NBA - Hvem vinder?


T
 Share

Får vi en ny mester?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nowitzki blev holdt i skal bortset fra i en kamp. Her i sidste kamp viste Dalls' støttespillere deres klasse og Houstons... Well.. Der er forhåbentlig vis en del af dem der skal finde en ny arbejdsgiver i næste sæson 

Korrekt, men man skal lige huske på at en del af spillerne på Dallas holdet er tidligere topspillere på andre hold. Jerry Stackhouse, Michael Finley, Darrell Armstrong, K.V. Horn og Jason Terry er alle spillere der førhen på deres respektive hold har været vant til at score mange point. Hos Houston er der kun David Wesley som har haft den rolle på et andet hold.

I næste runde skal jeg ihvertfald se alle kampene mellem Detroit og Indiana. Den serie kan tippe til begge sider. Der bliver ihvertfald ikke givet ved dørene her!

Jeg tror faktisk kun at det bliver Miami der får en walk over i næste runde. Washington kan simpelthen ikke matche dem. De minder for meget om New Jersey og de blev som sagt kørt over.

San Antonio vs. Seattle tror jeg faktisk også kan blive spændende, selvom jeg tror at San Antonio vinder i 6 kampe.

Link to comment
Share on other sites

San Antonio vs. Seattle tror jeg faktisk også kan blive spændende, selvom jeg tror at San Antonio vinder i 6 kampe.

Der tror jeg desværre du har ret.. :blush: Jeg holder klart med Seattle, men SA har meget mere playoff-erfaring og de løber nok med den serie.. Men det kræver at Bruce Bowen finder sit bedste forsvarsspil frem fra skabet, for Ray Allen har været brændende varm gennem helle playoffs, så jeg tror stadig at Sonics har en chance, selvom den måske er lille! :devil:

Mht. til Suns vs. Mavs så tror jeg også at PHX løber med sejren, men det bliver uden tvivl en underholdende serie idet det er to Run'N'Gun-hold der tørner sammen. :4thumbup:

Detroit vs. Indiana bliver forbudt for børn og sarte sjæle!!! Hvem der bare havde mulighed for at tage derover og se kampene fra court-side.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Seattle har faktisk anstændige Power forwards, hvis de udnytter især en som Fortson så kunne det være men kunne hæmme effektiviteten af Spurs forsvarsspil.

Sonic's forwards leverer faktisk fantastisk rebounding og power inside. De kan være den faktor der holder Sonics kompetitive imod Spurs.

Meeen, man skal ikke undervurdere Spurs.

Tim Duncan er på vej tilbage efter sin ankel skade og både Parker og Ginobili er mærkbart bedre spillere end sidste år.

Bowen kan være en afgørende faktor med hans forsvar! Men det at moving screens ikke dømmes i år vil hæmme ham meget..

Det er i virkeligheden en falliterklæring af NBA at de tillader det. Det er en hån imod spillet imho. Men hvad jeg er alligevle en pussy der spillede så pænt, at jeg ALDRIG har fejlet ud i en kamp, fordi jeg dækkede så pænt forsvar :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I næste runde skal jeg ihvertfald se alle kampene mellem Detroit og Indiana. Den serie kan tippe til begge sider. Der bliver ihvertfald ikke givet ved dørene her!

Jeg tvivler på at Indiana har nogen chancer i den serie. Reelt har de kun Jeramine O'Neill, som kan noget. Reggie Miller har engang imellem en 30points kamp, men han har også 5points kampe og Stephen Jackson har som regel miserable skudprocenter, og der er vel dårligt nok andre spillere på holdet, som kan snitte 10poins i en hel serie. Så Indiana har næppe nok angreb til at kunne slå Detroit :wink:

Men i det hele taget er det svært at få øje på en syvende kamp i nogle af de fire serier.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tvivler på at Indiana har nogen chancer i den serie. Reelt har de kun Jeramine O'Neill, som kan noget. Reggie Miller har engang imellem en 30points kamp, men han har også 5points kampe og Stephen Jackson har som regel miserable skudprocenter, og der er vel dårligt nok andre spillere på holdet, som kan snitte 10poins i en hel serie. Så Indiana har næppe nok angreb til at kunne slå Detroit 

Jeg syntes nu at Indiana fint beviste at de er mere end Jermaine O'Neal, mens han og en del andre var suspenderede.

Grunden til at Indiana og Detroit serien kan blive rigtig spændende, udover at de ikke syntes så godt om hinanden(for at sige det mildt), er jo netop at de matcher hinanden rigtig godt på alle pladser. Desværre er Ron Artest ude og Jamaal Tinsley småskadet så fordelen ligger klart hos Detroit. Selvom Detroit vandt kamp 1 klart tror jeg ikke vi skal regne denne serie for ovre endnu.

Det der overrasker mig mest, eller det vil sige det gør det ikke alligevel, er at Phoenix bare fortsætter, hvor de slap endda med mere fart på og tromler Dallas ned. Til de der ikke har set kampen, så tag lige og hent den. Det er altså top underholdning. Basketball er altså en nydelse at se på når Phoenix spiller på den måde de gør.

Link to comment
Share on other sites

Så udlignede Indiana takket være en kanonkamp af reboundmonsteret Jeff Foster. På et tidspunkt i kampen havde Jeff Foster lige så mange rebounds som minutter spillet! :blink:

Forskellen på denne kamp og sidste kamp var at Ben Wallace ikke fik nogle nemme point og ikke ramte på heldige skud fra distancen. Samtidig leverede de fleste af Indianas spillere varen og beviste altså at denne serie er langt fra ovre. Glæder mig allerede til at se kampen. Radio er sgu ikke det samme.

Link to comment
Share on other sites

Så fik Dallas også udlignet Phoenix føring. Men hvad der måske var værre for Phoenix udgik deres guard Joe Johnson (med et sæsonsnit på 39,5min, 17,1points og 48% i treere) i anden periode med en skade (fractured orbital bone, hvad det så er?), som i hvert fald også holder ham ude i nsæte kamp.

Det kunne være et problem med Phoenix ikke-eksisterende bredde, hvor eneste bænkspiller som spiller minutter af betydning er Jim Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Surt for Joe Johnson og mit Fantasyteam som satsede på at han var manden for at levere varen. Ude i 2 kampe...

Kan han ikke tage en maske på som Hamilton og så komme igang?

Ændrer dog ikke på at Phoenix vinder, for Jim Jackson kan tage over.

Andre der har læst Paul Shirleys Blog?

http://www.nba.com/suns/news/shirley_playoff_blog.html

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er du med i et fantasyteam henne. Jeg var selv med i ESPN's fantasyleague i den regulære sæson (hvor jeg vandt min pulje :firebounce: ).

Washington har vist også ret dårlige odds for at komme videre, når de ikke engang kan slå Miami uden Shaq.

Link to comment
Share on other sites

Miami når rigtigt langt! Dem imod phoenix eller spurs

Hvis de kan slå kongerne fra Detroit i eastern finalen.. :wink:

Jeg er Detroit-fan, men det er dog i orden hvis Heat vinder så Zo omsider kan få sin velfortjente ring, og Wade kan få sin første af mange! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Til Chris27

Jeg er med i Fantasy League på smallworld.com

Hvordan fik du lov at være med på ESPN? De krævede en amerikansk adresse, da jeg forsøgte, men det kunne jeg ikke lige trylle op af hatten.

Spiller med i NBA, NFL og MLB. Og NHL da den slags fandtes :cooldance:

Jeg er begyndt at tro lidt på Indiana. Den næste kamp er afgørende. Den, der vinder, går videre. Detroit får momentum eller Indiana løber med serien.

Link to comment
Share on other sites

Til Chris27

Jeg er med i Fantasy League på smallworld.com

Hvordan fik du lov at være med på ESPN? De krævede en amerikansk adresse, da jeg forsøgte, men det kunne jeg ikke lige trylle op af hatten.

Spiller med i NBA, NFL og MLB. Og NHL da den slags fandtes  :cooldance:

Jeg er begyndt at tro lidt på Indiana. Den næste kamp er afgørende. Den, der vinder, går videre. Detroit får momentum eller Indiana løber med serien.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har været med på ESPN i tre år. De første to år gik det nemt nok. Min i år havde jeg et problem, da jeg havde fået nyt visakort, som udløber i 2012 og man på betalingssiden kun kunne vælge op til 2010. Jeg skrev til ESPN og klagede min nød, men fik efter 4 mails, hvor de ville se på mit problem af vide, at spillet kun galdt for USA og Canada :dry: Men på mit arbejde fik jeg en svensk kollega til at ordne betalingen med sit visakort, og når jeg havde betalt, så var jeg med.

Jeg har lige fået en mail om, at jeg skal vælge en præmie, nok en t-shirt, men jeg er lidt spændt på, om de sender noget, når de ser min adresse.

Men jeg spiller kun med i NBA (og swush' fodboldsturnering), da jeg ikke ved særlig meget om de øvrige amerikanske sportsgrene.

Indiana overrasker mig i øvrigt, eller det er nok Detroit, som er overraskende dårlige, for i den seneste kamp, skød begge hold under 37%. Det er ikke særlig imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Indiana overrasker mig i øvrigt, eller det er nok Detroit, som er overraskende dårlige, for i den seneste kamp, skød begge hold under 37%. Det er ikke særlig imponerende.

Korrekt. Begge hold skyd forfærdelig dårligt, men der blev samtidig også spillet psyko godt forsvar. Ikke en god cocktail, hvis man vil se spændende basketball.

Jeg fik forresten lige set Phoenix tæve Dallas på ESPN i HD forleden. Hold da kæft Amare Stoudemire er giftig. De kan simpelthen ikke stoppe ham. 8 dunks mener jeg han havde i den kamp.

Hvilket bringer mig frem til en interessant pointe. Desto mere jeg tænker over det, desto mere bliver jeg enig med mig selv om at Larry Brown IKKE var manden der skulle føre Dream Team til guld i Athen. Kigger man tilbage og ser på hvad de spillere der ikke fik så meget tid i Athen har præsteret i dette års NBA turnering, så er det tydeligt at Larry Brown valgte forkert, når han satte folk på banen. Jeg ved han er utrolig "old school" og spiller spillere der har spillet i mange år for unge rookies, næsten ligemeget hvor god en given rookie ville være. Det er selvfølgelig nemt at være bagklog, men jeg tror seriøst at en gut som Phil Jackson ville have gjort de bedre.

Tilbage til slutspillet.

Indiana blev kørt over her til aften på hjemmebane og det bliver vanskeligt for dem at vinde serien nu.

Miami har nogle gode hviledage, så Shaq forhåbentlig bliver klar. Desuden må jeg har Eddie Jones imponeret mig enormt her i slutspillet. Det passer ham fint at være 3 option i angrebet og tage over når de andre ikke kan. Det er som om det passer ham bedre end at være "the man" som han tidligere har været(hvor han chokede fælt).

San Antonio går sikkert videre. Det bliver spændende at se om de kan følge med Phoenix. Glæder mig til at se Duncan vs Stoudemire!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share