Dronning Rivejern III


Armoured female
 Share

Recommended Posts

Ikke for at lokke dig tilbage, men jeg vil lige kommentere indlægget om lægens contra politimandens løn. En uchargeret politimand på slutløn på laveste stedtillæg får uden ulempetillæg lige godt 27.000 kr.

Dertil kommer der noget med "Ny løn" som med lidt held kan give ca. 1000 kr,

Så skulle det vist være sat på plads.

Hilsen og held og lykke med det du valgte.

Per

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 566
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Igår:

UV-rugby 45 min - en noget sølle omgang fra min side gr. træthed, men det var jeg ikke ene om :tongue: Vi stoppede 10 min før og kørte i klubben og drak øl :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

AHA! Så du KAN godt drikke øl, bare ikke med mig. Far ikke sur, far er skuffet, eller noget i den dur..

Ej, jeg glæder mig til at høre, hvordan det går for dig. Hvornår de det det er?

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :laugh: :blush: Det er min post-workout øl - træningen skal jo ikke kuldsejle totalt bare fordi jeg læser :tongue: Det er nu på fredag og så mandag :bookread: :4whip:

Per: Tak :smile: - er det ikke kun hvis man ender i lønramme 28 (ellers er der sket noget siden jeg smuttede). Lønnen talte med i mit valg, men det er langtfra det eneste. Helt nemt var det ikke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Per: Ulempetillæg, mon ikke - dem af mine kolleger som havde kørt på hold i 25 år kunne overhovedet ikke finde nogen form for søvnrytme i natugerne :raisebrow:

Blackmoore: Jeg glæder mig til det bliver hverdag igen :tongue:

........

Idag:

Næsten-powerwalk 3 km - endelig fik jeg rørt mig lidt igen, det var skønt (selvom det var småt) :w00t:

Mit Alva og Hr. K-program er gået lidt i ged, men jeg må se om jeg ikke kan rette lidt op på det i weekenden. I mellemtiden nøjes jeg med chins i min hjemme-chinup-bar :smile:

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore: Tak, og hold dem endelig krydsede - 2. halvleg kører i morgen formiddag :tongue:

Overordnet set tror jeg det er gået godt, der er dog nogle steder hvor jeg i bagklogskabens lys skulle have udtrykt mig tydeligere eller læst spørgsmålet ordentligt osv osv - men det kan jeg ikke gøre en dyt ved nu (ud over at ligge søvnløs og gruble over det :sleepy: ).. Tog lidt forskud på sommerferien fredag aften og i går aftes :4drunk: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

I går:

Gåtur 3 km - mest for lige at lufte stængerne inden jeg skulle i seng :sleeping:

Idag har jeg så givet 11 års evighedsstudier dødsstødet - en lidt underlig fornemmelse jeg ikke helt har vænnet mig til endnu :tongue: Mine søde forældre stod ude på sygehuset og hhv. græd og grinede, mens jeg egentlig bare var glad for at jeg nu endelig kan få ryddet op på mit skrivebord, fælde haven og komme igang med noget mere træning :laugh:

Min achillessene virker som om den havde godt af en måneds ingenting :blush:

Nuvel, det betyder der kommer lidt mere gang i loggen her (ehm, når alle festerne og ferien til Azorerne er overstået om en månedstid) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej louise

Også et tillykke skal lyde herfra. Synd du ikke var med i Finland. Jeg tror godt at pigerne kunne have brugt en hånd. Men de fik da en flot 4.plads ud af det. Jeg tror snart der ligger noget metal og venter forude. Men det kan Camilla nok fortælle dig alt om til træning :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share