England - Frankrig


SimonV
 Share

Recommended Posts

Nu du siger det, så var Rooney ikke så glad for hverken Thuram eller Makelele  Om det er en tilfældighed ved jeg ikke.

jeg tror nu bare det havde noget at gøre med at det var dem han stod overfor når han fik bolden. Og så provokerede Makelele ham iøvrigt også. Men om han er racist skal jeg da ikke kunne sige.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg ved godt at Rooney har et voldsomt temperament, men gik det ikke mest ud over de sorte spillere fra Frankrig? Eller er det bare mig?

Nu du siger det, så var Rooney ikke så glad for hverken Thuram eller Makelele :blink: Om det er en tilfældighed ved jeg ikke.

Det er jeg dælme da heller ikke, men ikke af racemæssige grunde.

I øvrigt noget pis, at Frankrig skulle være så heldige til sidst, og at Gerrard skulle lave sådan en lam tilbagelægning :(

Det ville have været eneste lyspunkt på en dag, hvor jeg var så syg, at jeg måtte droppe min træning, hvis Englad havde holdt det til sejr :angry: :( (ja, I må gerne have medlidenhed med mig nu :bigsmile: )

Eneste trøst er, at de spillede overbevisende fodbold, og på ingen måde blev tromlet ned af frøspiserne, sådan som jeg havde frygtet før kampen, hvilket lover godt for resten af turneringen, som de sådan set ikke står meget svagere i efter nederlaget til Frankrig. Måske kan man ligefrem tale om, at slutresultatet ikke var så slemt igen, for havde Beckham og co. holdt til slut, så ville de allerede i dag blive udråbt som favoritter til at ta' EM-titlen af den engelske presse, et pres de ikke ville kunne stå for og så ville de bomme mod kroatien og/eller Schweiz. Nu har de stadig blod på tanden, og har med deres flotte spil grund til at være fortrøstningsfulde +de vil være ekstra opsatte på revanche, når de skal ta' Frankrig i finalen :devil::devil: :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde godt nok forventet noget mere af Rooney.. <_< Han havde da slet ingen teknik, fuck det så sjovt ud da han var ved og falde i bolden 2 gange ude ved sidelinien.

Måske var han bare MEGET nervøs skal jeg ikke kunne sige. Men jeg er i hvert fald ikke imponeret af ham OVERHOVEDET! er jeg den eneste?

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde godt nok forventet noget mere af Rooney.. <_< Han havde da slet ingen teknik, fuck det så sjovt ud da han var ved og falde i bolden 2 gange ude ved sidelinien.

Måske var han bare MEGET nervøs skal jeg ikke kunne sige. Men jeg er i hvert fald ikke imponeret af ham OVERHOVEDET! er jeg den eneste?

Jeg var ikke imponeret over hans boldfærdigheder igår. Men derimod hans vilje til at udfordre var ret imponerende. Hver gang han fik bolden prøvede han at afdrible en franskmænd, selv han bestemt ikke havde det store held med det. Men det gav dog pote til sidst da han fik straffesparket. Ret imponerede af en 18-årig.

Link to comment
Share on other sites

Han fremtvang et straffe til England i en kamp mod slutrundens favorit...

Jeps det var det eneste fornuftige han gjorde i den kamp!

ellers rendte han bare rundt og faldt i bolden og provokerede de mørke spillere.. <_<

Desuden kan man sige at det nok var riiiimelig svære arbejdsbetingelser han havde. Det var jo ikke fordi at Englænderne ligefrem stormede frem når de havde bolden. Endvidere, så er det at skabe et straffespark på egen hånd, mod et bundsolidt forsvar vel nok til at hans bedømmelse for kampen er godkendt, uanset om han jokkede i bolden et par gange.

Link to comment
Share on other sites

kan godt være det var lidt svære arbejdsbetingelser, men det forhindrer ham jo ikke i og tørre røv i nogen spillere fra frankrig som en ronaldiho ville ha gjort det.. :lol:

nu ik fordi vi skal samligne de 2, da det ik kan la sig gøre.

Men jeg synes bare ikke jeg var imponeret af rooney. Men la os da håbe det bliver bedre i næste kamp og englænderne begynder og spille lidt fodbold som alle vel ved de kan.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share