Marion Jones dopet?


T
 Share

Recommended Posts

Så kan den sikkert godt bruges til noget. Selvom mange nok vil mene at man sagtens kan "snyde" den.

Kampfercreme i skridt og armhuler, samt et par nåle placeret i skoene så de lige stikker tilpas til at det gør ondt skulle ifølge Dan Duchaine være en sikker opskrift på at snyde løgndetektoren. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ikke nok med at hun ikke kvalificerede sig på 100 meter distancen, så har hun nu trukket sig inden 200 meter finalen.

Marion Jones trækker sig

Hun har ikke givet nogen grund pt. udover træthed(hvilket lyder som en dårlig undskyldning) men mon ikke de fleste er begyndt at spekulere i doping?

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg ved, så er de to seneste mænd hun har delt seng med, henholdsvis en kuglestøder og en sprinter, begge blevet testet positiv :blink: Hvis hun så ovenikøbet arbejder sammen med en suspekt træner :blink: tilmed pudsigt nok er en 'late bloomer' :blink: Og iø. er amerikaner :blink: Og sidst, men ikke mindst, generelt bare er stjerne i en af de mere lukrative atletikdiscipliner :blink:

Er Marion Jones dopet ?? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu kvalificerede hun jo sig jo til OL i længdespring oven i købet med hop, som med 90% sikkerhed ville give guld i Athen, så der er vel grænser for hvor dårlig hendes form kan være.

Men jeg har efterhånden mindre tiltro til at amerikanske atletikudøvere er dopingfri, som jeg har det til Tour de France-feltet. For tiden bliver der jo hver uge taget en prominent amerikaner for doping. Det er jo også en kendt sag, at der i tidens løb er mange amerikanere, som er testet positive, hvor man så har ignoreret testen. Det er nok mest indenfor collegesport, men i sidste uge var det en ol-guldvinder på 4x400m, som var blevet sendt afsted trods positiv dopingtest :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share