Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Top 3 over all time lorte dage for DBM, men fik trænet lidt.........

Floor Press:

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 90kg

1 x 5 x 95kg

DB. Bænk:

1 x 8 x 36kg

1 x 8 x 36kg

1 x 8 x 36kg

1 x 8 x 36kg

Pullups:

1 x 30 x BW

1 x 20 x BW

1 x 10 x BW

Ingen kip, men rev godt igennem.

BB. Shrugs:

1 x 12 x 100kg

1 x 12 x 100kg

1 x 12 x 100kg

1 x 12 x 100kg

Let over hele linjen, men fik da motioneret lidt. Ingen finisher i dag.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Træning feat. Ivan Igor:

Opvarmning:

Mobilitetsøvelser mm.

Front Squat:

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 80kg

1 x 3 x 90kg

1 x 3 x 100kg

1 x 3 x 110kg

Planen var en 3'er på 120, men holdt på de 110, da de virkede lidt tungere end normalt .

Snatch Grip Deadlift:

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 120kg

1 x 5 x 120kg

1 x 5 x 120kg

1 x 5 x 120kg

1 x 5 x 120kg

Finisher:

SMRSM (Så mange runder som muligt) 10 min

Hang Power Clean 5 x 60kg

Ring Dips 10 x BW

GHD Sit Ups: 12 x BW

- 8 runder + 5 HPC + 1 ring dip laugh.gif Skød den godt af, selvom jeg var på det tidspunkt var blevet godt sulten.

Har lovet TRS en video af ring dips, så skød lige et sæt bagefter, selvom jeg var ved at ristet..... OG sulten!

http://www.youtube.com/watch?v=9KXUzHfxR0I

--------------------------------

DaisyBro: You rock!

TRS: Fedor er et beast, så det nok lige meget, hvad han propper i kæften! Ja, evil wheel er stående, men som sagt kørt med red band.... Er ikke helt så stærk i den mere.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Solid omgang træning bro! Så er der jo ikke noget at sige til, at du blev så sulten. Jeg håber du fik ladet godt op bagefter :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Finisher:

SMRSM (Så mange runder som muligt) 10 min

Hang Power Clean 5 x 60kg

Ring Dips 10 x BW

GHD Sit Ups: 12 x BW

- 8 runder + 5 HPC + 1 ring dip laugh.gif Skød den godt af, selvom jeg var på det tidspunkt var blevet godt sulten.

Jeg synes det er en smule frækt, at du bruger flotmandsfunktionsmandstræningslingo for det ellers internationalt kendte og brugte CrossFit udtryk "AMRAP", nu hvor workouten bærer tydelige præg af alle de ting udeforstående godt kunne finde på at kritisere ved CrossFit :wink:

Bortset fra det :4thumbup: :4thumbup: Megasej præstation med de 8+ runder!!

Og godt at se dig på video. Det er som altid en optisk lækkerbisken :wub: Nu vil jeg også gerne ringdippe i The Gym snart ... :smile:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Solid form og super stil i ring dips! Forsøg evt at vende håndfladerne fremad ved hver lockout, det giver lige det sidste.. Når alm ring dips er for nemme så leg med bulgarian ring dips, du køre ned og føre armene udad så over og underarm danner en vinkel på 90 grader.. Tjek youtube..!

Link to comment
Share on other sites

Imponerende form! Tænk på, hvad det kunne blive til med en ordentlig søvnrytme... ;-)

I DBM's tilfælde ville det virke modsat. Han er jo funktionel til op over ørerne. Uregelmæssig søvnrytme er funktionelt og simulerer meget godt forholdene efter civilisationens fald - det DBM har trænet i mod hele sit liv.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

MMA: 1,5 time

Opvarmning, diverse drills og sparring. Er stadigvæk ikke tilbage i gammel form, men kan allerede mærke fremskridt et en lille håndfuld træningspas. Fik en lille mus under venstre øje i dag. Gotta luv it! smile.gif

...... Sov i øvrigt 9-10 timer i nat. Man bliver jo træt af at sove så længe! blink.gif

post-67-024520700 1288286413_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kroppen var pænt ristet i dag og dagsprogrammet ret stramt, men Ivan Igor lokkede med en late night trænings-rendezvous .... Short on time, så droppede opvarmningen! nonono.gif

Clean:

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 1 x 80kg

1 x 1 x 80kg

1 x 1 x 80kg

1 x 1 x 90kg

Planen var 3 singler på 90kg (ca. 85-90%). Desværre mistede jeg koncentrationen på nr. 2, hvilket resulterede i, at jeg ikke greb den rigtigt = en forstuvet tommelfinger! Da VL er ret lavt prioriteret p.t., gad ikke forcere noget og droppede de sidste 2 reps. Lyspunktet var at de 90 var peanuts - selv med en MMA-plaget krop.

Pullups:

1 x 15 x 20kg

1 x 12 x 20kg

1 x 8 x 20kg

Tror der er til 20 rep med 20kg smile.gif

Ring Rows (feet elevated):

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

Hand Stand Pushups:

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

BB. Curls m. FatGripz:

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

1 x 10 x 40kg

Stille og rolig omgang!

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning:

Sjipning + mobilitetsøvelser

Dødløft:

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 110kg

1 x 3 x 140kg

1 x 3 x 140kg

1 x 3 x 140kg

1 x 3 x 140kg

1 x 3 x 140kg

- Dobbelt overhåndsgreb!

Nu er det officielt. Jeg dødløfter ALDRIG igen (med mindre der er med let vægt ifm. finishers osv.) Træning for bagkæder bliver så clean, rackies, stiffs og GHR.

Rack Pulls:

1 x 10 x 150kg

1 x 10 x 150kg

1 x 10 x 150kg

1 x 10 x 150kg

1 x 10 x 150kg

BB. Shrugs:

1 x 15 x 120kg

1 x 15 x 120kg

1 x 15 x 120kg

Full Contact Twist:

1 x 12 x 35kg

1 x 12 x 35kg

1 x 12 x 35kg

1 x 12 x 35kg

MMA Finisher:

Take down drill (band resisted): 1 min

Ground 'n' Pound: 1 min

Shouldering the sandbag + slam: 1 min

- 3 min MMA-specifik cardio for lige at få pulsen lidt op og få bevægelserne ind i kroppen.

Lidt random træning og en lidt halvsløj træningsdag, hvor jeg var lidt hæmmet af diverse små-skavanker! Det var dog i godt selskab med Ivan Igor. Vi satte "vrede-neger-musikanter" på anlægget og smed trøjerne.... Der var bromance in the air! wub.gif

Speaking of bromance, så mødte jeg Onkel Troels i går....... En stor dag in the life of DBM smile.gif Især da han sagde, jeg var blevet massiv. Han er en good guy!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Fra på onsdag af er det muligt at lave farmerwalk i The Gym..... :devil: De vejer omkring 35-40 kg unloaded og så er det bare om at sætte skiver på ..Yearrhhh :wink:

/Claus

Hej Claus,

I går tænkte jeg faktisk på, at jeg ville skrive til dig og spørge til projektet! ALT for fedt...... devil.gif Hvad tid træner du onsdag?

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning:

Sjipning og upper body mobility

Bænkpres:

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 80kg

1 x 3 x 90kg

1 x 3 x 100kg

1 x 3 x 105kg

1 x 3 x 107,5kg

Helt fint med en 3'er på 107,5 efter en måned med skulderproblemer.

Box Plyo Pushups: (feet elevated)

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

Finisher:

Pullups: 100 x BW

Ring Pushups (feet elevated) 100 x BW

Double Unders: 100 stk

Tid: 17:30

Endnu en workout, der virkede let, da den blev til i min hjerne - men som alligevel trak tænder ud. Under opvarmning laver jeg ret let 50-100 DU's unbroken, men det er en anden historie, når armene er ristet..... crazy.gif

Havde i øvrigt glemt de lækre doms rackies giver i øvre ryg - og det på trods af jeg kun kørte 10'ere på 150kg. Tror kombinationen af rack pulls og cleans kommer til at rykke på styrken i bagkæden!

Link to comment
Share on other sites

......................

Speaking of bromance, så mødte jeg Onkel Troels i går....... En stor dag in the life of DBM smile.gif Især da han sagde, jeg var blevet massiv. Han er en good guy!

:wub::wub:

Men du er fanme også massiv og rippede :devil:

Havde håbet der var kommet nogle orker eller zombies forbi så man har kunne stå skulder ved skulder i et massakre på den slags utøj :cool:

Link to comment
Share on other sites

Bro - var du i dit masochistiske hjørne igen i dag? Det var dog en sindssyg workout for én med dårlig skulder, albue og hånd ... :nonono: Jeg har sendt dig nummeret, se nu at få ringet til ham i en fart!

Finisher:

Pullups: 100 x BW

Ring Pushups (feet elevated) 100 x BW

Double Unders: 100 stk

Tid: 17:30

Endnu en workout, der virkede let, da den blev til i min hjerne - men som alligevel trak tænder ud. Under opvarmning laver jeg ret let 50-100 DU's unbroken, men det er en anden historie, når armene er ristet..... crazy.gif

Nice!! Den ville have taget mig 1 time at lave ... Og ja, double unders i kombination med andre øvelser, der kræver at man bruger skuldrene og armene, er ikke sjove! :gal:

Prøv den her finisher en dag:

Row 500 meters

150 Double-unders

50 Burpees

Dengang jeg lavede den, var jeg en evighed om at lave de sidste 50 double unders, og jeg kunne også kunne tage max. 5 ad gangen. Det var ikke sjovt :annoyed:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

MMA: 1,5 time

Let opvarmning, diverse drills og sparring.

Jeg har lovet mig selv, at jeg vil lade mit ego blive hjemme, indtil jeg er nogenlunde oppe på det gamle niveau igen. Selvom det går fremad, skal der stadigvæk bankes en del rust af. Jeg havde i øvrigt HELT glemt, hvor hårdt det er. Kroppen er bare SÅ mørbanket efter træning - på en måde som ingen vægttræning eller 'finisher' kan hamle op med devil.gif

Døjer stadigvæk lidt med små skavanker, men det er ting, der kan trænes udenom, og hvor pause vil alligevel ikke gøre til/fra............ Skal dog lige huske mig selv på at skære lidt ned på intensiteten og finisher i den øvrige træning! blush.gif

post-67-071822800 1288730681_thumb.jpg

...................................

Onkel Troels: Det er true BROmance det der! wub.gif Jeg er bare glad for vi er på samme hold, når civilisationen bryder sammen!

DaisyBRO: I like it ruff tongue.gif Den WOD ser lækker ud.... Lige p.t. er det dog sjældent, at jeg har adgang til C2, men den skal helt sikkert prøves!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Det er fedt at se, at du har fundet din gamle kærlighed frem i MMA igen! :devil:

Kan det tænkes at der skal arrangeres en Onkel Troels VS. DBM en dag?

Den vil jeg gerne se! BUM!!!

Glæder mig til vi skal stå skulder ved skulder igen d. 4. December! :devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning:

Mobilitetsøvelser + udstrækning

Squat:

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 100kg

1 x 3 x 110kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 130kg

1 x 3 x 130kg

1 x 3 x 130kg

Planen var at lave en 3RM i boxsquat, men pga. tidspres og en brugt krop, valgte jeg at lave 3 x 3 x 130kg. Burde ha' været lettere, men som nævnt trækker MMA en del på kræfterne indtil jeg er tilbage i MMA-form.

Depth Jumps:

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

Fokus på hurtigt afsæt fra jorden!

Dragon Flags:

1 x 8 x BW

1 x 8 x BW

1 x 8 x BW

1 x 8 x BW

1 x 8 x BW

Russian Twist:

1 x 15 x 20kg

1 x 15 x 20kg

1 x 15 x 20kg

Coach Bertel har beordret mere træning for mine obliques. Store obliques ser fedt ud OG giver god KO power! Ingen fitness talje her! devil.gif

Der var desværre ikke tid til at lege med de nye BADASS farmer walks, som 'Bullergøj' har hooket The Gym op med. Regner med, at jeg skal lege med dem og prowleren i weekenden! 4thumbup.gif

............................

Kauf: Den går ikke - Så ville vi jo mangle en mand til dommedag!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

MMA: 1,5 time.

Opvarmning, MMA bokse-drill og sparring. Det var hårdt i dag - og jeg var glad for, at det ikke var mig, der træner mod kamp p.t., så jeg kunne snige mig til et hvil hist og pist. Kæmperne bliver kørt rigtig hårdt! devil.gif Men fedt, at jeg allerede er klar til at presse dem i deres kampforberedelser.... Det må være rutinen! wink.gif

Det viser også hvor specifik sports-cardio i virkeligheden er, da jeg bestemt ikke mener, at min form fejler noget. Derfor er en af mine yndlingsaversioner også atleter, der bruger alt for meget tid på circuit (fx Crossfit) træning i stedet for specifik træning.

post-67-031270600 1288904563_thumb.jpg

Pulver Vs. Faber kamp 1 er et must see for MMA fans!

.......................

Claus: Og jeg glæder mig til at straffe dem. Håber vi en dag kan krydse klinger til lidt fælles gå-tur med dem! smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share