Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Ta' lige en pause fra dit travle liv engang imellem ik' :unsure:?

Stemmer stadig for at du skal træne ved 14tiden i morgen... Så er jeg nemlig kommet hjem og ka' være med :superman: ....

Som nævnt i min log var timen rigtig god :bigsmile: - og glæder mig til de næste ændringer :yahoo: ...

130pullups er da også en sjat :w00t: ... Hvordan går det så med de der 1arms-armstrækninger :tongue:

pause??? Det har jeg sgu' da ikke tid til :wink: pause i dag fra 16.30, hvor den står på 1.5 times salsa og videre til fest :w00t: pause i morgen, fra kl. 14, hvor den står på fødselsdag - det må være rigeligt :laugh:

Uha... ramt lige i hjertet med de armstrækkere :blush: Om morgenen får jeg ondt henover lænden, hvis jeg starter for hårdt ud - skal have set min seng efter i sømmene - den er med til at give problemer, eller også skal den bankes mere på plads i weekenderne, end den er blevet det sidste stykke tid (hvis man forstår sådan en lille en) :tongue:

Jeg HADER de enhåndsarmstrækninger, men idag skete der noget sjovt!

Jeg tog 30 alm. armstrækkere som opvarmning og tog derefter 2 sæt af 6 enhånds på hver hånd - "ævævæv" tænkte jeg, "hvordan gør jeg dog nogensinde det her sjovt for mig selv???" - "Aha" tænkte jeg så! Og vupti fjernede jeg den ene fod, så jeg stod i kryds med den ene hånd og modsatte ben i jorden og modsatte hånd og ben holdende lige i luften - og straks blev COREN udfordret meget mere - og DET var sjovt :devil:

Så det må være sådan det skal gøres engang imellem - små variationer for at holde motivationen - ellers går det fremad - endelig status på træning kommer før salsa, eller i morgen tidlig :superman:

Desværre CAT - jeg træner tidligt i dag, kan ikke gå direkte fra Squatsession til salsa - min ræv kan ikke ta' det :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Idag var en rigtigt lor*** træningsdag... lænden gør nas og skulderen vil også have pause - IGEN!!!

Det var rart at møde CAT igen nede i centeret - og som sædvanlig gik der en masse :blahblah: i den :laugh: Det var kanonhyggeligt, vi tøffede rundt og lavede ingenting, mens vi bare :blahblah: :blahblah: :blahblah::bigsmile:

Til gengæld var der så min træning...

Det er så deprimerende, at jeg næsten ikke gider skrive min log...

Men det gik sådan her:

Enhåndsarmbøjninger Uge 3, dag 3

I løbet af dagen - der kommer ikke flere, da lænden gør for naller :mad: (Hvert sæt er selvfølgelig først med den ene og så med den anden arm)

2x6 alm.

2x5 med den ene hånd i jorden og modsatte storetå i jorden - resten fri af jorden

3x6 på samme måde

de er gode og hårde, men jeg skal passe på lænden, når jeg bliver træt

Løb 17 min. - skiftende hastighed med 3 intervaller på et min. et på 18 km./t, to på 20 km./t.

- Jeg gav den for meget gas i dag og brændte min energi af.. så minus energi og ubehageligheder i lænden = no squat/no deadlift :4slap:

OH - squats

1x10x40 kg.

1x8x50 kg.

1x8x60 kg.

1x8x50 kg.

Jeg twister åbenbart mod venstre - tak for de gode øjne CAT :wink: så jeg må hellere gå ned i vægt og få vægten ordentligt lagt over. Når CAT mente, at jeg stod korrekt, følte jeg, at al vægten lå på højre ben - hmm.. gad vide, om hende CAT'en skal have nye briller :tongue::tease::shades:

Benpres...

minus energi

1x3x150 kg.

1x10x115 kg.

- Det var for sørgeligt, til at jeg gad mere :blush:

Decline Bench Pres

1x15x50 kg.

1x10x80 kg.

- Så mobbede CAT mig og mente, at jeg skulle holde mere yderligt, med det resultat, at jeg holdt yderligt = det kunne skulderen ikke lide

1x8x90 kg. - Skulderen var færdig for idag :cry:

Så gik Cat og jeg hen for at lege - CAT skulle lave sine jumplunges og jeg lavede mine tre set kryds enhånds-armbøjninger. CAT pressede igen - mente ikke, at jeg kunne stå 20 sek. i "den-øvelse-jeg-ownede-MAXPOWER-i-i-fys.-fredagsbaren" - det måtte jeg jo så lige modbevise - det blev til en PR på 34 sek. :superman:

Så kom der piger og jeg måtte lave mere lir - lidt skidte forsøg på "The flag", lidt elbow lever- handstand, lidt frog til elbowlever-handstand tilbage til frog og ud igen, lidt balance på skuldrene, lidt hovedstand, og andet gøgleri. Det var nu meget spas...

Det var vist alt for i dag. nu vil jeg sove 15 min. og tage ud og slukke min tørst :4drunk: - Glædelig fredag :beerchug:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ja der gik lige lovlig meget :blahblah: i den.... Men det var helt sikkert hyggeligt at få :blahblah:'et lidt igen :bigsmile: .... Var al for længe siden....

Jeg er altså ked af det med skulderen, men synes jeg mindes at jeg nævnte du kun sku' gøre det hvis du troede skulderen ikke klagede over det :unsure::blush: ... håber ikke det er al for slemt :wink: ...

Jeg twister åbenbart mod venstre - tak for de gode øjne CAT så jeg må hellere gå ned i vægt og få vægten ordentligt lagt over. Når CAT mente, at jeg stod korrekt, følte jeg, at al vægten lå på højre ben - hmm.. gad vide, om hende CAT'en skal have nye briller

Altså :crazy: ... Du kan ikke både takke mig for gode øjne og samtidig spørge om jeg skal ha' briller i samme sætning :nonono: .... Det holder bare slet slet ikke :tongue: ...

Men står altid til rådighed for at udlåne et par øjne :w00t: ....

Og tillykke med PR'en.... Det var squ' godt gået :smile: - havde jeg ikke regnet med :devil::superman::cheer::devil:

Vi ses nok til festen i aften :hippy: :slut::boobs::wootdance: :banana3: :hehe: :4drunk: :firebounce::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Ja, det var en fantastisk aften, meeen nu kan du jo gå på hænder.. det kan jeg ikke :bigsmile:

Jeg aner stadig ikke, hvad hulen øvelsen hedder og indtil jeg ikke ved det, vil den hedde det andet lange navn :wink:

Superfedt med DTU - hørte også, at i har fået kæder :devil::devil::superman::superman: DET lyder kanon!!!

Der har ikke været nogen træning siden i fredags, da jeg brat blev revet ud af min tømmermænd lørdag morgen og måtte efterlade opvask, smadret lejlighed og i al hast kun medbringe et par ekstra bukser, strømper, FORBANDEDE tømmermænd etc. kylet ned i en taske. Jeg har lige været i familiens skød et par dage - det har desværre været meget nødvendigt for min familie, men nu ser det ud til, at jeg kan vende næsen hjem mod Kbh. og træning igen - det bliver rart.

Når jeg kommer tilbage til lidt mere stabile omgivelser igen giver jeg gerne et par råd - men for a start - SWISSBALL "The Crawler"!!! Feel it BUUURN!!! :firebounce: Og horsestance uden bold i fuld kontrol - tingene skal jo arbejde sammen helt fra storetæerne til fingerspidserne.

Glæder mig til DTU dag med bold- og kæde-lege :superman::crazy_pilot::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Oh, no... Min baerbare comp. vil ikke gaa paa nettet, efter vi legede med den i Thorsgade i gaar aftes. Derfor har jeg nu taget min stationaere, som jeg ellers havde kasseret, da den braendte harddisken af 2x og tastaturet mangler ; ' og ( *dvs. at jeg skal skrive Ae, Oe, Aa i stedet for :tongue: ) / det staar paa amerikansk standard, saa hvis der forekommer sjove tegn er det derfor :laugh:

Jeg har lidt problemer med min laend. Jeg mistaenker bla. min seng for at vaere for bloed, derfor sover jeg nu paa et underlag paa mit stuegulv, og det hjaelper sgu lidt..

Derudover er jeg gaaet fra 3 timers swissball til 1 time om ugen = mindre stabilitetstraening, samt at jeg ikke har holdt min salsa ved lige i snart 2 mdr. hvilket absolut ogsaa er med til at holde Coren igang.. hmm.. mere salsa maa vaere loesningen :yo:

Igaarsdagens traening blev til

HARDCORE PULLUP DAG

8x14 pullups fordelt over dagen, alle taget inden traening/ de er ved at vaere haarde, maa jeg indroemme, den sidste bider lige lidt, men hva faen, saadan var det ogsaa i sidste uge med nr. 13.. det koerer bare derudaf :4sport: :4flex: :bigsmile:

Naar jeg har koert min uge med set af 15 pullups, vil jeg aendre lidt i programmet.. om det bliver noget med weighted pullups er hoejest taenkeligt.. men jeg skal ogsaa finde en maade at faa mine wheels koert af.. lige nu kommer de bare tilfaeldigt, og derfor er de heller ikke anfoert.. men de bliver taget fra staaende / slut med at staa paa knae :wink: til gengaeld kommer de saa ikke heeelt ud endnu, men det kan ikke tage mange uger :devil:

Traening i centeret / udover pullups var det sloeoeoejt... :tongue:

Lir til opvarming:

Frogstand

Elbow lever

Frogstand - handstandelbowlever - frogstand - handstandelbowlever / WOW!!!

Lidt balance goegl

Lidt Kip Ups

Traening:

Klatre pullups:

Pullups, hvor grebet bliver skiftet, mens man haenger i luften / tages i en chinupbar i en crosscabel maskine. der er chinupbars paa begge sider af overstangen. Jeg tager saa et greb, laver en pullup, haenger i luften og skifter til et andet tilfaeldigt greb, saa jeg paa den maade bevaeger mig rundt i lodrette cirkler omkring de to chinupbars og midtstangen. De er doedhaarde for underarmene og fingrene, deraf navnet :devil:

3xantal... pas...

Modificeret L-sit pullups

I stedet for at sidde i L-sit og lave pullups, laver jeg L-sits og traekker saa kroppen op, saa mine ben bliver er naesten lodrette i luften, og kroppen er naesten vandret.

3xantal... pas ...

Hardcore Pullups fra lige til vandret

Udgangspunktet er en alm. pullups. Herfra traekker jeg mig selv op, mens jeg tager fodderne med op, saa min afslutningsposition er vandret i luften, saa slutpositionen naermest ligner et seated pull / udover at jeg ikke er seated, men at min krop ligger vandret i luften istedet :tongue:

Den angriber Latten paa en fuldstaendig sindssyg maade -virkelig hardcore, superfed oevelse :superman:

Da jeg ikke kunne tage flere, fortsatte jeg med at tage 3 stks. hvor benene fik lov at haenge mere ned, men trak mig selv op til brystet stadig.. god ekstension i ryggen, der :wink:

3x5 Hardcore plus 3 halve / buuuurrrn :firebounce::firebounce::firebounce:

Mine underarme var HELT faerdige herefter...

CAT mente, at jeg lignede en abe, naar jeg klatrede rundt.. eeehmm.. tak.. :tongue::laugh::laugh::laugh:

Gaaende Lunges / Dumbells i haenderne og saa ellers gaa derudaf med dybe, lange lunges. ca. 15/20 m.s gang.

1x(2x20m)x(2x7 kg.)

1x(2x20m)x(2x15 kg.)

1x20mx(2x22 kg.)

1x20m.x(2x25 kg.)

1x15m.x(2x30 kg.) / tilsidst kunne jeg simpelthen ikke holde vaegtene med mine haender, var helt oedelagt i underarmene og fingrene / der bliver vidst nogle gode haender ud af de her pullups / nice side-effect :w00t:

Supersettet med Standing Calf-raises... mine laegge er asparges, og jeg gider ikke hoere mere paa CAT, nu kan hun se, at selv vaegttraening ikke hjaelper paa koebenhavns naesttyndeste ben.. de tyndeste tilhoerer Laush :laugh: :laugh: :laugh:

1x20x60

1x20x80

1x20x100

1x15x140

2x10x160

Jeg proevede lidt lir paa swissball, men laenden ville ikke lege med... BRAS!!! Hmm.. saa maa jeg lave crunches, det kan den sagtens :smile:

Crunches paa swissball

Alm. / en masse / gaaab :sleeping: boooring...

Weighted Crunches paa swissball , vaegten laegges paa brystet og holdes med krydsede arme.

1x20x12 kg. /eeeeasyyy

1x20x15 kg. / still... eeeeasyyy

1x15x22 kg. nu sker der lidt mere...

1x12x30 kg. jaa.. det var bedre... Der kommer CAT ned af trappen, nu skal den satme have gas her i sidste set... :laugh:

1x8x40 kg. / saadan!!

Saa maatte det vaere nok for idag, havde ondt i laenden, underarmene og haenderne.. slut finito :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min laend er blevet skaanet for enhaandspushups idag! aah sheit, det er 7 enhaandspushups paa hver arm af gangen/ugen! urkurk.. jeg bliver noedt til at holde med progressionen for den leeede oevelse.. 7 enhaandspushups bliver ogsaa naeste uges pushup oevelse, ellers er jeg bange for, at jeg skader mig selv...

Dagens traening blev desvaerre kun til 1 times swissball undervisning, som underviser...

Topfyldt inde i salen, alle bolde i brug, god stemning og dygtige holddeltagere... fantastisk!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du er jo syyyyyyyyyyyyg - AND I LIKE IT :devil::devil::devil:

Dine modificerede L-sit pullups lyder meget som leg lifts

Af hjertet tak :cool::devil:

hmmm... jaaa... paanaer selvfoelgelig, at jeg ogsaa traekker mig op i armene, mens, saavidt jeg kan se, de smaa psykopatpurke, kun loefter benene og kroppen.. det goer jeg ogsaa, men laver pull med armene samtidig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Af hjertet tak :cool::devil:

hmmm... jaaa... paanaer selvfoelgelig, at jeg ogsaa traekker mig op i armene, mens, saavidt jeg kan se, de smaa psykopatpurke, kun loefter benene og kroppen.. det goer jeg ogsaa, men laver pull med armene samtidig :wink:

Naturligvis - psyko

Det minder mig om et af mine ynglings-udtryk:

Hvorfor nøjes med enten-eller, når man kan få både-og. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Naturligvis - psyko

Det minder mig om et af mine ynglings-udtryk:

Hvorfor nøjes med enten-eller, når man kan få både-og. :devil:

Den smukke brunette staar med sin lige saa smukke blondineveninde, som har sin sorthaarede skoenhed af en veninde med i byen. Pigen henvender sig:

- Undskyld, nu har vi siddet og kigget paa dig hele aftenen, vi er alle tre bare helt vilde med dig! Vi er med paa det hele, for du er saa laekker, vi skal bare lige hoere, hvem af os, du har lyst til at tage med hjem...

- MAXPOWER... Jeg er enig i dit statement :wink:

and I just keep on dreaming :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

CAT mente, at jeg lignede en abe, naar jeg klatrede rundt.. eeehmm.. tak.. :tongue::laugh::laugh::laugh:

Supersettet med Standing Calf-raises... mine laegge er asparges, og jeg gider ikke hoere mere paa CAT, nu kan hun se, at selv vaegttraening ikke hjaelper paa koebenhavns naesttyndeste ben.. de tyndeste tilhoerer Laush :laugh: :laugh: :laugh:

1x12x30 kg. jaa.. det var bedre... Der kommer CAT ned af trappen, nu skal den satme have gas her i sidste set... :laugh:

Abe :unsure: - Det har jeg da aldrig kaldt dig :4whistling: ..................................................... :tongue:

:hehe: - Lægtræning :laugh::laugh::laugh: .... Good one - den med Laush :superman: :4thumbup: ....

Cool :cool: : Min blotte tilstedeværelse er :4whip: - også selvom den skaber lidt :blahblah: .....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Abe :unsure: - Det har jeg da aldrig kaldt dig :4whistling: ..................................................... :tongue:

:hehe: - Lægtræning :laugh::laugh::laugh: .... Good one - den med Laush :superman: :4thumbup: ....

Cool :cool: : Min blotte tilstedeværelse er :4whip: - også selvom den skaber lidt :blahblah: .....

Haha... Jo, ordret: Du ligner en abe, naar du laver dem der :laugh:

Ang. Laush... It is funny, because it's true :rofl2: :rofl2:

OG ja!!! Du har jo snart stoerre arme, end jeg har, faste og spaendstige, saa nu maa jeg tage mig sammen!!! :laugh:

Indtager lige dagens morgenmaaltid / 2 spejlaeg, blandet groent med gulerod, broccoli, porre, foraarsloegog og hvidkaal.. dryppet med lidt Tabasco for at vaagne lidt.. Mmmm... gaar lige i boefferne, saa ses vi i centeret til en omgang jaern!! :superman::superman::superman:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

... Og saa er det tid til nogle gode tykke skiver hamburgerryg / og naar jeg siger tykke, saa er det 4 cm. skiver :4mewantfood: godt med guleroedder, hvidkaal og cherrytomater.. nams.. naa, nok om aedelsen.. :laugh:

Underarmene var traette idag, saa nu maa vi se, hvad det bliver til...

Derudover er jeg nok snart noedt til at finde et andet center at afveksle min traening med, da jeg simpelthen kender for mange, efterhaanden.. klienter, venner og kolleger.. det bliver det rene :blahblah: hver eneste gang.. det er godt nok hyggeligt, men jeeessuuuus... det tager tid.. var der i 3 timer idag, og tja.. se hvad jeg fik ud af det... Saa skulle CAT og jeg lige snakke / det tog dog ikke saa lang tid idag, vi havde nogenlunde disciplin idag :smile: Saa var der lige en ven, der skulle have hjaelp, saa skulle jeg lige tale med min chef, saa skulle jeg lige aftale noget med min makker, saa skulle jeg lige tale med de gode folk paa kontoret og saa skulle jeg lige hoere nogle gode golfhistorier fra en klient og ind i nogle straek... etc. :blahblah: :blahblah: :blahblah:

indtil videre 2x14 pullups

Dagens centertraening:

Flies

1x12x15

1x12x22

2x8x30

Arnold DB shoulderpress

1x15x11

1x12x16

2x8x20

Jeg var ikke ordentlig varm, saa jeg tog en lille lungetur rundt i centeret / uden vaegte, bare vade rundt med dybe lunges.. godt, der ikke var saa mange :laugh: :laugh:

Jumplunges

OK hoejde.. gaar lige i RAEVEN!!!

Jumplunges med skift af standben med henholdsvis 2,5 og 5 kilo vaegtskive cirkler... ehm..

Man gaar ned i lungen, holder en 5 kilo vaegtskive udover siden paa det ben, der er i jorden. Ved afsaettet, drejes armene strakt rundt i en cirkel, saa haenderne og skiven er ved det modsatte ben, som nu er det forreste ben.. Naar jeg ikke kan mere, laegger jeg vaegtskiverne og koerer nogle faa uden vaegtskiver.. man svaever helt.. og bliver oem i raeven :tongue:

Stadig god hoejde paa med 2,5 kilos skiverne.. tog 5 kilo istedet.. det tager lidt af hoejden, men en fantastisk oevelse.. god eksplosion..

Jumplunges, benskift, med 10 kilo eksplosive pushpresses

Gaar ned i foerste lunge, holder vaegtskiven med begge haender foran brystet.. laver eksplosivt pushpress, idet jeg hopper op i jumplunge med benskift. / super!! :superman:

Militarypress

2x8x50 kg.

1x7x50 kg. :dry:

1x8x50 kg.

Her var der saa en masse :blahblah: jeg blev helt kold og matte til at varme op..

Roning paa romaskine

2000 m. paa 7.30 min. / forbistrede fodbaand, som blev ved med at gaa op :mad: grr...

nye rygoevelser.. meget svaere at beskrive, men gaar LIGE ind i lumbaldelen, der hvor jeg er svagest.. hiver lige indover SI-leddene og ballerne.. VIRKELIG fantastisk oevelse.. rigtig haard og GOD

3x7 / kropsvaegt

Anden rygoevelse.. noget med rotation, let fleksion og saa alligevel ikke.. supergod ogsaa..

3x7

Plat at have vaeret i centeret i 3 timer og ikke have naaet mere... til gengaeld saa jeg en masse flinke mennesker.. meeen... :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Endnu en OAPU' er :smile: Sejt!!! :4thumbup:

:ninja: knus, Tania

Absolut!!! Jeg er ikke gammel shooter for ingenting :wink:

Velkommen i loggen Ninjababe :4thumbup: Altid fedt, at have jer supertoeser med indover loggen til lige at give lidt motivation for at komme ud af starthullerne :bottom: (Du og CAT som indpiskere.. min traening kan kun blive vildere fra nu af :wub: )

Det bliver super, naar vi laver sneaky-attack paa Paradis.. maaske CAT og jeg lige skulle saette hovederne sammen og finde en dato!

Jeg hiver lige fat i hende i morgen, saa vi kan lave en MOL-tilmelding.. det er trods alt hendes aededag, der afgoer det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Absolut!!! Jeg er ikke gammel shooter for ingenting :wink:

Velkommen i loggen Ninjababe :4thumbup: Altid fedt, at have jer supertoeser med indover loggen til lige at give lidt motivation for at komme ud af starthullerne :bottom: (Du og CAT som indpiskere.. min traening kan kun blive vildere fra nu af :wub: )

Det bliver super, naar vi laver sneaky-attack paa Paradis.. maaske CAT og jeg lige skulle saette hovederne sammen og finde en dato!

Jeg hiver lige fat i hende i morgen, saa vi kan lave en MOL-tilmelding.. det er trods alt hendes aededag, der afgoer det :smile:

Pludselig føler jeg mig meget vigtig :unsure::cool::devil::superman::w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Apropo alt det her sukkeraedegilde, saa havde jeg en syret oplevelse fredag aften/loerdag morgen.

Det skal til start siges, at jeg ikke er den store sukkerspiser.. se: sukkerfobi :smile:

Fredag aften moedtes vi nogle gutter, linkede computerne sammen som i gode gamle 8. klasse. Jeg havde forsynet mig med en pose paa 250 gr. skotte-mix fra Haribo, 2x100 gr. mandelchokolade fra Netto, en pakke DUO-chokolade KEKS fra Netto (De der store orange pakker chokoladeKEKS), samt en daase Cocio. Alt i alt en god gang sukkerbombe.

Vi startede kl. 20 og sluttede kl. 23, da jeg skulle arbejde loerdag morgen.

Jeg startede kaekt ud med at aede den ene stang mandelchokolade, MUMS!!! Glaedede mig allerede til den naeste :4mewantfood: Straks efter tog jeg hul paa Haribo posen og KEKS'ne.. De roeg saa langsomt indenbords undervejs, mens oejnene sad kilet fast til skaermen og hoejre haandens langemand ivrigt tampede loes paa den stakkels mus, for at skyde flest mulige fjender i SWAT 4 :cool:

Efter ca. en halv times tid begyndte jeg at faa sukkerrush, som forventet, det var jo ren EPO i den her sammenhaeng.. hurtige reflekser, speedet og "POPOPOPOP" saa blev der lige fyret nogle HEADSHOTS af (HOV! Jeg hoerte dig godt sidde og taenke NEEERD!! :tongue::laugh: ) Jeg holdt lidt igen med slikket, da jeg begyndte at faa smaakvalmeefter 1 times tid. (Her var saa ogsaa roeget en hel pose Skotte-mix, 100 gr. mandelchokolade, et par chokoKEKS og en daase Cociobajer ind i loegneren.

Til gengaeld begyndte jeg saa at CRASHE nu.. som forventet.. ca. 15-20 min. efter slikindtagelse blev jeg sloev og umedgoerlig, skoed gidslerne og nossede spillet op.. hmm.. mere slik ind i kaeften / BOOOST / og det oplevede jeg saa et par gange inden aftenen var stilnet af - CRASH :sleeping: \BOOST :4jumpy: \CRASH :sleeping: \BOOST :4jumpy: !!!

Da jeg koerte hjem var jeg overfyldt af sukker og havde mest lyst til at stikke to fingre i halsen, men lod vaere, det var jo bare sukker :gal:

NAESTE MORGEN vaagnede jeg med bulnede oejne, daarlig mave, tung krop og var SLOEJ fra ende til anden. Jeg havde det fuldstaendig som om jeg havde toemmermaend, det eneste der manglede var hovedpinen :gal:

Jeg skulle op og undervise og var fuldstaendig smadret i kroppen.. Heldigvis styrede min makker ordet i dag, for jeg havde "sukkertoemmermaend" indtil kl. 12 - uoplagt, traet, kvalme og svaert ved at holde fokus - URK!!!

Det vaerste er naesten de Cravings, der kom loerdag aften! SUUUKKKERRR skreg alle de smaa bakterier inde i kroppen / jeg lavede en pagt med dem og stillede dem tilfreds med lidt honning.

Saa inden vores Paradistour, vil jeg endnu engang gaa i OFF-SUGAR mode, for det var da ikke til at holde ud - fortroed bitterligt, at jeg ikke havde stukket to fingre i halsen, selvom det hoejst sandsynligt ikke havde hjulpet det store, da det meste af sukkeret allerede var ude i blodbanerne :gal: :gal: :gal:

Jeg saetter en restituionsdag ind i programmet efter vores Paradis overfald :laugh::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Crazy sukker oplevelse der :crazy: ....

Faktisk lidt skræmmende :blink: - men kan vel næppe komme bag på dig :tongue: ....

Hva siger du til at vi finder på noget med ParadIS engang i weekenden omkring d. 26-26ende :unsure: ? Kører ret godt for mig igen nu, så tænkte at det ikke behøver være næste weekend :wink: - og så har du også en chance for at komme dig over dit sukkerchok :laugh: ....

Som jeg skrev i min log ka' vi jo måske samle lidt folk til en gang træning inden :innocent: .... Men måske det er for sundt :w00t: ?

Link to comment
Share on other sites

Crazy sukker oplevelse der :crazy: ....

Faktisk lidt skræmmende :blink: - men kan vel næppe komme bag på dig :tongue: ....

Hva siger du til at vi finder på noget med ParadIS engang i weekenden omkring d. 26-26ende :unsure: ? Kører ret godt for mig igen nu, så tænkte at det ikke behøver være næste weekend :wink: - og så har du også en chance for at komme dig over dit sukkerchok :laugh: ....

Som jeg skrev i min log ka' vi jo måske samle lidt folk til en gang træning inden :innocent: .... Men måske det er for sundt :w00t: ?

Det kommer egentlig ikke bag paa mig, hvordan jeg reagerede, IMENS jeg aad! Men jeg har aldrig proevet at have saa store sukkertoemmermaend foer.. Foej for den lede.. aldrig mere.. eller.. er det ikke det man siger hver gang :innocent::laugh:

Jeg er helt klar paa d. 26.ende stykker.. Jeg skal til den ondeste undergrundsfest d. 25., saa jeg er vist ikke klar paa traening, da den staar paa tung house, punk, clubbing og raving hele natten :smilerock: :4thumbup:

Men restitution med Paradis efter saadan en tur, kunne vaere for laekkert :w00t: Count me in :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jamen for catten :crazy: ... Der sku' jo ha' stået weekenden d. 24 - 26ende... (Ikke 26-26ende :4slap: )

:4whistling: Jeg har nemlig kamp om søndagen, så er egentlig mest klar på Paradis om lørdagen :4whistling:

hehe.. jeg synes nu ogsaa at det var en lidt spoejs weekend du angav :laugh:

Hmmm... den maa vi lige se paa... jeg ved ikke helt endnu, hvordan min dag ser ud d. 25. det er maaske en mulighed.. d. 24. skal jeg danse salsa og direkte til foedselsdag, saa den er udelukket :smile:

Den maa vi lige foelge op paa! :smile:

traening i morgen? kl. 10.30?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share