Attention alle Spinfolk


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du er velkommen på mine timer.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor kører du?

<{POST_SNAPBACK}>

Hey jeg køre i sats nørrebro, parken og vesterbro, vil du da også med?

<{POST_SNAPBACK}>

Spock er selv instruktør i SATS - kan næsten regne ud hvem du er - kun en instruktør med faste timer de 3 steder :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du er velkommen på mine timer.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor kører du?

<{POST_SNAPBACK}>

Hey jeg køre i sats nørrebro, parken og vesterbro, vil du da også med?

<{POST_SNAPBACK}>

Spock er selv instruktør i SATS - kan næsten regne ud hvem du er - kun en instruktør med faste timer de 3 steder :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

hvor køre han??.

For ja, det er ikke så svært at finde frem til mig..

Kan godt lide at komme rundt.

L.S

Edited by hot1tot
Link to comment
Share on other sites

Hvem af jer enten hotitot eller spock kører nogle timer weekenden den 1 og 1 ooktober der kommer jeg nemlig til staden. Er selv SATS men i Århus...:0) Og vil gerne se noget nyt???? Vil I skrive nogle tider ned og steder,..Tak  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey...

Jeg køre søndag formiddag på vesterbro.

Er du instruktør?

Link to comment
Share on other sites

Danf>> i weekenden kører jeg kun fredag kl. 1705 i Scala ( en 2er, desværre).

Hot1Tot>> kan se du kører en 3er på Vesterbro om mandagen, det havde været cool at prøve den, men mandage er desværre totalt umuligt for mig pga andre gøremål (cykling i Parken :devil: ).

Ellers tror jeg da at jeg vil tillade mig at hoppe på vognen een af dine andre dage (en 2er) eller noget.

Btw: er jeg den eneste SATS instruktør der ikke er vild med at køre 2er-timer? Synes det er sådan en mellemting, nærmest udholdenhedsagtig, og svært at gejle en god stemning op, for til en god stemning hører en god indsats. Synes 2er-timer er utroligt meget sværere at køre som instruktør, i forhold til en 3er.

Men det hænger nok sammen med at jeg er ret uerfaren, så det er sværere at formidle stemningen ud, når man ikke har intensiteten i træningen til "hjælp".

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Danf>> i weekenden kører jeg kun fredag kl. 1705 i Scala ( en 2er, desværre).

Hot1Tot>> kan se du kører en 3er på Vesterbro om mandagen, det havde været cool at prøve den, men mandage er desværre totalt umuligt for mig pga andre gøremål (cykling i Parken  :devil:  ).

Ellers tror jeg da at jeg vil tillade mig at hoppe på vognen een af dine andre dage (en 2er) eller noget.

Btw: er jeg den eneste SATS instruktør der ikke er vild med at køre 2er-timer? Synes det er sådan en mellemting, nærmest udholdenhedsagtig, og svært at gejle en god stemning op, for til en god stemning hører en god indsats. Synes 2er-timer er utroligt meget sværere at køre som instruktør, i forhold til en 3er.

Men det hænger nok sammen med at jeg er ret uerfaren, så det er sværere at formidle stemningen ud, når man ikke har intensiteten i træningen til "hjælp".

<{POST_SNAPBACK}>

hey..

Not, køre ikke på vesterbro om mandagen, hihi er en anden måske.

angående cy 2 så finder jeg den ikke svære, bruger meget energi på itensitetsstyring.

Forklare meget nøje hvad jeg vil have, og prøver med alle midler at holde mig til planen. ud over det, bruger jeg det samme program, for at kunderne ved hvad der skal ske undervejs, det virker super. ( altså i en periode, måske i en mdr ). Hvilket jo også giver dig som underviser, et bedre overskud.

Så min gejst køre meget på at være super pædagogisk under og før timen.

Efter timen samler jeg op på hvordan de Kunderne gerne skulle havde oplevet forløbet i timen, samt oplyser om, at jeg køre det samme porgram næste gang, så at de kan køre lidt mere i dybten.

Tror godt jeg ved hvem du er nu. var du ikke også med på cy 1. work shop.

LS.

Link to comment
Share on other sites

Så min gejst køre meget på at være super pædagogisk under og før timen.

Efter timen samler jeg op på hvordan de Kunderne gerne skulle havde oplevet forløbet i timen, samt oplyser om, at jeg køre det samme porgram næste gang, så at de kan køre lidt mere i dybten.

Tror godt jeg ved hvem du er nu. var du ikke også med på cy 1. work shop.

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder som en god ide - så har man også mere overskud og overblik, som du selv siger.

Jeg var ikke med på cy1 workshop :bigsmile: - har aldrig været på cy1 workshop.

Jeg skal med på workshoppen som Chris Macdonald holder d. 24

Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer en prøvetime over i Parken.

Så skal jeg vel starte med en 1er, eller hva?

Ja, begynd på en cy 1. før nogle af cy 1 timerne er der det der hedder ny på cykel, der får du et hurtigt indblik i hvordan du skal stille din cykel ind, samt hvordan vi bruger musikken og den fys. skala.

Sats har det der hedder uge kort, som giver fri træning i en uge. prøv at ringe får at høre, hvordan du ken få sådan et.

Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer en prøvetime over i Parken.

Så skal jeg vel starte med en 1er, eller hva?

Ja, begynd på en cy 1. før nogle af cy 1 timerne er der det der hedder ny på cykel, der får du et hurtigt indblik i hvordan du skal stille din cykel ind, samt hvordan vi bruger musikken og den fys. skala.

Sats har det der hedder uge kort, som giver fri træning i en uge. prøv at ringe får at høre, hvordan du ken få sådan et.

Eller også kan du komme forbi vesterbro en søndag, der har jeg en cy 1 time.

Link to comment
Share on other sites

Pas nu på - Runnershigh, At du ikke ender som flere af de andre stueplanter der ikke tør komme ud og lege når temperaturen falder og der bliver lidt fugtigt. :w00t::w00t:

Mudder i ørene og langt op af benene er nærmest en uundværlig del af den gode oplevelse som naturen kan bringe. Der er simpelthen ikke noget der kan holde vinterens sløvsind og depressioner væk som et par timer ude i frostvejr mens man knokler rundt i skoven.

Men god fornøjelse!!

Link to comment
Share on other sites

Pas nu på - Runnershigh, At du ikke ender som flere af de andre stueplanter der ikke tør komme ud og lege når temperaturen falder og der bliver lidt fugtigt. :w00t::w00t:

Mudder i ørene og langt op af benene er nærmest en uundværlig del af den gode oplevelse som naturen kan bringe. Der er simpelthen ikke noget der kan holde vinterens sløvsind og depressioner væk som et par timer ude i frostvejr mens man knokler rundt i skoven.

Men god fornøjelse!!

Hmmm blot fordi man elsker spinning er det jo ikke ensbetydende med at man er en stueplante mountain freak :w00t: Jeg løber faktisk også selv og kører MTB I SKOVEN!!!!!!!!!!!!!! men alternativt er det fedt at køre spinning (eller det kan det være, hvis det er en sej instruktør) :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

synes godt nok priserne er lidt deroppe af!!

150 kr. for en prøvetime?! wtf?! :blink:

og ca. 5000 for et medlemskab?!

Til den pris kan jeg jo få 3-4 par toptunede løbesko!!! :bigsmile: (eller en cykel!)

Det er mig en gåde de kan få det til at løbe rundt med de priser, men der må jo være et marked for det :smile:

Normalt kan man altså godt få en prøve time...Som hotitot siger så er der altså mulighed for at få en uges træning gratis. Sådan er det da i SATS Århus og det må da også gælde i CPH ????

Link to comment
Share on other sites

Normalt kan man altså godt få en prøve time...Som hotitot siger så er der altså mulighed for at få en uges træning gratis. Sådan er det da i SATS Århus og det må da også gælde i CPH ????

Prøvetime er ikke muligt i CPH - men kan man få en til at skrive en op - så bliver man kontaktet af SATS med et tilbud om en prøveuge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm blot fordi man elsker spinning er det jo ikke ensbetydende med at man er en stueplante mountain freak :w00t: Jeg løber faktisk også selv og kører MTB I SKOVEN!!!!!!!!!!!!!! men alternativt er det fedt at køre spinning (eller det kan det være, hvis det er en sej instruktør) :4thumbup:

Ved det godt...

Jeg kunne bare ikke dy mig. En del af de indlæg der har været i diskussionen på MOL kommer dog uden tvivl fra rene stueplanter. Jeg har selv dyrket lidt spinning og med en god instruktør er det alletiders men ....

jeg foretrækker selv til enhver tid at cykle udendørs.

Edited by MTBforever
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share