Dronning Rivejern III


Armoured female
 Share

Recommended Posts

Ugemåling: :chicken:

Vægt 74,3 kg (- 0,5 kg)

Talje 73,5 cm (- 0,5 cm)

Hudfold under navle, 8 mm (-)

Hudfold på forsiden af låret, 16 mm (- 1 mm)

Det går ikke så hurtigt med hudfolderne, men til gengæld bliver underhuden over hele kroppen tyndere mod førhen blot på lår og popo, da jeg nu er kommet af med de dame-dellepuder, som røg sidst på i bulkperioden. Vægtmæssigt ser det fint ud, for en gangs skyld :smile:

Kostmæssigt er det ikke lige altid, jeg får proteiner nok. Men jeg nedbryder ikke så meget muskelmasse ved træningen for tiden, så mon ikke det går?

Ugens kost i energiprocent P-K-F og dagl kcal:

19-04-2005 24 49 27 1851

18-04-2005 23 47 30 1838

17-04-2005 30 43 27 2028

16-04-2005 26 42 32 1998

15-04-2005 28 45 27 2123

14-04-2005 20 52 29 2218

13-04-2005 29 47 24 1963

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 566
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Styrketræning, Alva og Hr. K's program - Uge 2, dag 1:

Squat: 3x5 x 47,5 kg

Bænkpres 5x5 x 42,5 kg

Chinups: 3x6 x 76,5 kg

Dips 3x6 x 76,5 kg

Swissball mavetræning 3 sæt.

Lidt efter-cardio i 5 min, indtil min hø. achillessene ikke ville være med længere :rocketwhore:

Jeg har aldrig helt forstået, at følgende skulle være en kompliment: 'Du løfter godt - for en pige'. Måske nogen kan forklare, hvorfor det sidste absolut skal med. Mit køn er ret så meget en naturlig selvfølge, og mine løft skal selvfølgelig også ses i lyset af det udgangspunkt, kvinder har. Iøvrigt, så:

1) holdt jeg op med at være en pige og blev kvinde i 15-års alderen :laugh:

2) Jeg løfter bedre end vel godt 60% af den mandlige befolkning (selvom det er den lette ende af cyklus jeg havde fat i i dag :tongue: )...

Punkt 1 fik jeg gjort opmærksom på overfor den sikkert velmenende stakkel, mens jeg holdt igen med 2'eren for ikke at knuse ham yderligere :blush:

Måske tænker jeg bare for meget over tingene (what's new) :dry::wink:

Link to comment
Share on other sites

Idag:Cardio: Powerwalk (glemte min løbe-BH :blush: ) 10 min, 10% incline, 5,5 km/t.

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

*smiler* ...Tjaaa.. umiddelbart, vil de fleste nok ikke mene at dét var et problem.. Det gjorde jeg heller ikke.. indtil jeg begyndte at undervise mine klub tøzzer (45-60 stk) i Combat Cardio Box *lol* ...dayum, de ku blive ilter, hvis de havde glemt dén - og var nødsaget til at bruge "den almindelige!" :laugh: .... Har endda set - at bøjlen på en alm BH sprang - mens pigerne kørte sandsæk *lol* .. :laugh:

Stort smil - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Hej Lars! :bigsmile:

Ikke kun er det træls under selve træningen (bounce-bounce-bounce), men man skal også tænke langsigtet (ellers er det noget andet der bliver laaaangt i 35 års alderen) :tongue:

Sjovt nok, så ønsker man sig altid noget andet end det man har - jeg ville finde det mere praktisk at ha' en A-skål :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Lars! :bigsmile:

Ikke kun er det træls under selve træningen (bounce-bounce-bounce), men man skal også tænke langsigtet (ellers er det noget andet der bliver laaaangt i 35 års alderen) :tongue:

Sjovt nok, så ønsker man sig altid noget andet end det man har - jeg ville finde det mere praktisk at ha' en A-skål :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Havde aldrig tænkt over hvor smart det er at have en A-skål.....

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej Lars! :bigsmile:

Ikke kun er det træls under selve træningen (bounce-bounce-bounce), men man skal også tænke langsigtet (ellers er det noget andet der bliver laaaangt i 35 års alderen) :tongue:

Sjovt nok, så ønsker man sig altid noget andet end det man har - jeg ville finde det mere praktisk at ha' en A-skål :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::laugh:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Joh, det har de begge to :sneaky2: Jeg har haft kronisk achillessenebetændelse i 2 år, og jeg tror aldrig de blev ordentlige derefter. De nuværende probs startede med en forstrækning i squash, og den skade er desværre sejlivet. Men jeg synes ikke jeg har tid til at rende til fys før jeg er færdig med examen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa. Jeg lurer også lidt med i din log. :smile: Mht. dine achilles problemer kan jeg kun anbefale shock wave terapi. 1-3 behandlinger og de fleste er ovre smerten hvad angår tendinopatier i achilles, patella & ofte også lat. epicondyl. Har selv fået behandling på springerknæ med god effekt. prøv en pubmed søgning med ordene "ESWT".

Ved dog ikke hvilke klinikker der har apparaterne på fyn - de er nemlig i den dyre ende (omkring 300.000 :w00t: )

Mvh stud.fys Lau

Edited by laush
Link to comment
Share on other sites

De nuværende probs startede med en forstrækning i squash, og den skade er desværre sejlivet. Men jeg synes ikke jeg har tid til at rende til fys før jeg er færdig med examen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Har selv tidvise probs med især min venstre, og jeg plejer at dulme det med en teske bukkehornsfrø tre gange/dag, meget uvidenskabligt men synes det hjælper om det så er for en antiinflammatorisk virkning eller hvad ved jeg.

(bieffekten er at kroppen dufter af karry efter et par dage, men da jeg altid spiser krydret er det ikke et problem for mig)

Ang. den tidligere kommentar om kvinder og styrke, havde jeg en gang en træningspartner som matchede mig til 80% og det gjorde at de unge knægte gik en stor bue uden om hende, det var synd for hun kunne virkelig drive træningen op til et højere niveau, men mænd er åbenbart truede at stærke kvinder, noget jeg altid har syntes værende ret sjovt, da formålet med træningen vel er at blive stærkere, selvom dette ikke er så udbredt blandt nationes sub-sub-maksimalt trænende kvinder (samt en del mænd)

(elskede i øvrigt "funktionel tyngde" :cooldance: )

hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Hej Lau!

Tak for tippet - sådan en dyr tingest har også bare at virke :tongue: Vil prøve at undersøge det, når jeg får tid til sommer :smile:

Hej Hæg!

Jeg prøver at klare det med Udos. Det virkede i øvrigt for mig at starte op på Run4funs begynder-løbeprogram sidst, lige så snart der kommer ro på sagerne, så prøver jeg det igen.

Nu er unge fyre heldigvis ikke inde i min partner-interessesfære (mest gr den udprægede umodenhed mellem ørerne hos stort set dem alle), så det lægger ikke nogen hæmsko på træningen :smile:

En kommentar faldt da også engang mens jeg bænkede, fra den ene unge fyr til den anden (henvist til mig, hvis hørelse var bedre end forventet): Nej tak! Man tør jo ikke engang være uenig med hende om noget! :laugh:

Egentlig ret plat, da jeg selvfølgelig aldrig nogen sinde kunne drømme om at være fysisk aggressiv, med mindre det var nødvendigt for at redde mig selv eller andre :unsure:

De mænd, som henvender sig til mig for at snakke i centret, er da også enten noget større og stærkere, eller noget ældre end mig. Det går også fint for dem, indtil jeg åbner munden og der kommer Mensacrap ud :blush:

Link to comment
Share on other sites

Nu er unge fyre heldigvis ikke inde i min partner-interessesfære (mest gr den udprægede umodenhed mellem ørerne hos stort set dem alle), så det lægger ikke nogen hæmsko på træningen :smile:

En kommentar faldt da også engang mens jeg bænkede, fra den ene unge fyr til den anden (henvist til mig, hvis hørelse var bedre end forventet): Nej tak! Man tør jo ikke engang være uenig med hende om noget! :laugh:

Egentlig ret plat, da jeg selvfølgelig aldrig nogen sinde kunne drømme om at være fysisk aggressiv, med mindre det var nødvendigt for at redde mig selv eller andre :unsure:

De mænd, som henvender sig til mig for at snakke i centret, er da også enten noget større og stærkere, eller noget ældre end mig. Det går også fint for dem, indtil jeg åbner munden og der kommer Mensacrap ud :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Arh du er nu ikke så slem :wink: Det går nok over når du er færdig med at have næsen nede i bøgerne hele tiden og kommer ud og oplever den virkelige verden :tongue:

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Nu er unge fyre heldigvis ikke inde i min partner-interessesfære (mest gr den udprægede umodenhed mellem ørerne hos stort set dem alle), så det lægger ikke nogen hæmsko på træningen :smile:

En kommentar faldt da også engang mens jeg bænkede, fra den ene unge fyr til den anden (henvist til mig, hvis hørelse var bedre end forventet): Nej tak! Man tør jo ikke engang være uenig med hende om noget! :laugh:

Egentlig ret plat, da jeg selvfølgelig aldrig nogen sinde kunne drømme om at være fysisk aggressiv, med mindre det var nødvendigt for at redde mig selv eller andre :unsure:

De mænd, som henvender sig til mig for at snakke i centret, er da også enten noget større og stærkere, eller noget ældre end mig. Det går også fint for dem, indtil jeg åbner munden og der kommer Mensacrap ud :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det er nogen trøst, så synes jeg, at du er en beundringsværdig person. Ikke nok med, at du læser til læge, og er ex-politibetjent - du er også fysisk aktiv på et niveau, jeg ville ønske, jeg kunne opfylde. Hvis andre personer af en eller anden årsag ikke finder de ting positive og tiltrækkende hos kvinder, ja så er der sgu noget galt med dem. :nonono:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hvis andre personer af en eller anden årsag ikke finder de ting positive og tiltrækkende hos kvinder, ja så er der sgu noget galt med dem. :nonono: 

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Spot on, Hr K!!!

I ”Gamle dage” datede jeg i et par år en rigtig dygtig kvindelig diskos kaster (ikke forstået at hun kastede med disco pumpere, selvom hun sikkert kunne!) som var brand stærk. Og det kan godt være det virkede intimiderende på visse fyre..jeg syntes bare det var fedt hun havde en hobby hun gik så meget op i(og det gjorde det også sjovere at træne sammen :cooldance: )

Men.... hvis man vælger en pige fra pga. hun er stærkere end normalen så er man godt nok ikke for smart! Det svarer vel til at vælge de kloge og de kønne fra!

Men hvis unge fyre bliver usikre nær AF.. så er de nok heller ikke mere værd.

For the record...AF..jeg syntes du er sej :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Arh du er nu ikke så slem :wink:  Det går nok over når du er færdig med at have næsen nede i bøgerne hele tiden og kommer ud og oplever den virkelige verden :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Been there - done that så rigeligt endda. Det ændrede mig ikke i længden, heldigvis :laugh:

Som lille var jeg lidt ligesom Martin Prince fra Simpsons, det er det eneste jeg bevidst har lagt fra mig :tongue:

Hr. K og Blackmoore: I er bare søde :blush: Jeg har aldeles ingen problemer med, at jeg ikke er attraktiv for usikre drengerøve, men tak for skulderklappene alligevel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Arh du er nu ikke så slem :wink:  Det går nok over når du er færdig med at have næsen nede i bøgerne hele tiden og kommer ud og oplever den virkelige verden :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Som lille var jeg lidt ligesom Martin Prince fra Simpsons, det er det eneste jeg bevidst har lagt fra mig :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Arh du har da stadig samme frisure :tongue:

Ej spøg til side. Du er sgu den sejeste pige jeg kender :4thumbup: På den fede måde altså :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er nogen trøst, så synes jeg, at du er en beundringsværdig person. Ikke nok med, at du læser til læge, og er ex-politibetjent - du er også fysisk aktiv på et niveau, jeg ville ønske, jeg kunne opfylde. Hvis andre personer af en eller anden årsag ikke finder de ting positive og tiltrækkende hos kvinder, ja så er der sgu noget galt med dem. :nonono: 

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor nu det?

Du synes da også, at det er smadder irriterende at din kæreste er stærkere og mere sej end du er :laugh::devil:

Link to comment
Share on other sites

Alva: Med din fremgang er det vist meget godt, at Hr. K finder seje kvinder tiltrækkende :tongue:

Blackmoore: Du spiller også rollespil, ikke? Lige i øjet på nørde-kulturen :wink: Tæller World of Warcraft med som rollespil? Det lyder helt klart som interessant tidsfordriv (jeg får vist dyrket mit nørde-image lidt til sommer med både WoW og de 7-8 sci-fi bøger som venter på jeg får ferie) :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Har spillet utroligt meget (men ikke så meget her i min Ø landflygtighed)..alt fra Diablo og Baldurs på Computeren til "rigtig" rollespil (primært Warhammer fantasy Roleplan, D&D, Drager og Dæmoner og VP,(volds-palle!) samt diverse hjemmelavede systemer + lidt Vampire, Call og andre systemer.

+ en del "semi live" roleplay!

har også spillet en del tabletop (Warhammer fantasy battle &Warhammer 40K)

men det er det alm. rollespil med 5-6 gutter og gutinder omkring et bord med regelbøger, papir og terninger der står mit hjerte nærmest.

så..der er jeg vist stadig lidt nørd :blush::blush: (Sagde manden der havde sin "Die, Orc-Die!" T shirt på på arbejde)

Link to comment
Share on other sites

Indtil jeg åbner munden og der kommer Mensacrap ud :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det er nogen trøst, så synes jeg, at du er en beundringsværdig person.

Hvis andre personer af en eller anden årsag ikke finder de ting positive og tiltrækkende hos kvinder, ja så er der sgu noget galt med dem. :nonono:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Men.... hvis man vælger en pige fra pga. hun er stærkere end normalen så er man godt nok ikke for smart! Det svarer vel til at vælge de kloge og de kønne fra!

For the record...AF..jeg syntes du er sej :devil:  :devil:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ej spøg til side. Du er sgu den sejeste pige jeg kender :4thumbup:  På den fede måde altså :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

"New points of view are not, as a rule, discovered in territory that is already known, but in out-of-the way places that may even be avoided because of their bad name"

-Carl Jung -Synchronicity: An Acausual Connecting Principle

hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

:4smartass::w00t:

Man kigger lige væk fra denne log og - vupti!

Den har udviklet sig til MOL´s nørdhjørne :tongue:

Warhammer battle - feeeeeede tider :4thumbup:

UV-rugby læner sig vel også lidt op af nørdsport... :wink:

Mads

P.S. AF jeg synes sgu også du er sej. Og det er sgu da ikke sååå underlige ting som trimler ud af din mund...

Link to comment
Share on other sites

Måske har de fået et par new points of view i pavetråden, samt jsc's tråd om smertestillende medicin. Nu her, hvor jeg keder mig over eksamenslæsningen, har jeg godt nok været ude med rivejernet i OT :blush::tongue:

Mads: Velkommen tilbage! Sidst vi sås, snakkede du det meste af tiden - bare vent :tongue:

Nu er UV-rugby godt nok en fysisk aktivitet, men det er faktisk blevet mere in blandt nørder at bevæge sig væk fra rollespillene og PC'en og lave noget fysisk. Og en del har kastet sig over UV-rugby, mærkeligt nok. Det må være noget med det tredimensionelle :4smartass:

.........

Idag:

UV-rugby 45 min - vi var ikke så mange i dag (4-5 på hvert hold), så vi sluttede lidt før og kørte i klubben til øl og varme hveder :4mewantfood: En af de andre nåede dog at smadre min maske med sit knæ forinden. Det gav et højt knæk under vandet, og han var dødsensbange for at han havde brækket næsen på mig, stakkels fyr. Men det var altså maskens plasticramme der røg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share