Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Tak til jer alle. I er søde, når i siger sjove, konstruktive, skægge og underholdende ting. Især når i også siger, at jeg er stærk. Det kan jeg lide.

Min højre har været ristet efter min powershrugDL og kigge til højre på kamera. Dum kombi. Ellers ingen DOMS, kun træthed i systemet.

I dag:

Kondicykel 20 min. 10-ish km.

Gåbånd lvl 6-7, 0-6% incl. 20 min.

4 lette blodomløbs cirkler:

20 DB pres @ 14 kg.

20-25 seated DB clean @ 5 kg.

20-25 DB bænk @ 22 kg.

20 highpulls @ tom BB.

20 facepulls @ 25 kg.

15 Calfraises @ 120 kg.

LOL... Calfraises....

Link to comment
Share on other sites

Lørdag morgen:

3 km. Løb

6 ture af:

20 mountainclimbers + bakkesprint, gå ned

- ingen pauser imellem ture.

Jeg troede, at jeg havde travlt, men tilsydenladende habde det kun taget 35-40 min. Flere bakketure næste gang.

Link to comment
Share on other sites

I dag havde jeg sat kæder i min telefonpæl, så jeg kunne montere vægtskiver hængende i kæderne. Så fåran en lang tung pæl med x kg. skiver dinglendee ca. 1/2 m. under for hver ende... Holy mother of j..... Det var dog ubehageligt.

1 gåtur @ 15 m. + vend + hjem m. 2x5 kg.

1 gåtur @ 15 m. + Hyyaarrggghhhh-vend!!! + hjem m. 2x10 kg.

4 front/zerchersquat @ 2x10 kg.

Noget kast fra hånd til hånd uden skiver og noget full contact twist m. kast af pind fra skulder tiæ skulder-gøgl.

En slushpipe er fjollet - det her er hardcore! :gal: Jeg savnede ufattelig meget en træningsmakker :4sad:

Link to comment
Share on other sites

Sjipoebøssetræning - jeg skulle virkelig bare lade være.

3x500 m. C2

1.38

1.37

1.35

Jeg er træt i kroppen, som er jeg syg eller i voldsom kcal underskud, er øm i skroget og træt...Damnit...

Jeg juicer en del for tiden, måske kroppen reagerer herpå. Jeg har mest lyst til at dyrke yoga og drikke juice i et par ugers tid... Hm! Måske jeg bare er PMS.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bankede en shake, en banan, en rittersport, 1/3 pose mandler og en halv liter vand i gabet. Det hjalp. Fik et par manipulationer på klinikken og nu går det bedre. Er stadig trætdoven i kroppen.

Mere cockjuice... Ehhhhhh....

Link to comment
Share on other sites

Jeg bankede en shake, en banan, en rittersport, 1/3 pose mandler og en halv liter vand i gabet. Det hjalp. Fik et par manipulationer på klinikken og nu går det bedre. Er stadig trætdoven i kroppen.

Mere cockjuice... Ehhhhhh....

Kroppen bliver ødelagt af alt den cardio træning. Du løfter alt for få træstammer, og laver allllt for meget løberi. Der er ingen, jeg gentager INGEN, der er blevet lede af at løbe

Link to comment
Share on other sites

Hej Blackice!

Hvor meget kødløft/powershrugger du?

Meehehehehehehehe!!!

Jeg har netop lavet andre aftaler søndag, ellers var du velkommen til stammeløft.

Jeg har hørt ude i byen at du laver Sumo dødløft? Er det ikke noget man kun gør hvis man har en SVAG SVAG ryg?

Altså det er bare hvad jeg har hørt. Jeg er ikke fag mand

Link to comment
Share on other sites

Jeg har til gengæld hørt, at den bedste måde at bygge ægte ERECTORRRPOWERRR!!1!11!! er ved at krane og lave tunge squatmornings. Jeg har fri nu og tænker derfor ikke fys. agtigt, men er det noget du ved noget om?

Hvis du forresten vil vide noget om, hvordan man maxknuser sin højre Trap 1, vil jeg anbefale dig at kigge på den tidligere postede video i denne log. Det er noget med powershrugge og kigge/showoff mod kameramanden på højre side.

Link to comment
Share on other sites

I dag lavede jeg TGU med en pige, hvis morgenvægt er 63 kg. Hun var dog fuldt påklædt og havde spist, så hun vejede jo mindst 177 kg, da jeg trænede med hende.

Jeg er så stærk.

1: Cat er vel ved at nå en alder hvor hun er en kvinde

2: 63kg, er du bange for at få ørene i maskinen?

3: Hun var jo ikke påklædt

4: Pics or it didn't happen

Link to comment
Share on other sites

1. Det var ikke Cat.

2. Det var den vægt hun oplyste. Nogle ville mene, at kvinder altid lyver om deres vægt. Hun virkede ikke til det.

3. Jeg er en gift mand (og Cat læser med). Hun var ikke nøgen, jeg sværger. Selvom det unægteligt kunne have givet nogle gode Simon Spies agtige pics.

4. Hvis der ikke er nogen, der hører træet falde, giver det så lyd? No pics were taken.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg kødløftet 250. Det var målet inden maj. Som sidegevinst var der en TGU pr. og et let 170 kg. squat, som overbeviste mig om, at jeg kan nappe 180 også. Frontsquatten har jeg misset 150 i et halvhjertet forsøg. På dagen er den der.

Hvad så nu?

Solen skinner, jeg har spist mig stærk, som i for rund... Ikke meget, men nok til at jeg selv har bemærket det og mere end min generelle standard. Målet har været styrke. Det har virket!

Nu bliver det varmere, jeg kan lide at tage trøjen af og jeg kan lide, når jeg får et blik på stranden, når jeg leger med mine unger. Jeg kan også lide når mine lunger virker optimalt og mine muller bliver trætte før åndedrættet. Sådan er det ikke pt.

Så nu: masser af cirkeltræning, gang i lungerne, bliv lidt tyndere og mere elegant i bevægelserne og udseendet.

Hurtig Cirkeltræning i baghaven:

5 runder:

10 Clean and press @ 2x24 kg. KB.

25 m. Gående lunges m. Rotation af medicinbold frem og så baglæns.

10 ringdips

10 boxjumps @ 75 cm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share