Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Hey Maskine.

Til crossfit challenge på Høvelte drak du noget blåt stads, da jeg hilste på. Er blot nysgerrig, hvad det var for noget? No eller hva? Har selv lige haft en omgang NO med orange. Det var bestemt ikke mig, så er solgt videre.

Dine træninger spiller som altid. Stærke bæst.

Link to comment
Share on other sites

Var mega bombet i dag efter job...... og toppede det en ond omgang hovedpine (hvilket jeg normalt ALDRIG har!). Ikke just den bedste kombi til tung Wendler bænkpres, men pludselig holdt Jhax i sin BroMobil og beordrede afgang til The Gym.

Wendler's 5/3/1 - 4. cycle week 3

Warm Up

Upper body foam roll, piriformis deep tissue massage + plyo-pushups (hurtig omgang i dag!)

Bench Press

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 70kg

1 x 5 x 87,5kg

1 x 3 x 97,5kg

1 x 5 x 112,5kg (PfuckinR!!)

Jeg havde egentlig planlagt at holde mig til en single (måske 2 reps), men de blev altså til 5. Bum.... Lækker PR på en uoplagt dag. Må være alt det test! laugh.gif

CG Bench m. FatGripz

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 70kg

Pullups

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

1 x 10 x 15kg

Trækkemekanismen var til gengæld helt OFF efter bænk. Havde ellers planlagt 10x10@15kg, men begyndte at kippe på sidste sæt, hvilket er no-go 4disguise.gif (i den her forbindelse!)

Band pull-aparts

1 x 20 x Red band

1 x 20 x Red band

1 x 20 x Red band

Går med lidt overvejelser omkring 5. runder Wendler som bliver noget med: Mere basis løft/mindre assistance-øvelser, mere finisher, hill sprints, prowler (MMA?), mere upper back work (rear delt), fortsætte balle-rehab!

..........................

Junker: Det var flydende test..... laugh.gif Nej SuperPump250 blue-raspberry smag!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med PR! Bum!

Tak... Overvejede faktisk at skrive Spoer-sovs-i patterne-tribute, men droppede det, da vægten stadigvæk ikke er en Spoer-tribute værdig. Så skulle det nok nærmere ha' været 4x12x112,5kg superman.gif

Link to comment
Share on other sites

Bench Press

1 x 5 x 112,5kg (PfuckinR!!)

Jeg havde egentlig planlagt at holde mig til en single (måske 2 reps), men de blev altså til 5. Bum.... Lækker PR på en uoplagt dag. Må være alt det test! laugh.gif

Det en dejlig tanke for undertegnede, at man tilsyneladende godt kan have et meget højt naturligt test-niveau, uden samtidigt at være grotesk behåret som Ivan-Legend, aka El Grecco aka Morfar Silverback.

Link to comment
Share on other sites

BAAAUUU-TO-THE-FUCKING-OOOUUUM!!!!!!!!!!

For fuck sake, bro!!! :devil::superman::king: :king: :king:

Det er en vild rep. PR. du har skudt af der!!!

At din CG bænk finisher til forveksling så ligner min daglige bænk træning er kun endnu mere at slå fast, at du er et overall bæst!!! Du bliver den flotteste barberede Silverback til sommer! :boobs::slut::wub: :4george:

Glæder mig allerede til fællesbrotræning i bar køler! :wub::devil::wub:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Congrats med PR. Fandme i orden ar reppe med dobbelt kropsvægt.

JUNKER: Her kan jeg anbefale Super Charge Xtreme blue raspberry. Den smager mindre vammelt hver gang, men tilgengæld ligner det Ajax vinduesrens, hvilket jo er: BB!

Link to comment
Share on other sites

Congrats med PR. Fandme i orden ar reppe med dobbelt kropsvægt.

JUNKER: Her kan jeg anbefale Super Charge Xtreme blue raspberry. Den smager mindre vammelt hver gang, men tilgengæld ligner det Ajax vinduesrens, hvilket jo er: BB!

Ahhh, godt nok er DBroM 90's Small, men så let er han vist ikke...

Og tillykke med PR, nu ved jeg jo hvad jeg skal slå...

Link to comment
Share on other sites

Congrats med PR. Fandme i orden ar reppe med dobbelt kropsvægt.

JUNKER: Her kan jeg anbefale Super Charge Xtreme blue raspberry. Den smager mindre vammelt hver gang, men tilgengæld ligner det Ajax vinduesrens, hvilket jo er: BB!

Hey Till. Det gode råd er modtaget. Pt. har jeg lidt tilbage af super pump fruit punch. Det ligner wc rens, så Ajax er vel egentlig bedre..

Link to comment
Share on other sites

Super.

Er det en smag, du vil anbefale??

Vild fremgang du har haft i bænkpres. Det Wendler er vist slet ikke så tosset, omend jeg godt er klar over, du ikke trænede det særlig meget før i tiden. Styrken er dog god. BUM...

Ja, klart den bedste jeg har prøvet. I starten synes jeg den var ækel, men nu er jeg faktisk ret vild med den laugh.gif 5/3/1 er noget der duer - og perfekt til mig fordi det kan twistes på så mange måder. Hvad med at prøve det i stedet for alt det split gøgl, du ligger og roder med? wink.gif

Det en dejlig tanke for undertegnede, at man tilsyneladende godt kan have et meget højt naturligt test-niveau, uden samtidigt at være grotesk behåret som Ivan-Legend, aka El Grecco aka Morfar Silverback.

Højt naturligt test niveau er dejligt. Det er os, der overlever dommedag. Just tellin' you, brah! cool.gif Ivan-Legend er en flot fyr - og de unge kan godt lide lidt hår på brystet...... Det skal bare holdes lidt ved lige, ligesom en god fodbold/golf-bane!

Tillykke med PR!

Hvorfor ikke skifte Wendleren ud med en descideret mere målrettet træning?

Øhhh, målrettet i forhold til hvad?!?! Jeg har i øvrigt ALDRIG i mit liv fulgt noget træningsprogram så længe som denne omgang 5/3/1 - og resultaterne taler vel for sig selv?

Grotesk behåret?!

Et prægtigt dyr.

At komme helt tæt på sådan en, i dens naturlige habitat, må være noget af det ultimastiveste :ninja:

You tell me, du går op og ned af en til daglig. :laugh:

Gorilla juice! 4thumbup.gif Vi har meget til fælles.... og BTW jeg ER flyttet tongue.gif

BAAAUUU-TO-THE-FUCKING-OOOUUUM!!!!!!!!!!

For fuck sake, bro!!! :devil::superman::king: :king: :king:

Det er en vild rep. PR. du har skudt af der!!!

At din CG bænk finisher til forveksling så ligner min daglige bænk træning er kun endnu mere at slå fast, at du er et overall bæst!!! Du bliver den flotteste barberede Silverback til sommer! :boobs::slut::wub: :4george:

Glæder mig allerede til fællesbrotræning i bar køler! :wub::devil::wub:

Tak Kauf Erland.... Glæder mig også til at åbne op for sluserne. Jeg glæder mig til at træne semi-nøgen med dig til sommer. Garagen i morgen?

Congrats med PR. Fandme i orden at reppe med min maxvægt.

JUNKER: Her kan jeg anbefale Super Charge Xtreme blue raspberry. Den smager mindre vammelt hver gang, men tilgengæld ligner det Ajax vinduesrens, hvilket jo er: BB!

Tak dude.... Du kan snart komme med til træning i The Gym, så kan du få en par fif, så du også kan få lidt muller på den tyndfede cup cake-body!

Ahhh, godt nok er DBroM 90's Small, men så let er han vist ikke...

Og tillykke med PR, nu ved jeg jo hvad jeg skal slå...

laugh.gif @ 90's small...... Det er lige til en logtitel: "From 90's small to 70's big"

... Og ja, bolden er på din side, Burpeegirl wub.gif

:laugh:

Good one Dixiegrrl.

SMG er dog ikke 90s small, han er 20ies fresh - så langt forud for sin tid er The SkinnyManGuru!

Preach on brother!

Link to comment
Share on other sites

Øhhh, målrettet i forhold til hvad?!?! Jeg har i øvrigt ALDRIG i mit liv fulgt noget træningsprogram så længe som denne omgang 5/3/1 - og resultaterne taler vel for sig selv?

Præcis. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share