LPS på Torsdag 22.35


Mr.Freeze
 Share

Recommended Posts

De skulle hellere have gravet en mere normal dopingsynder frem. Ikke et konkurrencemenneske, men en af disse popfyre, der starter med at eksperimentere for at staive sin vaklende selvtillid af, og så ender med at leve med følgerne.

De unge, blonde fyre rundt om, der så Flemming T, tænker nok bare, at sådan går det for en ekstrem fyr som ham, ikke for de normale, der tager en kur i ny og næ.

Link to comment
Share on other sites

De skulle hellere have gravet en mere normal dopingsynder frem. Ikke et konkurrencemenneske, men en af disse popfyre, der starter med at eksperimentere for at staive sin vaklende selvtillid af, og så ender med at leve med følgerne.

<{POST_SNAPBACK}>

Problemet er bare at det er et relativt nyt fænomen at den type tager anabolske steroider, og du får nok ekstremt svært ved at finde nogen som har fået alvorlige bivirkninger. Man skal immervæk misbruge den slags medikamenter i mange år får man får de alvorlige bivirkninger.

Link to comment
Share on other sites

Mindre ekstremt end ham bamsen må da ku gøre det .... hvis det er så nemt at få stofferne, er det osse nemt for en god journalist at få de rette kontakter.

Evt. ku man maskere interviewofrene, så de ikke blir genkendt. Fx. med en grise-maske eller noget.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg putter de øjne på som har lyst til at køre en kur, bliver jeg ikke særlig meget afskræmt. Der er langt fra 10uger til at køre kure hele tiden.

Men men, jeg lader mig stadig ikke friste.. Tænk nu hvis Moos en dag kunne sige at det er fordi jeg kører kure at jeg er stærkere end ham.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share