Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Hmm... Efter igaardagens traening, kunne jeg godt maerke, at jeg maaske havde arbejdet lidt for haardt.. ihvertfald ifoelge mit immunsystems status... :dry: Jeg roeg direkte ned i sofaen, da jeg kom hjem og sov 1 time.. vaagnede lettere fortumlet og anede ikke hvor laenge jeg havde sovet.

Derefter skulle jeg ud at danse noget Swing! FEDT! 14 dage siden danseskoene er blevet luftet :bigsmile:

Jeg roeg afsted, i stadig omtaaget tilstand og foelte maaske, at det havde vaeret bedre at blive hjemme, men danses, DET skal der!!! :smile:

Det regnede og haglede pludselig ned fra himlen, saa jeg blev godt gennembloedt og iskold paa vejen.. naa, paa med den positive energi og mantra som "Det goer da ingenting, for heldigvis er min hud vandtaet.. it will go right off with a towel" o.lign. happy thoughts :laugh:

Det var EKSTREM fedt at vaere til swing.

Vi var 2 par, der gik til den og naaede derfor sindssygt mange nye trin. Vi dansede udelukkende Charleston, som er pivfedt, naar det koerer :w00t: Det fede ved dansen er, at naar man laerer det i slowtempo, foeles det som om, det ikke heeeelt koerer saa fedt, bevaegelserne er lidt sloeje og man faar ikke helt det drive in, som man virkelig kan oenske sig.

Men naar saa de RIGTIGE numre kommer paa, dem i hurtigere tempo, saa glider det bare.. eller rettere FLYVER AFSTED og det er ligefoer, jeg forestiller mig selv i bredstribet pangfarvet habit og hat med ekstrem bred skygge swingende til de fedeste bigbands.. naaja, og saa er jeg selvf. sort i mine tanker, naar jeg swinger igennem Harlems gader :laugh::laugh:

Det var pivfedt at vaere afsted igen!! Skal forhaabentlig til arrangement i weekenden, saa maa vi se om jeg toer gebaerde mig paa dansegulvet i offentligheden.. det har jeg ikke proevet med Swing foer :blush:

Desvaerre skulle jeg saa have mit pivvaade og iskolde toej paa bagefter og cykle hjem i endnu et regnvejr.

Godt gennemkold og gennembloedt, kom jeg hjem, gik i seng og vaagnede med endnu mere ondt i halsen.. er naermest gaaet 3 dage tilbage i sygdommen.. aevs.. Jeg proevede at tage nogle armhaevninger, men efter 1x10 og 1x12, var det bare et no-go! Sheit!

Nu maa vi se i morgen.. stille og roligt.. skulle gerne snart vaere klar til at saette nogle nye PR's :cool:

Link to comment
Share on other sites

Saa skal der endelig opdateres!!!

Jeg har godt nok proevet et par gange, men da jeg hele tiden for at vide, at serveren er optaget eller overbelastet, har jeg faaet nogle lange pat... af at proeve at opdatere min log.

Om ikke andet havde jeg ligget syg i halvanden uge, da loerdag aften endte i nogle flasker roedvin med gutterne, poker og en enkelt bajer. Min kaere sygdom har ikke rigtigt ville slippe, saa nu taenkte jeg, at det eneste jeg kunne goere var sgu, at skraemme lortet ud af kroppen.

Det kvitterede min krop saa med paa foelgende maade:

Det sidste jeg husker: "Naa, drenge, jeg forhoejer sgu med en fiver" ... I naeste oejeblik bliver jeg hevet ud af sengen, og har aabentbart sovet en time paa sofaen, derefter taget naesten al mit toej af, lagt mig i seng, hvor jeg dog forinden lige har fyldt haandvasken med braek / SAADAN!!! :blush::unhappy: Ikke fordi vi drak det store, men kombinationen af alk. og rest af sygdom viste sig at vaere en forfaerdelig kombination... :gal:

Derfor var det ogsaa for mindre end halv kraft, at jeg moedte op til SOENDAGSLIRSPASOGKEAVL starring CAT und MAXPOWER :cool:

Stort set ingen traening i halvanden uge, sygdom og toemmermaend / saa skal den sgu have gas :laugh:

Maxpower og jeg :blahblah: simpelthen som en hel hoensegaard (hvilket passede mig bedst, da min balance og min styrke var fuldstaendig i kulkaelderen) / selv CAT kunne ikke faa et ord indfoert :wink: Udover selvf. naar hun liiige skulle paapege, at Maxp. vist bouncede nogle af de dersens baenkpres :laugh:

Alt i alt saa traeningen saaledes ud (ca.):

Overhead squat:1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 60kg

1 x 1 x 70kg

1 x 0 x 80 kg. .. failure... den kom derop, men jeg kunne ikke stabilisere skulderen :dry:

Maxp. fortsatte og lavede PR. / congrats. :cool:

Pushpres

Ehm.. nogle stykker med nogle forskellige vaegte.. hoejeste 1x80 kg.

UH-Chins (Jaja, Maxp. saa lad os kalde dem det :tongue: )

2x10x meget uoplagt krop :tongue:

1x5x + 5 kg.

1x3x +10 kg.

1x1x +20 kg.

1x1x +30 kg.

1x1x +40 kg. / saa sneg der sig sgu ogsaa lige en PR ind (utroligt paa saadan en dag :laugh: )

Hanging Leg lift (MaxP. inspirerede og udfordrede.. den er naaasty :devil: )

1x5x egne staenger

1x5x1,25 kg.

1x3x2,5 kg.

1x3x5 kg.

1x0x10 kg. / DAAAUMN!!!! Den gav krampe i hoejre laar.. arghargharh :crazy::devil:

1x1x7.5 kg.

Saa legede jeg lidt paa swissball'en og var ikke mange sekunder om at finde ud af at min balance var HELT i skoven :blink: Jeg dinglede rundt.. aergeligt, naar vi nu skulle lave video, men saa ser det da ud som om, at jeg har rykket mig meget mere, naar vi engang skal lave nye :laugh:

Front Squat

1x8x70 kg.

1x2x80 kg.

1x6x100 kg. / her loed motivationen fra MAAAXPOWER: "Jeg har 5 med den der vaegt, hvor mange kan du tage.. altimens CAT udlovede en praemiere, som ikke skal dikteres her, (men det var noget INGEN mand kan sige nej til) Hvis jeg kunne tage flere :laugh::wink: Saa maatte jeg jo lige tage en ekstra...

1x1x120 kg.

1x0x130 kg. / Jeg lagde den lige saa fint ned, det var naermest bare, som at lave et excentrisk frontsquat, flot ned og ingen forsoeg paa at komme op :tongue:

Incline DB Benchpress

1x12x ehm.. ca. 28 kg.

1x4x ca. 42 kg.

tsktsk.. det her gaar slet ikke... :laugh:

Swissball lir (Det mest ynkelige jeg har praesteret til dato, men heldigvis nok til at imponere MAXP. :4thumbup: / CAT derimod mente, at hun aldrig har set mig lave noget daarligere paa en swissball :blush: )

Lidt forskellige tricks

squat

snurren rundt staaende

squat m. 11 kg. haandvaegt i strakt arm, skiftende fra side til midte, til side

1 bens balance paa knaeet.

nononnonononononoonononononnonnoooooooo, Tror, at jeg hoejlydt udstoedte PIK!! :innocent: da det paa et tidspunkt gik heelt galt paa bolden.. anyways :laugh:

Det var en superhyggelig traening med masser af Spas / tusind tak for fed Traening MAXPOWER og CATTEN!

Det skal vi helt sikkert gentage inden for den naermeste fremtid :devil: :4thumbup: (Dog UDEN forudgaaende sygdom og alkohol.. hvilket jeg nu ikke gider saa meget som snuse til, foer jeg er faerdiguddannet!!!)

Ok.. nu har jeg proevet at poste det her 6 x og faar hver gang at vide, at serveren er overbelastet.. PIK!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ahhh....

EFter at have haft lillebror paa 14 aar paa kost, hygge og logi mandag-onsdag (tak for laan af cykel CAT :bigsmile: ), vaeret hjemme og besoege foraeldre paa landet og bedsteforaeldre paa moen, er jeg nu tilbage i NV i det herlige foraar :cool:

SAA skulle der loebes i solens sidste varme straaler, uden uldundertroeje og uden vanter, WUUHUU!!! :w00t:

Den gode gamle mose kaldte paa mig, solen kaldte paa mig, men mest af alt kaldte Chemical Brothers, Daft Punk og Bikstok Roegsystem fra min Ipod :yo:

Swuuuush... var lyden, da jeg traadte ud af min hoveddoer!! Mine loebesko og beatet fra Bikstok gik i et, da mine skosaaler ramte asfalten.. og tempoet blev holdt.. daumn, det gik NOGET staerkere end normalt! :4thumbup: Paa vej ned imod mosen oplevede jeg hvordan mine ben tog kontrol, lavede smaa krumspring, zigzaggede imellem striberne paa fliserne, hoppede listigt og frejdigt op og ned af kantstenen og ind i graesset, ud paa astfalten og tilbage i graessetHURTIGTHOPHENOVERHUNDELORTEN.. saadan! :4thumbup: Mine sko havde faaet indbygget dobbeltkarburator og biturbo, da jeg naermest sprintede rundt om den foerste halve mose, saa en gut 200 m. fra mig og hentede ham med klar overlegenhed inden for den naeste halve mose.. da jeg kom taet paa ham, var lysten til at ryge forbi endnu stoerre, ikke kun pga. konkurrencemomentet, men ogsaa det fact, at hans oduor paa 50 m. afstand vidnede om en loebe t-shirt, der i DEN grad traengte til en haard kogevask med dobbeltforvask og ekstra bamseline! :tongue:

Foerste mose var hurtigt overstaaet, og videre til den naeste.. urk, stoppede et kort oejeblik og fik lige hostet lidt slim op.. joo, det var vist resten, saa burde der ikke vaere mere i de lunger :wacko: Hurtigt videre. Undervejs opdagede jeg, hvor doven jeg var blevet paa de to ugers naesten inaktivitet af kroppen. Tit havde jeg lyst til at stoppe, mens Chemical brothers naermest raabte, "One more Time" og "Work it harder, makes us stronger etc." ind i oerene paa mig.. Jeg maerkede efter og opdagede, at jeg hverken havde ondt eller var forpustet og satte tempoet op, mens jeg fortalte mig selv, at jeg skulle tage mig sammen, for jeg var jo ikke engang forpustet.. kom saa din gamle krop :bottom::tongue:

Men hov!! Hvad er dog det foran mig?!?

10 store sten.. naeaeae... her kan man da lave plyometrisk springtraening.. som taenkt, saa gjort, oppaasten, hoppenedafsten, *boiing*opiluften, oppaasten.. etc. efter at have gjort det lidt tid, legede jeg forhindringsbane over de 10 store sten, som jeg delvist loeb, delvist kravlede paa.. videre, NEEEJJ... Og der er soerenme et vejskilt.. 10 pullups med foldede haender over hinanden.. loeb videre og seeee... Jamenjamenda.. en SKRALDESPAND.. NAEAE!!! foedderne op paa =35 armboejninger, hurtigt videre.. og DER!! En BAENK!!! op og ligge.. lave nogle crunches, nogle hipraises, nogle vinkler etc., loebe videre.

500 m. fra lejligheden starter min spurtemusik.. argh.. for sent.. hm.. *SWUUUSHHHH* - samme lyd som start, derefter ben op paa baenk, 35 armboejninger, 10 OAP til hver arm og saa lidt straek i solens allersidste varme straaler :sun: FAAAANTASTISK!!!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Rigtig god paaske til jer allesammen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vaagnede kl. 8, taendte computeren og gik i gang med statistikken.. urk... slukkede den kl. 14.30 for at tage ned og traene med CAT, var fuldstaendig groggy over at have siddet stille saa laenge :tongue:

Elendig traening:

15 min. loeb paa baandet i meget varieret og forskelligt tempi.. droemte mig udenfor og foelte mig egentlig temmelig aandsvag over at staa og loebe indenfor i saadan et laekkert vejr...

Squat:

For foerste gang i lang tid, saa.. eeeeasy...

1x?x50 kg.

2x12x90 kg.

1x3x 90 kg. / den gjorde ondt i knaet.. gad ikke mere...

Incline DB Benchpress

1x15x26 kg

1x12x32 kg.

1x6x32 kg. WTF???!?!?!??!?! :dry:

1x8x32 kg. HVAD FANDEN SKER DER.. INGEN KRAFTER!! :mad:

Superset agtigt med

DB Rows

1x20x26 kg. / swuuush tempi

1x10x32 kg.

1x10x36 kg.

1x10x32 kg. Fritstaaende for mere stabilisering

Standing Cable Cross

1x12x25 kg.

3x10x30 kg.

Superset m.

Seated Pulldowns i Cross Cable

3x12x50 kg. .. stadig ikke flere kg. paa maskinen :laugh:

Min hang til at komme udenfor blev mere og mere skrigende! Jeg gad simpelthen ikke vaere mere indenfor!

Jeg fik heldigvis overtalt CAT til en god "Power" (NOT) walk rundt om en af moserne. :blahblah: som vi kender det bedst, sol i fjaeset og masser af hygge...

Det bliver sgu svaert at komme tilbage i rytmen igen, naar vejret er saa godt. Jeg har mest af alt lyst til at koebe mig en racercykel (den gamle blev sgu stjaalet, saa kan jeg laere at have forsikring :unhappy: ) og bare RASE afsted i et par timer, naar vejret er saa fantastisk!!! Hmm.. 2 mdr. til jeg er udlaert, der er vist ikke """tid""" foer :wink:

Link to comment
Share on other sites

Faaaantastisk Dag!!! :bigsmile:

I korte traek: 1-1,5 times fantastisk morgencardio :4jumpy: :4thumbup: :wootdance::crazy_pilot::devil:

Derefter cykle til Hvidovre i modvind paa en cykel, der sad fast i 2. gear / HJULEHJULEHJUUUULE!!! :laugh:

Droene tilbage, ud af doeren og ned at have en times Swissball!

Derefter kom CATTEN ind og kiggede paa, at jeg oevede mig i nye tricks.. HOPPEN OP PAA BOLD!!

Det er et tricks, som jeg har villet lave laenge, men som jeg simpelthen ikke har turdet! Jeg har tit hoppet op, men rent instinktivt, har jeg spredt benene lige foer jeg har ramt bolden, og landet paa gulvet.. det gjorde jeg ogsaa det foerste par gange idag...

Heldigvis havde FitnaezzzzDK lige koebt nye skodbolde, som var lidt flade og cigarformede :nonono: dem kunne jeg saa starte paa at oeve mig paa.

Pludselig kom en saerdeles veltraenet flot pige ind af doeren, efterfulgt af hendes DAMN godt traenede BB fyr. Begge to var meget venlige og de fik selvf. lov til at traene inde i salen sammen med os :smile:

Bedst som det lykkedes mig, at springe op paa bolden og blive staaende, var de godt igang med deres Program og DAAAUUUMNNN!!!!!! FUCK hvor var det fedt!!! De beundrende oejne, som jeg havde regnet med ville hylde min triumf, for en nu snart 1.5 aar gammel Personligt Maal, blev opfyldt og det eneste jeg kunne goere var at BLEGNE overfor disse to veltrimmede atleter, der bare gav den gas!!

Jeg kan nu springe op og ned paa bolden uden problemer PR!!!, staa paa et knae, og lave elbow lever paa bolden, men i forhold til de to.. SHIIIET!!!!

Da jeg efterhaanden snart ikke vidste hvad jeg nu skulle finde paa, valgte jeg at foretraekke og lige oenske de to atleter held og lykke med deres traening. Som de begge to selv sagde, saa var deres traening "mest for sjov", sagt med store smil. Vi spurgte dem lige i doeren hvad de hed.. CAT mente nemlig, at hun nok havde set dem foer.. der var ihvertfald en tatovering hun genkendte. Flinke Mennesker de to.. held og lykke til Loaded Cup til baade Peter Lagerman og Kristina Maj Dybdahl :4thumbup: :4slap: :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio rocks :cheer:

Ska' du beklage dig over cyklen :mad: ?????????????????????????????????????????????????????? :nonono:

Det er ikke god stil :tongue: - men det er det tilgengæld når man får den tilbage og den er blevet fikset :flowers:

Tillykke med PR i hoppen på bold :devil: - Synes alligevel det var lidt vildt at du ku' lære det så nemt - og så hurtigt være så sikker :superman::cheer::yahoo: .... Du er stadig crazy :w00t: .....

Men ja - de var godt nok imponerende :1356: :4jumpy::devil::cheer::bowdown:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Whoops... :blush: Tusind tak for laan af cyklen :bigsmile::bigsmile: Det var sgu heldigt, at jeg lige kunne fange dig, eftersom min egen var ukampdygtig :4thumbup:

Og nu er baade gear og forhjul lavet.. Du er nu ikke laenger i for at dit forhjul ryger af :laugh: jatak og hvabehar' :tongue::wink:

Og takker og bukker (Men aldrig efter saeben) :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Saa er der lige lidt lir video fra dagens traening!

Meget bedre kontrol, end da jeg traenede bagstiv og halvsyg forrige uge med MAXPOWER og CAT :laugh:

lidt swissballlir

Der skal bruges Quicktime eller Realplayer for at se den... ellers kan man google efter "Quicktime alternative", hvis man ikke vil have nogle af de to andre programmer!

Og Tak til CAT for at agere fotograf, og til MAXPOWER for Outstanding PC-hjaelp :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

ZE MASTER OF ZE BALLZ!!!!!

Be strong in faith, you must. One day, great you will be :smilejap:

...... Aarh.. hold dog kaeft.. :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

Men mange tak.. er selv ved at vaere tilfreds med mit niveau paa boldene :cool:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Bwahahahaaa!!!!

En god gammel kaengurubold!!!

De har dem vist paa tilbud i Fakta for 25 kr. for tiden... kan vaere at man skulle have fat i saadan en igen, bare for godt gammel venskabs skyld :laugh::laugh:

Thx. Krumme!!

Fedt, naar ens blaeren, showoff og visen sig frem bliver modtaget saa godt :tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Chinups, underhaands :4sport: .. slowly BACK ON TRACK!!! :devil:

So far:

3x14x MOI

1x8x MOI :blush: den smuttede.. eller noget.. :laugh:

3x15x MOI

og saa lige en 10 min. challenge, mens jeg kogte kikaerterne til aftenens humus... Det blev sgu' kun til 77, satans!! TAG MIG SAMMEN!!! :bottom::4whip:

So far 172 underhaands chinups.. i aften staar den paa SWING, men min partner har meldt fra :unhappy: Anyone??? :laugh::wink:

Naaja.. hva' fa'en.. bare lige for at braende dem helt af...

flere underhaands Chins:

2x10x Moi DAMN.. Jeg kan ikke engang komme i naerheden af 15 nu :laugh::laugh:

1x12x Moi

Nu: 204 Underhaands Chins totalt :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

YEAAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min makker havde som sagt meldt afbud, saa jeg blev sgu hjemme!

I min bitterhed gik jeg AMOK i chins!! Alle udelukkende mig mig som vaegt (nu 83 kg). Alle set var eksplosive i koncentrisk fase og langsomme/middel i excentrisk fase.

De foregik saaledes:

1. set

2x10

2x7

1x6.. failure paa 7.ende.. jooo... de er sgu lidt braendt af efterhaanden :laugh:

hmmm... Saa gik der en lille pause paa en times tid. Nu vil jeg sgu' se hvor mange 5 sets jeg kan koere inden jeg failer paa 5.eren.

Jeg havde CAT paa MSN, samt en god veninde, som bor i Tokyo.. det foregik saaledes: Chins.. hurtigt ind og skrive et lille indlaeg til hende fra Tokyo, samt en besked sigende "flere" eller "AAARGHH!!! FLEERE" til CAT og saa ind og tage flere Chins.. ca. 45 sek. - 1 min. imellem hvert saet.

Resultat:

10x5x MIG!

Det var saa her jeg indsaa, at jeg fandme kunne blive ved hele natten, hvis jeg ikke tog mere end 5 af gangen... det var sgu en SYRET oplevelse!!! Helt aerligt havde jeg ikke regnet med flere end 4/5 set.

Jeg talte efter og saa, at jeg var 7 chins fra at have taget 300 paa en dag.. syret.. Her kom CAT saa med den udfordring at jeg skulle tage 15 i sidste set.. slap af, kvinde :tongue: Jeg gik efter 10!

Jeg gik ind i stuen til min chinupbar.. lukkede doeren, fandt min ipod frem, fandt chemical brothers frem, slukkede lyset og psykede mig selv!!! AARGH!!!!

1..2..3..4..5..6...7........ AARGHH!!! Jeg kunne ikke engang hive mig op i den sidste :laugh::laugh:

Og saa havde jeg endda talt forkert... jeg fik sgu en dags PR paa 301 Chins idag.. Hov.. vent lidt.. skal lige proeve... Jo, der fik jeg sgu 5 til uden problemer.. Ny DagsPR paa 306 BW Underhaands Chinups :laugh:

Det foeles som om jeg kan blive ved med de 5'ere.. Men NU gider jeg ikke mere :devil::cool:

Edit: Kan sgu ikke huske, hvornaar mine lats. sidst har vaeret saa PUMPED!!! :4sport: :4flex:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Haha.. jajada.. Saa SKIDT, CAT :tongue: En telefon er maaske ikke det bedste kamera, lyset er daarligt, og jeg er ABSOLUT en af MOLS TOPringeste til at posere, men det bliver ikke bedre nu, det skal sgu' noedigt udvikle sig til en BB poseringslog det her :laugh::laugh:

Forresten fik jeg lige lavet lidt ekstra her inden sengetid...

7

6

5

6

5

4 ... ENDELIG FAILURE PAA 5'EREN!!! :laugh::laugh:

5

(Er i tvivl om jeg glemte at skrive 5 her.. jeg lader vaere med at regne dem med.. ingen snyd her :wink: )

4 ... Wonderful FAILURE igen paa 5'eren :tongue:

5

Ialt 47 til mine 306.. dvs. Endelige DAGSPR = 353 Underhaands Chinups :devil:

Jeg fatter det ikke... :crazy_pilot::tongue::laugh::devil::superman::surrender::yahoo: :4thumbup:

Nu skal jeg fandme sove!! OG det har jeg skullet LAENGE :sleeping:

post-4596-1145399978_thumb.jpg

post-4596-1145399995_thumb.jpg

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share