forslag/inspiration til 4-ugersprogram


blanco
 Share

Recommended Posts

Jeg startede med at cutte for et par uger siden nu, og efter den SD, som jeg nu er begyndt på, fortsætter jeg endnu nogle måneder. :)

Spørgsmålet er, hvilket program jeg skal give mig til nu her, når jeg starter igen i næste uge. Skæbnen vil desværre, at jeg kun har en måneds tid til at træne i efter min SD, så programmet skal selvfølgelig have en tilsvarende længde. Det skal være et program som er "hypertrofimålrettet" nok til, at jeg ikke mister for meget muskelmasse, men samtidig skal styrke også gerne prioriteres højt (evt. noget i stil med TJs alternative hypertrofi træning??). So far har jeg kun kig på sheiko, men jeg har ikke tiltro til det på hypertrofisiden. Jeg har kørt to runder før, så jeg ved sådan ca. hvad det gør ved mig. ;)

Nogle forslag?

tak, blanco

Link to comment
Share on other sites

Jeg åd rigeligt, da jeg kørte sheiko (grunden til at jeg nu må i gang med at cutte <_< ).

Såvidt jeg husker, havde jeg også et rimeligt gain på bryst under sheiko, men intensiteten fladede lidt ud de sidste to uger, mener jeg. Og udover det mener jeg ikke der skete noget ved triceps overhovedet, måske ligefrem en smule atrofi. Så jeg frygter lidt, hvordan det ikke vil gå i kalorieunderskud

Er der ellers ikke noget input fra MOLlerne? jeg er åben over for næsten alt, og har mulighed for både fullbody og 4-split, ja måske endda træning 6 gange ugentligt, hvis programmet lyder meget overbevisende..... :)

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share