Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

I dag kom jeg tidligt afsted hjemmefra og mødtes med flotfyr Fameboy til lidt brænderi i Garagen.

Det var let dag, så det blev til let squat efter opvarmning:

Squat:

3x8x100 kg.

Stenløft fra gulv til fuld stående m. ekstension + Farmerwalk:

5x90 kg. + ~2x15 m. @ 160 kg.

5x90 kg. + ~2x15 m. @ 180 kg.

5x90 kg. + ~2x15 m. @ 200 kg.

5x90 kg. + ~25 m. @ 220 kg.

5x90 kg. + ~25 m. @ 220 kg.

En helvedes masse kæbe + lidt bandpullapart. Det var lækkert at se flotte Famebro igen! :wub:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag ville jeg træne lidt patværk, det fik jeg nemlig ikke gjort i går.

Opvarmning med en del tænding for midtersektionen for bedre skulderstabilisering, træk, pres, rotation i kabel er godt for noget som dette.

Bænk:

5x60

5x70

8x5x80 kg.

- nem og rolig start for skuldrene.

10 dippere - det gad jeg ikke i dag.

Enarms Incline DB pres:

3x10x25 kg.

- god for stabiliseret pres, nemlig!

Russian Twist:

4x10x30 kg. på stangen.

SS

Stående enarmspres med Russian Twist stangen:

4x10x30 kg.

- Pfui! Havde glemt hvor godt den rammer!

BUM! Ud af vagten!

Link to comment
Share on other sites

Mine underarme har været lidt ristede efter noget dækflip og halløj, derfor havde jeg egentlig mest lyst til at lave bænk eller dips i går... Men hvad så med benene? Jeg lavede derfor en hybrid dag med BÅDE ben og dips - living on the edge! Dagsformen taget i betragtning havde jeg fået mest ud af det, hvis jeg havde koncentreret mig om patter og skuldre, men sådan kan det jo gå.

Undervejs var der grænseløs underholdning af unge gutter, der insisterende kvartbænkede med 120 kg. og kvart decline bænkede med 100 kg. Der var INGEN øvelser der blev gjort i mere end 1/4 af bevægelsen, til gengæld var der masser af cheat og assisted øvelser over hele linien. Det er sådan man bliver størst, nemlig!

Masser af opvarming, mobilitet, lunges, reverse lunges, dynamiske stræk og cleans op til 60 kg.

Squat:

5x100 kg.

5x120 kg.

5x130 kg.

8x3x142,5 kg.

- 90 sekunder mellem hvert sæt.

Dips:

10

10

5x5xBW+40 kg.

8xBW+40 kg.

Team Loaded kiggede forbi og jeg prøvede at fylde dem med imponade på de 8x40 kg. De kiggede ikke engang :dry:

Backoff dødløft:

5x100 kg.

5x140 kg.

4x5x160 kg.

Jeg havde en block i øvre ryg, så det var lidt dumt at dødløfte, da det gjorde ekstensionen besværlig.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

De sidste to dage er gået med at have en febersyg lillepigen liggende på brystet, så snart jeg kom hjem fra job.

I morgen har jeg planlagt 5x5 m. 130 i squat og noget cirkelhalløj.

Så, nu er det logget, så er der ungen vej udenom. Bum!

Link to comment
Share on other sites

De sidste to dage er gået med at have en febersyg lillepigen liggende på brystet, så snart jeg kom hjem fra job.

I morgen har jeg planlagt 5x5 m. 130 i squat og noget cirkelhalløj.

Så, nu er det logget, så er der ungen vej udenom. Bum!

Freudian Slip much?

Du har fået feber-hjerne, som er det samme som amme-hjerne.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Freudian Slip much?

Du har fået feber-hjerne, som er det samme som amme-hjerne.

Hahaha!! :laugh:

Ja, ok. Det skyldes nok nærmere mine fede fingre på et lille HTC tastatur, meeeen... det andet kan sgu' sagtens gøre sig gældende også :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Morgen:

12 km. kondicykel - 20 min.

C2:

500 m. - 1.41

400 m. - 1.16

300 m. - .53

200 m. - .35

100 m. - .16

Ikke imponerende tider, men det var nu heller ikke meningen. :smile:

Pullups:

8

8

8

DB Rows:

8/8x45 kg.

8/8x50 kg.

8/8x50 kg.

8/8x50 kg.

DB Bzps krølzors:

2x10/x10x17,15 kg.

- armene skal bruges senere, så ingen afbrænder her.

Link to comment
Share on other sites

Aften:

- morgen er logget lige før LasseBro's indlæg -

Det føltes som om cyklingen og ikke mindst roningen havde smurt kuglelejerne rigtigt godt. Min sædvanlige spænding i ve. lår var stort set væk og mobiliteten i bundpositionen var helt i top. Det føltes som en god dag at squatte i. :smile:

Opvarmning:

Foam rolling, dynamisk mobilitet, lidt KB snatch, frontsquat.

Clean drills m. stang, herunder

en del 3'ere m. 40 kg.

en del 3'ere m. 60 kg.

en del 3'ere m. 70 kg.

- Jeg ramte en rigtig god bundposition m. masser af spænd og gode vend, eksplossivt og føltes rigtigt godt.

Squat:

5x100 kg. + 3x70 kg. clean.

5x120 kg. + 3x70 kg. clean.

5x130 kg.

5x130 kg. + 3x70 kg. clean.

5x130 kg. + 2x70 kg. clean.

5x130 kg. + 1x70 kg. clean.

Ca. 60 sek. mellem squat og clean på begge sider - Det var som om de ekstra clean lige satte bundpositionen på plads og gjorde mig klar til næste

løft - WIN!

5 min. break + 1x70 kg. clean.

16x130 kg. - BANGBANG!!!

I dag ramte jeg en god bane. Det var som om jeg fandt ud af, hvordan jeg lige præcis skulle bruge bæltet og sætte lænden, skuldrene, hænderne og albuerne for at få et godt skub i hele banen. Der var ingen problemer i bunden overhovedet! Derudover var der vel til ca. 5-6 reps. endnu. Jeg kunne mærke at lårene syrede lidt til og jeg så ingen grund til, at gå all in, syre til i lænden og lave reps. med dårlig form. De var alle Crispy clean og jeg var tilfreds.

2x2x70 kg. clean - og det var nok for benernes eksplossivitet i dag!

Finisher:

5 runder:

- For Quality-

8 ringdips

10 Horisontale pullups

15 m. OH duckwalk m. 20 kg. skive (Heeeelt i bund og armene strakt, syrede godt i benene på de sidste runder)

15 m. KB. Bearwalk crawl/row m. 2x32 kg. KB.

5 Chain pushups på KB. m. ca. 30 kg. kæder på nakken.

20 HammerSMASH!!! - alle ville have skudt klokken af h.... til i tivolis hammer/klokketårn, ikke noget SM tiresmash her.

- Den var leee'! Jeg er glad for, at jeg havde gemt lidt kræfter i morges og ikke skudt det hele af på BZPS krølzors!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Brooow! Jeg håber du har det ligeså godt som du ser ud :wub:

Lækkert ganz simpel pas du bankede af i dag! :4thumbup:

Mr. Sandman!! :wub: :wub: :wub:

Jeg har det ENDNU bedre, end jeg ser ud! :bigsmile:

Hahaha! :laugh: Jeg har jordens svageste piber! Jeg har opgivet at isolere visse dele af min krop, herunder Calves og Bzps! Det gør ikke godt for noget alligevel! Konsekvensen er selvf., at mine posedowns udelukkende bliver med ryggen til, dækket fra hoften og ned og forfra flexer jeg helst lår eller skæg!

Kan man forvente at se din flotte form i nærheden af Kbh. i nærmeste fremtid?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Jeg må indrømme, at jeg har skiftet mening hvad angår iso-pumping! Mine arme er vokset 2 cm med gvt - så jeg vil fra nu til jeg dør, altid træne arme!

Jeg er i dk fra d. 9-16 feb, men når ikke fordi kbh - det håber jeg derimod på at gøre i apr! Så må vi krydse klinger igen! Måske til noget grill i dit nye hun, og ja, det kan man godt gøre i apr! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme, at jeg har skiftet mening hvad angår iso-pumping! Mine arme er vokset 2 cm med gvt - så jeg vil fra nu til jeg dør, altid træne arme!

Jeg er i dk fra d. 9-16 feb, men når ikke fordi kbh - det håber jeg derimod på at gøre i apr! Så må vi krydse klinger igen! Måske til noget grill i dit nye hun, og ja, det kan man godt gøre i apr! :4thumbup:

Hmmm... jeg ville helst sige, at jeg hellere vil flippe dæk og trække slæde, men lidt enkelt pump i ny og næ, vil jeg så prøve med... det kan være det bliver lettere at tage kropshævninger - det er vist Dagsform approved!

Jeg giver gerne grill i April, såfremt vi bor i huset. Pt. ser det desværre ud til, at vi kommer til at bo i White-trash-trailer i nogle måneder, indtil vores forsikringssag går i orden. :dry:

Link to comment
Share on other sites

I dag havde jeg opgivet træningen, da... blablabla... jeg var doven :blush:

Anders Lerche smed af en eller anden grund mit gamle 260 kg. trapbarlift på fjæsen, så jeg fik motivation til at få nosset mig afsted. Tak Gud, for at bruge Lerche som din højre hånd til at få mig op af stolen!

Her til aften fik vi desuden et nyt medlem af familien, han er sort og flot, kort glat hår og en rigtig flot fyr - jeg smider pics, når jeg har taget nogen :wub:

Fednæswørld:

Kort opvarmning og igang kl. 21.30

Skvat:

en del opvarmningssæt +

5x100 kg.

5x120 kg.

3x145 kg.

3x145 kg.

- HALLO!!! DET ER JO FOR HELVEDE IKKE TUNG SQUAT DAG I DAG!!!!!!!! Jeg er en idiot!

8x100 kg.

8x100 kg. - jumping.

8x100 kg.

- Jeg fandt mine knæbind frosne, inden jeg tog afsted, så de kom ikke med + jeg havde glemt mit bælte og mit magnesium. I det hele taget noget værre knald, da jeg er blevet afhængig af udstyret i de lidt tunge løft. Sikke noget hat! En omgang gok, for at sige det ligeud!

CG bænk + DB Krøl + Seated Machine Calves raises:

15x60 kg.

5x80 kg.

5x85 kg.

5x85 kg.

5x85 kg. + 10/10x17,5 kg. + 12x140 kg.

5x85 kg. + 10/10x17,5 kg. + 12x140 kg.

5x85 kg. + 10/10x20 kg. + 12x140 kg.

5x85 kg. + 10/10x17,5 kg. + 12x140 kg.

5x85 kg. + 10/10x17,5 kg. + 12x140 kg.

5x85 kg. + 10/10x17,5 kg. + 12x140 kg.

5x85 kg.

- Ren cirkeltræning! Huhej og sved på panden!

4 runder:

15x36 kg. DB Shrugs

8x36 kg. Fritstående DB Rows

15x7 kg. DB Lateral raises

- just for the pump... og tænding af nakke og øvre ryg, hvilket jeg godt kan lide, når jeg bænker/har bænket.

Da lyset tilsydenladende slukker kl. 22.30 i Fedtnæswørldz, lavede jeg de sidste 3 runder i mørke.

Link to comment
Share on other sites

Tja,jeg må indrømme, at der er for meget volumen og at jeg restituerer langsomt... Meget langsomt. Jeg har brug for noget ultra sim pelt, som kan gøres på ca. En time og som kan afsluttes med finisher, når jeg har tid til det... Så jeg startede på noget nyt i dag.

Kort opvarmning: mobilitet + tgu situps.

Clean (også opvarmning)

2x5xstang

2x5x40 kg.

2x5x60 kg.

+ 5 frontsquats efter hver. Fokus på pop.

Squat

5x80 kg.

5x100 kg.

5x120 kg.

5x135 kg.

5x135 kg.

11x135 kg. - en slags billig rep. PR, da jeg vist ikke har reppet m. 135 før.

Pres:

5x40 kg.

5x50 kg.

5x60 kg

5x57,5 kg.

9x57,5 kg.

Mit pres er en kælling!

Old School ROWS m. Skiver i den ene ende af stangen og det smalle pulldown greb på stangen.

10x60 kg.

10x75 kg.

10x80 kg.

10x100 kg.

God gammel kending. Elsker den!!

Fuck at logge på mobilen!!@#$**!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share