Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Wendler's 5/3/1 - 4. cycle week 1

Warm Up:

Foam roll, piriformis deep tissue massage og static strech

Bench Press:

1 x 6 x 60kg

1 x 5 x 70kg

1 x 5 x 77,5kg

1 x 5 x 87,5kg

1 x 8 x 97,5kg

Ingen grund til at presse citronen efter gårsdagens udskejelser!

CG Bench + Fat GripZ

1 x 10 x 60kg

1 x 10 x 60kg

1 x 10 x 60kg

1 x 10 x 60kg

1 x 10 x 60kg

Push-Ups VS. Blue Band

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

DB. Rows

1 x 10/10 x 41kg

1 x 10/10 x 51kg

1 x 15/15 x 51kg

1 x 15/15 x 51kg

1 x 25/25 x 31kg

Hammer Curls

1 x 10/10 x 23,5kg

1 x 10/10 x 23,5kg

1 x 10/10 x 23,5kg

It's HAMMER TIME!

.......................................

Junker: Det er sgu lidt pinligt, men kan ikke huske det på stående fod. Mener, at Kauf fik 175 og Ivan Igor fik vist.. bum bum 160 eller 170?!

TRS: Det skal også passes... :4mewantfood:

DaisyBro: Jeg håber sgu folk glemmer mit returløb med prowleren :blink: Har lige set et foto af mit 100kg clean og stangen er omkring brysthøjde, så mon ikke jeg snart kan flå lidt mere......

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

No sir, kun 165 til mig... jeg har talt skiverne på billederne :wink:

Vi får sgu da en medalje for at være de største gokker i huset den dag.

Jeg kan se på Norah's billeder at jeg fik 210 op efter tiden var gået, mon ikke det betyder at vi fik smidt 2½ på da jeg troede jeg skulle hive 240?

Gokgokgokgokgokgok!

Link to comment
Share on other sites

Efter mange overvejelser fastholdt vi opstillingen med mig på prowleren - som var med 140kg blink.gifblink.gif

Vi startede som lyn og torden og jeg fik banket prowleren de 20-30 meter og havde et pænt forspring på vej tilbage med min sandsæk. Sidste tur tilbage med de lave håndtag var dog HELL devil.gif Prowleren var for tung og mine sko gled på kunstgræsset, så jeg kom kun halvvejs, før vi måtte tage vægt af. Selvom der vist kun var 2, der gennemførte RX'ed, følte jeg det sgu som et kæmpe nederlag.

Turen med de lave håndtag var direkte idiotisk og ødelagde IMO konkurrencen for deltagerne og publikum. Jeg er i øvrigt ret overbevist om, at jeg kunne ha' "out-prowlet" størstedelen, hvis det rent faktisk havde været en reel prowler-øvelse begge veje.

smile.gif

Ked af at jeg ikke kunne komme og se arrangementet. Jeg blev skadet i min achillessene nogle dage siden og er derfor meget dårligt gående nu.

Link to comment
Share on other sites

Wendler's 5/3/1 - 4. cycle week 1

Warm Up

Foam roll, piriformis deep tissue massage, mobility drills og static strech

OL Squat

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 97,5kg

1 x 5 x 107,5kg

1 x 15 x 122,5kg (Rep PR!)

God fart og dybde.... var min. til 4-5 reps mere. Hvor ville jeg bare ønske, at jeg også kunne squatte tung! unhappy.gif

BB Snatch

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 60kg

Har nørdet lidt Tommy Kono VL-teknik tips på Youtube og det har hjulpet på teknikken - don't sweat the technique!

GHR:

1 x 6 x 10kg

1 x 6 x 10kg

1 x 6 x 10kg

1 x 6 x 10kg

1 x 6 x 10kg

HLR:

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

1 x 10 x BW

Ok træning.... Lækkert med en rep PR, da jeg mildt sagt havde brug for en succesoplevelse i dag - ellers var jeg sandsynligvis gået grædende hjem. No shit. Huset var fyldt med good-guys; Ivan Igor, Smeden, Juice, Essensen.... Og Jhax der gav den fuld æde med bl.a. metabolic-swings og db. complex fra Stronger-challenge, hvilket gav ham et MASSYV pump på de 47+ guns! superman.gif

.....................

AX: Heal fast, buddy...... smile.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Mht "tung" squat er det jo relativt og belastningen på piriformis ved 15x122,5kg må også være temmelig voldsom.

Mon ikke det bare er et spørgsmål om at gå stille og roligt frem (måske 2,5 pr wendler i stedet for 5?) og holde fokus på SMR osv.?

Fedt du fangede referencen smile.gif

.... Men bro, du udstiller dig selv som en ikke-fast loglæser 4disguise.gif - jeg er allerede på 2,5kg pr Wendler! Jeg bliver selvfølgelig ved med min rehab og håber på mirakler. Det bliver interessant med de næste 2 ugers squat, hvor jeg kommer lidt højere i % af 1RM.

Link to comment
Share on other sites

Wendler's 5/3/1 - 4. cycle week 1

Warm Up

Foam roll, piriformis deep tissue massage, mobility drills og static strech

Military Press

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 52,5kg

1 x 5 x 57,5kg

1 x 5 x 62,5kg

Var bestemt ikke delts on parade i dag!

Pullups

1 x 10 x 20kg

1 x 10 x 20kg

1 x 10 x 20kg

1 x 10 x 20kg

1 x 10 x 20kg

Ring Dips

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

Total energiforladt omgang, men fik alligevel lavet the basics - Jim Wendler style. Burde ha' været en hviledag, men valgte at træne, da jeg ikke lige ved, hvor meget tid, jeg har resten af ugen. Men mon ikke jeg får presset træningen ind; det plejer jeg! smile.gif

Mødte FlotmandsSpoer i omklædningsrummet. Prøvede at overbevise ham om, at SL burde træne CF. Tror ikke han købte den 4disguise.gif

.............

AGV: Velkommen til.... Nyd gøglershowet! tongue.gif

Kauf: Bromance wub.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Mødte FlotmandsSpoer i omklædningsrummet. Prøvede at overbevise ham om, at SL burde træne CF. Tror ikke han købte den 4disguise.gif

Som flotmandstræningsmand Lagoon lige har kommenteret på jhax-man's FB status:

Jeg proevede crossfit en enkelt gang - 5 runder paa tid af 30 thrusters, 20 burpees, 10 pushups. Hold kaeft noget vaerre lort. Min skulder var i oevrigt out of order i 6 uger efter. Hvad fanden er meningen, hvis man alligevel ikke faar store arme af det?

(store arme skal du have for at fylde trøjen ud :cool: )

Link to comment
Share on other sites

Så er der lige taktikmøde med Gud.

post-31905-057390900 1298511007_thumb.jp

Når gud prowler ser han DBM! devil.gif

Stadig World class pullups skipper! Armwrestlers favorit..! 1RM?

Thanx... smile.gif Ved ikke lige, hvad min 1RM i pullups. Synes ikke det er en øvelse, hvor det er SÅ interessant. Har vist lavet 45-50kg, men kan ærligt talt ikke huske det. Hvad med dig?

Som flotmandstræningsmand Lagoon lige har kommenteret på jhax-man's FB status:

(store arme skal du have for at fylde trøjen ud :cool: )

Han må ha store arme ham Lagoon! superman.gifMine blev målt i BB-crib forleden.... 41 og næææsten 40 cm (= mere specifik venstre-gun-træning comming up), så ja der er lagt til Jhax's club 47+ guns.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hey min ven. Kan sørme se du stadig giver den gas. Kickass. Og hvor var din reaktion priceless, da jeg forklarede dig, at det gælder om at nå 20x140 i backsquat... Lulz. Men efter at have snakket om det i mindst 2 år, så lad os få stablet en træningsdate på benene, gad godt prøve det dersens Teh Gym... Vi ses på gaden.

Link to comment
Share on other sites

Lidt hektisk dag.... Sådan er er det åbenbart, når man har en sjælden fridag. Havde en trænings-date med min yndlings media whore aka. Ivan Igor kl, 1630. Jeg sad dog fast i trafikken og kom - på trods af eminent stifinder og trafik-skills - først frem til The Gym kl. 17 et-eller-andet.

Da jeg kom frem var Ivan-Igor allerede godt igang og huset var fyldt af good guys. Bl.a. Dixen som jeg må indrømme, at jeg er lidt fan af..... Selvom han jo teoretisk set er fjenden!

Wendler's 5/3/1 - 4. cycle week 1

Warm Up

Foam roll, piriformis deep tissue massage, mobility drills og static strech

Clean

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 62,5kg

1 x 5 x 67,5kg

1 x 5 x 72,5kg

1 x 5 x 77,5kg

Let nok, men følte ikke, at teknikken var super crisp i dag!

Front Squat

1 x 3 x 90kg

1 x 3 x 100kg

1 x 3 x 110kg

1 x 3 x 110kg

1 x 3 x 110kg

Da mit main-lift ikke er specielt tungt går jeg lidt hårdere i FSQ som ass. løft på clean dagen!

RDL

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

1 x 10 x 100kg

Mind muscle! superman.gif

FINISHER

The Marco Tolbod Chipper

10 Box Jumps 100 cm

20 SandBag Shouldering 45kg

30 KB Snatch 32kg

40 OH Walking Lunges 20kg

50 Burpees

60 Double Unders

- Tid: 12:24.

Denne finisher er en tribute til Marco, som er vild med bl.a. high box jumps og killer WOD's. Den kan sagtens laves under 10 min... Jeg slackede lidt undervejs, da understellet var lidt kvæstet! Ivan Igor mente ikke, at jeg kunne lave den på under 17 mike nonono.gif

...............

TRS: Du er et bæst.... devil.gif

Till: Du er også et bæst.... devil.gif Og ja, lad os give den fuld æde, med lidt squat rep-out anytime soon!

Junker: Ingen mindreværdskomplekser i DBM-loggen! Du, min ven, er også et bæst..... devil.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Lørdags Lir

Warm Up

Foam roll, piriformis deep tissue massage, mobility drills og static strech

Planen var en rolig omgang, men DixenBro lokkede med prowler - Jeg' en svag sjæl, der er let at overtale, så jeg så Dixens prowler-tilbud og forhøjede med FatGripZ Curls!

Fat GripZ BB Curls

1 x 10 x 50kg

1 x 10 x 50kg

1 x 10 x 50kg

1 x 10 x 40 kg

1 x 10 x 40 kg

1 x 10 x 40 kg

Jeg outcurlede Dixen, men han kan squatte mere end mig, hvilket er noget lort! Vi curlede selvfølgelig i powerracket; Det er noget Dixen har licens til fordi han squatter tæt på 200kg.

Som modsvar til min flotte gestus af en omgang Fat GripZ KerlZ, bød Dixen så op til en omgang beskidt prowleri på p-pladsen. En tredje mand var frisk og joinede os, men faldt dog hurtigt fra igen.

Prowler

YouGoIGo - Prowler + 60 kg

6 x 40 m - jhax erstattede midtvejs den faldne soldat og gjorde et ihærdigt forsøg på at slå sig selv ihjel. Til slut kom Miss Essensen ud og prowlede et par runder - hun er helt sikkert i besiddelse af håneretten nu, da Essensen blev inde og curlede...

Da der muligvis går et par dage før jeg får trænet igen, snuppede jeg en ekstra omgang:

Push-Ups

200 stk + 20kg vægtvest

Tid: 05:00 min

Herefter blev jeg ramt af DOPF crazy.gif (delayed onset prowler flue). Dr. Jhax ordinerede en energi bar som jeg skyllede ned med en liter mælk..... hjalp lidt på det! smile.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share