Dronning Rivejern III


Armoured female
 Share

Recommended Posts

jsc: Næ, de pårørende sagde nej, og politiet var ikke interesseret. Men jeg er nu ikke i tvivl - hvem faen ellers end een med et rumperet AAA har smerter i nedre abdomen og et bragende hypovolæmisk shock med nedblødning på få minutter? Min karkirurg in-spe ven ville vide om det var en a. iliaca eller aorta... der må han leve i uvished :wink:

mdk: Sålænge dødsfaldet er uafvendeligt, så går det nok. Mest forfærdeligt er det at miste en, man kunne have reddet.. det bliver for alvor en lortevagt :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 566
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Idag:

Kitesurfing - ikke kun forsøg på - :w00t:

Jeg kom faktisk op og sejle indtil jeg vr nødt til at vende om til den retning jeg ikke kan finde ud af at sejle i (ellers var jeg endt midt i Kattegat :tongue: )... Og ingen stunts denne gang; jeg er ved at få en fornemmelse af hvordan man håndterer den der drage uden at slå mig selv eller andre halvt ihjel :innocent:

Efter mit havari sidst er jeg ved at lave lidt fixfaxerier med en hengemt plastic-håndjernsstrip og en plasticbøtte til erstatning for en dims som koster 300 kr (no wonder jeg kommer galt afsted - årsagen til at jeg var ved at smide en 4000 kr's drage væk sidst, var at jeg havde koblet sikkerhedslinen til et forkert sted; der var 50 % chance for at vælge det rigtige sted, og hvem vælger forkert :laugh: )...

Link to comment
Share on other sites

Jeg var nu ikke mere Miss Law and Order end, at jeg stadig havde lidt håndjernsstrips tilovers da jeg sluttede :laugh:

Kitesurfing er rigtig fedt, og det bliver endnu mere fedt når der kommer fart på sagerne :devil: Nu, hvor jeg er henvist til indendørs arbejde er det fedt at komme ud på vandet og få noget vind (og ind i mellem et board) i hovedet :wub:

Den fornemmelse af natur-craving har du garanteret også inden du går på jagt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var nu ikke mere Miss Law and Order end, at jeg stadig havde lidt håndjernsstrips tilovers da jeg sluttede :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: it might be a interesting move for the dating scene :devil::tongue::devil::w00t:

Den fornemmelse af natur-craving har du garanteret også inden du går på jagt

Indeed...

jeg har de vilde abstinenser..håber jeg kommer afsted nogen gange i år (hårdt når man ikke selv ejer jord)

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Kettlebell træning

Swings

2x15 x 12 kg

Turkish getup, squat style

2x3 x 12 kg

Under leg pass

2x10 x 12 kg

TGU er stadig noget wobblewobble, men jeg er da ikke så tæt på at tabe KB'en ned i hovedet på mig selv som jeg har været :tongue: En fed øvelse :wub:

Jeg skal snart til at indarbejde cleans, front squats og goodmorning stretch :smile:

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Kettlebell træning

Swings

2x15 x 12 kg

Turkish getup, squat style

2x3 x 12 kg

Under leg pass

2x10 x 12 kg

TGU er stadig noget wobblewobble, men jeg er da ikke så tæt på at tabe KB'en ned i hovedet på mig selv som jeg har været :tongue: En fed øvelse :wub:

Jeg skal snart til at indarbejde cleans, front squats og goodmorning stretch :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

OG snatch håber jeg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Comin' up... Skal lige lære det grundlæggende først :chicken:

Igår:

Squash - 5 sæt (ca. ½ time).

Første kamp med min makker i 4-5 måneder; jeg troede der var lagt op til lammetæv (mig som offerlam), men jeg ownede hende de to første sæt (muligvis fordi arbejdsmiljøet der hvor jeg tjener almisserne er ophidsende trælst), indtil jeg tabte pusten. Jeg tabte de næste tre sæt :tongue:

Min 'gode' læg gav sig lidt, ellers har jeg ikke mærket noget til achillessenerne :smile:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Comin' up... Skal lige lære det grundlæggende først :chicken:

Igår:

Squash - 5 sæt (ca. ½ time).

Første kamp med min makker i 4-5 måneder; jeg troede der var lagt op til lammetæv (mig som offerlam), men jeg ownede hende de to første sæt (muligvis fordi arbejdsmiljøet der hvor jeg tjener almisserne er ophidsende trælst), indtil jeg tabte pusten. Jeg tabte de næste tre sæt :tongue:

Min 'gode' læg gav sig lidt, ellers har jeg ikke mærket noget til achillessenerne :smile:

Ja, miljøet kan være lidt surt. Specielt überbitchen Mr Nord kan trække tænder ud. Har I det godt nok de yngre læger imellem i det mindste? Hørte at en af grundende til, at den kære administrerende havde været så højmalign over for os andre i sommers var noget med en skildsmisse og en alligevel ikke gyldig ægteskabspagt og et tab på nogle hundrede tusind. Ud over stresset med at drive en afdeling. Det undskylder det ikke, men forklarer dog lidt. Jeg gik og troede, at vi nu endelig kunne påvise mandlig menopause..

Jeg er desværre ikke hjemme den 26., da jeg har fri i næste uge og deler min tid mellem Gylland og Djævleøen, men i uge 40 og frem er Casa del Christensen/cervecas åbent igen :smile:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Oh well, hvis det er årsagen, så svider det vist stadigvæk :wink:

Ærgeligt med Casa del Christensen, men så får jeg da ikke noget klip i kørekortet på mandag :tongue:

Idag:

UV-rugby - 1 1/4 time.

Jeg brillerede ved at komme for sent til opvarmningen (jeg kom til at blinke med øjnene, og det tog 3 timer :hehe: )... Som altid var jeg på det undertippede hold (fyr på vores hold: "tudtud, de andre har alle de store" :laugh: ), men vi lammetævede de andre i en grad så det var næsten pinligt :devil: . Værdien af sammenspil går indimellem lidt henover hovedet på den flok funktionel tyngde-fascinerede mænd jeg spiller sammen med :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Igår:

Kitesurfing - skulle være blevet hjemme :annoyed:

Jeg måtte på overarbejde gr. en sygemelding, og da jeg endelig fik fri, piskede jeg ud til spottet alt hvad mit døende køretøj kunne klare. Jeg forsøgte selv at sætte kiten op, med kludder i linerne til følge, og da jeg endelig fik dem viklet ud igen og kom i gang, døde vinden :4ranting:

Som prikken over i'et crashede jeg kiten ned i en pløremark (mudder klæder ikke sådan een) :laugh::tongue::dry:

Een af de andre spurgte forsigtigt, om mit udstyr var billigt til salg nu :laugh:

Bagefter: UV-rugby begyndertræning - tæller vist ikke som fysisk træning, da jeg bare var spærreballon og spilfordeler :smile:

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Kan du anbefale KB-træning? - hvis man ikke har styrke som noget særligt mål i sig selv men bare gerne vil have lidt allround funktionel styrke. Jeg overvejer det selv og jeg fokuserer ikke på styrke men på løb. Og så kan jeg ikke rigtig tage mig sammen til at fedte i motionscentret og sådan en kugle med håndtag kan man vel smide rundt med derhjemme :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Rasmussen!

Jeg har ikke været i gang med KB'en så længe, men til dit formål er den et super træningsredskab! Jeg synes selv, at min muskeludholdenhed i de få øvelser jeg kører, samt især teknikken bedres fra dag til dag :bigsmile:

Jeg har faktisk ikke været i motionscenter de sidste 14 dage, selvom jeg normalt trænede 3x ugentligt. Men har ikke tabt styrke i fx kropshævninger. Håber på, at KB'en kan vedligeholde styrken i de store løft :smile:

Link to comment
Share on other sites

Idag:

Squash - 1 time med slagteknik og kamp; der kom da sved på panden. I sidste uge forstrak jeg een af mine sarte achillessener, så den stod af da der var ½ time tilbage, desværre. Men fed træning :bigsmile:

Bagefter:

Kettlebell træning - 1x12 kg

Swings 3x10 på begge sider

Cleans 3x10 -

Front squat 3x5 -

Goodmorning stretch 3x5 dobbeltfatning

Også fed træning :w00t:

Jeg ville ellers gerne ha' været ude og surfe i eftermiddags, men for det første dør vinden nu, og for det andet er det noget skod at bo i Odense når der er søndenvind :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Spændende træning. Jeg afventer stadig kontakt fra JSC mhp prøve de dersens russiske kugler :cooldance: .

Ærgelig vagt. Det er mig en gåde at vi ikke forlængst har indført obligatorisk debriefing efter vagter. Mere end halvdelen af de yngre læger jeg kender har haft lignende oplevelser på første vagt - og de fleste står alene med det.

Alle vi andre har jo klaret det - så det kan du osse er tanken vel oftest :devil:

Nej - den køber jeg ikke, men sådan er realiteterne desværre ofte.

Jeg fatter ikke at vi altid har yngste mand (m/k) i forreste linie - og jeg fatter ikke at befolkningen accepterer det.

Ingen kritik af dig naturligvis - men systemet er efter min mening ikke optimalt (mild underdrivelse).

Nå men - jeg ville bare sige - du er ikke alene. Ikke at det bliver nemmere, men alligevel.

mvh

Jacob (vagtfri :w00t: i praksis)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share