Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Hvilke straps anbefales?

Jeg har et par fra Ironmind, der er kraftige nok til at holde en bil, de er dog lidt stive efter min smag.

Jeg er enig med dig vedrørende ironmind strapsne, som ellers synes anbefalet af alt og alle. Jeg kan bedre lide mine læderstraps fra wahlanders, som jeg dog nu har mistet, så nu bruger jeg kun mine iron mind......

Det er vel dem her:

http://www.wahlanders.se/webbutik/katalog/product_info.php?cPath=22_33&products_id=95

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

https://www.strengthshop.co.uk/clothing/lifting-singlet.html

Sådan en her i M :-) jeg er lige kommet hjem derovre fra, men kan vi måske finde ud af noget pakkepost hvor jeg self står for alle dine udgifter :-)?

Det kan jeg garantere dig bliver både dyrere og mere besværligt (især for Kauf) end hvis du køber direkte. Du kan muuuuligvis spare omkring en tyver, men vil du virkelig besvære Kauf med oppakning og tur til posthuset for en besparelse på under 100kr? :)

Link to comment
Share on other sites

Tak for input allesammen. Der er lidt at vælge imellem... selv har jeg de blå ekstra stærke, som jeg vil prøve at vende mig til og hvis der stadig er noget knald, tror jeg, at det bliver et par bløde, lækre, kærligheds strap(ON)s.

Wendler uge 3, Fronts, 5-3-1.

Opvarmning, en smule.

Fronts:

10x60

5x80

5x100

3x115

7x125 - PR. på denne vægt. Sidst jeg reppede højt var i Afghaninam hvor jeg fik en 6'er, som var langsommere end denne. Jeg mistede opspændet på 7'eren og havde nok kun 1 i banken. Ok.

Stående pushpres, let:

3x5x32 kg. KB.

SS

- det kan jeg ikke huske....

Stiv død:

3x10x90

SS

Laterals:

4x12x10 kg.

Unillateral KB BOR:

3x15x32 kg.

SS

Stående læg, toes elevated:

3x15x90 kg .

BBB

3 runder:

10 fronts @80 kg.

Bend arm, L-sit hangs

Hangs

- Kunne ikke nå flere runder, da julefrokost kalder.

Bonus:

Ab wheel, knæ

15x10 kg. Vægtvest.

Ungerne drønede rundt om benene på mig under det meste af træningen, legede med bands, sandsæk og tovtræk. Det var skidehyggeligt :).

Link to comment
Share on other sites

Køb min COC i stedet. Du har den alligevel og jeg savner den ikke.

Køber gerne din COC

2 af disse https://www.strengthshop.co.uk/stainless-steel-strength-shop-shaker-w-mixing-ball.html

1 par af disse : https://www.strengthshop.co.uk/titan-titanium-wrist-wraps.html

1 af denne : https://www.strengthshop.co.uk/clearance-sale/high-density-60cm-foam-roller.html

Hvis noget er et problem i forhold til størrelse/vægt, what ever, så lad være med at bestille det.

Hvad angår Straps, så har jeg de sidste 12 år kun haft to sæt.

Det første købte jeg af JFK, og var et par læder/ruskind, what ever straps. De var super gode, men problemet at det bliver møre, og knækkede til sidst. Siden da har jeg haft nogle i et kraftigt "stop/nylon" produkt fra Bodylab som jeg er super glad for. De har løftet 300kg så vidt jeg husker. De skal også snart skiftes dog

Link to comment
Share on other sites

Wendler, Uge 3, dag 2, Bænk 1+

Opvarmning:

Band pullaparts, dislocations.

Kosteskaft:

Fremliggende strakt armløft m. post. kip af bækken. 1,25 kg. på skaftet.

Fremligende dislocations m. 1,25 kg. på skaftet – laaangsomt tempo.

Stående, strakt arm, fuld ekstension, foroverbøjning, extensions ”stræk”, hold position, tilbage til stående strakt arm fuld ekstension, tilbage til udgangsstilling.

20 highpulls, tom stang, 20 pres, tom stang.

Smal bænk:

20xStang.

10x40 kg.

10x60 kg.

5x75 kg.

3x85 kg.

8x95 kg. – Gik udemærket, ca. to i banken og nakken spændte kun en smule på sidste rep., ingen irritation, kun let spændt.

- En tegnepause med den mindste, mens den største og Catten samlede Lego.

BBB lavet som lille cirkel træning.

5 runder:

Smal bænk: 10x60 kg. – Tempo 3,2,2, fokus på god bane.

Fat Bar BB curls: 10x42 kg.

Hip ups, knæ først: 20 stk.

Så 3 runder pump:

Fat Bar DB curl: 4x5/5x22 kg.

Triceps pushdown i hjemmelavet tov: 4x10x24 kg. KB.

– friktionen pr. kg. der adderes kan slet ikke regnes ud. Desuden tror jeg, at den dumpe friktionslyd, der kører videre til bjælken over loftet, som ligger på tværs af spærrene, kan høres i hele resten af rækken af husene. Det er lidt noget meeh….

Er egentlig klar til mere pump, men der er så meget andet at lave i sådan et fint lille hus, så det vil jeg tage mig af nu. Nemlig.

Link to comment
Share on other sites

Wendler uge 3, dag 3, Død 1+

I FEDTNÆzWØRLD Farum.

I dag var Fedtnissewørld Farum overrendt med idioter af alle etniske herkomster. Visse typer, som man kunne forestille sig boende i betonhelvedet i midtbyen var svært overrepræsenteret. Der var ligeså meget idiotisk attitude, som dengang jeg trænede på gode gamle Nørrebronx. Visse idioter gik tættere end nødvendigt på hverandens vægte og personer, spillede op og i det hele taget tiggede om Amagerkys lige til face... Jojo, der var party i provinsen, som man siger.

I dag hyggede jeg mig dog over den enorme mængde af idiotiske øvelser, cheat bevægelser og hvad der ellers ikke blev fundet på, da idioterne prøvede at overtale hveranden om, at lige præcis deres idiotiske øvelse byggede en milliard muskler, mayn, i forhold til alt muligt andet. Favoritten var klar en idiot, der gik meget tæt på min person, mens jeg kødløftede, fnyste hånligt idet han gik forbi, mens han målrettet stavrede over mod to 8 kg. DB's. Her samlede han dem resolut op, krøllede sin ryg i bedste Blackice dødløft stil, mens han så svang armene fra side til side... hvis øvelsen havde et navn, måtte den hedde PendulKlokkermågen. Armene krydsede på midten og svang ca. 20 cm. ud til siderne fra frithængende, altså ikke engang op til vandret... ikke engang til 45 grader. Jeg ved ikke, hvilken idioti han havde gang i, men han så ud i ansigtet, som om han VIRKELIG byggede muskel... Eller var ved at få et hernie i de nederste disk... eller bare sked i bukserne. Ingen ved det udover han selv.

Nå... træning:

Jeg startede med 1 times Move på klinikken. jeg var med hele vejen og fik skruet en skidegod og pissehård omgang sammen. Jeg kampsvedte og lårene brændte, da jeg var færdig.

Så... til fedtnæsVelt!

Jeg var jo varm, så jeg cleanede lidt, for at få lidt spænding i kroppen:

Clean:

5x40 kg.

2x3x60 kg.

2x2x80 kg.

2x2x90 kg.

Død:

- Jeg kunne ikke huske procentsatserne, men måtte bagefter konstatere at de var ligeså off, som jeg selv...

10x100

5x140

5x160

3x180 - straps.

4x190 - Straps og bælte...jamen altså for den helvede....

JEG ER SÅ SLAP!!!! DET ER DET!!!! SLUT!!!!! SLAPSLAPSLAP!!!!!

Dødløft en gang om ugen med høj volumen slår mig ihjel! Højrep dødløft slår mig ihjel!

I samtlige løft i Wendler er jeg steget i estimeret 1 RM. I kødløften er jeg faldet hver gang... meeeeehhh... MEEEH!!!!

Næste cyklus sætter jeg mit max lavere. Hvis jeg skal reppe, skal jeg bare have færre kg. på. sådan er det. Om jeg så bliver stærkere, det ved jeg ikke.

Jeg hader dødløft.

Jeg vil kalde det bøssløft.

BØSSLØFT!!!!

Når man står der og stritter med røven, gør man....

bøssløft, nå!

5 superset:

5/5x OA DB pushpressx40 kg. - ren cirkus.

10 BØSZSløftTORZZ!!x110 kg.

- øv... røv... jeg sprængte mine blodkar i begge øjne. På begge sider i det hvide. Jeg lignede en albino i øjnene. Det var alligevel lidt sejt! Jeg tror at Kate Beckinsale ville have elsket det! :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share