Portugal - England


ThomasNA
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det var fair... ingen af holdene spillede specielt godt men nøøøj hvor spiller England kedelig fodbold ;) hellere Portugal videre end England men det man kunne frygte er ganske rigtig det som Tulle er inde på nemlig at Portugal's politi-styrke for skrabet nogle afspadserings timer sammen i aften :( håber virkelig de holder sig i skindet de lede hooligans

Link to comment
Share on other sites

Øv øv øv :( , det var godt nok ærgerligt. I mine øjne havde England fortjent at vinde den kamp i den ordinære spilletid. Retfærdighed er der dog ikke meget til af i fodbold, og derfor burde den mest fantastiske fodboldnation af alle have sørget/kæmpet for at lukke kampen noget før i stedet for at satse på, det ville være tilstrækkeligt at pakke sig.

Samtidig var heldet heller ikke med briterne -Rooney måtte udgå, og med ham på banen er jeg ikke et sekund i tvivl om, at de ærgerlige portugisere ville være blevet fejet af banen, og England havde været i en anden situation med en kamp grænsende til walk over mod Holland/Sverige. Desuden må man ikke glemme, at briterne fik et mål annuleret, af en bundskrabende schweisisk dommer, der vist var ca. ligeså ringe som han plejer at være det i champions league.

Især er det sørgeligt, at England udgår af netop denne slutrunde allerede nu, fordi alt var pakket og klar til at toppe i år. England har glædet og overrasket mig positivt ved at spille flot taktisk fodbold, og på papiret skulle 29 år være en perfekt alder for Bechams fodboldstil at toppe i, men han har desværre spillet et EM langt under hans vanlige standard <_< :(

Næste gang (VM 06 i Tyskland) vil han ikke være blevet for gammel, men han vil nok allerede være på vej væk fra den absolutte top af hans karriere, til gengæld vil andre unge være kommet længere frem, så måske de alligevel får et endnu bedre VM til den tid :unsure:

Man kan jo kun håbe. I bedste fald er Rooney m.fl. blevet endnu bedre, og hvis vi, som jeg håber, beholder på Sven-Göran på posten, så kommer organisationen (og hans økonomi) i hvert fald ikke til at fejlen noget :)

Rule Britannia :w00t:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Mon Ricardo (ikke det fynske bøgetræ) for lukket et øje i nat? - I think not!

Fuldt fortjent af Portugal. Da de blev tvunget til at satse gjorde de det med maner. Selvom jeg tror at England havde fået sejren med Rooney på banen i hele kampen. Og så synes jeg også at de Portugisiske spillere virker mere sympatiske end de Engelske.

Men summa sumarum. Jeg fatter ikke at to så gode hold, kan få så lidt ud af det. Som jeg har sagt det før, så bliver Morten Olsen sin vægt værd i guld, hvis Danmark når videre. Tænk på hvor meget vi for ud af vores spillermateriale i forhold til England, Frankrig og Portugal samt Italien.

Det forekommer mig mærkeligt at man ikke allerede har indset hvor centralt fløjspillet er. England og Frankrig (f.eks.) klumper meget sammen på midten af banen, fordi de ikke holder bredden. Men ok, det kan jo være der er en grund som jeg trods alt har misset, selvom det virker noget usandsyneligt. B)

Link to comment
Share on other sites

Denne kamp kan gå hen og blive en klassiker!!!!! 1. halvleg var lidt kedelig, men fra anden halvleg begyndte tingene og tage fart og den forlængede spilletid var helt fantastisk.

Langt inde i kampen synes jeg egentlig at englænderne havde styr på tingene, de stod stærkt defensivt og lod ikke Portugal komme frem til chancer. I anden halvleg skete bare det at England ikke havde noget mod press som i første halvleg og til sidst scorede Portugal helt fortjent.

Jeg synes egentlig det er helt i orden at hold som spiller pindsvine fodbold bliver straffet, det er bare mærkeligt de ikke er blevet klogere efter kampen mod Frankrig.

Hvis dette er niveauet for de næste kvartfinaler kan jeg ikke vente til kl. 20.45.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes der er mange mennesker som åbenbart har set en anden kamp end jeg har set.

Den ordinære kamp var da RØV-kedelig og talentløs.

Englænderne spillede så destruktivt, kedeligt og uambitiøst som man overhovedet kan forestille sig. Og Portugal spillede i et tempo, som ikke ville have gjort nogen hold i serie 4 i Danmark bange.

Den ordinære kamp får karakteren 5 - overtiden et lille 10-tal.

Bare ærgeligt at den ene af to så ringe hold skal videre til semi. Såvel Danmark som Tjekkiet fortjente at stå der. ;)

Link to comment
Share on other sites

@Jarvig13

Det er altså svært at spille flot fodbold når det andet hold står så massivt som England gør. Frankrig så heller ikke for gode ud mod Englænderne og det er vel fordi at Englænderne er gode til at ødelægge spillet. Hvorfor jeg synes det egentlig er okay at England blev slået ud, da det giver plads til en semi-finale mellem Portugal og Sverige/Holland (klassiker materiale).

Du må dog indrømme at den forlængede spilletid var fantastisk B)

P.S. Jeg var ved at falde i søvn under 1. halvleg, jeg synes dog at det begynder at live op i 2. halvleg hvor Englænderne tilsidst er meget pressede.

Link to comment
Share on other sites

Hvad med det annulerede hovedstøds mål?? Var det fair, eller?

Absolut ikke, og uden dommerfejlen havde England nu -fuldt fortjent- stået i semifinalen <_<

Men som quantanamo siger, sådan er spillet jo ;)

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes der er mange mennesker som åbenbart har set en anden kamp end jeg har set.

Nu har den epicentriske tidsperiode godt nok overtaget den postmoderne, men tror du ikke, at det måske er dig, der har set en anden kamp.

Du kan da godt lide fodbold ikke? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share