Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

I dag havde jeg 30 min.

Jeg burde holde hviledag.

Men jeg har ikke tid til at træne igennem før på mandag... Så... Jeg nappede sidste del af squatten fea Sheiko og spiffede den lidt op.

Frontsquat:

10@60

10@60

5@75

5@85

2x3@100

10x3@115 - skulle have været 7 set, men det var så nemt - sidste tre set taget inden "Bulls on parade" var spillet færdig.

Squat:

15@115

Til Avolnations "Sail", der sørgede for rolige reps, 3 sek ned, 2-3 sek. op.

Bad, mad, afsted.

Det var den Sheiko, forhåbemtlig lidt bænk i Homegym i løbet af weekenden, we'll see.

Link to comment
Share on other sites

2 ugentlige DL pas gider jeg simpelthen ikke.

Nu vil jeg deloade... Fra... Nu... Og så se om jeg tager en gøgler Sheiko mere eller noget andet.

I dag, under opvask og oprydning:

Bænk:

20@20 kg.

8@60

8@65

5@70

5@75

5@80

5@80

3@90

2x2@100

2@110

6x3@100

Bænk uden opvarmning spiller på ingen måder, men nu er det gjort.

Link to comment
Share on other sites

Hej flotte Simon.

DU burde poste flere billeder af dit flotte selv. Behold de dejlige damebilleder og skift BB billederne med flotte billeder af dig. Det vil være NOX on drugs for mit sengekantsliv :wub:

Mine noter om egen træning laves hurtigt fra mobilen, hvor jeg ikke har sat mig ind i uploadingsmulighederne.

Som 321 kunne snuse sig frem til i et tidligere indlæg, er en MOL pause undervejs pga. div. omstændigheder med familien og mit osteopati studie. Nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå... Det var en dejlig skiferie. Jeg legede på den røde trickpiste en del. Røg på måsen udover nogle 3 m. hop.. Ingen problemer, men noget er der sket, for jeg får jagende smerter og kan ikke lave en chinup.

Igår BB smedede jeg i Homegym.

6x12 bænk

5x12 incline bænk

5x12 military - oh mein Gott... Military før incline næste gang.. Weak sovs i trisser.

6x12 dips mellem stole SS 6x12 laterals.

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL.

Havde lavet et langt flot indlæg, der forsvandt... Nuvel, jeg blev sur. Her er den korte version.

Sheiko dag 1, uge 1.

Squat op til 5x3@145

Bænk oo til 6x3@100

Squat igen op til 5x3@130

Fyldt med lortemusik, bumsede fredagsbizepstrænende teenboys og alt for ungt jailbait med alt for lidt tøj. Keld Erland ville have elsket det. Hej Shitnessworld.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Det er sent og jeg skal hjem. Menmen... Dag 2 i Sheiko, med lidt stads.

Og så 250 til knæene, så ville de ikke længere i denne omgang. Det er længere end sidst og den er der efter endnu en gang Sheiko! Bum!

Dag 2, uge 1, i dag modificeret.

Opvarmning: BB complex, TGU, rotations wallball slam, facepulls, backextensions, knæ4stående krydsløft, stiv død, frontsquat - alt under 60 kg. dyn. Mob. og lidt statisk stræk.

Så skulle røven tændes.

Clean:

5@40

5@60

3@80

3@90

2x1@100

110 - missx 2, nemt mem dårlig bane og vane.

2x1@100

Død:

3@140

1@180

1@220

1/2@250 - til knæene og stoppede der. Ikle noget grimt, den havde det bare fint der. Pikkemand!

Ok, den er der efter endt Sheiko.

0@250 - ligemeget.

Indimellem lidt cleans@60 kg. Det kan jeg godt lide. Det virker godt for mig lige at lave et let clean eller to imellem sættene. Så er jeg ikle så langsom i kødløftet.

Mere kødløft:

5x3@195

Droppede de lette sæt, da cleans og de andre løft gjorde det fint ud for dem.

Fra box under knæ:

5@145

2x4@170

3x3@190

4x2@220

- nemt. Godt rævdrive!

Supersettet med Sheiko bænkpyramide:

5@75

2x4@85

2x3@90

2x2@97,5

2x1@102,5

2x2@97,5

2x3@90

2x4@85

6@80

Det var fint nok til mig. Jeg gad ikke mere og ville holde skulderen fra mere load og flere reps. Nu går det jo så fint :smile:

20 laterals @ 8,5 kg. For sjov.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

1. Ikke med god form. Jeg gider ikke brække ryggen igen.

2. Okok.

3. Tættere på, som i Charlie Chaplin åben hofte? Don't underestimate the power of the mighty Erectorrrzz!!! Det vil jeg gerne lære en dag.

Du er også sød. Og flot med flot skæg på <3

Link to comment
Share on other sites

"Jeg meldte 290,5kg på til Simon i et forsøg på at vække den sovende bjørn; et løft der ville give en 2. plads foran Thomas Busted samt ny dansk dødløft rekord. Med god opbakning fra salen gik Simon til vægten, han fik den desværre kun lige over knæet, men ingen tvivl om, at Simon går målrettet efter rekorden igen til TSK-cup."

Så fik han den jo ikke op? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share