Sign in to follow this  
ThomasNA

Portugal - England

Recommended Posts

England vinder.......Det har jeg sat penge på

Og der bliver scoret mere end 2.5mål ialt....det har jeg også penge på.......

Tror den bliver 3-1 til england....men jeg har ikke sat penge på en målscore......

ked af at sige det men min spådomskugle siger 2-0 til Portugal! så i kan godt begynde at spille på det resultat.

ked af at sige det men min spådomskugle siger 2-0 til Portugal! så i kan godt begynde at spille på det resultat.

Er der garanti?

pantera> ja, hvis man spiller på mere end 2.5mål, betyder det jo, at der mindst bliver scoret 3 mål......Mindre end 2.5mål betyder så at der maks må scores 2 mål........ ;)

Rooney er brændende varm og England har scoret 8 mål i 3 kampe. Rigtig god offensiv! De har lukket 4 mål ind og har været rigtig svage på indlæg i eget felt. På trods af rigtig gode forsvarsspillere.

Portugal har kun scoret 4 mål i 3 kampe og det har været 4 forskellige spillere der har scoret. Deres forsvar har holdt nullet de sidste 2 kampe. Rigtig stærk defensiv og god målmand. Kan England få lukket ordentlig af bagude, ja så vinder de kampen. De er ihvertfald mine favoritter (hvis man skal vælge). Den her kan måske gå i forlængelse og straffe.

Kampen Holland-Tjekkiet fortjente to vindende hold.

Kampen Portugal-England fortjener to tabende hold.

Hold kæft en ringe kamp. En af de allerringeste kampe i EM.

Portugal kan stort set intet offensivt. Nærmest mystik at de fik udlignet.

England ville ingenting.

Det eneste glædelige ved den kamp er dog at Englands totalt desruktive og alibiagtige fodbold blev straffet.

Lad os nu se hvordan det går

Men her 2 min før tid, så får England et 5-tal i karakter, Portugal et lille 6-tal. <_< <_<