Hvem vinder EM


Chris27
 Share

  

117 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Poll'en som måtte komme: Hvem vinder EM.

Jeg gætter på Frankrig. Deres spillere er for gode til at floppe, som til VM, så nu får de endnu en pokal.

Danmark ryger ud i kvartfinalen

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jeg tror der er 5 hold der kan vinde, og det er frankrig, italien, spanien, portugal og holland. Dog ser jeg Spanien, Italien og Frankrig som de helt store favoritter. Af de 3 håber jeg Spanien vinder, da jeg virkelig synes de spiller fedt fodbold. Og nu hvor Italien og Spanien spiller under ordentlige forhold(set i forhold til det skandaløse VM, der i den grad ledte tankerne hen på OL i Seoul i 88, men nu var det jo bla. også i samme land det blev afholdt) bliver deet spændende at se om de kan komme til tops. jeg stemte Spanien

Link to comment
Share on other sites

Frankrig, Holland eller Portugal. Alle med topspillere overalt i Europa som kan være med til at afgøre en kamp - her tænkes især på Frankrig og Holland, men også Portugal tror jeg kan overraske med hundrede tusindvis af fans i ryggen!!

Link to comment
Share on other sites

Det er så svært at sige. Alle hold kan jo overraske (suprise), speciel når det er landshold. Mn mit bud lyder på Portugal, utrolig velspillende med mange profiler. Men selvfølgelig også Frankrig/Arsenal er til en topplacering.

Edited by venaN
Link to comment
Share on other sites

Jeg stemte Portugal, men tror egentlig også at Holland/Barca ;) har en god chance for at hive guldet hjem. Portugal tror jeg på fordi hjemmeholdet næsten altid kommer langt i EM/VM, og det er jo heller ikke ligefrem et dårligt mandskab de har sig.

Link to comment
Share on other sites

Tror Italien kan gå hen og vinde, selvom jeg dog ikke håber de vinder med deres fedt spil.

Spanien er et hold jeg håber på vinder, de spiller flot fodbold. Men synes dog aldrig de har haft hvad der skulle til i slutrunder.

Portugal kan også blive en farlig outsider især når man ser på hvordan det gik porto i finalen.

Tyskerne skal man aldrig sige aldrig om og tror faktisk på at de vinder. Det kræver dog at træneren tør sætte spillere som Kahn af holdet. Man så under vm hvor mange egentligt havde afskrevet dem, men alligevel røg de i finalen.

Danmark kan også komme langt, men de er meget svingende i deres form, men hvis de spiller op til deres bedste kan de slå de fleste hold.

Mine stemme faldt dog på tyskerne.

Link to comment
Share on other sites

Hmm The Bear. Jeg tvivler lidt på Kompany er udtaget til det franske landshold??? ;)

Jeg tror forresten selv på frankrig eller Holland..

Holland med davids, Stam, Nistelrooy og Seedorf i topform.. Det er klasse! B)

Edited by SimonV
Link to comment
Share on other sites

Det er meget svært at sige hvem der vinder EM, da holdene i toppen er meget lige og i knald og fald kampene kan alt ske.

Jeg har selv stemt Spanien, af to grunde:

De spiller næsten på hjemmebane.

De har det stærkeste hold i mands minde bl.a med en idealopstilling som denne:

Målmand:

Iker Casillas (Real Madrid CF)

Forsvar:

Carles Puyol (FC Barcelona)

Iván Helguera (Real Madrid CF)

César Martín (RC Deportivo La Coruña)

Míchel Salgado (Real Madrid CF)

Midtbane:

David Albelda (Valencia CF)

Rubén Baraja (Valencia CF)

Juan Carlos Valerón (RC Deportivo La Coruña)

Joseba Etxeberria (Athletic Club Bilbao)

Angreb

Fernando Morientes (AS Monaco FC)

Raúl González (Real Madrid CF)

Også er der rig mulighed for rokader med folk som:

Fernando Torres (Club Atlético de Madrid)

Xabi Alonso (Real Sociedad de Fútbol)

Joaquín Sánchez (Real Betis Balompié)

Vicente Rodríguez (Valencia CF)

Gabri García (FC Barcelona)

Raúl Bravo (Real Madrid CF)

På bænken.

Et komplet mandskab.

Hvad med de traditionelt stærke hold:

Italien: har et meget stærkt hold og kan ligesom Spanien gå hele vejen.

Frankrig: Har spillerne, men fx Zidane virker meget slidt og har i sæsonen ikke været op på det niveau man kan forvente. Forsvaret ser ligeledes også gammelt ud og har IMO ikke fordumsstyrke. Det der bl.a. taler for at Frankrig vinder er at Henry er i topform.

Tyskland: Har imodsætning til tidligere år bare ikke holdet. Dette landshold er løbet ind i nogen pinlige nederlag i venskabskampene. Men grundet en nem Kval-pulje hvor Skotland var næststærkeste hold står de har nu igen.

England: Jeg ved ikke rigtig hvad man kan forvente af dem, de har jo for vane at skuffe. Det kan både blive fugl eller Fisk.

Holland: Har spillerne men fungerer normalt ikke som hold. Hvis de får noget medgang kan de gå hele vejen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har godt nok lige en rettelse til dit Spanien hold.

Målmanden hvad fanden sker der her :lol: Iker " fumle hånd " Casillas, nej nu må legen stoppe, han er slet ikke i samme klasse som en Canizares fra Valencia. Victor Valdes fra Barca kunne også være en frækkert. Synes personligt at Casillas er alt for opreklameret. Men han er dog et sikkert valg på anden pladsen.

Synes helt sikkert du mangler en mand som Xavi fra Barca på midtbanen, men ellers udemærket opstilling.

Raul Bravo kan du også fyrer langt væk fra bænken for det kan Spanien garenteret gøre bedre, synes heller ikke en spiller som Gabri har været for stabil, men det kan let skyldes Barcas formkrise i efteråret.

Jeg synes dog bare at Spanien ligesom England altid har for vane at skuffe på nær når de møder Danmark selvfølgelig :sneaky: :( :thumb_down:

Tyskland synes jeg ikke man skal afskrive for de har det med vane altid at spille af lort op til turneringerne og også i deres kvalifikation, men når det endelig gælder så har de mange gange det som skal til.

Link to comment
Share on other sites

cheese burgeren <---- har du overhovedet set nogle af real madrids kampe?? - eller spaniens for den sags skyld?? Selv har jeg overværet de fleste, og jeg må da sige at han havde stor andel i at real madrid kom så godt fra start i foråret.

grunden til at real madrid er gået ned i efteråret skal bestemt findes andetsteds, men det er jo i virkekligheden ikke det vi skal diskutere her, men mere EM og de deltagende spillere :)

canizares er en dygtig målmand, det hersker der ingen tvivl om, men det er casillas også. Desuden har de stillet op med casillas mellem stængerne. Faktisk har han været det foretrukne førstevalg siden canozares blev skadet op til VM.

desuden skal du ikke bekymre dig for meget om raul bravo, for han starter nok heller ikke inde. Desuden har han ligesom casillas heller ikke været en af de spillere der har skuffet fælt i efteråret.

medforfatter: prehn :bigsmile:

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

@Cheeseburgeren

Målmanden hvad fanden sker der her  Iker " fumle hånd " Casillas, nej nu må legen stoppe, han er slet ikke i samme klasse som en Canizares fra Valencia.
@Cheeseburgeren
Nu siger jeg heller ikke at Casillas er ringe, men mener stadig at Canizares er det bedre.

Hmmm <_< jeg synes nu første quote indikerer at du ikke har høje tanker om Casillas' evner.

Men lad os se, nu har vores ven Casillas spillet samtlige minutter i kvalifikationskampene, så mon han ikke får lidt spilletid til EM.

Link to comment
Share on other sites

Ja nu må vi se hvad der sker. Det er heller ikke fordi jeg synes Casillas er dårlig, for han er da en god målmand det er der ingen tvil om, men han er stadig en del opreklameret for så er manden altså heller ikke bedre.

En spiller jeg derimod synes er lidt synd ikke får chancen er en mand som Mista, da han virkeligt har spillet fremragende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share