Hvor mange spiller egentligt fodbold her på MOL?


SimonV
 Share

Recommended Posts

Kom lige til og tænke på hvor mange som egentligt selv spiller i fritiden?

Hvis er det på et seriøst niveau eller bare sådan for sjov? :)

skriv evt klub B)

Der er jo en del som skriver i fodbold forummet sååå der må da være et par stykker.. :)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke spillet fodbold regelmæssigt siden jeg var 12-13 år hvor jeg måtte vælge mellem fodbold og badminton - det blev selvfølgelig badminton, hvor jeg trods alt nåede ungdomslandsholdet.

Men ellers er det blevet til lidt gymnasie-fodbold, og senere lidt spontan fodbold om sommeren, men det er ved at være ret lang tid siden.

Normalt ser jeg aldrig fodbold, det er for kedeligt, men jeg ser altid VM og EM og de fleste af Danmarks landskampe - og der er så det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har spillet fodbold i en del år

Spillede fra 10-16år i KB

Der også noget skolefodbold med BT.. vi nåede ikke så langt da vi var en lille skole... - dog med god placering ved FB/KB

Fra 16-19 har jeg kun trænet lidt løb og sådan noget.

Det seneste år har jeg spillet i en DAI-turnering (firma-fodbold) 7 mands med studiet... ikke noget specielt niveau!!

Så her for 3 uger siden trænede jeg for første gang i klub igen, fordi jeg virkelig havde lyst til at give det en skalle igen..

Jeg er 20 nu..

Jeg trænede med det højeste åbne hold i KB - derover er der Danmarksserieholdet/FCK U21(de kan ikke rykke op - pga fck) og FCK

og på trods af at jeg manglede at smide 7-8kg(nu5-6kg) før jeg er fit, så klarede jeg det fint.. så jeg forventer at det kan blive stort... :bigsmile:

Har i øvrigt aldrig haft en skade... er rimelig godt bygget (tror/håber jeg)

Kan hænge sammen med at jeg altid har været i god form, og ikke blev træt i kampe eller til træning (har læst lidt af Jens Bangsbo - fysisk træner for landsholdet)

Løb f.eks. 10km i 2.klasse.. og har siden da passet det rimelig godt... med undtagelse af det sidste 1-1½år.. nu er jeg så igang igen.. og det er rart :tongue:

Så med tiden så skal jeg gerne op af..

Jeg er igang med et videregående studie samtidigt, så det er ikke noget sats at jeg vil gøre fodbold til karieren...

Spiller fordi det er sjovt, men det bliver jo altid sjovere når man er på højere hold

Link to comment
Share on other sites

okay det lyder sq da meget fornuftigt!!! har altid gerne ville spille i kb/fck. :) kan jo være det kommer engang.. HVis man da er heldig.. :)

Skal selv ned og spille ynglinge liga nede i Ikast/ FC Mitdjylland nu her.. Det er heller ik helt dårligt.. :)

Er forresten selv angriber!! ;) B)

Edited by SimonV
Link to comment
Share on other sites

Ja, nu er du jo lige 4år yngre end mig.. - det giver dig nogle af de "gode" år med

Det er nok i de her år du lærer rigtig meget..

Det er også godt at finde et sted hvor du kan træne med nogen som typisk er lidt bedre end dig selv.. det lærer man rigtig meget af og i FCM er der nok mulighed for at der er nogle gode spillere du kan komme til at spille med..

Jeg har valgt at spille i KB fordi forholdende er rigtig gode, og så ligger det rigtig tæt på hvor jeg bor.

Jeg kommer lidt sent igang igen, men man kan jo stadig nå at udvikle sig i en sen alder... F.eks. som Rene Henriksen

I de yngre år spillede jeg alt, undtagen målmand og midterforsvar (11.mands)

Regner med at blive midtbane når vi nu starter igen.

Link to comment
Share on other sites

Ja helt sikkert man skal bare blive ved med og tro på egne evner. Så kan man sq komme langt.. :)

Midtbane er sq en hård plads.. :tongue: Jeg er for doven til og spille på midten. Bruger min styrke og hurtighed oppe i angrebet. Det har fungeret fint indtil videre.. :) har altid været angriber. Og har altid lavet mange mål. Hehe.. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg spillede vist et års tid eller to i AGF, men så blev det håndbolden (ogsså i AGF), som fængede min interesse. I dag er det vægttræning, men overvejer at vende tilbage til håndbold, da jeg faktisk var helt go' til det

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Har selv spillet i ca. 7-8 år, men efter at have startet med gymnasiet og styrketræning, har jeg desværre ikke haft tiden til det..!!

-Men jeg ser alt der har med fodbold at gøre i Tv'et, og jeg spiller da også stadig tit bold med mine venner osv..!

Mvh. Kejseren

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller fodbold, når jeg ikke har nogen skader, eller der er ikke er håndboldsæson.

Jeg synes at håndbold er sjovere, fordi jeg føler det er hårdere fysisk.

Lige pt. spiller jeg ikke fodbold pga. forstuvet storetå, det var mig egen skyld, og den har jeg rendt rundt med i et par måneder nu <_< :(

Fodbold er i junior "a-rækken", og håndbold er i junior elite og a rækken, og yndlinge a-rækken hjælper jeg også nogle gange :)

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

har aldrig spillet fodbold, set det eller noget som helst... syntes det er klart den mest kedelige sportsgren der findes.. men det er bare min mening.

Jeg giver dig helt ret. :thumb_down:

Curling, batminton, tennis og golf er MEGET sjovere. NOT <_<

Fatter ikke du synes det er mest kedelige af alle sportsgrene.

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Spillet fodbold i 5år, mest venstre back :lol: - Blev dog rykket op på venstre midt, det passede mig godt da jeg altid har været nogenlunde hurtig, og lave gode indlæg - dog er jeg stoppet, men tænker på at starte igen.. ;)

Har spillet håndbold i 7år, som målmand. Stoppede min karriere på toppen sidste sæson, med en kåring som årets spiller i smiff! ( :lol: ) - og en redningsprocent på 47 i gennem hele sæsonen.. blær blær :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share