*** Mind over Matter ***


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

tak for digtet Doc, og lige over til dig Taninja :flowers:

Må sige jeg er inde i en rigtig go træningsperiode hvor tingene kører. Jeg smider fedt og pakker masse og kan virkelig mærke det går fremaf. Min strategi mht. cardio er at træne omkring en time hver gang, og øge intensiteten (farten på cyklen pt.) for dermed at øge konditallet og brænde fedt. Jeg har altså ingen ambitioner om at øge volume, men er udelukkende interesseret i at give den max gas-ballon indenfor tidsrammen og konstant øge. :superman:

Styrke-delen grænser vel egentlig til udholdenhedstræning idet jeg ikke satser på at løfte meget tungt, men at køre mange sæt og gentagelser med relativt hårde øvelser (e.g. dips, chins og pull-ups)

Har virkelig kunne mærke i benene de sidste par dage at der sker noget og nå ja...hvilepulsen ligger på 51 for tiden, så det er perfekt. :smile:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

JULEFROKOST

SIDSTE TILMELDING/BETALING PÅ ONSDAG KL: 12.00

Kr. 120,- skal indsættes på Pilegårdens konto:

BG BANK regi. 0246 kontonr. 31 02 17 75 41 med teksten "11.11.06.MetteLehmann"

Efter kl. 12.00 går Rikke fra Pilegården jeg listen igennem og så er der ikke flere chancer for tilmelding - whatsoever!

Kærligste hilsner

Sally the Rednosed Reindeer :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Træner stadig, selvom jeg ikke opdaterer så hyppigt... :bigsmile:

For tiden løber jeg 2-3 gange om ugen ca. 5km med høj intensitet 80-85% af max puls. Styrketræner 4-5 gange om ugen og boksetræner stort set dagligt på hyggebasis (sandsæk).

Synes jeg er kommet ind i en god træningsstime, og øger stille og rolig med fokus på at styre fri af skader :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Nu hvor det er juleferie løber jeg stort set hver dag.

Er begyndt at teste et - for mig - nyt koncept:

Løber i lavere pulszone (ca. 70-75% af max puls) idet jeg nu træner hen imod mere udholdenhed (læs: længere løbetid). Det er jo ganske behageligt at ligge og cruise i denne zone, når jeg er vant til at ligge på 80-85%. Så det tror jeg ikke jeg stopper med foreløbig. :xmas: :xmas: :xmas:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share