Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Der er bare gået rød stue i loggen :laugh:

rent træningsmæssigt, så ser jeg ingen sofa-rows? :nonono:

Hehe, min ikea sofa - selvom den er 3 personers er sgu' ikke tung nok.. og jeg har heller ingen tøsebørn, jeg skal imponere med sofarows, kærestepush-presses, kæreste-frontsquats etc. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sov af H.... til i nat.. Sov kun 5 timer, til gengæld vågnede jeg så hver time og var "frisk" på at stå op.. :crazy:

Load in på scenen i morges fra 7.30-14

Hjem og spise - hurtigt 8x5 one arm pushups.. altså 8 på både ve. og hø. arm. 2x17 Wheels på knæ

Se forestillingen "Ratpack" senere på dagen og aftenen - FANTASTISK SHOW!!! Pissefedt James Dean, Sammy Davis Jr. og Frank Sinatra Show - kunne slet ikke få armene ned bagefter :bigsmile::bigsmile::bigsmile:

Load out - pakke scene sammen og proppe hele lortet tilbage i lastbilerne fra kl. 22.30-00.35 - fiiin tid.. no sweat broken :laugh:

Det er et problem, at mit Wheel ligger ved mit køleskab, for når jeg har spist og skal ind i køleskabet, så bliver jeg sgu' dårlig, med maven fuld af mad.. må finde en anden løsning.. i morgen ZzZzZzZzZzZ :sleeping: er træt nu... ind og sove...

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. jeg var nede og træne en hurtig time, for jeg skulle på flådestationen og træne senere.. det valgte min kammerat så at droppe, så jeg kom ikke afsted 2. gang... grr.. :nonono: Så tager vi den dobbelt eller triple i morgen :devil:

Dagens træning var til gengæld feeed - fik lige fat i nogle gode gamle øvelser, som helt sikkert skal med i programmet en gang imellem!

Det bestod faktisk mest af lir og ekspirementering...

Dagens LIR træning:

Squat på swissball - no weight - en masse

Springe rundt om egen akse med swissball - stående på swiss'en

Lidt forsøg på Elbow lever på swissball - ville ikke rigtigt idag...¨

Fra Frogstand til Handstand elbow lever - Holdes statisk i en del sekunder i Handstand elbow lever position - den kører bare nu - yeah!! :w00t:

Elbow lever

Frogstand

Gode gamle "Woodchop" og "Reversed Woodchop" - har fået en fandens styrke - wow, blev godt overrasket - har ikke lavet dem i måneder, men eksploderede fuldstændig..

Jeg lavede woodchops og reversed woodchops på skift - først højre woodchop, så venstre woodchop, så højre reversed woodchop, så venstre reversed woodchop - phfuiii!! Den var EVIL!!! :devil::devil:

1.set - hele runden - opvarmning

1x15x15 kg.

2. set - hele runden - opvarming

1x15x20 kg.

3. set - hele runden

1x12x30 kg.

4. set - hele runden

1x12x25 kg.

5. set - split imellem woodchop og reversed woodchop

Woodchops med hipturn - HAMRENDE EKSPLOSIVT!!!

1x10x50 kg. -WOOOW!!! Feeel the BUUURN!!! :superman::superman:

Reversed Woodchops med hipturn - HAMRENDE EKSPLOSIVT!!!

1x10x50 kg.

Derefter gik jeg over og legede med samme øvelser fra før, men tilføjede lige:

Russian twist på swissball

1x15x15 kg. - til hver side selvf.

1x12x20 kg. - samme som ovenstående.

Så lavede jeg den her øvelse, som jeg simpelthen ikke kan huske hvad hedder... jeg kalder den for:

"Den-øvelse-jeg-ownede-MaxPower-i-i-fys'fredagsbaren" :wink: (MaxPower - hvad hulen hedder den?????)

3 set af 5 - daaang - der skal kæmpes i lænden!!!

THE FLAG - flere gode forsøg, men pludselig dukkede en af mine gamle veninder op og så skulle jeg FAND'ME lige vise tøsen, hvor bad man er blevet :tongue:

Holdt den statisk i 5-6 sek. i bedste forsøg - BAAAD!!! :devil::devil::4jumpy::smilerock:

Mine underarme har været trætte siden jeg lavede mine prisonpushups og får tæsk hvergang jeg laver pullups, så jeg besluttede mig for at sætte lamper op, og få lidt ro over pullups'ne idag. derfor er det kun blevet til 3x12 pullups - mine arme er blevet strukket godt ud og er forhåbentlig klar til double/tripple sættet i morgen :devil::devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

"Den-øvelse-jeg-ownede-MaxPower-i-i-fys'fredagsbaren" :wink: (MaxPower - hvad hulen hedder den?????)
Aner det ikke, du lavede jo bare lortet :dry:

Og så ownede du mig vist også lidt i elbow lever, da du begyndte at vandre rundt på hænderne :laugh:

Btw, har du set kungfu-gutten i Kenneth Jays log. Han er lidt sej. Postet for 1-2 uger siden.

Damn!!!

Jeg prøver at indætte et link.. vil give det et bestemt navn som f.eks. "link", men det fatter jeg ikke.. a little help please?!?!? :blush:

Skriv det eller de ord der skal udgøre linket.

Kopier linket til udklipholder (tryk ctrl+C) - hvis ikke du bare vil skrive det direkte.

Marker teksten der skal være link

Tryk på link-knappen og indsæt/indtast link.

"Hvor svært ka' det være" (skal udtales meget bornholmsk)

Link to comment
Share on other sites

Btw, har du set kungfu-gutten i Kenneth Jays log. Han er lidt sej. Postet for 1-2 uger siden.

JEP!!! Har set ham!!! DAAAMN!!! :devil::devil: Jeg går efter hans Wheels :cry::cry: - vejen bliver lang og naasty :devil: Hmm... aner ikke hvad den hedder - det må vist kalde på endnu et videoklip, der skal laves :laugh:

Skriv det eller de ord der skal udgøre linket.

Kopier linket til udklipholder (tryk ctrl+C) - hvis ikke du bare vil skrive det direkte.

Marker teksten der skal være link

Tryk på link-knappen og indsæt/indtast link.

"Hvor svært ka' det være" (skal udtales meget bornholmsk)

Hehehe... jeg takker og bukker (dog aldrig efter sæben).. lad os se om det virker nu :tongue:

Lidt benzin på bålet omkring de dumme vesterlændinge - (se Amerikanere) - EEELSKER dette klip - fantastiske personligheder de har fat i :laugh:

Where to attack next

Fedt at USA er verdens politibetjent.. eller... :superman:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Argh, min kammerat har netop meddelt, at han aflyser flådestationen igen i aften :mad::nonono:

Hmm... der skal nu nok blive lavet lidt alligevel..

Dagens morgentræning:

Løbebånd:

15 min. løb a' 15 km./t 2 intervaller af 1 min. a' 20 km/t

Squat - olympic style

1x15x60 kg.

1x15x80 kg.

1x12x90 kg.

1x10x110 kg.

Min lænd er træt og brokker sig.. jeg stopper med det samme... hmm.. alternative squats, som ikke er så tunge..

Frontsquat

1x10x60 kg. - kan SKULDEREN ikke lide, da det maser den liiige på det allerfarligste sted.. ihhh...

AHA!!

Overhead Squats - YEAH! - Introduktion - har aldrig prøvet den før, men DAMN, den er fantastisk - går LIGE i Trap. 3 - er du sindssyg, mand! :devil:

1x15x30 kg.

1x12x40 kg.

1x10x50 kg.

1x9x60 kg.

FEEEED øvelse, den skal jeg vist lege lidt mere med :w00t:

Legpres

1x12x120 kg.

2x12x150 kg.

-æv, der kan ikke komme mere vægt på :dry:

Incline Dumbell Bench press

1x15x22 kg.

2x10x28 kg.

- skulderen vil have ro nu.. det får den så.. næææsten

Incline Flyes

1x15x20 kg.

2x10x28 kg.

Lir på Swissball og BW lege - fandt lige på et par nye fede ting, som er temmelig bøvlede at beskrive.. har lige prøvet.. slettede det hele igen :smile:

Og så er jeg begyndt at føle mig så straaam i betrækket, så den fik lige 20 min. udstrækning til sidst.. hmm.. kan være, at jeg skulle tage en yoga time i aften efter mit hold..

Link to comment
Share on other sites

ARGH! 60kg i OH-squat bare sådan lige :crazy::crazy::crazy:

Pistols er jo ellers den ultimative benøvelse uden belastning af lænden - lokke lokke :devil:

Tja.. er det meget i OH squat?? har ingen anelse - da jeg som skrevet står, aldrig har prøvet den før.. tror dog at det bliver svært at progrediere yderligere, da skulderstabiliteten KLART sætter grænserne - det er jo ikke en benøvelse, nærmere en skulderstabilitetspowerøvelse :laugh:

Pistols er blevet prøvet et par gange og skal også leges mere med - fantastisk øvelse, men min knæstabilitet driller, derfor intet at prale med endnu :tongue:

btw: rappe fødder :4dog:

Det er pose-method of running - det holder og går stærkt :wink: Se her.. Vores bachelorprojekt, samt den bedste løbestil, jeg har prøvet til dato: Posemethod of running

Jeg havde løberknæ i 1.5 år og kunne overhovedet ikke løbe - så kom posemethod på banen og langsomt kom jeg igang igen - intet mindre end fantastisk! :smile::smile::smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tja.. er det meget i OH squat?? har ingen anelse - da jeg som skrevet står, aldrig har prøvet den før.. tror dog at det bliver svært at progrediere yderligere, da skulderstabiliteten KLART sætter grænserne - det er jo ikke en benøvelse, nærmere en skulderstabilitetspowerøvelse :laugh:

Pistols er blevet prøvet et par gange og skal også leges mere med - fantastisk øvelse, men min knæstabilitet driller, derfor intet at prale med endnu :tongue:

Det er pose-method of running - det holder og går stærkt :wink: Se her.. Vores bachelorprojekt, samt den bedste løbestil, jeg har prøvet til dato: Posemethod of running

Jeg havde løberknæ i 1.5 år og kunne overhovedet ikke løbe - så kom posemethod på banen og langsomt kom jeg igang igen - intet mindre end fantastisk! :smile::smile::smile:

Nu er det jo ikke fordi jeg laver voldsomt meget OH-squat, men jeg var vist ikke været over 30-40kg, hvor jeg synes min skulderstyrke og -stabilitet bliver sat på lidt af en prøve.

Nu er jeg ikke lige i shoppehumør :wink: så kunne du kort beskrive hvad pose-method går ud på?

Er det mht programdesign, løbestil, eller noget helt tredje?

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke fordi jeg laver voldsomt meget OH-squat, men jeg var vist ikke været over 30-40kg, hvor jeg synes min skulderstyrke og -stabilitet bliver sat på lidt af en prøve.

Nu er jeg ikke lige i shoppehumør :wink: så kunne du kort beskrive hvad pose-method går ud på?

Er det mht programdesign, løbestil, eller noget helt tredje?

Hovsa :blush: Nu skulle den være rettet til den rigtige hjemmeside :smile: Løbestil, fodisæt, kropsholdning - hele skidtet - It works! :smile:

- Har du prøvet OH fornylig.. du har jo også kørt dine skuldre godt igennem med alle de BW øvelser :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Efterom der ikke blev nogen flådestation træning, valgte jeg at springe helt over i den anden grøft!

1 Times swissball undervisning direkte over i en times YOGA-FITNESS!!!

Smilede kækt til en sød pige ved siden af mig, inden timen begyndte, mens jeg rystede på hovedet af mig selv, med tankerne på, hvad jeg skulle til at gøre...

Hun smilede så kækt til mig under resten af timen og rystede over hele kroppen af grin, da jeg klumpede rundt i nogle af øvelserne.. programmet var ændret til nogle PUDSIGE øvelser siden jeg var der sidst. I den ene øvelse følte jeg mig omkring lige så adræt som et "Ensrettet" vejskilt... DAMN!!! Det må jeg gøre igen næste torsdag - det var hyleskægt.. Og den gode Charlotte (Instruktøren) fik da også trukket lidt på smilebåndet og knyttet en enkelt bemærkning til hendes kluntede kollega :laugh::laugh::laugh:

- Og så selvfølgelig mine enhåndsarmbøjninger - 1 set er selvf. først når begge hænder har været i gulvet

6x5

Ingen wheels i dag - havde ikke tiden og har ikke fundet et alternativ end foran toilettet endnu.. kunne jo lægge det foran toilettet, så jeg skal købe adgangskort til toilettet ved at tage 20 Wheels :tongue::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Yoga er sjaw

OH-squat er sat på programmet i morgen eller lørdag, hvornår jeg nu for trænet :smile:

PS: Synes det er fejt, der ikke er flere søde piger som dyrker yoga ude ved mig. De fleste af dem kunne være min mor :laugh: Til gengæld er der så også flere af dem, der bestemt ikke holder sig tilbage med at fortælle hvor stærk og dygtig og smidig osv jeg er :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: Yoga er sjaw

OH-squat er sat på programmet i morgen eller lørdag, hvornår jeg nu for trænet :smile:

PS: Synes det er fejt, der ikke er flere søde piger som dyrker yoga ude ved mig. De fleste af dem kunne være min mor :laugh: Til gengæld er der så også flere af dem, der bestemt ikke holder sig tilbage med at fortælle hvor stærk og dygtig og smidig osv jeg er :laugh::laugh:

Eller hvor meget du er vokset siden sidst :laugh::laugh: - Hehe, den lå perfekt til højrebenet :laugh::laugh:

Det lyder godt med OH-squat - bliver spændende at høre resultatet - er sikker på at du laver ny pr. - du må sgu' have en god skulderstabilitet bygget op efterhånden! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Endelig tilbage på MOL igen! :4thumbup:

Lørdag begyndte jeg at arbejde i parken kl. 6.30, slæbte scene ind, stillede scene op, lavede lys, flåede rundt i kasser etc.

Kl. 18 blev vi breaket - en riiiimelig lang load in for DEPECHE MODE :crazy:

kl. 21 gik de gode 80'er drenge på og hold da kæft en fed koncert, de leverede :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

"Try walking in my shoes" var fantastisk, men INTET slog "Personal Jesus" - parken gik AMOK - kanonfedt!!! :cool:

Den feeeedeste oplevelse var dog under det 2. sidste og det sidste nummer!!

Crewet var blevet kaldt backstage, hvor vi kunne høre resten af koncerten. Jeg stod ca. 100-150 m. fra scenen, fandt et par kasser, så jeg stod nogenlunde i scenehøjde og gloede ud over parken = publikum! Forsangeren begyndte at svinge sine arme i takt med musikken, og HELE parken fulgte efter!!!

Et menneskehav på 46.000 mennesker svingede armene i takt - på tribunerne, på plænen, OVERALT!!! Og der stod jeg så oppe på min kasse og forestillede mig, hvor vanvittigt fedt, det må være at stå og se sådan et hav gå amok, fordi man er god til det man laver - ikke underligt, at nogle af dem bliver nogle fu**** primadonnaer :blink:

Jeg bukkede oven på min kasse og sagde stille "Thank you, all, thank you, now go home safely. Be careful.. it's a jungle outthere", indtil der blev sparket til min kasse og jeg vågnede af min dagdrøm :laugh:

Så var der load out og pakken ned - vi blev færdig kl. 04.00 - jeg var grædefærdig af træthed!!!

Det har så desværre hængt ved lige siden. Så mange timer i et lortekoldt vejr er ikke noget, jeg just er vant til fra mit halvlumre (ikke varme) center. Så nu er jeg blevet lidt småforkølet og har stadig problemer med at gå i seng, selvom jeg er pissetræt... Jeg har dog fået trænet lidt idag, men jeg tror, at jeg er på vej ind i en gang seriøs forkølelse.. ævs! :unhappy:

Dagens træning:

Pullups - hjemme uge 3, dag 1,

4x13 :nonono: slet ikke nok

På arbejdet:

Med maskiner, der er angivet i pund :nonono:

Kneeling pull down from cable.. ehmm... aner ikke hvad den hedder... man sidder på knæ, trækker fra oven i kabeltrækket med begge arme. Trækket går direkte i lattisimus Dorsi, og er meget lidt belastende for biceps - fantastisk øvelse :smile:

2x20x80 pund

2x16x110 pund

3x12x150 pund - maskinen havde ikke flere kilo :wink:

DB rows

1x15x20 kg.

1x15x25 kg.

3x8x40 kg.

Reversed Pec Dec

1x10x7 blokke (??) :dry:

1x9x8 blokke

2x8x9 blokke

Hyperextensions

1x20x kropsvægt

1x15x +15 kg.

1x15x +20 kg.

OH-Squats med Dumbells - WOW!! Nu EKSTRA udfordrende med dumbells istedet for stang!! :devil:

1x10x (2x20 kg.)

1x8x (2x25 kg.)

1x2x (2x30 kg) - HOLD DA FEST; DEN ER SVÆR!! ned i kilo igen

1x6x (2x25 kg.)

1x10x (2x20 kg.)

BOR i Smithstativ.. der var ikke andet :blush:

2x15x46 kg.

2x10x56 kg.

Stod ikke superfantastisk i det hulens Stativ..

Den var godt nok svær med dumbells - jeg tror, at jeg vælger at køre den med stangen.. surt, at der kun er Smithmaskiner i det her center...

Gøglerlir :tongue: :

Seated crunch: - rent gas

1x15x80 pund

1x12x150 pund

1x6x200 pund - efterfulgt direkte af 1x6x150 pund

1x4x200 pund - efterfulgt direkte af 1x6x150 pund

Seated DB Curls:

2x10x20 kg. - det her er rent fjolleri - fjollede og sjove isolationsøvelser :laugh:

2x6x20 kg. Hvert sæt efterfulgt direkte af 5x17.5kg. og derefter af 6x12.5 kg. - :laugh::laugh::laugh:

Så på besøg hos ven.. og sent hjem igen.. havde egentlig besluttet mig for at gå i seng, uden at logge på, men så kom jeg til at kigge på mine pullup stats for idag og måtte lige indhente det forsømte med en ny 10 min. challenge - kl. 00.15 om natten - torsk!!!

Det blev til 84 pullups denne gang - det går fremad - nu skal jeg bare ind og sove nunununu :sleepy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Har ingen tid til træning lige pt. - alt for meget at se til.. ævsævs...

Men i morgen fredag, kommer det til at se godt ud igen. Når jeg får tid, må jeg lave mig et fullbodyprogram, for jeg har vist ikke længere tid til at træne 4-5 gange om ugen.. ævs..

Dagens træning:

En times Swissballundervisning - lidt nymodereret program, som stadig lige skal ændres lidt - synes ellers at det gik ok, men lige et par justeringer, så er det perfekt.

Derudover de sædvanlige pullups

Uge 3, dag 2

13 pullups 10 gange fordelt ud over dagen i alt... 130 - det er ok på en kedelig torsdag :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Har ingen tid til træning lige pt. - alt for meget at se til.. ævsævs...

Men i morgen fredag, kommer det til at se godt ud igen. Når jeg får tid, må jeg lave mig et fullbodyprogram, for jeg har vist ikke længere tid til at træne 4-5 gange om ugen.. ævs..

Dagens træning:

En times Swissballundervisning - lidt nymodereret program, som stadig lige skal ændres lidt - synes ellers at det gik ok, men lige et par justeringer, så er det perfekt.

Derudover de sædvanlige pullups

Uge 3, dag 2

13 pullups 10 gange fordelt ud over dagen i alt... 130 - det er ok på en kedelig torsdag :wink:

Ta' lige en pause fra dit travle liv engang imellem ik' :unsure:?

Stemmer stadig for at du skal træne ved 14tiden i morgen... Så er jeg nemlig kommet hjem og ka' være med :superman: ....

Som nævnt i min log var timen rigtig god :bigsmile: - og glæder mig til de næste ændringer :yahoo: ...

130pullups er da også en sjat :w00t: ... Hvordan går det så med de der 1arms-armstrækninger :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share