Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Wendler's 5/3/1 - 2. cycle week 2.

Chest 'n' Tri's:

Opvarmning:

Upper body mobility + lidt plyo pushups.

Bænkpres:

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 77,5kg

1 x 3 x 87,5kg

1 x 8 x 97,5kg

DB. Bænkpres:

1 x 8 x 36kg

1 x 8 x 36kg

1 x 8 x 36kg

1 x 8 x 36kg

1 x 8 x 36kg

A1) Ring Dips:

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

A2) Pushups vs. Blue Band

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

DB. Overhead triceps ext.

1 x 20/20 x 11kg

1 x 20/20 x 11kg

1 x 20/20 x 11kg

Hva'be'har!

I dag havde jeg sovet for meget.... på den dårlige måde. Jeg sover p.t. meget. Tror det er fordi, jeg spiser anderledes end jeg plejer - dvs. ikke helt så strict. Udover at det gør mig sløv, kan det også ses/mærkes lidt på dagsformen.

I dag trænede jeg sammen med (læs: på samme tid som) Ivan Igor. I dag havde han rent faktisk tid til at træne - nogle dage render han bare rundt og spiller kong gulerod i underlige outfits tongue.gif I dag havde han godt nok en hoodie på, der repræsenterede en kriminel organisation. Jeg derimod var iført en hoodie, der repræsenterede en velgørende nødhjælpsorganisation........ Yin og Yang.

..........................

Hr. Lund: Jeg vil lige give det lidt mere tid, før jeg kommer med min vurdering. Sidst jeg kørte det fik jeg dog et par fornuftige rep-PR's og håber på mere af den slags i denne omgang. Planen er dog at hoppe på EDT på et tidspunkt - mere om det senere!

SimonHP: Booom.....Jeg synes du skulle træne i mit homegym frem for Palms sissy-place. Du må gerne tage dit moderne maskin-musik med smile.gif

DaisyBro: Bedre??? smile.gif Jeg vil meget gerne snart skrive en log-update om fælles BBro-træning!

Ivan-Igor: Stop med at æde kærestens p-piller. Du bliver ynkelig OG slap!

Kauf: Min 9'er og jeg kommer snart ned og henter dig hjem.... Fuck ham Taleban, vi skal træne sammen og kigge på hinandens sæbeindsmurte kroppe i badet wub.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Det er fordi han er flov over ikke længere at træne med SuperMotivator Ivan-Igor. :nono::cry3:

Det er sørgeligt at man bare sådan kasserer folk fordi Yod Manuth er kommet hjem fra de varme lande.

I hear yea .. det er også længe siden jeg har haft fornøjelsen af at kunne træne sammen med den brutale maskine :unhappy:

DaisyBro: Bedre??? smile.gif Jeg vil meget gerne snart skrive en log-update om fælles BBro-træning!

Det er totalt prime beef kødboller. Og tusind gange bedre end de tørre croutoner vi fik serveret det sidste stykke tid :4thumbup:

Og det vil jeg også gerne ... hvor mange tømmermænd har du tænkt dig at have på søndag? :blink: Ellers kunne det være en fremragende dag til bbro-træning :bigsmile:

Kauf: Min 9'er og jeg kommer snart ned og henter dig hjem.... Fuck ham Taleban, vi skal træne sammen og kigge på hinandens sæbeindsmurte kroppe i badet wub.gif

Yndlingshomoeroter :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Wendler's 5/3/1 - 2. cycle week 2.

Baby got back!

Opvarmning:

Foam-roll + mobility drills

Clean:

1 x 3 x 50kg

1 x 3 x 50kg

1 x 3 x 50kg

1 x 3 x 57,5kg

1 x 3 x 67,5kg

1 x 3 x 77,5kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

Deadlift:

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

Når jeg ikke kan trække tungt prøver jeg i stedet med lidt vol. 10 x 10 med dobbelt overhåndsgreb og Jane fond stil giver alligevel lidt tæsk til bagkæden + point på yoke-kontoen!

A1) Chinups:

1 x 5 x 25kg

1 x 5 x 25kg

1 x 5 x 25kg

1 x 5 x 25kg

1 x 5 x 25kg

A2) Wide-grip Pullups:

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

1 x 5 x BW

Lat pumpin' supersæt! Mind muscle, folks.... No Crossfit monkeybars here!

Kan mærke, at der er et trænings-OCD-attack commin' up igen........

http://www.youtube.com/watch?v=35CPSP8qyG4

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Min 9'er og jeg kommer snart ned og henter dig hjem.... Fuck ham Taleban, vi skal træne sammen og kigge på hinandens sæbeindsmurte kroppe i badet wub.gif

Jeg vil se så inderligt frem til det! :wub: Ærgeligt, at vi ikke fik udført vore slædetræk og kælketur i bar overkrop - jeg håber sneen ligger lidt endnu, så vi kan føre det ud i livet næste gang vi ses! :devil:

Yndlingshomoeroter :laugh:

Så skal du glæde dig, hvis ovenstående video bliver til noget! :laugh:

Deadlift:

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

BANGBANG! KAPOW! BANGBANGBANG!!!!!!! POW! :devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Elva: "Mor, hvad hedder du?"

Cat: "Jeg hedder Cathrine."

Elva: "Hvad hedder far?"

Cat: "Han hedder Nikolaj."

Elva: "Hvad hedder Dan?"

Cat: "Dan, han hedder Dan."

Elva: "Mmmm... Dan er stor... og stærk.. (tænkepause).. Ligesom far!"

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Doms i yoke ... gotta luv it! wub.gif Besluttede mig for at gå all-in med en gang DELTS ON PARADE! devil.gif

Wendler's 5/3/1 - 2. cycle week 3.

Military Press:

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 52,5kg

1 x 3 x 57,5kg

1 x 5 x 67,5kg

Ok med en 5'er på 67,5kg. Aner ikke hva' jeg lavede sidst jeg kørte Wendler. Må lige tjekke op på det - det er vel derfor man har en log!? Og så for at online flirte med Kaufe-basse!

DB. Shoulder Press:

1 x 10 x 26kg

1 x 10 x 26kg

1 x 10 x 26kg

1 x 10 x 26kg

1 x 10 x 26kg

Fuld Havana Club på alle sæt.....

Hand Stand Pushups + Band Pull aparts: (red)

1 x 5 + 12

1 x 5 + 12

1 x 5 + 12

1 x 5 + 12

1 x 5 + 12

DB. Incline Curls:

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

Udført zuuper strict - mens jeg tænkte på Spoer. Bum!

...... Sidste uge (eller 4 x pas) af denne runde Wendler skudt igang. Hopper nok på minimum en runde mere, og så bliver der lige taget fat om bollerne og skruet lidt op for GRRRRR igen med en lækker cocktail af prowler, hill sprints, insane rep-outs! På den måde tvinger jeg også mig selv ind i de gode vaner mht. restitution og rehab smile.gif

.............................

Kauf: laugh.giflaugh.giflaugh.gif Er det en autentisk quote?? Jeg må ha' gjort et stort indtryk. Hun er SÅ sød, men hvad kan man ellers forvente med de forældre. Hun skal næsten være passager på slæden, når vi okser rundt med bar køler i frostvejr!

Spoer: BROmancewub.gif

Jhax: Hvis jeg skal ha køller som dig og Spoer, skal der sgu arbejdes for sagen.....

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Ok med en 5'er på 67,5kg. Aner ikke hva' jeg lavede sidst jeg kørte Wendler. Må lige tjekke op på det - det er vel derfor man har en log!? Og så for at online flirte med Kaufe-basse!

Er det en autentisk quote?? Jeg må ha' gjort et stort indtryk. Hun er SÅ sød, men hvad kan man ellers forvente med de forældre. Hun skal næsten være passager på slæden, når vi okser rundt med bar køler i frostvejr!

:laugh: :laugh:

Jeg har da kun logbog for at flirte og lave showoff :smile:

Det er en autentisk quote! Der skal lige smides "stor og stærk MAND.." ind, så er den, så vidt jeg husker, citeret korrekt :bigsmile:

Onkel Dan må snart komme på besøg igen, så hun kan se dig igen. Slæden er hun vild med, dog bliver hun tosset, hvis man løber med hende, så måske vi skal adskille træningen og hyggekælken :smile:

God omgang træning for tiden - du bliver flot i frostvejr! :cool:

"Yeah, I lift weights for looks. Yeah, I am gonna admit it. Sometimes after I'm training, I'm gonna lift weights, but I'm not doing it because I'm gonna punch harder, or I'm gonna be stronger, because it has nothing to do with it. I'm doing it because you know, I want to be like you know, have a good shape. I do it for myself."

:slut::devil::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Dan gider ikke skrive log, men han kørte 6 sæt Incline DB Curls af 10 reps :devil:

DB. Incline Curls:

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

1 x 10 x 16kg

Udført zuuper strict - mens jeg tænkte på Spoer. Bum!

Spoer: BROmancewub.gif

Jhax: Hvis jeg skal ha køller som dig og Spoer, skal der sgu arbejdes for sagen.....

Masser sæt, masser reps. Men når det ikke er flere kg., skal de da også være meget strickt? :tongue:

Spøer har både backzors og chesticles, men hans arme ligner noget der hængt for længe i et snorretræk ude på 2300førtidspension.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Trænede i går, selvom alle advarselslamper blinkede og min sunde fornuft sagde hviledag. Blev også noget lort smile.gif Kan godt lide korte intense træninger, men HADER tidspres til træning - og i går havde jeg kun 45 min inkl. omklædning og bad)

Wendler's 5/3/1 - 2. cycle week 3.

Opvarmning:

Mobilitetsøvelser (allerede her kunne jeg mærke glute probs)

OL Squat:

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 90kg

1 x 5 x 102,5kg

1 x 3 x 117,5kg

1 x 2 x 132,5kg

Planen var 5 + på sidste sæt, men den var helt gal. Ikke nok med at det gør €"#"#% ondt, men det er som om, at kontakten slukker helt. Straffen for ikke at lytte til kroppen!

Front Squat:

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 90kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 60kg

Ingen problemer i FSQ. Korte pauser og lidt vol. gjorde, at jeg ikke følte det var helt spildt!

Her er der 02:43 min, hvor der ikke er noget dårligt at sige om Crossfit: Box Squat tongue.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Søndags-lir

Daisybrovarmning:

1000 meter Concept2

3 runder af:

3/3 KB Clean 'n' Press 32kg

5 Hand Stand Pushups

7/7 KB Snatch 32kg

10 Pullups

12 KB Swings 32kg

20 Double Unders

- Tid: 12:05 (inkl. lidt ventetid på min makker til 2. runde af sjipning)

3 runder DeFranco Ab-circuit:

12 Sprinter Sit-ups

12 V-ups

12 Hip-ups

12 toe touches

...................................

Ivan IgorBro: Nej, heldigvis er jeg ikke så slap som da jeg var 21! :wink: Og nej, har aldrig haft 5 træningspas. 3 til max 4.... Nogen af dem har ligget tæt på hinanden, men så har jeg kørt split. Problemet i forrige træning var tidspres/for lidt opvarmning - og så at jeg åbenbart heller ikke kan køre lav vægt/høj vol. i dødløft såfrem jeg skal squatte et par dage efter. Og ved nærmere eftertanke, lavede jeg også engang deep tissue piriformis massage et par dage forinden, hvilket måske har skadet mere end det gavnede! :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Ingen opdateringer pga. travlhed og lidt irritation over småskader og deraf manglende fokus. Fik en 3'er med overskud på 107,7kg på 1'er dagen i bænk - og så en clean-træning, der gik helt skævt. Den fik jeg dog i skabet i dag, selvom det egentlig er deload-z0rs. Mine cleans er dog så lavt sat %-mæssigt, at det ikke har nogen indflydelse på CNS eller rugbrødsmotoren.

Wendler's 5/3/1 - 2. cycle week 3/4.

Opvarmning:

Foam-roll, piriformis deep tissue massage (med golfkugle crazy.gif) + mobilitetsøvelser

Clean:

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 62,5kg

1 x 3 x 77,5kg

1 x 3 x 82,5kg

Fik vasket tavlen ren efter sidste omgang katastrofe-cleans! Peanuts, der blev hentet helt i kælderen - Pat Mendez approved!

Box Jumps @ 100cm:

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

1 x 3 x BW

Masser af cm i banken!

GHR:

1 x 6 x 10kg

1 x 6 x 10kg

1 x 6 x 10kg

1 x 6 x 10kg

Reverse Hypers:

1 x 12 x 30kg

1 x 12 x 30kg

1 x 12 x 30kg

1 x 12 x 30kg

DB. Rows:

1 x 10/10 x 46kg

1 x 10/10 x 46kg

1 x 10/10 x 46kg

1 x 10/10 x 46kg

1 x 10/10 x 46kg

Mind muscle.....

Sluttede af med statisk udstræk af hammies og high vol. CoC #1+T.

Har gjort mig mange overvejelser om næste runde Wendler - bl.a. lidt bedre planlægning og så ALL-IN på glute rehab, hvilket nok kan ses på dagens øvelser! smile.gif

........................

Det lyder en anelse sensuelt. :devil:

Tja ... dog åbenbart ikke helt sensuelt nok til at Da Brutal Machine gider at reagere på det?? :blink:

To af mine favorit-bros wub.gif Lørdags-lir.... er det noget med lørdags-slik??

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

"piriformis deep tissue massage (med golfkugle)"

Er det en der ligger dernede eller en du har med selv?

Det er en jeg selv har. Ved Ivan-Igor også har en. Der er derfor vi render rundt med de der kæmpe gym-bags - de er fyldt med trænings-gøgler-"ragelse" tongue.gif Jeg kan sagtens skaffe en, der kan ligge dernede, hvis det har interesse?

Link to comment
Share on other sites

Det er en jeg selv har. Ved Ivan-Igor også har en. Der er derfor vi render rundt med de der kæmpe gym-bags - de er fyldt med trænings-gøgler-"ragelse" tongue.gif Jeg kan sagtens skaffe en, der kan ligge dernede, hvis det har interesse?

Du må du gerne!

Lige efter jeg læste dit indlæg gik jeg ned og købte dem her i en butik tæt på min lejlighed, kan også smide en af dem derned på et tidspunkt.

Minihoppeboldeåhåh

rimg0004o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share