pæn og hakket, når jeg dipper. Bare den altid så sådan ud. Måske jeg altid skal dippe?

Laterals:

5-6 sæt med op til 14 kilo. Intet knas med skulderen. Jeg fortsætter med at holde mig fra DB skulderpres og kører tungere i laterals i stedet.

V-grip kabel triceps nedpres:

5 sæt 10-12 reps Rigtig godt håndtag jeg fandt i dag! Sad lige i det korte hoved!

Squat:

3 sæt med 70-75 kilo. Min ryg har drillet. Mine hoftebøjere har været nedern og bla bla og brok brok. Pointen er at jeg dropper dødløft i et stykke tid (mindst) fordi min ryg simpelthen ikke er til det. Jeg er kommet til at tænke på, at jeg begyndte at få problemer med ryggen i død (og squat) da jeg stoppede med at cykle til TSK og i stedet gik 200 m til fitness world. Kan der være en sammenhæng? Måske fordi mine hoftebøjere er blevet godt varme af omkring 20 minutters cykling hver gang tidligere og nu pludselig ikke får noget? Det er et spørgsmål af den slags som er undrende og spørgende!

Benpres:

1 x 10 @ 150

2 x 180 med 10 reps var det vist

Flies:

3 sæt op til 10 med 18 kg

Leg ext.

3 sæt. Højeste rep var med 85. Stille og roligt.

1 arm cable tri ext:

Lidt mere triceps blev det til. 4-5 sæt

Fin træning og så hjem og se mænd der cykler opad og nedad i smarte dragter.

Link to comment
Share on other sites

Men sagde det så "bum" til træning? :smile:

Laver du nogen form for opvarmning inden træning? Jeg har haft stor glæde af at lave nogle af øvelserne fra M2 mobility - især for hoftebøjerne - når man skal lave Flotmandssquat.

Link to comment
Share on other sites

Men sagde det så "bum" til træning? :smile:

Laver du nogen form for opvarmning inden træning? Jeg har haft stor glæde af at lave nogle af øvelserne fra M2 mobility - især for hoftebøjerne - når man skal lave Flotmandssquat.

Ikke så meget bum i dag. Der er mest bum, når hele slapmandsholdet er samlet.

I en lang periode har jeg bare startet stille med lette vægte. Er dog lige begyndt at køre kosak squats som opvarmning. Det lader til at gøre en forskel. Kigger lige på M2 mobility - kender det ikke. Du har vel ikke et link ved hånden?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Ikke så meget bum i dag. Der er mest bum, når hele slapmandsholdet er samlet.

I en lang periode har jeg bare startet stille med lette vægte. Er dog lige begyndt at køre kosak squats som opvarmning. Det lader til at gøre en forskel. Kigger lige på M2 mobility - kender det ikke. Du har vel ikke et link ved hånden?

Der står lidt om det her :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dips:

5-6 sæt med 20-12 reps med forskellig grebsbredde. Min skulder er pæn og hakket, når jeg dipper. Bare den altid så sådan ud. Måske jeg altid skal dippe?

Man får sådan noget flot, velsmagende spyt af det.

copenhagen_long_cut.jpg

Link to comment
Share on other sites

Der står lidt om det her :smile:

Tusind mange tak hr. Det ligner noget jeg har set før. Vil fra nu af begynde min træning med 5 minutter af den slags smidighedsmandspjat

Q: Du skriver fornøjeligt!

Kære Kåre, det er venligt af dig. Tak :smile:

Man får sådan noget flot, velsmagende spyt af det.

copenhagen_long_cut.jpg

Jeg kender ikke dette produkt. Spændende! Jeg troede, at du ville poste et billede af noget dip, men dette dip er vist ikke det jeg forbinder med dip. Altså ikke dip som i dip, men dip.

Har du ikke før fået problemer, i den ene eller den anden skulder, af dips?

Det er korrekt, men jeg kører med mindre ROM og flere reps, og så er der ingen problemer indtil videre.

Link to comment
Share on other sites

Her er også (et) dip:

Et flot dip!

* * *

PREDATORS PULL, PICEPS AND POSTERIOR PAIN!

zz77dbc01f-550x410.jpg

Her er lidt underlægning til dagens tekst. Som vi alle husker er det jo musikken fra startsekvensen i den originale Predator film!

Jeg fløj i helikopter til TSK mødte Dutch aka. Bergur og da Freaky Peak har pushet lidt for mange pencils på det sidste fandt vi artellriet frem og gik i krig.

GUNtanamamo curls:

7-8 sæt fra 12 kilo til 20 og lidt ned igen. 10-12 reps.

"We're a rescue team - not assasins"

WG pull-ups:

4-5 sæt op til 90 for 10 reps i et par sæt. Fik dog lidt bøvl med albuen så jeg stoppede

"Dillon - you son of a bitch"

21's:

4-5 sæt @ 10-12 kg

"If it bleeds - we can kill it!"

Shrugs:

5 sæt @ 110 kg bagpå

"Turn around"

Hypers:

12 @ bw

12 @ 20

12 @ 30

12 @ 35

12 @ 35

12 @ 35

Flot pump i erectoren

"You set us up - it was all bullshit all of it!"

Leg curls:

3 sæt unilateralt med op til 25 kilo. Efter 7 måneder og 10 dage er mit venstre ben nu sig selv igen!

"You're one ugly motherfucker"

Bergur curls:

4 sæt @ 10 kilo

"I ain't got time to bleed"

Og så lidt M2 som jeg faktisk godt kunne lide!

"You got time to duck?"

Hoho! Jeg kan den film udenad! Og da, der jo var gået rigeligt med Predator i den, gik Dutch og jeg også ind og så den nye Predators film. Den var rigtig god og varmede mit gamle Predator hjerte. Den bedste siden originalen! Bum siger det flere gange i filmen, og bum er en lyd, som jeg godt kan lide.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share