Van Damme i K-1???


Lawman 2003
 Share

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Van damme har aldrig været europamester i danmark, det er et pr trick han kørte på for at komme ind i filmbranchen.

Har læst på nogle sider, at det blev tjekket senere hen da han begyndte at blive kendt, og man kunne ikke finde nogen under det navn der havde været til europamesterskaberne, og slet ik vundet.

Man fandt ham dog i nogle databaser, men der var han bare tilmeldt en eller anden klub... andet var det ik.. alle hans moves er jo fra hans ballettimer som barn :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle en mand der har tjent millioner i Hollywood stille op i K1, og samtidigt risikere sit heldbred og sit omdømme, Van dammen er 44 år og kun 170 cm, og har så godt som ingen kampsport erfaring i ringen, mande har alle odds i mod sig

Han ville blive slagtet levende, de fleste K1 fighter er omkring de 2 meter, og vejer langt over 100 kg, enten har Van Dam sniffet så meget heroin at han har mindste sin sunde fornuft eller også er det et af K1 medie stunt for at promovere K1 sporten i USA, lige som de proklameret for 1½ år side at Tyson ville debutere i K1, det næste bliver måske at Bruce Lee genopstå fra de døde, og blir K1 kæmper :devil:

Edited by Arnold schwarzenegger
Link to comment
Share on other sites

Van Damme var Europa mester i karate i '79 og blev også højt placeret til VM, så det er vel en slags kamp erfaring selv om karate ikke er rigtig slåskamp.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror aldrig jeg har set en kilde, der understøtter dette, men har hørt at han selv påstår det, ja :smile:

Du skulle vel ikke tilfældigvis have en kilde? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

http://www.kungfucinema.com/people/jean_claude_van_damme.htm

<{POST_SNAPBACK}>

Du skulel vel ikek også have en... *Host*... Troværdig kilde? :innocent::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Den er vist heller ikke helt troværdig. Det ville være bedre med en officel mesterskabs side eller lign. Det kunne da være skægt hvis therealhurra har ret i hans indlæg.

Den første modstander han får giver ham bare en Bud Spencer speciel og så er han færdig den lille.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Van Damme ? hvad bliver det næste - Rocky Balboa ?

Ærgeligt hvis K1 virkelig har lyst til at udvikle et ellers rigtig godt koncept til et freakshow.

Tilbage til emnet....han får så meget daller hvis han går op i den ring  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes godt nok allerede det er et freakshow. Specielt med de typer som Bob Sapp, det er da meget sjovt at have dem med men det bliver hurtigt kedeligt at se på 150 kilos mænd der slås med hinanden.

Mht. Van Damme så tror jeg ikke på det, ligesom det heller ikke blev til noget med Tyson.

Jeg ville dog meget gerne se Chuck Norris i rollen som Walker Texas Ranger deltage i K1 :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle en mand der har tjent millioner i Hollywood stille op i K1, og samtidigt risikere sit heldbred og sit omdømme, Van dammen er 44 år og kun 170 cm, og har så godt som ingen kampsport erfaring i ringen, mande har alle odds i mod sig

Han ville blive slagtet levende, de fleste K1 fighter er omkring de 2 meter, og vejer langt over 100 kg, enten har Van Dam sniffet så meget heroin at han har mindste sin sunde fornuft

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er jeg ik lige helt med på hvad regler der er i K1 men der er sgu ikke absolut en fordel at være stor... Var lige et smut på ufc hjemmeside der var desværre ingen stats på Royce Gracie :blink: (men på alle andre) men han stillede op i sværvægt men er ret 100 på at han ik vejede mere end 80...

Snublede lige over en af hans kampe fra 95 mod ken shamrock (26wins, 8 loss, 2draws)

Ken Shamrock vs. Royce Gracie Draw 36:00min :w00t:

Nå sidespor :blush: om Van Damme kunne rykke noget i K1 det kommer jo helt an på modstanderen... Spørgsmålet er nok mere om hans ben ikke kommer til at hænge fast i rebene når han snurrer rundt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
lol, den 70-80 år gamle chuck ville blive knækket midt over!!  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Gu vil han ej, husk han bruger total gym 2000 :king::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det gør Jenslyn også. Lad os se om vi ikke kan få ham med i K-1!

Link to comment
Share on other sites

Devito:

Nu er jeg ik lige helt med på hvad regler der er i K1 men der er sgu ikke absolut en fordel at være stor... Var lige et smut på ufc hjemmeside der var desværre ingen stats på Royce Gracie  (men på alle andre) men han stillede op i sværvægt men er ret 100 på at han ik vejede mere end 80...

Der findes både K1 og K1-MMA, den mest udbredte rent publikumsmæssigt er K1, som er stående kamp og lidt lig muay thai / kickboxing regler - og her er det næppe en fordel at være en lille fyr, fordi det er altså nok ret store brød der generelt kæmper i den klasse. Der har været et par undtagelser, men generelt set så ligger kæmperne altså i 1.90'erne - 2 meter, og 100+ kg - og de er (generelt set) altså hverken langsomme eller dårlige teknikere.

Gracie brødrene's force ligger jo i gulvkampen og deres især stranguleringer og greb - og der ville K1 MMA jo nok mere være deres boldgade - men i K1, der tror jeg altså at vægt og højde ville være en ulempe for dem.

Van damme....det kan jeg altså stadig ikke tage seriøst :) - det er muligt han kan sidde i split imellem rebene, men det vinder man altså ikke kampe på.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Devito:

Nu er jeg ik lige helt med på hvad regler der er i K1 men der er sgu ikke absolut en fordel at være stor... Var lige et smut på ufc hjemmeside der var desværre ingen stats på Royce Gracie  (men på alle andre) men han stillede op i sværvægt men er ret 100 på at han ik vejede mere end 80...

Der findes både K1 og K1-MMA, den mest udbredte rent publikumsmæssigt er K1, som er stående kamp og lidt lig muay thai / kickboxing regler - og her er det næppe en fordel at være en lille fyr, fordi det er altså nok ret store brød der generelt kæmper i den klasse. Der har været et par undtagelser, men generelt set så ligger kæmperne altså i 1.90'erne - 2 meter, og 100+ kg - og de er (generelt set) altså hverken langsomme eller dårlige teknikere.

Gracie brødrene's force ligger jo i gulvkampen og deres især stranguleringer og greb - og der ville K1 MMA jo nok mere være deres boldgade - men i K1, der tror jeg altså at vægt og højde ville være en ulempe for dem.

Van damme....det kan jeg altså stadig ikke tage seriøst :) - det er muligt han kan sidde i split imellem rebene, men det vinder man altså ikke kampe på.

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, mener Royce blev kaldt anaconda eller noget i den stil...

Uhu uha, Bloodsport Ned i split og så hakke modstanderen i kronjuvelerne men en upper cut :4thumbup: :laugh:

som er stående kamp og lidt lig muay thai / kickboxing regler

Oky doky... Så er det da lidt mere behersket end UFC... Hvis en modstander væltes for han så lov til at komme op igen eller hvordan?

Link to comment
Share on other sites

Nu vi er i gang med K1 har jeg lige et spørgsmål til jer som har styr på hvad der foregår der.

Hvad sker der med JEROME LE BANNER er han stadig med??? jeg har ikke set ham længe (har dog kun set lidt tilfældige uudseldelser på eurosport på det sidste), han er efter min mening den ledest af dem alle :devil:

Go træning

Pelle

Link to comment
Share on other sites

Står K1 ikke for at der kun er en vægtklasse?

Så kan folk stille op ligegyldigt om det er Akebono på 206cm 0g 219kg eller en "lille" gut som ham på knap 90kg som kæmpede mod Akebono i hans første, tror jeg, kamp....

Forøvrigt tabte Akebono og har så vidt jeg ved, ikke vundet en kamp endnu....

Edited by Buc
Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg ik lige helt med på hvad regler der er i K1 men der er sgu ikke absolut en fordel at være stor... Var lige et smut på ufc hjemmeside der var desværre ingen stats på Royce Gracie  :blink:  (men på alle andre) men han stillede op i sværvægt men er ret 100 på at han ik vejede mere end 80...

<{POST_SNAPBACK}>

Royce Gracie vejer omkring de 85 (Han fyrede dog en kommentar af, om at han var begyndt at løfte vægte. Det kunne bare ikke ses... :laugh: Han har nærmest fuglebryst og tynde arme). Det skal man dog ikke lade sig narre af...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share