Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Så prøvede jeg lige benene og ryggen af.

Der er ingen tvivl om, at jeg ikke gider backsquatte, så jeg frontsquatter i stedet.

Sheiko - Uge 1, dag 1. Om igen...

5x60

5x80

2x3x110

3x120

3x125 - lidt for tung til at jeg rigtig gad det.

3x120

3x120

3x120

Bænk gik ok op til en 3'er på 100, men jeg kan ikke huske hvor mange sæt med hvor mange kg. Supersettet selvf.

Frontsquat:

5x80

4x100

3x120

4x3 @ 115 - fokus på hurtigt vend og pop i bunden, gik skide godt.

Alt i alt en god træning. Fronts spiller maxxx!

Link to comment
Share on other sites

Ude at lege med ungerne fra 11-16. Lave bål og riste skumfiduser sammen med genboens unger og en kammerats unger, han havde på besøg. Masser af glæde og kærlighed :wub:

Løb 1,5 km.

4 runder @ De franco/DBM classic:

20 mountainclimbers + bakkespurt

-gå ned-

10 burpees + bakkespurt.

Lunte hjem.

- HUHA!!!! Så er lungerne ved at lære det. Lad os face det. Jeg har lavet masser af low reps på benene i lang tid og har ikke lavet burpees siden farmergames i august, hvor jeg vist lavede 18 eller så. Det gør kun burpees i kombination med en bakkespurt med kraftig knækstigning på midten ekstra god for hofte og pressemekanikken!

MEGET anti diabetic træning!

Link to comment
Share on other sites

Hihihihohoho... Fame er så sur, fordi han er på et kursus, hvor han lærer at være en WAGGGRRRRRRIOOOORRR!!!!!! Han er blevet lidt homoforelsket i den handsome Warriorcoach og ved derfor ikke, hvor han skal gøre af sig selv og sine hormoner. Derfor råber han bøsse - ptojektering, ved i nok. Ellers elsker jeg ham. Han er en dejlig fyr og jeg er beæret over, at han sender lige præcis mig en hilsen, lige inden han skal på sit mancrush kursus :wub: :wub:

Derudover har jeg hørt, at man skal træne for sundhed. Derfor kan det være et mål i sig selv ikke at få diabetes. Nemlig.

Ellers fik jeg trænet med mr. Spezialised i dag. Dejligt vejr, så vi hev lidt gear fra homegymmet ud i baghaven:

Opvarmning:

3 runder.

1 min. arbejde, 25 sek. til skift mellem hver station.

a) 20 m. frem, 20m. tilbage @ Slædetræk m. 82 kg. + slæde.

b) Hammerslag til skovbund aka grav et hul med en forhammer @ 12 kg. hammer.

c) Fatbardødsensløft @ 80 kg.

d) 20 m. frem + baglæns walking lunges m. medicinbolds rotation.

- så blev vi varme!!!

You go, I go:

Telefonpælsgang.

15 m. frem, vend, tilbage + frontsquats

10

15

16

20

- huha!!!

Slædetræk m. 82 kg. + Elva :wub:

Farmerwalk m. 70 kg. kufferter.

2x18 m.

2x18 m.

2x30 m.

2x30 m.

32 kg. KB. Enarmspres:

5/5

6/6

7/7

Det var dejligt! :sun:

Monster før træning, derfor diabetic neutral træning.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville se en film. Okay. Nå!

Jeg havde ellers en fornemmelse af, at jeg kunne have fået de 250 i dag, men nu ville jeg se en film. Den var så pisse langsom i starten, at Cat, der havde bestemt aftenens film, faldt i søvn..

Så sad jeg der og ville.egentlig hellere have set.Californication. Men så så jeg den altså færdig, for jeg gad kun rejse mig for at curle. Nå!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fatbar og fat DB's, men nu lå den alm. Powerlifterstang i stuen alligevel. Cat - du skal kiggemere, når din mand gør sig flot for dig. Der var en femmer og to 2,5 på hver side. Det var kun opvarmningen der var med 35... Og dem hae jeg ikke logget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share