Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Planen var:

Op 5.45 for at løbe en hurtig 5'er inden 11 timer på skolebænken.

Mad, bad.

Realitycheck:

Op 5.45

Hunden havde skidt på gulvet i køkkenet.

Rengøring.

Løb 3 km., hvor hunden sked 2x.

I bad

Jordbærshake, avocado og en fiskefrikadelle - nice combo dude....

Kysse Cat godmorgen og et kort fredfyldt øjeblik til at betragte sovende børn :wub: :wub: :wub:

Afsted til 11 timer på skolebænken.

Link to comment
Share on other sites

I dag gad jeg virkelig godt at træne istedet for at arbejde. Da jeg så kom hjem gad jeg ikke at træne alligevel. Jeg ville hellere i haven og i skoven for at vende sten og grene og finde orme og bænkebidere sammen med pigerne. Så det gjorde vi. :wub:

Da de blev lagt i seng fejede jeg visne blade sammen og nød resultatet.

Ok, hej morfar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skriver det her:

Du er definitionen på ægte.

Og så banker du det lige fast med verdens største søm:

I dag gad jeg virkelig godt at træne istedet for at arbejde. Da jeg så kom hjem gad jeg ikke at træne alligevel. Jeg ville hellere i haven og i skoven for at vende sten og grene og finde orme og bænkebidere sammen med pigerne. Så det gjorde vi. :wub:
Da de blev lagt i seng fejede jeg visne blade sammen og nød resultatet.
Ok, hej morfar.

Jeg vil være dig.

Link to comment
Share on other sites

Kære Blackice!
Du var teh secret ingredient. Jeg havde uden tvivl smidt dem fra over knæet, hvis du ikke habde været der. Tak!

Blackice og jeg skulle lege i dag. Det skulle vi på HØK. Vi mødtes uden for en kro, så jeg kunne eskortere ham på hans debut på kasernelivet.
Vi skulle have leget stærkmænd og lavet gok, men vi gokkede rundt og var to timer om få og gode ting. Det var godt selskab og en dejlig træning :)

Opv.:
Cleans op til 90.
TGU m. 24 kg. KB.

Dødløft:
3x100
3x140
2x160
2x180
200
220
230
240
2-5-0 - BANGBANGBANG! SÅ HUUGGGGEEEER VIII! (Som gode gamle Søren W sagde)

Det var et fint løft indtil sticky point over knæet. Herfra blev den bare hugget op til ære for Blackice. Det var ikke kønt, men som dagens træningsmakker sagde "250 er 250" :)

Logliftgok
X antal løft
43
63

73
83
88-miss

En enkelt gang dødløfttrapbarwalk m. 160, lidt swing m. 60 kg., lidt baglæns slædetræk. Av mine hænder... Piv og tud.

Vi sluttede med P-O-W-E-R hjemmelavede kager med chokolade og marcipan og en halv Rittersport. Good times!

Næste gang mere gøgl og stærkmand. Gerne udendørs i dejligt vejr :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Nå. Så kan jeg bare ikke se det i mobilversionen.

Eller i full version på mobilen. Der er bare tomt. Pudsigt.

Men tak for video :)

Embeddede videoer virker ikke på MOL på min Iphone heller. Det er vidst et generelt problem. Men med mindre jeg er blevet sindsyg (hvilket absolut er en option), så tror jeg altså den er der når du bruger en PC.
Link to comment
Share on other sites

Embeddede videoer virker ikke på MOL på min Iphone heller. Det er vidst et generelt problem. Men med mindre jeg er blevet sindsyg (hvilket absolut er en option), så tror jeg altså den er der når du bruger en PC.

Nu er jeg på comp., nu kan jeg se den. Tak :smile:

Fucking helle, jeg skal have styr på det weakpoint. Bunden går fint og det samme i toppen. Der er liiige noget der over knæet som skal rettes helt til istedet for at stå der og bolle stangen op af lårene.

Link to comment
Share on other sites

Over manges grænse. :D Hahaha

Kauf løsningen er næppe rackpulls fra den højde, som mange ville sige. I dit tilfælde er det nok nærmere teknisk arbejde med sumoen. Jeg tror sumo stående på skiver ville være godt for dig. Når du får skudt benene af lidt tidligt (ikke slemt, men dog) er det lidt som at tisse i bukserne for at holde varmen - når du når lidt højere op er du ikke i en særlig god position, hvorfor huggeren kommer på besøg.

Men altså... 2½ er 2½ og var det en skønhedskonkurrence havde du alligevel tabt. :D

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Famebro, du har helt ret.

Jeg kan både se og mærke det.

Min gamle konventionel stil, hvor jeg trækker det sidste med ryggen skinner igennem på sumoen og ganske rigtigt efterlader det mig i en position, hvor jeg ikke får hoften ordentligt frem og derfor har de skide 5-10 cm. stickypoint, hvor ræven er for langt bagud og jeg hænger i toppen.

Det skal der arbejdes på, så den kan blive flot næste gang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share