SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

- og så videre. Vi deltager fra Zefsides side i Distortion onsdag og der er allerede +1450 pax attending eventet (argh), så der skal kigges lidt på varer (bliver +1000kg is, lydsystem, udendørs bar, 1 mia flasker spiritus, et par paller øl), logistik, vagtkoordinering, osv. Så ingen træning udover denne før sidst på ugen.

Edit: LOL nåja, så fandt Spaniard en ampul 250mg/ml TESTOSTERONE i sofaen i lounge-området da han ventede på at jeg skulle ankomme.

Sig til hvis du har brug for en grim mand til at gå rundt og løfte ting og sætte dem ned igen - jeg er højt kvalificeret og understimuleret.

Link to comment
Share on other sites

Derefter off for at hente 240 cans PROTshake.

BOOOOOOOOOOOOOM! :4thumbup:

Og om lidt skal jeg ud og kigge på 44 fods sportsyacht m 2 x 375HK caterpillars :tongue:

4 realz? En du overvejer at købe, eller? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

5.2 km løb i Dyrehaven med No6Kipketer. Tung fugtig luft og stramme lår gjorde turen lidt hård, men nogenlunde hastighed, et par distancer med øget intensitet og en indlagt gåtur på 300m mens vi blev overhalet af rygende ryttere. Fuck hvor er det lamt at løbe, men fuck hvor er det dejligt i hovedet og kroppen bagefter.

PURE AND CLEAN BODYBUILDING!

Link to comment
Share on other sites

3 kasser ligger i bilen med dit navn på! :smile:

Helt sikkert bro! :4thumbup:

Yeah, men jeg dropper det. Selvom det er så nice at sejle, så ved jeg at jeg ikke får den brugt nok til at udgifterne er det værd. Den er ellers fristende:

imag0211ph.jpg

Damn, den ser ellers lækker ud! Men du har nok ret i at der skal sejles en hel del i den før det kan betale sig, og med den danske sommer in mente vil det nok være noget af et sats.

Du kunne også købe noget "lidt" mindre :laugh:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

- tumlede med nogle nyligt opståede arbejdsrelaterede problemer, så var ikke vildt motiveret. Derfor bare en hurtig omgang heavy på biceps.Træningen er godt nok half assed for tiden, men altid bedre at komme afsted end ikke.

Det lyder lidt kedeligt. Håber ikke det er noget stort. Bispekrøl får altid humøret lidt op!

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share