NBA - Hvem vinder?


T
 Share

Får vi en ny mester?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

7. kamp: PISTONS 88  -  HEAT 82 

Så blev det Spurs - Pistons i finalen  :raisebrow: (gab!)

<{POST_SNAPBACK}>

Gab vil jeg ikke ligefrem sige. Det er 2 "hold" der skal mødes og samtidig de 2 sidste års mestre. Jeg tror at det bliver en meget jævnbyrdig serie. Når nu ikke mit favorithold Dallas kunne komme i finalen er dette en udmærket finale.

Link to comment
Share on other sites

jo, men det er ikke specielt seerværdigt basket, ingen af holdene tør satse særligt meget. Begge hold spiller med livrem og seler.

Heat mod Suns, det havde været fedt!

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke angrebsbasket de to hold er kendt for, men det er alt andet end lige de 2 bedste hold i NBA, de sidste par år. Så mon ikke det bliver en udemærket finaleserie alligevel.

Suns spiller underholdende, men de blev ligesom sat påplads i conference-finalen, lidt ærgeligt at ex Mav Nash ikke fik sin finale. Jeg har ikke set Heat i år.

Link to comment
Share on other sites

JEP!!! Detroit all the way! Fantastisk at de igen kom til finalen. Som jeg har sagt før, det eneste HOLD i NBA!

Sådan skal det være! Og det er sgu da federe at se nogen, der vil vinde! Det er en egenskab Detroit har. Jeg synes slet ikke de spiller med "livrem og seler", derimod har de mere gejst og vilje end noget andet hold (lige nu)....

Men jeg ville gerne ha haft Suns i finalen i stedet for Tim "Zzzzz" Duncan....

Link to comment
Share on other sites

Uha, Detroit fik en på hatten. Ginobili havde 15 i 4.

SPURS 84  -  PISTONS 69

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sataneme noget skidt!!! Ginobili var jo ikke til at stoppe! Hva' helvede og patter er det for noget?!! Når Pistons kunne stoppe Kobe sidste år, så kan de vel også stoppe sådan en argentiner, selvom han er crazy.. :raisebrow:

Ellers et nice move Chauncey havde på et fastbreak hvor han gjorde grundigt grin med gamle Robert Horry! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så blev Detroit sgu udraderet i kamp 2; 97-76. :mad:  :mad:  :nonono:

Deres forsvar hang slet ikke sammen, Spurs fik alt for mange frie 3'ere, og hverken Chauncey eller Rip havde en god aften i den offensive ende...

http://www.nba.com/finals2005/detroit_050612.html

<{POST_SNAPBACK}>

i mine øjne var spurs offensive game bare monster crisp!

Især deres passing game var fantastisk. Det er altså en fryd at se på!

Link to comment
Share on other sites

JEP!!! Detroit all the way! Fantastisk at de igen kom til finalen. Som jeg har sagt før, det eneste HOLD i NBA!

Sådan skal det være! Og det er sgu da federe at se nogen, der vil vinde! Det er en egenskab Detroit har. Jeg synes slet ikke de spiller med "livrem og seler", derimod har de mere gejst og vilje end noget andet hold (lige nu)....

Men jeg ville gerne ha haft Suns i finalen i stedet for Tim "Zzzzz" Duncan....

<{POST_SNAPBACK}>

Ville også gerne have set Suns i finalen. Især mod Detroit. To modsætninger offense mod defense. Ville have været for cool. Hvis bare ikke Joe Johnson havde været skadet. Tror desværre stadig Spurs er et lille niveau over Suns.

Synes også Timmy er boooooring, men man må respektere det han kan. Synes nu også Spurs er et HOLD. Holder nu meget med Detroit i denne serie.

Link to comment
Share on other sites

Spurs er et lille niveau over Suns.

De mangoede Joe, da han kom tilbage og leverede varen gik det bedre, men de fik stadig tæv..

Husk også på: Spurs har en Timmy der spiller på 2smadrede ankler.. Intet lift, ingen eksplosivitet..

Suns var Spurs' kællinger i den serie... De blev bitchslappet hjem til Phoenix

Link to comment
Share on other sites

Yeeeeeaaah, så staår den sku 2 - 2 :cooldance:  Billups var så crazy i den kamp :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Og det var Hunter da vidst også!!! :4thumbup: :cooldance:

Nu ser det jo rigtig godt ud for Detroit igen, efter de var bagud 2-0. Hvis de bare vinder den sidste hjemmekamp..... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Enorm grad af spænding. Jeg har ingen Idé om hvem der vinder, men fedt med den intensitet der lægges for dagen :4thumbup:

Man må virkeligt tage hatten af for Pistons, på trods af ændringer i måden kontakt dømmes ved perimeteren af banen har de formået at holde fast i deres defensive dominans i slutningen af sæsonen.

I de næste par kampe ser vi hvem der har hjertet og viljen. Meget spændende...

Link to comment
Share on other sites

Det var sgu en bæ-kamp i nat! :nonono: Dommerne dømte alt for mange fejl, hvilket betød at flere af nøgle-spillerne (Rasheed, Billups og Ginobili bl.a.) hurtigt kom i fejl-problemer. Udover det spillede Detroit ikke særlig godt. Ben Wallace og McDyess var kun gode i 1. halvleg (Ben var 1. halvlegs topscorer med 12 point, :blink: hvilket også blev det han endte med :blink: ) og Rasheed havde nogle nogle gode scoringer til sidst i kampen, men både Billups og Hamilton spillede under deres niveau... :nonono::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share