Wrestlere??


lonelyone
 Share

Recommended Posts

halløj...

Nu kommer der sikkert et meget dumt spørgsmål, men er NÆSTEN alle wrestlere steoride-misbrugere?? Altså de er jo pænt store og ripped.... og mange af dem er rimeligt unge, så derfor kom jeg til at tænke på det....

Men et andet spørgsmål: Vil det være umuligt for en normal person, uden brug at hormoner, at opnå hvad John Cena har opnået???

2003_12_23_19.jpg

Det behøves ikke være så stort... men bare lidt i nærheden!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hehe nej men de er nu altså heller ikke helt små....

Men han har taget hormoner har han ikke??

Og han ser altså mega stor ud på det billede...

Her er et andet

king05290416.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Jo han har nok krudtet lidt, men visse steder på hans krop ser ikk så vildt ud(nakken), men skal man se sån ud uden krudt skal man fandme træne hårdt og seriøs :nissecool:

Edited by bjørn
Link to comment
Share on other sites

hehe nej men de er nu altså heller ikke helt små....

Men han har taget hormoner har han ikke??

Og han ser altså mega stor ud på det billede...

Her er et andet

king05290416.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Jo han har nok krudtet lidt, men visse steder på hans krop ser ikk så vildt ud(nakken), men skal man se sån ud uden krudt skal man fandme træne hårdt og seriøs :nissecool:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror også man skal selv om man bruger AS....

Link to comment
Share on other sites

Cache:

Eller også har han styr på såvel træning som kost. Og genetik for at blive stor.

At råbe vagt ved gevær - KRUUUDT - er for letkøbt.

Netop :blink: det er da næsten pinligt at fingeren sidder så løst på aftrækkeren, især når man tager de aktuelle diskussioner i OT i betragtning.

( det kan så være man ved han har krudtet den, men det lyder mere som om det bare er et bud).

Lonelyone:

Men et andet spørgsmål: Vil det være umuligt for en normal person, uden brug at hormoner, at opnå hvad John Cena har opnået???

Ja selvfølgelig er det muligt - om det er det for dig vides ikke, som cache siger drejer det sig ikke kun om træning, men ligeså meget om kost og genetik.

Her er et eksempel på en clean fyr med en noget lavere fedtprocent end ham bryderen, så fyld lidt mere fedt på craw, og burde den være tangeret:

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

lonelyone:

hmm synes nu crawdaddy ser ligeså stor ud som Cena..... Men altså... Er der nogen som har opnået gode resultater, uden at være så prof som crw uden AS??

Ja der er utvivlsomt mange, men vi er jo ikke serieproducerede modelfly, så det er ikke alle der kan få de resultater.

Men han er ikke unreal på nogen måde, og ligegyldig hvor gode gener og proportioner du er født med fra naturens side, så kræver det altså et dedikeret arbejde, og jeg tror ikke man skal neglicere wrestlere's arbejde, selvom det udadtil ikke er andet end et teater.

Kig evt. lidt i retning af mandlige gymnaster, der findes mange der har en ret solid bygning - forestil dig så at de koncentrerede sig fuldt ud om massetræning, så burde det give en ide om hvad der er muligt (se bort fra højde og evt. beskyldninger om at de også måtte være på AS).

PS: jeg skal ikke kunne sige om personen Cena har taget AS eller ej, men det er vel heller ikke lige det der er emnet.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

hmm synes nu crawdaddy ser ligeså stor ud som Cena..... Men altså... Er der nogen som har opnået gode resultater, uden at være så prof som crw uden AS??

<{POST_SNAPBACK}>

Altså det kræver jo sit at komme til at få den form, så men "halvt" arbejde får man den ikke.... :wink:

Det billede af Craw syntes jeg personligt er det fedeste af ham.... :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

halløj...

Nu kommer der sikkert et meget dumt spørgsmål, men er NÆSTEN alle wrestlere steoride-misbrugere?? Altså de er jo pænt store og ripped.... og mange af dem er rimeligt unge, så derfor kom jeg til at tænke på det....

Men et andet spørgsmål: Vil det være umuligt for en normal person, uden brug at hormoner, at opnå hvad John Cena har opnået???

2003_12_23_19.jpg

Det behøves ikke være så stort... men bare lidt i nærheden!

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes nu også at han ligner en krudtkarl. Han vejer sikkert 100+ kg, og med den fedt procent er det altså ikke noget man sådan bare lige opnår i en så ung alder.

Link to comment
Share on other sites

Fitt.... øh Everlast. :wink: Det er helt klart også nogle gode resultater du har opnået og du er en leee' karl :devil: , men ham John Cena og de andre gutter er garanteret vokset op med et lidt andet syn på doping end vi er. Det er trods alt ikke nogen hemmelighed at at amerikanerne ikke skyer nogle midler for at nå en flot krop. Hvis du kigger på WWE Raw lineup så er de ikke kun pumpet at se på, men også 2 meter høje (fx. Batista). Hvis de allesammen er clean, kunne jeg i hvert fald godt tænke mig at kigge nærmere på deres træningsmetoder.

Link to comment
Share on other sites

salt:

men ham John Cena og de andre gutter er garanteret vokset op med et lidt andet syn på doping end vi er. Det er trods alt ikke nogen hemmelighed at at amerikanerne ikke skyer nogle midler for at nå en flot krop. Hvis du kigger på WWE Raw lineup så er de ikke kun pumpet at se på, men også 2 meter høje (fx. Batista). Hvis de allesammen er clean, kunne jeg i hvert fald godt tænke mig at kigge nærmere på deres træningsmetoder.

Jamen det er de da uden tvivl, og jeg tager heller ikke stilling til om Cena eller andre brydere (jeg kender INTET til WWF) har taget AS eller ej.

Spørgsmålet som jeg ser det, går på om formen er mulig uden AS, og det vil jeg bestemt mene den er med de rette forudsætninger.

Derudover opponerer jeg lidt imod at man straks siger AS fordi man ser et billede, vi kan jo evt. prøve at grave tråden om Brad Pitt og "Troja" frem - det var da helt til grin.

was:

Det billede har jeg set, fik det på min mail af en hemmelig kilde... Ja du er pæn sindsyg der, men billedet af din ryg som også har været postet, manger lidt fylde i forhold til dit bryst..

Men det ved du vel, dit onde brød....

tak :) formålet var ikke at få kritik på billedet.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

salt:

men ham John Cena og de andre gutter er garanteret vokset op med et lidt andet syn på doping end vi er. Det er trods alt ikke nogen hemmelighed at at amerikanerne ikke skyer nogle midler for at nå en flot krop. Hvis du kigger på WWE Raw lineup så er de ikke kun pumpet at se på, men også 2 meter høje (fx. Batista). Hvis de allesammen er clean, kunne jeg i hvert fald godt tænke mig at kigge nærmere på deres træningsmetoder.

Jamen det er de da uden tvivl, og jeg tager heller ikke stilling til om Cena eller andre brydere (jeg kender INTET til WWF) har taget AS eller ej.

Spørgsmålet som jeg ser det, går på om formen er mulig uden AS, og det vil jeg bestemt mene den er med de rette forudsætninger.

Derudover opponerer jeg lidt imod at man straks siger AS fordi man ser et billede, vi kan jo evt. prøve at grave tråden om Brad Pitt og "Troja" frem - det var da helt til grin.

was:

Det billede har jeg set, fik det på min mail af en hemmelig kilde... Ja du er pæn sindsyg der, men billedet af din ryg som også har været postet, manger lidt fylde i forhold til dit bryst..

Men det ved du vel, dit onde brød....

tak :) formålet var ikke at få kritik på billedet.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er ganske enig med dig i at "Brad Pitt-sagen" blev blæst lige voldsomt op, manden er jo hverken stor eller imponerende på nogen måde.

Jeg tror ikke vi skal bruge lang tid på at diskutere, før vi finder ud af at vi er ret enige om at man godt kan nå ganske gode resultater på kort tid.

Link to comment
Share on other sites

Der overhovedet ikke umuligt at opnå gode, og ovenikøbet rigtig gode, resultater uden at krudte den, nu kan jeg self ikke sige noget om at Cena har krudtet, hvilket jeg ikke tror, for hvis man har generne i orden og er villige til at offre lidt for det, så er det bestemt muligt at komme til at se sådan ud, det handler bare om at være dediceret nok og ville det.

Lige på dette felt er der ingen let købte løsninger, men det er absolut ikke umuligt.

På den anden side synes jeg at der er en uheldig drejning tingene har føet at men straks tænker krudt vær gang man ser en med en bare letter trænet krop, (no offense lonlyone) det kan ikke være rigtig at folk der gerne vil begynde at træne skal tænke: for at opnå resultater skal man krudte den, og det er før man overhovedet har sat sig ind i kost og træning, det synes jeg virker helt forkert, hvor er det går galt henne? hvem er skyld i denne mentalitet?

Her synes jeg at man burde tænke lidt selvstændigt og sige ved jeg hvad jeg laver? hvis ikke så finde ud af det før snakken falder på krudt.

just my 2 cents :nissecool:

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Mange af wrestlerne har en baggrund i football, styrkeløft, bodybuilding eller lign. så mange af dem har fysikken i orden før de blev wrestlere.

<{POST_SNAPBACK}>

Henning: Nu ved jeg ikke om du tror at de er dopet eller ej, men de ovenstående baggrunde de kunne have, (hvordan kan man sige det pænt) peger lidt i en retning :wink: (Hvem sagde fordomme???).

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Mange af wrestlerne har en baggrund i football, styrkeløft, bodybuilding eller lign. så mange af dem har fysikken i orden før de blev wrestlere.

<{POST_SNAPBACK}>

Henning: Nu ved jeg ikke om du tror at de er dopet eller ej, men de ovenstående baggrunde de kunne have, (hvordan kan man sige det pænt) peger lidt i en retning :wink: (Hvem sagde fordomme???).

<{POST_SNAPBACK}>

Nogen af dem er sikkert, andre er ikke. I really don't give a shit. Jeg vil bare se nogen blive chokeslammet gennem et træbord. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Mange af wrestlerne har en baggrund i football, styrkeløft, bodybuilding eller lign. så mange af dem har fysikken i orden før de blev wrestlere.

<{POST_SNAPBACK}>

Henning: Nu ved jeg ikke om du tror at de er dopet eller ej, men de ovenstående baggrunde de kunne have, (hvordan kan man sige det pænt) peger lidt i en retning :wink: (Hvem sagde fordomme???).

<{POST_SNAPBACK}>

Nogen af dem er sikkert, andre er ikke. I really don't give a shit. Jeg vil bare se nogen blive chokeslammet gennem et træbord. :nissecool:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er faktisk også lidt ligeglad og jeg vil hellere end gerne se Big Show samle de andre op fra gulvet og kaste dem henover ringen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Salt:

Henning: Nu ved jeg ikke om du tror at de er dopet eller ej, men de ovenstående baggrunde de kunne have, (hvordan kan man sige det pænt) peger lidt i en retning  (Hvem sagde fordomme???).

Meget rammende for hvordan eens landsmænd tænker når man går nedaf Strøget en lørdag formiddag :raisebrow:

Det er muligt du har ret, men jeg synes bare ikke man kan bruge den der holdning til en skid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share