Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Tjr: Jeg ved faktisk ikke så meget mere om de der søvnfaser, men skal nok skrive, hvis jeg får tid til at kloge mig lidt på det område.

Det var nu mest også software/apps jeg tænkte på.

Er det noget du lige er begyndt på? Virker det?

Jeg vil tro det er dette software, DBM bruger:

http://mdlabs.se/sleepcycle/

Tak.

Jeg synes der er flere og flere ting der tyder på at jeg er nødt til at få en iPhone (og en iPad....).

Link to comment
Share on other sites

De utilfredsstillende præstationer skal jo også logges! nonono.gif

FIt As Fuck

WOD 1

Skill session

Rope climb (1 x up)

Squat snatch ( 1 rep @ 70/45 kg)

Handstand push-ups (10 reps)

Double unders (30 reps unbroken)

Pistols (10 rep /each leg)

500 m row (sub 1:35/ 1:50)

Muscle-ups (7/4 reps)

Det kunne blive til hvad som helst. Jeg var lidt nervøs for snatch og MU's. Rope climp var hurtigt overstået +1 Jeg har aldrig rigtig lavet et BB. snatch i mit liv og da de gennemgik reglerne var de ret strikse - dvs. min plan om power snatch + oh-squat ikke gik. Jeg afprøvede den en enkelt gang til opvarmningen og bankede den efterfølgende af i første hug +1 (70kg PR... og den eneste i mit heat, der fik den tongue.gif). På HSPU fik jeg no-count på de første 5, da man åbenbart skulle stikke hovedet frem - noget de generelt var helt tosset med. Jeg er altid glad for ekstra træning, så lavede de 10 ekstra med hovedet The-Crossfit way! +1. Double unders gik fint indtil nr. 22-23 rep, hvor mit sjippetov ramte et net, der hang i salen. Om igen og fik så de 30 i andet forsøg +1. Pistols.... bankede uden problemer 10 rep af med hvert ben +1. 500 meter C2 roning fik jeg på 01:31,6 +1 (og næsten et sek PR). MU's var hårde efter C2. Fik de første 2 ret let, men så gik det ned af af bakke... havde ellers 3-4 på første min, men var helt ristet, så det blev til WOD2's eneste fail. -1

WOD 2

7 MIN AMRAP: (Crossfit-lingo for max antal runder)

10 kb snatches 32/24 kg – 5 each arm (scaling: kb swings)

60 m sandbag run 30/20 kg

10 burpees

60 m sandbag run 30/20 kg

The WOD is performed on a football field. In one end the athletes will do snatches, and in the order end burpees. Sandbag run is to get from exercise to exercise, but will not be counted as a rep.

Lidt mere min boldgade - eneste ukendte faktor var, at det var pissevådt. Jeg var så heldig at løbe i samme heat som Bro Kauf. Allerede fra start var lagde vi os i spidsen og skiftedes til at ligge i front. Jeg nåede lidt længere end Bro Kauf, men vi fik begge to 80 points. Det rakte til dagens 2. bedste score - sammen med Kauf og 2 andre (dagens bedste var 83).

Ovenstående gav mig en 5. plads efter de to første WOD's. (Vist nok 2. bedste dansker!)

WOD 3

"CROSSFIT TOTAL II"

1 RM Clean anyhow

1 RM Overhead squat

1 RM Bench press

The athletes have 9 min to establish a 1 RM in the 3 lifts. 3 attempts are allowed on each lift.

Denne workout lå ikke ret godt til mig. Alligevel havde jeg regnet på, at jeg nok kunne få samlet score på ca. 320. Pga. min placering startede jeg sidste, så der var en del ventetid og jeg følte mig utilpas og uoplagt inden jeg skulle på. Jeg blev også lidt overrasket, da det gik op for mig, at man ikke skulle tage øvelserne i rækkefølge - og selv skulle smide skiver af og på, sætte rack op osv.

Jeg fik sat racket for lavt til bænk, men pga. tidspres forsøgte jeg alligevel de 120 som jeg missede. Herefter tog jeg en sikker på 110. Så jeg lidt usikker på resten, men missede en OH squat på 90, og fik efterfølgende en underkendt. Så tog jeg en super let en på 80, da jeg i forvirringen troede jeg havde et forsøg mere. Så der blev min score altså kun 80, hvilket er 15kg under den PR jeg regnede med at slå unhappy.gif

I clean fik jeg først 90 og så en (let) +5kg PR på 100kg. Endte med at prøve et (urealistisk) forsøg på 120 som jeg selvfølgelig failede bigtime.

Så prøvede jeg de 120 i bænk som jeg har lavet flere gange med overskud, men jeg missede den igen. Spotterne havde ikke lyst til at tage stangen, så den fik jeg i hovedet med en dårlig skulder til følge. Total amatøragtigt! (måske er jeg forvent pga. ultra prof udstyr og spottere i The Gym, men det mindste man kan forvente er vel, at de tager stangen??)

Nå, lang historie kort er, at jeg chokede big time på den WOD og fik en pinlig total på 290. Lige akkurat ikke nok til at gå videre, da pointsystemet var indrettet sådan at alle points blev nulstillet efter WOD 1+2 (det har jeg min egen holdning til, men den holder jeg for mig selv, da jeg ellers virker som en dårlig taber). Var ellers virkelig big time skuffet, da jeg med en mere konservativ tilgang (og koldt hoved) til WOD 3 sagtens kunne ha' klaret cuttet............ Havde det så bare være for lidt selv med PR's over hele linjen! Ville rigtig gerne ha' prøvet WOD 4+5, der nok stod lidt bedre til mig.

Ud over WOD 3 var det en super fed dag og godt event smile.gif Bro Y var super sej og var IMO klart en af de bedste atleter på kvinde-siden. Bro Kauf er det største bæst jeg kender...... med de betingelser (skader og arbejde) han har haft var det ren madness, at han gjorde det så godt RESPEKT!

Derudover var der godt selskab i form af CAT, Junker, Jhax (min manager med hang overs), MaxPower.... og et par andre kendte ansigter smile.gif

...................... Nu håber jeg bare min skulder er hurtig klar igen - og så må vi se, hvordan træningen skal se ud i fremtiden!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Det var superfedt at se dig og Kauf battle igennem på grønsværen (godt brølet i øvrigt :laugh:). devil.gif

Lyder pænt kaos-agtigt med wod 3 hvis det ikke var kommunikeret klarere ud, og dælme skidt at have bænk med som øvelse, hvis ikke spotterne er vågne. nonono.gif

Glæder mig til at læse Kaufs beretning om de resterende events.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Det var superfedt at se dig og Kauf battle igennem på grønsværen (godt brølet i øvrigt :laugh:). devil.gif

Lyder pænt kaos-agtigt med wod 3 hvis det ikke var kommunikeret klarere ud, og dælme skidt at have bænk med som øvelse, hvis ikke spotterne er vågne. nonono.gif

Glæder mig til at læse Kaufs beretning om de resterende events.

Haha, det var også en fornøjelse!! Og som jeg sagde til Jhax, så var det jo bare som at træne derhjemme i Junkyarden! superman.gifDet var sikkert kommunikeret klart nok ud - og jeg gider ikke komme med dårlige undskyldninger. Men vil gerne stå ved, at points systemet var lidt underligt ..... og at WOD 3 ikke var helt designet på den bedste måde (Og så har tunge/tekniske løft på tid jo altid været noget lort i min verden!)

Godt at se dig! smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Så prøvede jeg de 120 i bænk som jeg har lavet flere gange med overskud, men jeg missede den igen. Spotterne havde ikke lyst til at tage stangen, så den fik jeg i hovedet med en dårlig skulder til følge. Total amatøragtigt! (måske er jeg forvent pga. ultra prof udstyr og spottere i The Gym, men det mindste man kan forvente er vel, at de tager stangen??)

:blink: Vanvittigt. Hvordan har din skulder og dit hoved det nu?

Link to comment
Share on other sites

Hey Kriger.

God fight i går. Fik du ikke hjælp til at racke stangen ud i bænkpres egentlig? Er jeg sgu da sikker på, der var nogle der gjorde. Kunne som sagt ikke se din bænkpres, fra hvor jeg stod.

Skal lige ind og se vinder osv. Det var et uhyggelig felt.

God bedring med skulderen.

Link to comment
Share on other sites

Hey Bro!

Det var sgu' skarpt gået i WO 1 og 2! :devil:

Jeg kan stadig ikke komme på nok "BOOM" ord til hvor fedt og overlegent, jeg synes det var at du lærte snatchen i opvarmningen :laugh: Det var total overskud! :superman:

Pisseærgeligt med din 3'er, at det skulle gå så meget i kage og fuck og død, hvor dine spottere skulle have skridtsmæk! For helvede, hvor du gjorde mig nervøs, da du droppede stangen! Det er godt, at du har lært at tage hit to face! Tak for godt selskab og megasupport hele dagen igennem! Det var intet mindre end absolut AWESUME!!! :4thumbup:

Ring til Peter på mandag, så du kan få den skulder op at køre A.S.A.P!

Forresten: Jeg er glad for, at vi droppede barbesøget. Jeg smed mig i sofaen med en stang cookies og en dyne. Havde taget en enkelt Fernet Branca med op, som værende dagens afslutning, men endte med bare at sidde og glo på den, inden jeg famlede mig ind i seng... sov helt af helvede til med de megadoser af NOX og superdump jeg havde proppet i kroppen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey, jeg er ked af jeg ikke dukkede op, men damen blev syg, så jeg forbarmede mig over hende og blev hjemme. Det viste sig også at være "heldigt", da jeg havde set forkert på hjemmesiden og ville køre til Køge :wink:

Det var fanme trist med 3 WO, det lød ellers til i var ret pro. Fuck nogle lortespottere! Sådan noget må bare ikke ske :nonono:. Jeg håber din skulder og ansigt snart er klar igen!

Edited by west
Link to comment
Share on other sites

:blink: Vanvittigt. Hvordan har din skulder og dit hoved det nu?

Yo Spoer,

Skulderen er i bedring - håber/tror bare det er ømhed og overbelastning! Mht. hovedet var det ikke slemt - og som Kauf rigtig nok siger, så er det heldigt, at jeg har lært at tage en beating .......... Og er grim i forvejen kan man så tilføje!

Håber vi snart ses til lidt bænk og bro-fists! smile.gif

Hey Kriger.

God fight i går. Fik du ikke hjælp til at racke stangen ud i bænkpres egentlig? Er jeg sgu da sikker på, der var nogle der gjorde. Kunne som sagt ikke se din bænkpres, fra hvor jeg stod.

Skal lige ind og se vinder osv. Det var et uhyggelig felt.

God bedring med skulderen.

Jo, det fik jeg.... og det er normalt ikke noget jeg bruger, men var nødt til det, da jeg til første forsøg havde sat racket alt for lavt og var tidspresset! Ved ikke helt, hvor uhyggelig jeg synes feltet var? Der var selvfølgelig nogle enkelte, men Jeg havde - ud fra hvad jeg havde hørt - forventet mere.... men det er nok fordi jeg til hverdag træne med nogle rigtig stærke bæster.

Hey Bro!

Det var sgu' skarpt gået i WO 1 og 2! :devil:

Jeg kan stadig ikke komme på nok "BOOM" ord til hvor fedt og overlegent, jeg synes det var at du lærte snatchen i opvarmningen :laugh: Det var total overskud! :superman:

Pisseærgeligt med din 3'er, at det skulle gå så meget i kage og fuck og død, hvor dine spottere skulle have skridtsmæk! For helvede, hvor du gjorde mig nervøs, da du droppede stangen! Det er godt, at du har lært at tage hit to face! Tak for godt selskab og megasupport hele dagen igennem! Det var intet mindre end absolut AWESUME!!! :4thumbup:

Ring til Peter på mandag, så du kan få den skulder op at køre A.S.A.P!

Forresten: Jeg er glad for, at vi droppede barbesøget. Jeg smed mig i sofaen med en stang cookies og en dyne. Havde taget en enkelt Fernet Branca med op, som værende dagens afslutning, men endte med bare at sidde og glo på den, inden jeg famlede mig ind i seng... sov helt af helvede til med de megadoser af NOX og superdump jeg havde proppet i kroppen :laugh:

Bro du var sgu tanket godt op på supps! 4thumbup.gif Jeg havde også søvnbesvær, men det var mest pga. min skulder og irritation over min præstation! Og ja, fedt nok med snatch; Der var flere, der fortalte at de havde sat PR med 10-15kg i snatch..... Den kunne jeg så lige slå med 70kg PR! laugh.gif

Hey, jeg er ked af jeg ikke dukkede op, men damen blev syg, så jeg forbarmede mig over hende og blev hjemme. Det viste sig også at være "heldigt", da jeg havde set forkert på hjemmesiden og ville køre til Køge :wink:

Det var fanme trist med 3 WO, det lød ellers til i var ret pro. Fuck nogle lortespottere! Sådan noget må bare ikke ske :nonono:. Jeg håber din skulder og ansigt snart er klar igen!

Tak West, du er en good-guy.... Selvføli' blev du hjemme og passede din syg kæreste. Du er en gentleman - det kan man ikke tage fra dig! smile.gif

Status er, at jeg stadigvæk er pisseirriteret over min egen præstation nonono.gifHavde jeg dog for FANDEN bare holdt hovedet koldt i WOD 3 og løftet konservativt.......... PIS! Samlet placering betyder ikke rigtig noget for mig, men jeg ville gerne kunne være min indsats bekendt - og så prøvet 4+5, som jeg (som nævnt) tror havde ligget rigtig godt til mig!

Skal jeg se lidt positivt på det, er der ingen tvivl om, at jeg på længere sigt kommer til at høste frugterne fra træningsforløbet..... Jeg kender det fra MMA og grappling, hvor det altid er under træning til stævner og kampe, at man rykker sig i sin udvikling - også selvom man ikke peaker lige på dagen! Og for 2-3 måneder siden, havde jeg aldrig lavet hand stand pushups, double unders eller OL-løft, så lidt er der sket...... smile.gif

MaxPower har været så flink at sende pics fra dagen.... har ikke lige fået kigget det hele igennem og ændret størrelsen (og mangler også fra en anden buddy), men smider alligevel et enkelt dagsforms pic fra snatch i WOD1:

post-67-063826200 1285581482_thumb.jpg

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Det var netop ud fra dit lave rack, jeg tænkte på hjælp til unrack. (kunne ikke se meget af din bænkpres fra min pladsering på gelænderet)

Der var flere i feltet jeg synes var rigtig stærke, hvad jeg så og to af dem endte da også i top3. (som du siger havde man måske forventet mere i feltet, men alligevel)

Synes ham Frederik havde en ganske god fysik og var uhyggelig i OH squat. Måske fordi jeg overhoved ikke selv magter det løft, at jeg er så imponeret. Men også flere andre fra eksempelvis Butchers, der gjorde det rigtig godt i wod 3.

Ville gerne have set dig i wod 4 og 5, hvor du ville være mere på "hjemmebane".

Et hurtigt spørgsmål jeg ikke fik stillet, da du gik og var fokuseret. Det blå du drak? NO? Super pump? Beta .... ?

Link to comment
Share on other sites

Min skulder er stadigvæk ikke helt god - især ikke når jeg sover crazy.gif I går havde jeg dog brug for mit drug, så jeg smuttede i The Gym og lavede lidt skulder-skåne-træning. Det blev til:

Glutes 'N' Guns:

Opvarmning:

Mobilitetsøvelser

Dødløft:

1 x 6 x 130kg

1 x 6 x 130kg

1 x 6 x 130kg

1 x 6 x 130kg

1 x 6 x 130kg

1 x 6 x 130kg

1 x 6 x 130kg

Easy.... leave your ego at the door! smile.gif

GHR's:

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

What what in the but....

BB. Curls m. FatGripz:

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

I dag tog jeg en stille og rolig løbetur, hvilket jeg ikke har gjort i ..... tja... flere år smile.gif Koldstart og musik på iPoden. Lukkede lidt op til sidst. Fint nok, men der går nok alligevel et par år før næste tur.

5K:

Tid 22:05

-------------------

Junker: Yeps, SuperPump250, kreatin + BA.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

I dag tog jeg en stille og rolig løbetur, hvilket jeg ikke har gjort i ..... tja... flere år smile.gif Koldstart og musik på iPoden. Lukkede lidt op til sidst. Fint nok, men der går nok alligevel et par år før næste tur.

5K:

Tid 22:05

Seriøst?

Edited by Rama
Link to comment
Share on other sites

Min spæde drengekrop er i forfald.... Jeg er påbegyndt NSAID-kur for at få styr på skulder og inflammation i knæet. Jeg er god til at give andre råd om træningspauser, men desværre ikke så god til selv at følge dem! innocent.gif Prøver dog at være lidt fornuftig og træne uden om problemområderne. Bare lidt let for at få gavn af endorfinerne. Fokus er på at blive 100%, så styrke og VO2 max kan blive banket gennem taget!

Opvarmning:

Mobilitetsøvelser

10 Runder af:

Dødløft 3 x 140kg

Pullups 10 x BW

Double Unders 20 stk.

- Tog ikke tid, og jeg var ikke nærig med pauserne mellem runderne!

Full Contact Twist:

1 x 15 x 30kg

1 x 15 x 30kg

1 x 15 x 30kg

1 x 15 x 30kg

1 x 15 x 30kg

Post WO meal: Home made burgers feat. Jhax! 4mewantfood.gif

.......................

Vedr. løb: Her synes man selv, at ens træning er tha shitniz, og så er det en løbetur, der stjæler opmærksomheden. Nu er det jo ikke fordi jeg væltede ned af sofaen og ud på den løbetur ..... Hvis man følger lidt med i loggen, vil man finde intervalløb, hill sprints sammen med en masse andet cardio-stuff.

Desuden var det jo ikke fordi jeg stoppede undervejs for at fordre ænderne osv. - MEN i forhold til, hvad jeg normalt laver, var det en "rolig tur"..... Og Hvis man synes 22 min er en fantomtid, skal man komme lidt ud af hulen....cool.gif (gæt et MOL citat???)

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Opvarmning:

Z-health, foam roll + udstrækning.

Prowler:

10 x ca. 40 meter x Prowler

10 x ca. 40 meter x Prowler + 20kg

10 x ca. 40 meter x Prowler + 30kg

10 x ca. 40 meter x Prowler + 50kg

- Gigantisk pump i understellet.............

DBM prowler hele dagen

Prowler hele dagen

Prowler hele dagen

D-D-DBM Prowler hele dagen

JEG PROWLER! laugh.gif

Ab Circuit - 3 runder:

Sprinter Sit-ups 12xBW

V-ups 12xBW

Hip-ups 12xBW

Toe-Touches 12xBW

PWO meal: 1 liter skummemælk, 1 banan + 400g vindruer (Øko selvfølgelig! hippy.gif)

......................

TRS: Jeg døjer med noget overbelastning/inflammation lige over knæet, som er kommet efter jeg er begyndt at squatte fast i VL-sko.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hey Bro!

Jeg vil også Prowle hele dagen, Prowle hele dagen :laugh:

-EDIT: You crazy fuck!!! Du har Prowlet 40x40 m.!!! 1 pure mile of prowling! BOOM!

Som vi snakkede om, synes jeg, at du skal droppe din VL sko i dine squats og se om det ikke gør det bedre. Jeg var ude for det samme, da jeg hoppede i mine VL sko - knæene blev megairriterede og jeg gloede lige ind i et begyndende jumpersknee. Jeg så et par videoer af mig selv, squattende i VL sko, og det var meget tydeligt, hvordan min knævandring var blevet væsentligt større og derfor f**kede mine knæ. Jeg droppede skoene og viola - problemerne aftog stille og roligt.

Drop skoene inden skaden bliver for voldsom og du skal igennem et længere skadesforløb.

Jeg starter forresten op på De francos WS4SB Speed/Strenght template, når snotten har lagt sig. Har du nogen inputs, jeg skal tage højde for, inden jeg laver programmet?

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hey Bro!

Jeg vil også Prowle hele dagen, Prowle hele dagen :laugh:

-EDIT: You crazy fuck!!! Du har Prowlet 40x40 m.!!! 1 pure mile of prowling! BOOM!

Som vi snakkede om, synes jeg, at du skal droppe din VL sko i dine squats og se om det ikke gør det bedre. Jeg var ude for det samme, da jeg hoppede i mine VL sko - knæene blev megairriterede og jeg gloede lige ind i et begyndende jumpersknee. Jeg så et par videoer af mig selv, squattende i VL sko, og det var meget tydeligt, hvordan min knævandring var blevet væsentligt større og derfor f**kede mine knæ. Jeg droppede skoene og viola - problemerne aftog stille og roligt.

Drop skoene inden skaden bliver for voldsom og du skal igennem et længere skadesforløb.

Jeg starter forresten op på De francos WS4SB Speed/Strenght template, når snotten har lagt sig. Har du nogen inputs, jeg skal tage højde for, inden jeg laver programmet?

Hey bro,

Jeg kan nu godt lide at squatte i mine VL's, men selvfølgelig ikke på bekostning af et dårligt knæ. Jeg vil prøve lige at starte langsomt op med fokus på teknikken, men hvis det bliver ved, går jeg tilbage til Nike Free eller Chuck Taylors igen smile.gif Og så nøjes med at bruge VL sko til clean osv.

Ang. WS4SB så er det et super fedt program - især hvis du har mulighed for kæder, bands osv (Hint: kom i The Gymcool.gif). Med hensyn til imputs, så tror jeg, at jeg gik liiiidt for hårdt på i hjælpeøvelserne. Jeg havde tildens til lige at smide et ekstra sæt ind her og der, og det jeg tror muligvis gjorde, at mine resultater ikke blev helt så optimale. Det var faktisk især i presse delen, hvor jeg nok gik lidt for hårdt på med hjælpeøvelserne.........

Jeg overvejer faktisk selv at tage en tur med WS4SB igen eller Wendlers 5-3-1, så det passer jo perfekt til en gang Bro-mance-træning! wub.gif

Link to comment
Share on other sites

Hey bro,

Jeg kan nu godt lide at squatte i mine VL's, men selvfølgelig ikke på bekostning af et dårligt knæ. Jeg vil prøve lige at starte langsomt op med fokus på teknikken, men hvis det bliver ved, går jeg tilbage til Nike Free eller Chuck Taylors igen smile.gif Og så nøjes med at bruge VL sko til clean osv.

Ang. WS4SB så er det et super fedt program - især hvis du har mulighed for kæder, bands osv (Hint: kom i The Gymcool.gif). Med hensyn til imputs, så tror jeg, at jeg gik liiiidt for hårdt på i hjælpeøvelserne. Jeg havde tildens til lige at smide et ekstra sæt ind her og der, og det jeg tror muligvis gjorde, at mine resultater ikke blev helt så optimale. Det var faktisk især i presse delen, hvor jeg nok gik lidt for hårdt på med hjælpeøvelserne.........

Jeg overvejer faktisk selv at tage en tur med WS4SB igen eller Wendlers 5-3-1, så det passer jo perfekt til en gang Bro-mance-træning! wub.gif

Umiddelbart er din bevægelighed jo ganske fin, når du squatter, så hvor meget du gainer fra VL-skoene i squatten tror jeg kun kan vejes på en ultra fin lille kokainvægt.

Tak for inputs - måske du gik lidt for hårdt til pressen, men det efterlod dig også med strandens flotteste Double D's :wub:

WS4SB er pisselækkert, men så vidt jeg husker var du på den alm. template fra version 3 (jeg snuppede jo den samme i ca. samme periode). Du har ikke prøvet speed/strength versionen, har du?

Netop i den går MAX E dagene kun til 70-85% eller singles til 90%.

Som i Wendlers kan vi endnu engang konstatere: "leave your ego by the door" :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share