Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Jeg har mange selvstændige i vennekredsen, så det er ikke svært at skaffe anbefalinger

Spørgsmålet er om du skal bruge revisor eller Bogholder. Er det skatteregnskabet du skal have lavet (som vel er årligt?), så kan det gøres for 6-10K af en revisor.

Er det månedligt regnskab, så er det nærmere en bogholder du skal bruge jo

Link to comment
Share on other sites

Dag 16 + 12

30 min. locomotion - sveddryppende.

I morges cyklede jeg i børnehave med den ældste tøs, det var fantastisk.

I dag da jeg kom hjem fra arbejde, kom fruen løbende ud og bød mig velkommen hjem med et kæmpe kram.

Jeg blev helt varm om hjertet, da jeg så ungerne ligge og sove i vores seng.

Det var vist det positive, der var at sige om i dag.

Rend mig i røven!

Link to comment
Share on other sites

Dag 16 + 12

30 min. locomotion - sveddryppende.

I morges cyklede jeg i børnehave med den ældste tøs, det var fantastisk.

I dag da jeg kom hjem fra arbejde, kom fruen løbende ud og bød mig velkommen hjem med et kæmpe kram.

Jeg blev helt varm om hjertet, da jeg så ungerne ligge og sove i vores seng.

Det var vist det positive, der var at sige om i dag.

Rend mig i røven!

Nu må det tuderi snart stoppe. Det er simpelthen for længe siden du har løftet noget rigtigt idiotisk. Frost eller ej, så tror jeg du har et eller andet der sidder på tværs, og som med alle andre ting der trykker, så er engang idiot løft den bedste medicin.

Link to comment
Share on other sites

Dag 18 + 12.

I dag har jeg drukket to forskellige slags bajere, en flaske Roberto Sarotto Barolo Riserva 2007, noget Highland Park single malt 1998, noget Ardbeq single malt og noget Cragganmore samt Dailuaine - begge fra private fade fra en lukket whiskey klub for svenske paratroopers.

Jeg drak også noget hjemmepresset æblemost og lidt vand.

I morges spiste jeg kød med kød, og senere lammekølle med ribsgele og andet guf. Derefter Cats ultimative lækre brownie med nøddestykker og to slags is til... det spiste jeg tre gange.

Det var en god dag.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Dag 19 + 13:

I dag var det meningen, at jeg skulle træne mig ned. Det gjorde jeg ikke... nå...

Quickie:

Opvarmning: 15 min. Lokomotion og legen med ungerne på gulvet.

Det løse:

Frontsquat: 10@ 60 kg. - spillede ikke rigtigt

SS

Stivbenet død 10@ 60 kg.

Squat: 10 @70 kg.

SS

Stivbenet død: 10 @ 70 kg.

Squat: 5@110 kg.

EDT: 20 min.

A1)

Squat: 110 kg.

6 set af 7

2 set af 5

A2)

Stivbenet død: 70 kg. - afsluttende med et clean for at få vægten tilbage i racket.

8 set af 10

I homegym. Så for ikke at fedte for meget, smed jeg en 25'er på hver side og en 20'er udover. Stivbenet måtte godt have været tungere, men jeg tænkte, at det bare skulle være så nemt som muligt. Så skiverne på, squat, skiverne af, stivbenet + clean, skiverne på - repeat.

Mine lår blev varme undervejs. Jeg nåede ikke rigtigt at føle mig andet end rigtigt gennemvarm og havde fået ok gang i benene. Jeg ville gerne have kørt anderledes, flere reps. og sådan, men lænden syrer godt til.

Overkrop bliver i morgen, da jeg skulle ud og se på dyr, i Toys R Us osv. osv.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mandag: Dag 20 + 13.

Stormen gav os uventede gæster og pludselig var vi 5 børn og tre voksne til spisning. Derefter aftenens Hero ved fastbinding af trampolin og cykeltransportør for kvinde i nød med tre børn. Afsluttende med oprydning i køkkenet og Transformers 3 imens. Godnat.

Tirsdag: Dag 21 + 13:

Det så godt ud i dag. Ungerne tidligt i seng og så liiiige få indskrivning til skolen og den digitale postkasse, som burde være ligetil at oprette.... Jeg hader staten!!!!!!!!!!!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Den menneskelige hjerne er nu smart. Når kvalmen først har lagt sig, og smagen er bræk er væk, tænker den "MERE, vilere, MERE"

Jeg tænker at man kunne gøre det at vi mødes i Industri kvarteret i Farum, og jeg loader skiver i bilen, og du loader prowler. Så kan man nå meget på 30-40min

Det må vi gøre en dag

Link to comment
Share on other sites

Onsdag: Dag 22 + 14

Morgentræning inden job:

Jeg lavede 5 sæt smal bænk supersettet med et eller andet, som jeg ikke kan huske.

Torsdag: Dag 23 + 15:

30 min. Locomotion. Sveddryppende og dejligt.

Fredag: Dag 24 + 15.

Cat røg i seng tidligt, planen var at træne hele aftenen, men inden køkkenet var ordnet, stuen ryddet og al det der gas var klokken mange. Jeg cyklede 30 min. med hunden i stedet - kan ikke betragtes som træning.

Lørdag: Dag 25 + 16:

I fitnessdk Nygårdsvej. Længe, længe siden jeg har trænet der.

Squat:

5@50

5@80

5@100

5@120

5@130

3@140

Front:

5@100

Kneeling BU pres:

5/5@16

5/5@20

5/5@24

Brachiation L-sit chest to bar pullup, tempo 5-5-8 - nemlig!

6x3

One arm hang brachiation.

Nogle stykker.

Hexbar lift:

5@120

5@140

5@160

5@180

4@200 - Brainfart, talte forkert.

- ikke plads til flere skiver... pfff...

En arms skrå pushpress i landmine.

5/5@30 + stang.

5/5@45 + stang.

5/5@50 + stang

SS med

Stivbenet død:

3x10 @ 100

Rart at røre sig lidt længere end 20 min.

Link to comment
Share on other sites

Søndag: Dag 26+17.

Der skulle prowles med Blackice. Jeg får altid et kæmpe boost af at træne med den flotte fyr, primært fordi det får mig til at føle mig i god form. Planen var virkelig at få boostet egoet, så prowleren røg bag i bilen og vejen gik omkring TSK.

Vi prowlede på asfalt, larmede af h... til og vi følte os som uartige smågenerte skoledrenge, der larmer for højt en søndag morgen i et tætbebygget betonkvarter.

30 m. prowl, vægt angivet uden prowler:

2x 20 kg.

1x 50 kg.

1x70 kg.

1x 80 kg.

2x100 kg.

3x130 kg. - den første gang gik mit drive i stå.. pff..

1x 147 kg - bøjede arme. Det var de skiver, Blackice var gået kold og pukede i græsset. Så jegsatte min nye hammer på som ekstra vægt. Det larmede helt infamt da skaftet er hult og derfor udgør en ren vuvuzuela.

1x130 kg.

Planen virkede. Jeg fik knækket Blackice. Sådan helt og aldeles. Efter første gang på de 130 var manden nedkæmpet! BANG!!! Instant egoboost!!!

Whambamthankyoumam!!!

Well, det var ikke planen, men det var sejt, hvis det var. Jeg havde glemt alt om prowler flu og Blackice's tidligere reaktion på lactic acid arbejde. Stakkels fyr. Selv mærkede jeg let kvalme på den tunge og så derfor ingen grund til at jage den slagne mand ind efter flere skiver.

Dejlig søndag :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Well, der er ikke så stor vægstangsarm, færre led at bruge kræfter på at holde stabile. Det sætter ikke et lige så stort demand på albuerne, skuldrene og ikke mindst scapula stabiliteten ved bukket arm.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Well, der er ikke så stor vægstangsarm, færre led at bruge kræfter på at holde stabile. Det sætter ikke et lige så stort demand på albuerne, skuldrene og ikke mindst scapula stabiliteten ved bukket arm.

Hmm well, det er jo en ben øvelse "Ik å" , så det må være en detalje.

BTW, min ene læg føles meget pudsig i dag. Har det noget med dig at gøre?

Link to comment
Share on other sites

At du har fået en blodprop i den ene læg er endnu et udtryk for, at du bør lave mere anti-diabetes træning. Ellers kan det vel være noget med det pres du udøvede med forfoden solidt plantet på asfalten, når prowleren skulle fremad.

Link to comment
Share on other sites

At du har fået en blodprop i den ene læg er endnu et udtryk for, at du bør lave mere anti-diabetes træning. Ellers kan det vel være noget med det pres du udøvede med forfoden solidt plantet på asfalten, når prowleren skulle fremad.

En af delene. Men jeg kan stadig gå, så det er lige meget. Det skal være vildere, endnu vildere.

Link to comment
Share on other sites

Mandag trænede jeg ikke.

Tirsdag gjorde jeg.

Onsdag også.

Torsdag gjorde jeg ikke.

Fredag gjorde jeg ikke.

Lørdag gjorde jeg.

Søndag gjorde jeg ikke.

Mandag gjorde jeg.

Tirsdag - i dag - gjorde jeg ikke.

Det bringer mig frem til et total på: 35 + 21

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share