NBA - Hvem vinder?


T
 Share

Får vi en ny mester?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Yir de ryger rundt siger jeg!

Jeg syntes bare det er fedt. Rart at kunne diskutere lidt træning med nogle der har fælles interesser. Det fede ved det er jo at dem der træner og fører log her på MOL, burde have en overlegen træning i forhold til dem der ikke har kendskab til siden. Det burde jo reelt kunne ses når basketball sæsonen starter. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kan Steve Nash dunke?!?!?!? :blink: Han er nok en af de sidste spillere i NBA jeg ville forvente kunne den slags, og så endda med afsæt på to ben.. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Steve er alligevel ikke så lille... Og man skal ikke undervurdere hans atletiske evner. Han er jo skide hurtig. Jeg har også fået fortalt, at han kan ´kan løbe hen og lave et jumpstop ovenpå en gym-bold :blink: Det er for sindsygt! Jeg har prøvet på at balancere på min, og det er vanvittig svært. Han har det vildeste core! :devil:

Jesper-> Det er jo super vi er så mange. Og mange har jo fundet sitet på egen hånd! Det synes jeg er ret cool, for det viser noget seriøsitet blandt vores "med"-spillere...

Link to comment
Share on other sites

Jumpstop på en gym-bold?!? Det må jo siges at være rimelig umenneskeligt! :devil:

Nårh ja, Steve Nash er jo alligevel omkring 1,90 m. høj så han burde da kunne dunke. Han ligner bare ikke én der kan, med det dér grunge-hår og pis & lort... :tongue:

Synes også det er fedt med alle de ball-players på MOL! :4thumbup: Det har ihvertfald hjulpet meget på min træning, der er blevet meget mere basket-orienteret efter jeg oprettede en log her på siden.. :4thumbup: :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan være der er nogle interesserede i dette:

http://www.coolstreaming.org kan man hente et lille program der ved hjælp af Bittorrent teknologi gør det muligt at streame forskellige tv-kanaler i god kvalitet.

Herunder ESPN, der viser mange NBA kampe live.

Check også GuangDong Sports kanalen, de sender mange fodboldkampe, f.eks. fra Premier League og Serie A...

Håber ikke dette indlæg er "ulovligt", jeg er ikke helt klar over om det er borderline. Programmet er Open Source, så det er vel i orden at skrive om det her.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Han er jo skide hurtig. Jeg har også fået fortalt, at han kan ´kan løbe hen og lave et jumpstop ovenpå en gym-bold

Og jeg kan lave ballhandling med bowlingkugler, mens jeg nynner "Internationale"

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan sgu da ikke melodien til internationale!

Link to comment
Share on other sites

Kan Steve Nash dunke?!?!?!? :blink: Han er nok en af de sidste spillere i NBA jeg ville forvente kunne den slags, og så endda med afsæt på to ben.. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Steve er alligevel ikke så lille... Og man skal ikke undervurdere hans atletiske evner. Han er jo skide hurtig. Jeg har også fået fortalt, at han kan ´kan løbe hen og lave et jumpstop ovenpå en gym-bold :blink: Det er for sindsygt! Jeg har prøvet på at balancere på min, og det er vanvittig svært. Han har det vildeste core! :devil:

Jesper-> Det er jo super vi er så mange. Og mange har jo fundet sitet på egen hånd! Det synes jeg er ret cool, for det viser noget seriøsitet blandt vores "med"-spillere...

<{POST_SNAPBACK}>

Aehm, nu er det påvist at træning på instabile overflader medfører relativt mere muskelaktivitet i den perifiære muskulatur end musklerne centralt/core etc.

Anygay, flere af dem jeg tog personlig træner uddanelsen med kunne også løbe hen og hoppe op på swissballs. No biggie.

2af dem stod også på hænder på dem. Første gang de kom i kontakt med swissboldene.

Jeg lavede squats på dem uden problemer, men ville dog ikke gøre det med en stang :tongue:

Men uden tvivl, 190, vildt hurtig = dunk i kampe. Flere af mine holdkammerater på 195 dunkede da også som ynglingespillere uden nogen organiseret springtræning, mon ikke nba spillere så kan dunke :wink:

Kan være der er nogle interesserede i dette:

http://www.coolstreaming.org kan man hente et lille program der ved hjælp af Bittorrent teknologi gør det muligt at streame forskellige tv-kanaler i god kvalitet.

Herunder ESPN, der viser mange NBA kampe live.

Check også GuangDong Sports kanalen, de sender mange fodboldkampe, f.eks. fra Premier League og Serie A...

Håber ikke dette indlæg er "ulovligt", jeg er ikke helt klar over om det er borderline. Programmet er Open Source, så det er vel i orden at skrive om det her..  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Fååårk super cool link.. 10 respektpoints til dig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Simon tjek lige Yaos stats fra kampen i går... :tongue:

Yao Smadrer Dallas!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. :tongue: Jaa, han har sgu gode stats i den kamp. Men jeg mener stadig at han er overvurderet, indtil han kan spille så stabilt i hver kamp som han gjorde igår.

Rimelig imponerende med 13 af 14 field goals og 33 points på 36 minutter! :blink: Og kun 1 turnover!

Men nu skal jeg jo være lidt på tværs: burde man ikke tage flere end 8 rebounds og blokke mere end 2 skud når man er 2,26 meter høj? :wink::poking::innocent:

Men hva' fa'en. De vandt jo alligevel...

Edited by SimonW
Link to comment
Share on other sites

Poul-> Er en swiss ball og en gym-ball det samme? Synes det virker MEGET urealistisk at andre end toptrænede russiske gymnaster kan stå på hænder på sådan en....Men tak for oplysningerne omk. træning på ujævne overflader :4thumbup:

Det er måske ønsketænkning, men Mavs og Spurs ud i første runde ville passe mig fint! :poking:

Edited by Klami
Link to comment
Share on other sites

Det er måske ønsketænkning, men Mavs og Spurs ud i første runde ville passe mig fint!

Jeg ville da også være ovenud tilfreds hvis Nuggets kunne slå Spurs ud af playoffs. Derimod så ser jeg hellere at Dallas kommer videre end at Houston gør, men det er nok ikke sandsynligt mere, efter de har tabt de to første kampe på hjemmebane.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Poul-> Er en swiss ball og en gym-ball det samme? Synes det virker MEGET urealistisk at andre end toptrænede russiske gymnaster kan stå på hænder på sådan en....Men tak for oplysningerne omk. træning på ujævne overflader :4thumbup:

Det er måske ønsketænkning, men Mavs og Spurs ud i første runde ville passe mig fint! :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Den ene var tidliger gymnast (som dreng ung, var i midten af trediverne der) den anden var bare en lille kompakt lort.. han røg også på røven og havde ondt i ryggen dagen efter..

Det er ikke det store..

Link to comment
Share on other sites

ZO er tilbage!!!

The first timeout, Zo grabbed me and said, 'Big fella, you look kind of slow, you look kind of weak. I've got your back, I'm going to step it up.'"
"Zo was unbelievable tonight," Miami coach Stan Van Gundy said. "He had 21 points and nine rebounds in 16 minutes. That is one of the most productive lines that you will ever see. He was absolutely great."

Yeah... Miami er ikke så en dimensionelt et hold alligevel. 31 points kombineret fra Wade og O'Neal og de blæser New Jersey ud af Banen!!

Link to comment
Share on other sites

Zo er max-dopet! Nyreproblemer i den alder???????? Og se hans fysik!

Men hvem ved, måske er de allesammen dopet....

<{POST_SNAPBACK}>

Joke?

NBA spillere er de bedste atleter i hele usa. Det skulle være underligt hvis ikke et par af dem havde en god fysik :wink:

+Nyre problemer af doping? Ikke nødvendigvis,, mere lever/hjerteproblemer.

Desuden hvad er oddsne for at fortsætte dopingen med en fucked up nyre?

Hvis vi skal tale doping så skal vi hellere kigge på en mand med Shaq's størrelse eller Karl Malone der var uhyggeligt massiv.

Zo er ikke stor i forhold til mange, han er CUT det er noget andet..

Link to comment
Share on other sites

Og til OL i 2000 sagde representanter for basketholdet at de ikke ville stille op, hvis de blev doping-testet.... :poking::poking::poking::poking:

Den eneste NBA spiller jeg har hørt om, der blev snuppet for steroider var Don MacLean fra Washington.... Og han var sgu en stickboy! Så tænker man lidt på hvad de store drenge spiser.....

Ellers spiser vi andre bare for lidt bacon :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal man egentligt også blande sig i om de bruger krudt? Hvis kampprogrammet blev reduceret i NBA ville brugen sikkert være ikke eksisterende/minimal.

Men med 82 kampe, pre-season games, playoffs og OL/VM, er det forståeligt, at de får behov for at bruge restitutionsforbedrende medikamenter af og til.

Link to comment
Share on other sites

God pointe PTPoul, NBA er en PRIVAT liga som indtil for få år siden har haft en meget vag doping politik, NETOP pga. de mange kampe. Mange af spillerne tager steroider, men ikke den slags vi tænker på. Der findes jo mange forskellige former for steroider og jeg ved de mest benyttede netop er til restitution og heling af kroppen(herunder forstået blå mærker, ødemer osv.) Mener faktisk at det var oppe at vende da Mourning fik sin sygdom konstateret. Der har Shaq(så hut jeg visker) udtalt at han aldrig ville røre de medikamenter Mourning tog, men at han selv tog en mildere form. Men at de som "big guys" ikke kunne komme udenom at indtage dem pga de mange slag de bliver udsat for.

Vi skal også huske på at mange flere produkter er lovlige derovre.

Edited by T
Link to comment
Share on other sites

Godt emne, det dér med for mange kampe! :4thumbup:

Jeg synes også at 82 kampe fra 1. nov. til 20. april er fuldstændig sindsygt! Hvorfor er det overhovedet nødvendigt?! :raisebrow: To kampe om ugen burde da være nok, så undgår man også alle de skader, og det bliver ikke nødvendigt med nogen former for doping! Det går sgu ikke at stjernespillerne bliver skadet til sidst i sæsonen når de vigtige kampe skal spilles! Jeg kan fx huske en del af de kampe der blev vist sidst på sæsonen på Kanal 5 sidste år, og det var mildest talt sørgeligt at se på fordi stjernespillerne ikke var med pga. skader!

Det er jo klart at de bedste spillere melder fra til OL o.lign. for ellers har de jo simpelthen ingen ferie i løbet af et år! De amerikanske medier har også haft dette problem oppe og vende en del gange, men der sker tilsyneladende ikke noget... :dry: Ham David Stern er sgu ikke altid lige kvik, selvom han har gjort meget godt for ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal man egentligt også blande sig i om de bruger krudt? Hvis kampprogrammet blev reduceret i NBA ville brugen sikkert være ikke eksisterende/minimal.

Men med 82 kampe, pre-season games, playoffs og OL/VM, er det forståeligt, at de får behov for at bruge restitutionsforbedrende medikamenter af og til.

Jeg er røvligeglad. Jeg kan ikke acceptere brugen af krudt, basta-bum! :mad:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal man egentligt også blande sig i om de bruger krudt? Hvis kampprogrammet blev reduceret i NBA ville brugen sikkert være ikke eksisterende/minimal.

Men med 82 kampe, pre-season games, playoffs og OL/VM, er det forståeligt, at de får behov for at bruge restitutionsforbedrende medikamenter af og til.

Jeg er røvligeglad. Jeg kan ikke acceptere brugen af krudt, basta-bum! :mad:

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede da at du selv var på krudt... :poking::tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share