*** Mind over Matter ***


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

  • Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I dag valgte jeg udelukkende styrketræning...

strandsæsonen er jo ikke langt væk og jeg skal være klar til kick-of  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Løber du nede ved søerne?? Eller går du kun tur dernede?? Skal du løbe nogen ½ marathon eller 2 x ½ marathon?

Link to comment
Share on other sites

Løber du nede ved søerne?? Eller går du kun tur dernede?? Skal du løbe nogen ½ marathon eller 2 x ½ marathon?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg går som regel kun tur ved søerne (Sortedamssøen) og løber i området omkring Kastellet.

Jeg har pt. ikke nogen ambitioner om at løbe de lange løb. Jeg har løbet Eremitageløbet 4-5 gange, og det passer meget godt til mit ambitionsniveau.

Jeg har dog en drøm om at løbe Marathon på et tidspunkt, men det bliver ikke foreløbig..

Link to comment
Share on other sites

efter træningen i dag da jeg skulle i bad stod jeg lidt og begloede mig selv i spejlet mens jeg tænkte, "daaaaumn!! jeg er sgu ved at være i strandform!!" :w00t:

Det er jo rart at se en effekt af træningen, og nu sidder jeg med en kop kaffe og en kiks (lol) og filosoferer lidt over hvor fedt det er at træne :cooldance:

Træerne er for øvrigt ved at springe ud (til dem der ikke kommer ud fra motionsklubberne).. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

efter træningen i dag da jeg skulle i bad stod jeg lidt og begloede mig selv i spejlet mens jeg tænkte, "daaaaumn!!  jeg er sgu ved at være i strandform!!"  :w00t:

Det er jo rart at se en effekt af træningen, og nu sidder jeg med en kop kaffe og en kiks (lol) og filosoferer lidt over hvor fedt det er at træne  :cooldance:

Træerne er for øvrigt ved at springe ud (til dem der ikke kommer ud fra motionsklubberne)..  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke kun træerne, der er ved at springe ud! :blush:

Link to comment
Share on other sites

efter træningen i dag da jeg skulle i bad stod jeg lidt og begloede mig selv i spejlet mens jeg tænkte, "daaaaumn!!  jeg er sgu ved at være i strandform!!"   :w00t:

Det er jo rart at se en effekt af træningen, og nu sidder jeg med en kop kaffe og en kiks (lol) og filosoferer lidt over hvor fedt det er at træne  :cooldance:

Træerne er for øvrigt ved at springe ud (til dem der ikke kommer ud fra motionsklubberne)..  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke kun træerne, der er ved at springe ud! :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

so true, so true :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det så der springer ud??? Påskeliljer, faldskærme andet  :laugh:

Dejligt at høre at strandformen er ved at være på plads.

<{POST_SNAPBACK}>

Visse smukke blomster! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

preach brotha, preach :4smartass:

store.. modne.. blomster :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Er du med Dan?? Eller skal du have en time på fars skød?!?! :laugh::blush:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det så der springer ud??? Påskeliljer, faldskærme andet  :laugh:

Dejligt at høre at strandformen er ved at være på plads.

<{POST_SNAPBACK}>

Visse smukke blomster! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

preach brotha, preach :4smartass:

store.. modne.. blomster :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ferskner, pærer...ahhhh bliver dejli´ sommer! :4mewantfood:

:wub: :jodler: :eh: :4whistling: :wacko::clown2: :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

kanon vejr; kanon træning!! :4thumbup:

Gik en 1 times tid rundt ved Søerne, og det var sgu fedt at se København i forårshumør.. og svanerne :cooldance:

anyways..

efter den sædvanlige halve times opvarmning havde jeg det helt perfekt mens jeg løb rundt ved Langelinje.

I øjeblikket tilstræber jeg at løbe ca 5 km hveranden dag, og det går glimrende.. :smile:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Heeeeeeeerlig træning i dag!!  :4thumbup:

Min ekstensive opvarmning gir virkelig bonus på løbeturen for man har det perfekt når man løber derud af med solnedgangen i baggrunden

En tur jeg vil gi:

  :cooldance:  :cooldance:  :cooldance:  :cooldance:  :cooldance:

.. 5 dansemænd!  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Solnedgang?? Ja i har jo ikke så meget sol på den side af kloden :wink:

Skal du ikke op og løbe lidt mere end 10-15 km??

Link to comment
Share on other sites

[solnedgang?? Ja i har jo ikke så meget sol på den side af kloden  :wink:

Skal du ikke op og løbe lidt mere end 10-15 km??

<{POST_SNAPBACK}>

Den med solnedgangen forstod jeg ikke helt.. :raisebrow:

og.. næh.. jeg ka ikke se hvorfor jeg skulle løbe mere end 10 km...

jeg har heller ikke lyst til at miste for meget muskelmasse over hoftehøjde

(jvf. tændstiksmenneskerne der løber de lange distancer) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dejlig tur i dag.

Fik den eftertragtede 3. luft mod slutningen så det var kanon. Ved udstrækningen stod jeg og reflekterede over hvor rolig man egentlig blir af sådan en løbetur; det må være derfor jeg løber :smile:

Der var en flot solnedgang igen, men det var lidt småkoldt så det trækker en anelse ned i den samlede vurdering.

mæææn.. 4 professorhatte er stadig flot

:4smartass::4smartass::4smartass::4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Dejlig tur i dag.

Fik den eftertragtede 3. luft mod slutningen så det var kanon. Ved udstrækningen stod jeg og reflekterede over hvor rolig man egentlig blir af sådan en løbetur; det må være derfor jeg løber  :smile:

Der var en flot solnedgang igen, men det var lidt småkoldt så det trækker en anelse ned i den samlede vurdering.

mæææn.. 4 professorhatte er stadig flot

:4smartass:  :4smartass:  :4smartass:  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke...da jeg i går aftes var nede ved Sortedams Søen og var ved at være færdig med mit løb trådte en FCK fan truende ud imod mig så jeg fik et chock (det var ret mørkt), hvorefter han hånende grinede...jeg var faktisk ved at stoppe for at "tale" alvor med ham...desværre ville jeg ikke stopppe pga. træningen, men jeg var mega hidsig bagefter og er det stadig, når jeg tænker over det...men hvad kan man forvente af FCK tilhængere eller supserstive og bøvlede fodboldtilskuere...

Kan være jeg skal løbe lidt tidligere!

Link to comment
Share on other sites

Hmm helt nede på side 6- Kan du så hente den log frem, så vi ikk skal lede så længe. Anyway hvordan er forholdene over på stenbroen nu mht vejr og vind. I Jylland er det bare ren sommer, sådan da. Solskin og blå himmel, så hvad kan løbere ønske sig mere.... :cooldance: Cool at se at det bare løber derudaf med det hele....Rigtig god weekend Runningguy

Link to comment
Share on other sites

Hmm helt nede på side 6- Kan du så hente den log frem, så vi ikk skal lede så længe. Anyway hvordan er forholdene over på stenbroen nu mht vejr og vind. I Jylland er det bare ren sommer, sådan da. Solskin og blå himmel, så hvad kan løbere ønske sig mere....  :cooldance: Cool at se at det bare løber derudaf med det hele....Rigtig god weekend Runningguy

<{POST_SNAPBACK}>

merci Madamme :cooldance:

well... skulle egentlig have været ude i dag, men min krop var uenig så jeg venter til i morgen :bigsmile:

Vejret er lidt skiftende og ikke vanvittig varmt, men så længe det er forår er jeg godt tilfreds :smile:

Og rigtig go weekend tilbage, drop en linje når du har fået tag over hovedet i storbyen..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share