Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Efter at have siddet ned en hel dag, var jeg nødt til at løfte lidt.

Dødløft:

10x60

5x110

5x150

5x170

3x190

5x210 - bælte

OH Dødløft:

1x150

1x160 - ny PR, da mine poter altid er slappe.

0x170 - fint fra gulvet og kunne have nået hoften, men da jeg endnu ikke har fået lagt beskyttelse på betonen, blev den sat fint ned igen, inden poterne fejlede.

1x165 - ok. Ve. pote slap den ~5 cm. over gulvhøjde på vej ned. Godkendt i min bog.

Pres:9x60 - jaja, ok.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Kun 10kg fra min allbest 5er i dødløft. Uden at træne det... Eller det må bare gi' voldsom core styrke at skovle hestemøj og jord :-D

7,5 fra min bedste. Luk den her log. Luk hele møget

I er søde, er i :smile: Man skal ikke undervurdere at skovle hestemøg og løfte stammer. Det går lige i midtersektionen! Når det er sagt, så er +10 kg. og samme reps. stadig en del mere. Det kan være, at jeg prøver på et tidspunkt. Så skal det føles godt på dagen og måske varmes lidt op med noget skovlning :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det tåbelige ligger i, at jeg stort set ikke har rørt træningen i lang tid og nu er på vej tilbage med lidt løft hist og her. Jeg er også et par kg. fedt tungere.

Mine erfaringer fra dengang jeg var cut og flot, var at jeg lynhurtigt mistede min styrke, men bibeholdte min fedt%, når jeg ikke trænede. Nu er jeg blevet tykkere og holder bedre styrken - kcal overskud har en del at sige - og så bare det at røre sig lidt en gang imellem skal heller ikke underkendes.

Link to comment
Share on other sites

I dag havde jeg lidt ristede rygstykker og havde derfor ingen intentioner om at træne.

Da jeg var ude at gå med hunden her til aften, føltes det dog som om, at der var godt med power i benene. Så jeg mærkede lidt på benene og tænkte... 130 for et højrep... nej, det er for lidt... måske.. ja.. 15 reps. med 140 må være målet.

Jeg smuttede ud til racket, da jeg kom hjem, men var lidt betænkelig, da jeg havde mine kun 3 uger gamle Carharrt bukser på... kunne de revne, eller var der plads?...

Squat:

Stang - føltes ok i buksen.

2x110 kg. - føltes også ok. Det går sgu' nok

10x140 kg. - bælte -

Det gik forrygende, men FOR HELVEDE!!!!! På 10. rep. hørte jeg et lille "rip"! Jeg KYLEDE stangen ind i racket og råbte "NAAAIIIJJ!!!!". Af med Meindl støvlerne og af med buksen for at tjekke. Der var heldigvis ingen synlige huller og det har nok været stoffet, der har givet sig lige før de røg helt. For satan da!

Nå... hvad så.... Bukserne var af, støvlerne kom på igen. Knæene føltes kolde, så jeg tog mine 2 lags Thor Kneesleeves på. Det er længe siden og shit, de føltes stive. Så var 140 kg. ikke nok.

Squat igen:

10x160 kg. - Bælte + Kneesleves - BANG! All time big PR!

De sleeves springer en lige ud af bunden, så det er snyd, men stadig det bedste, som jeg har lavet til dato. De sidste to reps var ikke picture perfect, men heller ikke Storm-as-it-used-to-be forfærdelige, så det var ok. Mine ben var nu varme nok og jeg smed det sidste frøgræs ud til hestene i tophue, dynejakke og boksershorts. Hestene var ligeglade, de åd bare.

Link to comment
Share on other sites

Haha! Det er en reaktion, jeg kan leve med, Salt.

I dag følte jeg trang til at overbevise omverdenen, at jeg ikke er på farmer roids og som bekendt gør jeg bedst det ved at bænke.

Mine skuldre har været uden rigtig tænding i lang tid og i dag var ikke anderledes. Skuldrene og stabiliseringen føltes som vådt pap, der sejlede rundt. Ingen positiv oplevelse, det dersens bænk.

CG bænk:

5x60

3x5x80

4x5x90

Det dinglede rundt i skuldrene. Ingen tryk og ingen stabilitet. Videre.

Link to comment
Share on other sites

I dag lavede Catten og jeg en del i klinikken. Imens kunne jeg lige squatte lidt. Hoftebøjerne var brændt pænt af, så fokus var på at komme helt og presse ud af bunden.

Squat:

10x60

5x110

5x110 - pause i bunden

3x130 - pause i bunden

Singles herfra med pause i bunden

130

130

140

140

150

150

150

160 - lidt sløvt ud af bunden

170 - lidt sløv i lænden. Videoen var fin, men jeg kunne mærke, at jeg var træt.

2x5x110 - 5 sek pause i bunden - fint oosoænd godt tryk ud af hullet hver gang.

Link to comment
Share on other sites

Weekenden bød på kursus. Væk hele fredag, lørdag og søndag. Da jeg kom hjem havde Cat og svigerfamilien malet hele klinikken, så nu er den ved at være på benene! Wuhuu!

Træningsmæssigt blev det søndag til flytning af nogle mini bigballer

og gå med hund og 2 meter hegnspæl på skuldrene.

Mandag kom jeg sent hjem (21-ish) og der lå der sørenme 3 bigballer, som skulle op på paller. De vakte mig en del mere møven og besvær, end den på videoen. Det tog ca. 20 min. at flytte 3 baller 10 meter. Især, når den ene ende stod hejst på en palle og jeg skulle flippe opad. Der blev presset så meget igennem, at min krop var træt hele dagen i går og nægtede at lave noget fornuftigt fysisk arbejde.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Masser af arbejde i det dejlige forårsvejr. 10 hjorte i baghaven, is i solen og dejlige unger gik lige i kærligheden.

Aften cirkel:

Squat: 5x60 kg. Tempo 525

Squat: 15x110 - dynamisk -helt brændt af i lænden.

Pres: 15x40 kg. Tempo 501

Død: 15x110 - dynamisk - brændt af

CG Bænk: 10x60 kg. 515

BB curls: 8x25 kg. 505

Bænk: 5x60 kg. 515

-pause til at skrive dette indlæg

CG Bænk: 5x 60kg. 515

BB curls: 8x25 kg. 505

Rolig omgang. Overkrop fokus på skulderstabilitet og rehab. Kroppen var generelt off efter at have kæmpet lidt sidst på ugen.

Link to comment
Share on other sites

Weekenden bød på kursus. Væk hele fredag, lørdag og søndag. Da jeg kom hjem havde Cat og svigerfamilien malet hele klinikken, så nu er den ved at være på benene! Wuhuu!

Træningsmæssigt blev det søndag til flytning af nogle mini bigballer

og gå med hund og 2 meter hegnspæl på skuldrene.

Mandag kom jeg sent hjem (21-ish) og der lå der sørenme 3 bigballer, som skulle op på paller. De vakte mig en del mere møven og besvær, end den på videoen. Det tog ca. 20 min. at flytte 3 baller 10 meter. Især, når den ene ende stod hejst på en palle og jeg skulle flippe opad. Der blev presset så meget igennem, at min krop var træt hele dagen i går og nægtede at lave noget fornuftigt fysisk arbejde.

Dét der er sku da ren farmer HIIT og går lige i dødløftet 😀

Link to comment
Share on other sites

Dét der er sku da ren farmer HIIT og går lige i dødløftet

Farmer HIIT bliver det næste. Det er funktionelt, snart valfarter folk ud til dig for at få lov til at give penge for at træne Farmer HIIT. Sørg for at få det trademarked i en fart...

Farmer HIIT! Afsted til patentkontoret. Det bliver så vildt! Folk kommer til at betale penge for at stable mine halmballer, grave have, skovle hestelort og flække brænde! Åh, jeg glæder mig!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share