Bruger du cykelhjelm?


Dipy
 Share

Bruger du cykelhjelm?  

121 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Burde gøre det...én af mine venner har lige knaldet hovedet ind igennem bagruden på en varevogn, og fået 20 sting i ansigtet og temlig voldsomme og varige mén :cry:

Det får da en til at tænke lidt mere over hvad man egentlig udsætter sig selv for af fare i hverdagen!

Fx cykler jeg også uden lys, selvom jeg ved hvor svært det er for andre at se mig!

Den eneste grund til at jeg ikke kører med hjelm, er da fordi det ser dumt ud! Det ødelægger frisuren, og også ens "aperance"..... Men gad vide om man ikke vil være ret ligeglad med det, den dag man ligger på hospitalet og er lam fra livet og op?

Edited by pickles
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg bruger cykelhjelm :) - men har kun gjort det i en måned; har snakket om at købe en i 1½ år, men det blev aldrig til noget :thumb_down:

Vi bor lidt ude på landet, hvor der på de små veje ikke er meget plads til en cykel og en bil på samme tid......men alligevel tog jeg mig først sammen, da min søn døde - fordi nu skal der altså ikke ske flere uheld i min familie!

Desuden har jeg altid haft det sådan, at når jeg fik børn og de skulle køre med hjelm, så skulle jeg også - fordi ellers er der ingen logik i det!

Link to comment
Share on other sites

Det er trist at høre det med din søn!

Tak Hessel :)

....det stinker og det gør ondt af h.... til, men jeg opgiver ikke! Den næste må sgu da for f.... får lov til at leve udenfor maven også :)

-------offtopic I know------

Link to comment
Share on other sites

Tak Hessel 

....det stinker og det gør ondt af h.... til, men jeg opgiver ikke! Den næste må sgu da for f.... får lov til at leve udenfor maven også 

Dam, ja det er ikke til at forstille sig, hvordan det må være. Det er stærkt at du ser fremad! God vind! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg bruger den undelyme ikke cykelhjelm, det er helt sikkert ;)

Der er 3 grunde:

1. Det er ser komplet dumt ud(I mine øjne) :lol:

2. Håret sidder altid ad helvede til når man har haft den på - Hvis der så ikke et spejl/butiksrude/whatever i nærheden, går man rundt og ved man ser åndsvag ud, hvilket er røv irriterende <_< Desuden kan man ikke sætte håret lige så godt, efter man har haft hjelm på.

3. Jeg har ikke en cykel. Går rundt eller tager bussen ;)

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share