Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Efter 14 dages unplugged ferie i Norge med vand fra søer og floder, strøm i begrænset mængde, nærvær med familien og i særdeleshed med tøserne må jeg indrømme, at min træningslyst ligger på et utroligt lille sted. Jeg gider egentlig kun at mødes med gode mennesker og lave Idiottræning, Ido inspireret spas eller deslige. Jeg gider simpelthen ikke bruge 1-2 timer ad gangen af min dag på at træne. Sådan, nu er det sagt. Motivationen kunne ikle være mindre og jeg vil meget hellere lege med mine unger, ordne loftrummet, bygge cykelskur og ikke mindst: studere min osteopati.

Jeg ved, at jeg skal træne, da lysten vil komme igen og jeg ikke gider slå mig selv i hovedet senere. Derfor bliver der lavet små pas i løbet af dagen, som ikke går ud over hjemmetiden.

Et eksempel er i forgårs, hvor jeg lavede 3 sæt af 20 gobletsquat+20 swings @ 32 kg. KB. lige efter gåturen med hunden. Senere lavede jeg samlet 70 L-sit pullups i løbet af dagen.. 5 her, 7 der etc.

Sådan vil det blive i et stykke tid. Et par idiot træningspas hist og her, forhåbentlig, men absolut ingen form dor kontinuitet whatsoever. Så ser vi - det skal nok blive sjovt en gang til efteråret igen.

Jeg skylder stadig en gennemgang af Ido Portal.

Link to comment
Share on other sites

Mja.. samtidig lurer de mange mænd, jeg ser i klinikken,, som har været i god form, men givet op undervejs i baghovedet. Jeg ser alt for mange, der taler om dengang de var i form, men pga. børn og andre undskyldninger ikke længere dyrker motion, som nu pruster af at gå op til anden sal og får hold i ryggen af at bære deres børn. Den er en del af det, der holder mig kørende ligegyldigt hvad, og ikle mindst at være et forbillede for mine børn. Jeg vil altid være i stand til at lege med og bære mine børn, ligegyldigt min alder og deres vægt!

Jeg glæder mig til mere idiot. Det elsker jeg og synes jeg er sjovt :)

Link to comment
Share on other sites

Klø på med de sporadiske chinups og så lav lidt swings + c&p hist og her.. Så du kørende kauf ;).. Som du selv siger, så d nødvendigt a lave en smule for a kroppen (og potensen) ikke går helt o stå. Har selv næsten haft træningsfri i 14 dage, og alt i min krop føles slap og skrøbeligt..

Link to comment
Share on other sites

Mja.. samtidig lurer de mange mænd, jeg ser i klinikken,, som har været i god form, men givet op undervejs i baghovedet. Jeg ser alt for mange, der taler om dengang de var i form, men pga. børn og andre undskyldninger ikke længere dyrker motion, som nu pruster af at gå op til anden sal og får hold i ryggen af at bære deres børn. Den er en del af det, der holder mig kørende ligegyldigt hvad, og ikle mindst at være et forbillede for mine børn. Jeg vil altid være i stand til at lege med og bære mine børn, ligegyldigt min alder og deres vægt!

Jeg glæder mig til mere idiot. Det elsker jeg og synes jeg er sjovt :)

Well alt med måde. Mht træning tror jeg vi er ens. Jeg synes gøgl er sjovest, og vil gerne udfordre mig selv, og helst sammen med andre. Regulær submaksimal træning er svært for mig at finde motivation til. Tilgengæld ville jeg gerne have et lidt mere afbalanceret syn på træningen. På en uge som denne har jeg pt kun fået to regulære trænings pas, og det irriterer mig irationelt meget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det som jer hver gang jeg har været væk mere end 4 dage. På 5 dagen ka jeg sagtens se Mig selv som lad "Average dansker". Modsat de perioder hvor jeg træner dagligt og det nærmest er en besættelse. En mellemting ville være fint, dog udebliver resultaterne (for mig), hvis jeg blot træner efter lyst hist og her...

My cents :)..

Link to comment
Share on other sites

I dag lavede jeg en masse ting. Hist og her lavede jeg et sæt af dit og lidt dat.

Squat uden bælte, i udtrådte sprintsko, som jeg nu havde på i dagens oprydningstjans:

10@70

10@90

10@100

10@110

10@120

10@130

BB Curls:

10@40 kg.

22@40 kg. - fra 16 var den lige nede og hvile et par sek. på lårene hver gang.

16@40 kg. - hvile mellem hver fra hver 12.

Link to comment
Share on other sites

Deuteren er ikke så dyr - står vist til omkring 1100 på tilbud i øjeblikket...

Du kan finde mange som er betydeligt dyrere end det...

Men prisen er for så vidt fuldstændig underordnet. Du er nødt til at tage ud i butikker og prøve dem - det er så vigtigt at de sidder rigtigt på din ryg og passer i størrelsen - og at bærebæltet fungerer. Så prøv dem inden du køber :cheer:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share