Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Torsdagens traening.. Dagens foerste traening copypasted fra tidligere indlaeg, saa jeg kan hitte rundt i opbygningen af traeningen :4thumbup:

Lidt hurtigt morgentraening, fyret af paa 30 min.

Opvarmning:

50 armstraekkere med forskellig bredde.. fra midt, til heeelt ud, til heeelt ind..

OH-Squat m. Dumbbells af 22,5 kg. stykket.

10, 10, 10, 8

DAMN!!! Den var svaer at styre over venstre skulder her til morgen.. foelte mig heller ikke heelt varm :innocent:

Crunches paa swissball

20 / pfff... opvarmning

2x12x + 22,5 kg. efterfulgt af 20 alm.

1x20x kropsvaegt, haandvaegte over foedderne for at naa heeelt ud i extensionen.. kunne maerkes i hele laengderetningen af Sixeren :superman:

Sidebends:

1x20x22,5 kg.

2x30x27,5 kg. / tja.. saa kan jeg desvaerre ikke lave haandvaegtene stoerre :tongue:

Shoulderpress

1 enkelt x 10x22,5 kg.

Eftermiddag:

BARMARKSTRAENING!!! I det FEDESTE premieresommervejr!!!! :cool:

FED form for traening!!! Det er nu definitivt at min MAXPULS ligger paa 180 / jeg ramte den 3 gange i loebet af traeningen og jeg tror sgu ikke, at jeg kunne give mig mere.. altsaa 180 :smile:

Barmarkstraening er skisportens sommertraening / eksplossiv / udholdende / styrke!

Dagens traeningspas var opbygget saaledes:

Vi loeb ud til Oesterfaelled Anlaeg, ca. 2 km.

Start med lidt bold leg, 2 hold, 1 bold, 5 afleveringer uden interception = 10 fysik (armstraekkere, crunches, englehop etc.)

Saa ned for bunden af en bakke, kigge lidt paa den og faa instruktion. Alle oevelser = 3 set. OP af bakken, loeb ned af bakken, op af bakken.

1. Lange seje skridt i hurtigt tempo op af bakken

2. Samme, nu med armtraek

3. Lange, hurtige jumplunges op af bakken med armtraek.. HURH!!!

4. Sidehop fra ben til ben op af bakken

5. Sidehop/etbensspring op af bakken. / sidehop direkte til etbenshop opad bakke paa sammeben / sidehop etc.

6. Jumplunges baglaens op af bakken / eksplossive og hurtige

DAMN!!!!

loeb til ny location.

Her var der en sti i midten og nogle smaa bakker paa nogle meter paa hver side af stien. Man starter paa toppen af den ene bakke, loeber roligt ned og accelererer op af den anden side, naermest som at loebe op og ned af en skateboard rampe.

ca. 7/10 ture for FULD skrue, fra den ene ende af bakkerne til den anden, det tager ca. 1 min. urkurkurk... god puls :devil: PULS 180

7. 2 stk. af dem.

8. Tricepsdips paa baenk i 1 min. tid. / nooo problem :wink:

9. Lidt staaende brydning/presse hinanden bagud, ud af balance etc.

10. Lidt staaende i pushupposition og slaa hinanden over fingrene/ undgaa at blive slaaet over fingrene 2 og 2.

11. Crunches alm. og sideways.. hmm.. kunne godt maerke morgendagens traening.

12. 2 set af nr. 7 - PULS 180!

13. Triceps Dips paa baenk / noo problem :laugh:

14. Pushups ca. 1 min.

Loeb til ny location

Tagteam sprints 2 og 2 hold mod hinanden. Alle delte sig ind i tomandshold. Ruten var en hurtig sprint, rundt om hjoerne, ned af grussti/hurtigsprint, rundt hjoerne, hurtig sprint paa alm. sti, rundt hjoerne, sprint op af let bakke med en masse sten og ujaevnt underlag.. ca. 150 m. fuld skrue sprint.

15. 4 runder med tag. Dvs. loeb en runde/faa vejret, mens makker loeber/tag, ny runde

Jeg troede, at jeg skulle DOE!!! da jeg ramte 3. runde.. daaamn!!!! Puls 180!

Loeb ca. 2 km. hjem!

Det er muligt, at jeg har glemt en oevelse eller to!

Fact er, at det er den FEDESTE traening, jeg laenge har lavet! KONGE endelig at maerke pulsen hamre for sindssygt efter nogle gode intervaller :4trumpet: :4band: :4thumbup:

1.5 time efter traeningen var jeg stadig helt roed i paeren og efter 3 timer var jeg stadig godt varm :superman:

Det her skal helt sikkert gentages inden naeste onsdag!

... Naaja.. Vores traener, som traenede os i torsdags, har vaeret paa landsholdet i langrend. Til gengaeld fik vi at vide at, Rikke, der skal traene os naeste gang, det er hende, der er the mean bitch ass trainer!!! :crazy::wub::devil::gal: :4thumbup:

Kan daarligt vente til naeste onsdag :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

jeg tænkte i sin tid osse på at prøve det, men det blev aldrig til noget....

Det kan være at det er det man skal kaste sig over som forberedelse til evolutionrace...

Det er jeg ikke ET sekund i tvivl om, ville vaere noget naer den ypperligste traening man kan kyle sig ind i, hvis du skal vaere med i evolutionsracet :bigsmile:

Apropo: Har du taenkt dig at deltage? hvordan kommer du til Djursland? Har du/I evt. en ekstra plads i bilen, for saa er jeg sgu da frisk :w00t: :4thumbup:

Vi er foerst lige startet, der er stadig 7 traeningsgange tilbage, saa hvis du har lyst, kan du jo ringe til USG og hoere om der er plads.. det mener jeg, at der er. Jeg tager det mest som en god ide'bank til traening, da jeg mangler lidt inspiration netop i denne retning. Jeg giver det helt sikkert thumbsup :4thumbup: Vi traener hver onsdag fra 16.30-18.00 - vel moedt :wink:

Lyder som en hård omgang/fed form for træning der :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Ja, så spiller det sku MAXXXX :laugh:

Yeps! Saadan rigtig god Terminator 1 Accent, eller maaske fra hans gode gamle Barbariandage :laugh::laugh:

Hvad er evolutionrace (Inc) ????

Vaersensargtig eller maaske HER :smile:

Det lyder superfedt! Jeg saa ogsaa opslag om det sidste aar, men kunne ikke finde ud af at tage den lange vej til Djursland! :blush:

Kunne vaere MAX fedt, hvis der er nogen der skal afsted og lige har en plads ekstra :4thumbup:

Og ja, traeningen spillede virkelig :4thumbup:

Jeg troede, at jeg ville DOE af DOMS idag, men der er ingenting.. jeg fatter ikke min krops smerteopfattelse... den fatter ikke en skid.. jeg fatter ikke en skid... :tongue:

Sjældent at kimse af :dry::nonono: - Sku' ha stået ALDRIG :4whistling: :4winkkiss::slut::w00t:

Naughty, Naughty... :shades:

Link to comment
Share on other sites

FOR HELVEDE I SATANSGUROEVPIKKELIKPIKPIK!!!!!

Jeg har lige siddet og lavet alletider indlaeg, brugt 30 min. paa at skrive det! OG saa vips!! Bliver det ikke postet og forsvinder fra min skriveblok!!! :mad::mad::mad:

Oev!

Saa faar i den korte version:

Cyklede til Soeborg i morges, koebte 25 kg. mad og cyklede hjem :4mewantfood: Vejret var fantastisk :4thumbup:

Gav mig selv lov til at traene fra kl. 17 og frem

1 Times swissball med 1/3 del holddeltagere.. kraftig konkurrence fra det gode vejr.. ok, hyggeligt! God time.. dejligt haard kunne jeg goere den!

Martin discopumper var med i centeret, saa KUN overkropstraening og en helvedes masse :blahblah: Super hyggeligt!

Incline Benchpress

1x20x60 kg. / opv.

1x12x80 kg.

1x10x90 kg.

2x6x100 kg.

Chins / bredt greb

4x8x mig

Pullovers

1x20x26 kg. / pfff...

1x12x28 kg.

1x10x34 kg.

1x8x38 kg.

1x3x42 kg. / her skoed jeg vist lige over maalet :tongue:

Hanging Crunches / Uha.. her kunne jeg godt maerke, at maven blev

braendt af igaar :crazy: Eksplossivt koncentrisk, laaangsomt excentrisk

3x10xmig.. lidt overskud, men tog den med ro, da den braendt godt :innocent:

Swissballcrunches FRA HELVEDE!!! :devil: Den BEEEEE'!!!

3x10xmig

SideSwissballcrunches FRA HELVEDE!!! :devil:

2x10.. hehe, Martin maatte halvt tudende give op efter 2 set af 5 :laugh:

Kneeling Pulldowns

4x12x50 kg. / Ja, maskinen kan jo ikke tage flere kg. :tongue:

Staaende Flyes i Cablecross

1x12x35 kg.

1x10x40 kg.

1x6x45 kg. / det var skulderen ikke saa glad for, saa vi droppede den videre skuldertraening

Skullcrushers med EZ bar

1xmangex20 kg. pfff... tooo easy

1x15x30 kg.

1x12x40 kg.

1x10x45 kg.

1x8x47,5 kg.

Til slut: Alletiders Diskopumperoevelse: Biceps Curl Burnout down the rack :laugh:

saa mange gentagelser som muligt, videre til naeste vaegt.. you know the drill :wink:

20 kg.

18 kg.

16 kg. den beeee'

13 kg. eaaasyyy

11 kg.

8 kg. for sjov

6 kg. ud med syren.. just keeps going, and going, and going :bunny:

Alletiders hyggeligt traening.. tilsidst 25 min. afsluttende straek.. aahhh... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ahhh... :bigsmile:

vaagnede kl. 6.00 til lyden af fuglesang foran vinduet og U2's "Sweetest thing" paa mobilalarmen.. ikke daarligt :smile:

Saa blev der bagt morgenboller og lavet brunch til personalemoede hos mig kl. 7, da der jo er en dag i morgen, som skal fejres lidt paa forskud :innocent::tongue:

Saa ned og snakke loen.. hmm... :dry: For derefter lige at koere en lille workout.

Knaet har brokket sig lidt en tid, saa jeg fokuserede meget paa knaestabilitet i squatten, og gik kun lidt under parallel. Skulderen har ogsaa brokket sig lidt, men den skal bare holde kaeft :devil::tongue::wink:

Squat

1x20x50 kg.

1x12x80 kg.

1x10x90 kg.

1x10x100 kg.

2x10x110 kg

1x2x140 kg. / skulle lige proeve... en ligger laaangt fra max, men saadan er det jo :innocent:

2x10x110

Supersettet med:

Decline Bench Press

1x20x60 kg.

1x12x80 kg.

1x10x90 kg.

1x10x95 kg.

1x6x100 kg. / hmm.. der var sgu da overskud i den der

1x2x115 kg. / min spotter gav lidt for meget hjaelp i den sidste, saa jeg sank stangen til halv og pumpede den lidt frem og tilbage, med masser af overskud men han gloede maallost :laugh::laugh:

2x8x100 kg.

FUCK!!! Det er sidste gang, at jeg supersetter de to oevelser! Var fuldstaendig pustet op med blod i kraniet og saa stjerner efter de foerste tre set.. stoppede squatten pga. pumpende kranie og ikke pumpende ben, mit hoved var ved at eksplodere :crazy:

Incline DB Bench Press

1x15x28 kg.

1x7x38 kg.

2x6x40 kg.

1x8x36 kg. :nonono:

Pff... sikken en omgang.. crap.. :dry:

Supersettet med

En masse forskellige former for BackExtensions

Pullovers

1x15x28 kg.

1x12x38 kg.

2x10x40 kg.

Seated Pulley Rows

3x6x100 kg.

1x8x100 kg. / lidt smallere haandgreb.

yesyes...

Proevede ogsaa lidt Box Sumo Deadlifts, men knaet fuckede helt op :crazy:

Derudover en del armboejninger og lidt mavehejs... Og saa en del :blahblah: med de dejlige folk :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Knaet har brokket sig lidt en tid, saa jeg fokuserede meget paa knaestabilitet i squatten, og gik kun lidt under parallel. Skulderen har ogsaa brokket sig lidt, men den skal bare holde kaeft :devil::tongue::wink:

I tilfælde af at det hjælper på en dårlig skulder at be' den holde kæft, må være det jeg skal prøve :tongue:

Naaja.. og med en fedt% paa 8,6 ifoelge den elektriske djaevel.. saa skal det nok naa at blive sommer :4thumbup:

Lyder da til, at du er strandklar :cool:

Og vedr. rygsæk-taske-tøse-snak.... Jeg har fået et par fif om, at Salomon skal være et hit :smile:

Forsat god :sun: dag

Link to comment
Share on other sites

I tilfælde af at det hjælper på en dårlig skulder at be' den holde kæft, må være det jeg skal prøve :tongue:

Hehe.. Jeg kunne mærke, at den bare skulle have at vide, at den skulle tørre øjnene og spise en kiks!! Der er dog dage, hvor den får lov til at bestemme :innocent: Men idag blev IKKE en af dem :devil::devil::bigsmile:

Lyder da til, at du er strandklar :cool:

Taksadahaaa :wink: Der mangler liige lidt endnu, og så skal jeg til at finde min tabte muskulatur tilbage igen.. men når man sidder inde bliver man jo langsomt transmogriffet til en asparges.. hvid og slatten... :tongue:

Og vedr. rygsæk-taske-tøse-snak.... Jeg har fået et par fif om, at Salomon skal være et hit :smile:

:laugh::laugh: Jotak, det bemærkede jeg i din log.. så kan det være, at vi må lave en shoppedag en dag.. men jeg NÆGTER at gå med løse håndled...

Hvilket minder mig om de tre gutter, vi så på gaden igår efter MISSION IMPOSSIBLE 3 Filmen!

Vi så tre fyre igår som sendte min kammerat og jeg lange øjne, det er fint nok, det er også en slags ros :tongue: De gik et par meter foran os og klappede hinanden hårdt i røven, mens de tog sig til ræveren og gnubbede lidt... :crazy: Det var af den slags klap, som ikke er for at gøre ondt, men liiiige for at tirre ballerne lidt, efterfulgt af et lille grams med hånden :blink: Vi mente klart, at enhver anden mand uden tendenser til folk af samme køn, straks ville have besvaret alt over 1 klask i røven med en hurtig lammer eller en dummeflad, men de kære tre hvinede bare i fryd, og blev ved med at klappe i måsen på hinanden.. Selv da nogle fulde svenskere råbte "Tzhii Phanthaastiszkæ FÆÆÆM!!!" efter dem, hvinede de i himlens sky og grinede og grinede.. og klapsede og klapsede...Ah.. det forår, det forår... :tongue::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og så har jeg lige løbet... og løbet... og løbet...

Jeg ved ikke hvor langt jeg løb, men da jeg kom hjem var der gået to timer.. det var i stille og roligt nydelsestempi, med dejligt vejr og pipfuglekoncert fra mosen :bigsmile:

Det har nok været omkring 15 kilometer... måske mere ?!? mødte nogle kammerater og :blahblah: ede den lidt undervejs.. fandt en bænk og faldt i søvn i solen og løb videre :4thumbup:

Super dag :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE med fødselsdagen :cheer::firebounce::banana::cheer:

Ved ikke helthvad du har gjort for at få vejret så godt som det er i dag :sun: :4thumbup: . men tak for det :4jumpy: .....

Håber du får en fuldstændig vild fantastisk dag :superman::devil::yahoo::cheer::strat::headphonedance: :4band: :banana3: :boobs: :4mewantfood: :elvis::slut::tease: :hippy: :partytime2:

:cheer: Cat

Link to comment
Share on other sites

:superman::devil::yahoo::cheer::strat::headphonedance: :4band: :banana3: :boobs: :4mewantfood: :elvis::slut::tease: :hippy: :partytime2:

:laugh::laugh: :4thumbup: GOOOOD stil med sådan en kæmpe fødseldagssmileyfest! :4thumbup:

Tusind tak skal I have, Metc, Laush og CATTEN :bigsmile:

Så er der sgu rundet de 27 og vejret og humøret kunne ikke være højere!! Grill ved mosen, vi fangede en svane, flåede den og kylede den på grillen! Derefter stod den på hygge i lejligheden, da det blev for småkoldt at sidde udenfor.

Nu er der sgu en stempelkande i samlingen, så alle mine gæster kan blive budt en kop rigtig kaffe, fremfor min sædvanlige frysetørrede Nescafe guld.

Det vil jeg så byde på, til alle dem, der vil være med til evolutionrace :wink: Og så vil jeg glææææææde mig til turen ind og høre Danmarks radios symfoniorkester :4thumbup: :bigsmile: :4thumbup: DET bliver fantastisk!! Har jeg sgu altid drømt om, men aldrig fået nosset mig sammen :blush: Og så endda i et superdejligt selskab :wink:

Vejret var jo, som forventet, phaaantastisk!!! Og selskabet var endnu bedre!

Det er fantastisk, når man lægger sig ned på sofaen efter en lang dag og smilet langsom bliver bredere og bredere :bigsmile: Super dejlig dag i super dejligt selskab. :bigsmile:

I dag skal den stå på Barmarkstræning.. uuuhaa.. så skal pulsen sgu arbejde igen :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Barmarkstræning.. ahh.. ikke helt.. interval og basistræning tror jeg vist, den skal hedde idag :smile:

Min cykel var punkteret, så jeg løb ind til træningen, det gav lige et par km. ekstra i stængerne.

Det var Rikke, der skulle stå for træningen idag, den lyshårede kvinde, der har fået et godt/ondt ry ude i byen, om at være den HÅRDE træner :4thumbup:

Det var dog stille og roligt, vi arbejdede, men ikke lige så voldsomt som sidste gang.. jeg tror lige, at hun skulle se os an.. det er så i orden... for denne gang :innocent::smile:

Opvarming:

en frisk løbetur rundt om hele fælledparken. (Har jeg forresten nogensinde fortalt, at min morfars bror, var manden, der grundlagde denne Park?! Borgmester Jensen, (deraf navnet i Fælledparken:Borgmester Jensens Alle') Københavns første socialdemokratiske borgmester.. jowjow, den er god nok, lige linie (med et lille knæk) ned igennem stamtræet til farmand her. :tongue: Bispebjerg Hospital har han sgu også stået for og en masse andet..Nå, nok om det :laugh: )

Så køren lidt trillebør med armstrækkere til, slå hinanden over fingrene i pushupstand.. hehe, jeg ownede min makker for hårdt! og lidt crunches.

Herefter 8x1,5 min. interval- der kom sgu godt smæk i stængerne, men de 2 første gange skulle jeg lige måle af, og jeg kunne nok liiige have presset den lidt mere de sidste 2 gange, så ved jeg det næste gang.

Så lidt stjernetræning med ca 10 m. fra base til post. Poster som nedenstående.

Crunches - 10 stk. som base, løb tilbage til denne hver gang efter endt tur på de andre. udført af undertegnede i hvert sæt med strakte ben i extensions fasen.

Backextensions - 20 stk. udført med extension af hofte, for at få lidt ekstra ind over.

Crunches - 10 stk

Englehop - 20 stk. / hold da kæft, sjældent har jeg set så mange af mine holdkammerater lave mere kummerlige englehop :laugh: de bøjede dårligt i knæene mange af dem og hænderne kom da kun til knæene og halvt op over hovedet :laugh::laugh:

Crunches - 10 stk

Pushups - 20 stk. /speeeed!!!!

Crunches - 10 stk

Triceps dips - 20 stk. - på bænk /Speeeed!!!!!

Crunches - 10 stk

Planken - holdt 30 sek. - jeg udførte dem med en arm og et ben i jorden, ellers var det ingen udfordring... det var det ikke alligevel :laugh:

Crunches - 10 stk

Side Crunches - 10 stk. til hver side.

Crunches - 10 stk

Ok hastighed på det hele.. pånær planken, som jo var statisk :tongue: , svedte, og pulsen bankede lidt, men slet intet pres.

Så tog vi en tur til, men denne gang med pushups som base

Pushups - 10 stk. speeed

Backextensions - 20 stk. udført med extension af hofte, for at få lidt ekstra ind over.

Pushups - 10 stk. speeeed

Crunches - 20stk /med ben og hele balladen

Pushups - 10 stk. - speeed!!!

Englehop - 20 stk. Pushups - 20 stk. /speeeed!!!!

Pushups- 10 stk Speeeed!!!

Triceps dips - 20 stk. - på bænk /Speeeed!!!!!

Pushups - 10 stk. - speeed!!!

Planken - holdt 30 sek. - jeg udførte dem med en arm og et ben i jorden, ellers var det ingen udfordring... det var det ikke alligevel :laugh:

Pushups - 10 stk. speeeeed!!!

Side Crunches - 10 stk. til hver side.

Pushups - 10 stk. - smalt greb for liiiige at lege lidt til sidst..

Igen ok basis træning, men intet pres.

Til slut var der lidt maveøvelser.. den der hvor man er 2 og 2, den ene ligger på ryggen og holder fast i makkerens ben, som er placeret oven over skuldrene. Man tyrer så sine stænger op til makkeren, som kyler dem ned i jorden.

2 set af 40 sek.

Jeg fik vist presset min gode makker lidt for hårdt, da han knækkede 10 fra slutningen af andet set :devil: Jeg håbede så, at han ville gøre gengæld, men han magtede ikke rigtigt at få sat kraft i sine skub.. det må han øve sig på derhjemme.. jeg var overhovedet ikke presset :blush:

Afsluttende makkerøvelse

pres imod skulder ab og adduktion- 2 set af 40 sek.

Så skulle der løbes tilbage til nordvest, men halvvejs var min Soleus brændt af og fik lov til at gå hjem i det fantastiske aftenvejr :sun: :4thumbup: :4thumbup:

Jeg er klar til at brænde hele skidtet af igen på fredag :devil:

Edit: nåja, også 5x12 chins selvf. -- de tæller jo snart ikke som træning mere :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Idag...

En times swissballhold.

Så ville jeg lige pumpe jern i en times tid, men ak. Jeg havde en aftale med en kammerat, som skulle have lagt et rygprogram til sin Scheuermann.. pis.. ingen jern idag :unhappy:

Så skal den SATME have gas i morgen :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg Startede dagen med at gå i seng kl. 01.30 :tongue: og blev vækket af solens stråler, der tonsede ind i mit lettere bulnede ansigt kl. 05.45... :sleepy: Nu må jeg vist snart se at få lavet det rullegardin :laugh:

Hvad gør man så??? Med manglende søvn er det bedste middel til at komme i godt humør lige for tiden DETTE LINK Jeg ser det e'n gang og bliver i godt humør, jeg ser det to gange og smiler over hele femøren og tredje gang i træk begynder jeg selv at hyle af grin :laugh::laugh::laugh::wub::blush::laugh::laugh::laugh:

Det er sgu' noget af det mest humørgivende, jeg længe har set :bigsmile: :4thumbup: :laugh:

Den har stået på videokursus hele dagen, men endelig blev det tid til at komme ud og løbe lidt.

Min venstre Soleus var stadig godt stegt efter i onsdags.. de intervaller har åbentbart taget mere på den end forventet...

Et par km. i stængerne til opvarmning og så skulle den SAATME ha' GAZZZ!!! :devil: :devil:

Jeg nappede 4 intervaller af 200 m. for FULD skrue!!!!

Jeg havde fuldstændig glemt, hvor FEDT det er, bare at fyre den MAX af, SWOOOSH!!!!!! efter 3. interval blev havde jeg mælkesyre i bicepsen fra at trække med armene, FANTALASTISK at lege med kortdistancer igen :devil:

Desværre kunne min venstre soleus ikke rigtigt lide de korte hurtige intervaller og jeg havde nok haft bedst af kun, at snuppe en enkelt mose idag. Meeeen.. aarrhh... det skal løbes væk.. eller noget.. :4slap::4trumpet::rolleyes:

Da jeg var halvvejs rundt om den 2. mose, (hvilket havde svaret til, at jeg var nået næsten hjem) måtte jeg se mig slået af min Soleus, der føltes som bankekød i en tætomsluttende pakke af hårdstrammet gaffatape :crazy::4crutches:

Hm!

Så resten af vejen måtte jeg jo gå lidt, tage et par 100 pushups, lidt crunches og såd'n..

Så fandt jeg en lille forhøjning, hvor jeg kunne ligge mig i solen og tage en lille lur.. herligt meditativt til lyden af fuglefløjt og mosens andre bevingede dyrs lyde (se måger, ænder, gæs og svaner).

Derefter gik turen hjem, jeg var helt rolig i kroppen og havde virkelig nydt min lille lur og efterfølgende grundige liggende udstræk af benene :smile:

På vej hjem kom jeg forbi en sportsplads, hvor det blev til lidt chins i et skilt og lidt armgang frem og tilbage i et 7-mandsmål ... det blev lidt hårdt for underarmene i længden, den aluminiumsfætter var sgu' da glat, jo :laugh:

Så hele vejen hjem og bare håbe, at venstre benet er klart til på søndag.. med eller uden intervaller :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. søndag... venstre læg var klar og jeg udfordrede CATTEN til en omgang basket :4thumbup: Da vi havde spillet i ca. 5 min. var min venstre læg fuldstændig smadret.. hvilket selvfølgelig var årsagen til mit nederlag på 5-11 :tongue::blush::laugh: Meget søde CAT klappede mig overbærende på hovedet ved stillingen 3-9, at nu var jeg på vej op, og nu ville hun ikke gøre sig god :4ranting: :newtongue::tease::surrender::flowers: Meget sødt, at lade mig få 2 point, inden de sidste 2 blev lagt i kurven med sikker hånd :4thumbup: :devil::superman:

Derefter lærte jeg at skyde rigtigt.. helt inde fra 1/2 meters afstand - følte mig næsten som lilleput igen, men det var god skudtræning - Fantastisk :w00t::w00t:

Mandag:

Det føltes som Tusinder af år siden, at jeg har sat mine ben i centeret.. og det kunne mærkes på min ugidelighed.

Dog først en masse lir i ca. 45 min. - det var AMAZING!!

Hophop op i flaget og holdt den.. i over 10 sek. - WOW!!! og sådan blev det ved i alle mine stabiliserings, balance og power moves undervejs!

Så lidt decline bænk

3x8x90 kg. :tongue: Jesus.. den var svag

Så lidt Seated pulley rows - med flektion til fuld ekstension af ryggen - for at træne noget, der kommer nær træk i trisse til evolutionrace.

1x20x50 kg.

1x12x85 kg. - eksplossivt

1x2x100 kg. - naaarj.. vil kun køre eksplossivt

2x12x85 kg.

Håndklæde Chinups - godt ristet i underarmene bagefter

4x8 - i den sidste blev jeg hængende og lod underarmene syre til.

Supersettet med:

Swissball One Arm DB press

1x12x28 kg.

3x8x32 kg.

Russian twist på swissball

1x20x10 kg. - pfff...

1x20x15 kg. - pfff...

3x15x20 kg. - yesyesyes... eeeeeeksplosiiiiiivt!!!

Jeg tror, at jeg så lidt vred ud idag, mens jeg rendte rundt imellem stationerne.. hehe, kan man andet med Rammstein i ørerne? :smilerock::devil:

Så lige over og lave lidt mere lir, inden turen gik hjemad igen.. rart at være tilbage.. savner tid.. glæder mig til Bacheloren er afleveret :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. søndag... venstre læg var klar og jeg udfordrede CATTEN til en omgang basket :4thumbup: Da vi havde spillet i ca. 5 min. var min venstre læg fuldstændig smadret.. hvilket selvfølgelig var årsagen til mit nederlag på 5-11 :blush::laugh: Meget søde CAT klappede mig overbærende på hovedet ved stillingen 3-9, at nu var jeg på vej op, og nu ville hun ikke gøre sig god :4ranting: :tease: Meget sødt, at lade mig få 2 point, inden de sidste 2 blev lagt i kurven med sikker hånd :superman:

Derefter lærte jeg at skyde rigtigt.. helt inde fra 1/2 meters afstand - følte mig næsten som lilleput igen, men det var god skudtræning - Fantastisk :w00t:

Hehe :4thumbup: .... Du er mere end velkommen til at udfordre mig igen :tongue: - du er jo udmærket klar over at du er chanceløs :yo::tongue::superman::devil: ....

Ja - og du blev nærmest helt dygtig til at skyde :4jumpy: - Så skal du bare øve dig lidt og så bygger vi mere på næste gang :cheer: ... Man ska' jo starte et sted :cool:

Mandag:

Det føltes som Tusinder af år siden, at jeg har sat mine ben i centeret.. og det kunne mærkes på min ugidelighed.

Dog først en masse lir i ca. 45 min. - det var AMAZING!!

Hophop op i flaget og holdt den.. i over 10 sek. - WOW!!! og sådan blev det ved i alle mine stabiliserings, balance og power moves undervejs!

Crazy :bowdown: .... Du er squ ret cool til lir :bigsmile::firebounce::superman: .... Flaget i over 10sek... :surrender: ... Impressive :tongue4: :4thumbup: ....

Så lidt decline bænk

3x8x90 kg. Jesus.. den var svag

Så lidt Seated pulley rows - med flektion til fuld ekstension af ryggen - for at træne noget, der kommer nær træk i trisse til evolutionrace.

1x20x50 kg.

1x12x85 kg. - eksplossivt

1x2x100 kg. - naaarj.. vil kun køre eksplossivt

2x12x85 kg.

Håndklæde Chinups - godt ristet i underarmene bagefter

4x8 - i den sidste blev jeg hængende og lod underarmene syre til.

Supersettet med:

Swissball One Arm DB press

1x12x28 kg.

3x8x32 kg.

Russian twist på swissball

1x20x10 kg. - pfff...

1x20x15 kg. - pfff...

3x15x20 kg. - yesyesyes... eeeeeeksplosiiiiiivt!!!

Jeg tror, at jeg så lidt vred ud idag, mens jeg rendte rundt imellem stationerne.. hehe, kan man andet med Rammstein i ørerne? :smilerock:

Så lige over og lave lidt mere lir, inden turen gik hjemad igen.. rart at være tilbage.. savner tid.. glæder mig til Bacheloren er afleveret

Godt at se du fik lavet lidt igen :devil: ...

Du er/var jo næsten faldet ligeså meget af på den som jeg er :laugh::blush::nonono: ... Men du gør i det mindste noget ved det :4winkkiss::innocent: ....

Link to comment
Share on other sites

Igår fik jeg trænet lidt, men mit energiniveau var på et så lavt plan, at det ABSOLUT ikke var værd at bogføre :laugh::blush::innocent:

Dagen idag Startede med 1 times swissballtræning .. med lidt nye øvelser til de nok så forårskække tøser på holdet :4thumbup: Det var hyleskægt :4thumbup:

Jeg sveder altid som et svin.. tror sgu endda, at jeg er den, der sveder mest på det hold.. goddamn...

Bagefter var jeg godt varm, og gik ud og fandt Martin på elipsemaskinen.. i et tempo, han absolut aldrig ville blive varm i :tongue:

Da han havde "varmet op" kom diskopumper Martin endnu engang med i centeret i sine Havanas... Og dem kan man jo desværre ikke squatte i :tongue::laugh: (Hvilket egentlig passede min tibialis posterio - ja, det er sgu den der er problemer med, grundet for meget forfodsløb.. for hurtig progression.. for dumt...).

Derfor: Nur diskopumpen :4flex: - Catten var også nede og lufter bøfferne - hun kørte udelukkende KØLLE dag - jeg var ved at gå bagover af grin, da hun sad og fleksede med den ene bicepscurl efter den anden - det var fantastisk :4thumbup: :laugh: Der var gået ægte diskopumper i den dynamiske duo idag :laugh: :laugh:

Dagens vægttræning:

Decline Benchpress

1x20x60 kg. - opvarmning

1x10x90 kg.

2x6x100 kg.

1x4x110 kg.

Seated pulley rows m. backextension - træner til 3 m. trissetræk med 85 kg. træklods :wink:

1x15x70 kg. - opvarmning

3x6x100 kg. !

Cat kommenterede at den øvelse så fuldstændig fucked ud.. jeg kan kun give hende ret.. men hvordan fanden træner man ellers til trissetræk?!? :blink::newtongue::wink:

Incline Benchpress m. smalt greb. - gik dog ud med albuer, så den stadig gik mest i patten.

1x15x40 kg. - for lige at prøve

1x10x60 kg.

2x8x70 kg.

1x5x80 kg.

DB Bent over Rows

1x15x30 kg. - easypeasy

1x10x34 kg.

1x10x42 kg.

2x6x46 kg. - JATAK!!! :superman: Så bliver vægtene desværre ikke større i Fitnessdk :tongue:

Hanging Crunch

1x10xmoi

1x10xmoi + 10 kg. på bryst.

1x5x10kg. - 1x3x 5 kg. - 1x2x miiig... HAHAHA, WTF gik der galt her??? Gassen gik heelt af ballonen :blink::laugh::tongue:

Tja, så ville vi egentlig lave military press.. men begge squatracks var optagede, så vi gik ovenpå og legede RIGTIGE diskopumpere :4slap::laugh:

Dagens spild-af-tid-hvor-er-det-plat-men-pisse-skægt-øvelse:

Gluteus Kickback MACHIIIIINE :2rofl:

1x??x35kg. - Det er herved bestemt, at det er en af centrets absolut dummeste maskiner.. hvad koster sådan en?? 40-50.000 kr.??? Åh, gud, hvor morsomt...

Et sæt.. that's it.. no more.. oh, the pain.. Martin lignede fandme en lille knægt, med brazilianstyle shave, der stod og tiggede om diller ude i badet, som han stod foroverbøjet på den maskine.. for helvede et syn, altså.. :moon:

Seated Bench Press MACHIIIINE:

3x6x100 kg. - tja, så går den sgu ikke højere, den maskine.. trak lidt skævt i de sidste to gentagelser i sidste sæt :nonono:, ¨så ned med vægten :blush:

1x8x90 kg.

Så smuttede Martin, og jeg var egentlig også flad.. skulle lige have lidt ekstra mavse med her til sidst.

Sidebends:

1x20x28 kg.

1x12x38 kg.

1x10x40 kg.

2x8x42 kg. - min venstre hånd ville snart ikke holde fast længere, da jeg nåede til sidste sæt.. må sgu' lige få gjort noget ved det greb :unhappy:

Så lave 3 rotatorcuff øvelser, indad og udadrotation, samt abduktion af skulderen. Derefter over og fange Serratus anterior i 2 forskellige øvelser.. 5 stk. dragonflags som lir og lidt crunches på swissball - FRA HELVEDE :devil: - så gad jeg sgu ikke mere :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

MOL PAUSE indtil bacheloropgaven er afleveret d. 12/6, måske endda til eksamen er i hus omkring d. 1/7.

Jeg kigger måske forbi for at tjekke op på Evolutionracetråden. Jeg håber virkelig, at vi får det hold op at køre, måske også noget fællestræning, men den hænger vist lidt mere.

Indtil da: Ikke mere officiel brok omkring skulder, lav bænk og Tibialis posterior problemer :smile: NU: læsning, skrivning og træning, som første prioritet.

Keep it clean :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share