England - Frankrig


SimonV
 Share

Recommended Posts

Den her kamp har jeg ventet på LÆNGE!!!

Personligt tror jeg på en smal 2 mål sejr til frankrig. Synes de er englænderne overlegende på sådan set alle pladser.. ;)

Hvad med jer?

Synes en mand som Lampard har gjort det fantastisk i Chelsea i år. Hvis han får sit spil til og kører, og hvis frankrig har en skidt dag. Ja så kan alt ske.. :)

Edited by SimonV
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja... jeg har sat 200kr på at franskmændene vinder såååååå... :)

Var David Seaman ikke også lige stoppet på det engelske landhold, og så synes jeg også at der var noget med en eller anden midtbane spiller der var probs med?! (Jeg følger ikke så meget med i fodbold mere.)

Link to comment
Share on other sites

Uafgjort 0-0 vil umiddelbart være et godt bud. Så kan begge hold selv afgøre det mod gruppens to outsidere. Ellers mener jeg at Frankrig måske lige er den tand stærkere end England, men spændende bliver det.

Er der nogen der ved hvem England spiller med i midterforsvaret ved siden af Sol Campbel ??? Er John Terry blevet klar?

Link to comment
Share on other sites

Alt kan ske i fodbold, men..... Frankrig er alt for stærke. England har stjernespillere i Owen og Beckham, og så er resten bare gode spillere. Frankrig har stjerne spillere over hele linien. Med mindre Frankrig skuffer fælt og Owen/beckham samtidigt laver noget genialt one mans show, så er den sejre hjemme til Frankrig.

2-0 til Frankrig. Men jeg håber det bliver en god kamp. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share