Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Det skal du ikke tænke dig, Famebro. Vi gider sjældent noget, når vi har fri.

I dag havde jeg 30 min. Af en eller anden hjernedød årsag tog jeg NOX, hvilket er håbløst, da virkningen varer ca. 2-3 timer på mig.

Squat:

10@60

10@80

Frontsquat:

5@100

5@100

5@110

5@110

8@110

SS

Dips, smal bænk og baglårsgok.

I de sidste par sæt gik mit hjerte bananas... Efter 5 reps. blev jeg svimmel og min puls var på 160.

Jeg lagde mig ned, trak vejret lidt, mem ligemeget hjalp det. De sidste to sæt var det rene hat og jeg stoppede ved 8, da det føltes som om, at jeg var ved at tippe omkuld. Better safe than sorry, så jeg rackede og gik hjem.

Link to comment
Share on other sites

321, jeg vender den lige, når jeg er ved et tastatur og ikke telefonen.

Swings, etbenet stifflegdead, dyn. stræk, Oh walking lunges, duckwalk.

TGU @24 Kg.

5/5 + 4/4 + 3/3, så røg stikket ud af ipoden.. Pff...

Squat:

10@70

8@80

8@100

5@110 - forkert vægt.

5@140

Frontsquat - nej... Kravebenet var ømt.. Squat igen.

5@140

3@145 - tung på den mærkelige måde...

5@140 - let på den nemme måde.

10@140 - let på den flotte måde, nogle stykker i tanken.

Også nogle dips undervejs.

Jeg købte et armbånd til min ipod - det revnede under tredje sæt squat. Billige tis.

Link to comment
Share on other sites

For store guns!

Fitnessduden ved skranken mente også, at jeg skulle droppe min armtrning, men hey... Jeg træner uhyre sjældent arme... Og jeg var i gang med squat.

Hey hva'så - er det dig der er chef for at strukturere et squat-pas?

Jeg overvejer at tilføje lidt TGUs til min opvarmning. Hvorfor skulle jeg egentligt gøre det?

Jeg aflaster armen for tiden, så squat og TGU er primære øvelser, jeg går efter så lidt struktur som muligt :smile:

Jeg laver TGU i min opvarmning, fordi den er en dejlig øvelse, der kræver noget fokus, sætter gang i min midtsektion og er god for mine skuldre. Du kan vælge at lave den af samme årsag.

Link to comment
Share on other sites

Du kan også vælge at lave TGU, så du en dag kan sige til en chick, at du kan løfte hende over hovedet i en arm, startende fra liggende.. Eller hvordan sådan en nu præsenteres bedst på dansegulvet. Jeg er gift familiefar og lidt rusten i de dersens pickuplines, du ved.

Link to comment
Share on other sites

Hej 321.

I træningen har jeg brugt straps på alt, der semi irriterede i starten. Jeg har droppet alt, der irriterer, dvs. Dødløft, pullups og som du kan se, har jeg kørt frontsquats, da alm. irriterede i en periode.

Som du kan se laver jeg primært tgu og squat pt., to ting, der pt. ikke generer. Jeg gider.simpelthen ikke.fodre min skade.

Så laver jeg godt med blodgennemstrømning i skulder/nakke området med semilette shrugs, db. pres, wristwrolls osv.

Jeg oplever tit, at folk får meget positiv effekt af at træne med.fatgrips

Vær i overskud af energi, søvn og alt, så din krop.har noget arbejde med.

Link to comment
Share on other sites

Hej 321.

I træningen har jeg brugt straps på alt, der semi irriterede i starten. Jeg har droppet alt, der irriterer, dvs. Dødløft, pullups og som du kan se, har jeg kørt frontsquats, da alm. irriterede i en periode.

Som du kan se laver jeg primært tgu og squat pt., to ting, der pt. ikke generer. Jeg gider.simpelthen ikke.fodre min skade.

Så laver jeg godt med blodgennemstrømning i skulder/nakke området med semilette shrugs, db. pres, wristwrolls osv.

Jeg oplever tit, at folk får meget positiv effekt af at træne med.fatgrips

Vær i overskud af energi, søvn og alt, så din krop.har noget arbejde med.

Thank U Doctor!

Jeg vil helt sikkert tage højde for disse ting!

Link to comment
Share on other sites

Træning i deprimerende FW i Farum park. Røvdårlig lortemusik, der også var for lav, fyldt op med forfærdelige teenagere, der ødelagde sig selv med horribel teknik og små prolpiger, der sukkede efter dem, når de pandekagebænkede 100 i 10 cm. Range..... Suk... Derudover ingen Ipod og et alt for blødt og ubrugeligt bælte... Suk, for helvede...

Opv. Usual stuff. + cleans til 80 og snatch + oh squat.

Squat:

10@60

5@100

5@110

5@120

5@140

Frontsquat:

5@100

5@105

1@120

1@130

Squat:

1@145

1@150

Frontsquat:

5@110

5@110

8@110

Sådan noget bøsss...

Også dip med 5ere @40 og 20@BW.

Og reverse wristrolls...

Til sidst var jeg nødt til at hive fat i drengene.. Det virkede ikke på alfahannen, som mente, at han havde fuldstændig styr på det der med ikke at løfte lænden... De andre lyttede dog nok til, at betvivle hans kundakaber, hvilket er en begyndelse og derfor godt nok til mig.

Link to comment
Share on other sites

Squat:

10@60

8@100

5@110

5@120

5@130

5@140 - op på forfoden, hovsa.

5@140

3@150

1@160

5@120 m. 5 sek. Pause i bunden.

Dødløft:

5@100

5@140

5@160

3@180

1@200

1@210

0@225 - wtf?

0@220 - WTF?

5@160

5@140

5@140

5@140

5@140

5@140

- Sidste 6x5 m. 60 sek. Pause.

Direkte fra sidste sæt til:

Frontsquat:

21-22 stk. @ 60 kg.

Klæde om, hjem, shake, videre..

20 min. gang med hund og 40 kg. sandsæk på den ene eller den anden skulder, sædvanlige regler.. Sækken må ikke røre jorden, den må kun ligge på en skulder af gangen og aldrig henover nakken.

Lige da jeg gik fra forfærdelige FW, var der en pige på ca. 19 år, der løb på løbebåndet.. Det gjorde mig glad, da det så flot ud og jeg var lige ved at fortælle hende, hvordan hendes bryster var ved at hoppe ud. Så kom jeg til at tænke på min alder, hvilket gjorde det upassende. På den anden side.. Min manglede information til hende gjorde også alle de andre unge mænd i centeret glade. Det kunne man se på deres smil, da de gik forbi. Så jeg holdt min kæft og smilede for mig selv.

Da jeg ikke har filmet hende til jer, og selvom hun ikke ligner den unge model fra FW, får i lidt en ide' af hende her:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share