Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Altså...

Hvis Wendler mener, at man skal beholde nogle gode reps. i banken og han derved mener et par gode reps. Så er det immervæk meget svært for mig at forstå, lad os sige, at man kan køre 15 reps. på en given vægt i topsættet, at man så ikke kører 12 reps med 3 i banken, istedet for at køre 10 og efterlade 5 i banken.

ELLER

Øger sin TM, så man rammer max 10 reps med 2 gode tilbage i banken.

Jeg er helt med på, at Wendler er et langtidsprogram, hvorfor jeg også har valgt det, men det giver ikke megen mening i mit hoved, hvis man stopper med mere end 2 reps i banken. Det får man/jeg hverken ømme tits eller lår af. Ømhed er egentlig også en generel skod enhed at bruge. Hvis man bænker en gang om ugen, burde lidt ømhed, såfremt man lider af dette, ikke betyde det store.

Jeg har mine problemer med dødløften, men det skyldes nok nærmere volumen i BBB, som jeg har valgt. Hvorfor denne også ændres nu. Ingen problemer i noget andet.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Det er åbenlyst retarderet at gå helt præcist efter at stoppe ved 10, 8 eller 5. Man gør hvad man kan på dagen, så 2 reps fra død og ødelæggelse er nok en ganske fin rettesnor

Tak for endelig at give mig ret. Det var bare det, jeg ville høre. Hej! Jeg er meget enig i din pointe i det retarderede ved at stoppe ved et givent antal reps. "bare fordi, at det skal man".

Det skal tids nok blive så tungt at du rammer de der 10-8-5 reps helt naturligt. Jeg skal ikke kunne sige hvorfor han helt præcist har valgt at anbefale de reps, men manden er stærk så han har ret. Bum :-)

Selvfølgelig, men hvis det for helvede tager mig 5-6 mdr., at nå de reps, så har jeg godt nok spildt meget af min træningstid. Så hellere resette og droppe vægtene lidt igen, hvis det bliver så tungt, at man ikke kan ramme 5,3,1 reps.

Det er vel også derfor programmet hedder 5-3-1 og ikke MAX 10, 8, 5.

Jeg er ret sikker på, at Wendler har lavet meget, meget andet end 5-3-1 for at blive stærk :wink:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tak for endelig at give mig ret. Det var bare det, jeg ville høre. Hej! Jeg er meget enig i din pointe i det retarderede ved at stoppe ved et givent antal reps. "bare fordi, at det skal man".

Selvfølgelig, men hvis det for helvede tager mig 5-6 mdr., at nå de reps, så har jeg godt nok spildt meget af min træningstid. Så hellere resette og droppe vægtene lidt igen, hvis det bliver så tungt, at man ikke kan ramme 5,3,1 reps.

Det er vel også derfor programmet hedder 5-3-1 og ikke MAX 10, 8, 5.

Jeg er ret sikker på, at Wendler har lavet meget, meget andet end 5-3-1 for at blive stærk :wink:

Wendler er ren! :-)

Link to comment
Share on other sites

Tak for endelig at give mig ret. Det var bare det, jeg ville høre. Hej! Jeg er meget enig i din pointe i det retarderede ved at stoppe ved et givent antal reps. "bare fordi, at det skal man".

Vi var nu nok alligevel enige før, din matematik er bare dårlig. 95 % af ALL OUT BEAST MODE er 19 reps hvis 20 reps er til failure.

Link to comment
Share on other sites

Vi var nu nok alligevel enige før, din matematik er bare dårlig. 95 % af ALL OUT BEAST MODE er 19 reps hvis 20 reps er til failure.

ALL OUT BEAST MODE!11!!!!1!!! Kommer man desværre ikke i nærheden af, da det er teknisk failure og ikke failure-failure, som i VIRKELIG FAILUREZORRRGGRRRZZZSSS!!!1!!!11!!!

I så fald er teknisk failure kun 10-12, mens VIRKELIG FAILUREZORRRGGRRRZZZSSS!!!!1!!!11!!! nærmere ligger omkring dine før omtalte 500 reps.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har forresten lavet 1 times Ido inspireret Move halløj på jobbet i dag.

Her til aften skulle jeg så gå med hunden... han har været meget ude og er blevet temmelig stimuleret i dag, så han skulle ikke gå så langt. Derfor tog jeg min 80 kg. sandsæk med. Den er lille, tyk og massiv. Eneste måde at bære den på,er et godt solidt bjørnegreb rundt om. Jeg kan lige præcis nå rundt om mit højre håndled med venstre hånd - så der bliver hooket på. Så presser man den hårdt ind imod kroppen, så den ikke ryger ud af grebet. Derved den lukker for al form for bevægelse af brystkassen. Det gør det temmelig besværligt at trække vejret. Hvilket igen minder mig om, at jeg skal igang med hill sprints - NU!

Nå!

Bearhold sandsæk gang:

60 m.

60 m.

30+ 60 m. - holdte en pause med sækken på knæene og gik videre.

60 m.

- og tilbage igen.

60 m.

60 + 30 m.

60 m.

60 m.

- Holy fucking shit, min lænd er fuldstændig PÅMPED!! BLASTED!!! og SUPERTIGTHZORS!!!! - Kinesiotape, NU!

Mine baglår er også godt ristede.

FHK - smell this...

Link to comment
Share on other sites

Vild nasty omgang slæbe helvede...

Hvad gør du med hunden når den skal skide og det skal samles op. Eller den trækker hårdt i snoren? Det er sateneme funktionelt det der..

Hunden er aldrig i snor. Cat er hundetræner og har fået ham supergodt opdraget. Snoren er altid med, just in case. Har han snor på trækker han heller aldrig :smile:

Vi bor lige ud til et lille stykke skov. Et stykke oppe af vejen, væk fra husene, - ved mit vendepunkt på gåturen til aften, er der et større krat, hvor han altid skider. Der behøver jeg ikke samle op. Skulle det ske, at han skulle skide andetsteds, bliver det selvf. samlet op. Havde han gjort det i aften, havde jeg virkelig ikke vidst, hvad jeg skulle have gjort :laugh: :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag gokkede Blackice og jeg lidt i baghaven. Incognito bailede, så det blev kun til en times leg.

Dækflip:

10

10

På tid:

8 flip. 26 sek.

8 flip: 24,98 sek.

8 flip: 22,63 sek.

8 flip: 20,86 sek.

12 flip: 34.09 sek.

- Det var skægt. Jeg har brug for et tungere dæk!

Hammersjov i skoven:

12 kg. hammer.

10 slag

10 slag

10 slag

17 kg. hammer:

10 slag

10 slag

12 slag

- Stille og roligt. Den tunge hiver godt i madkassen. Den er min nye gode ven.

- Lidt gode overvejelser omkring FHK Challenge og forskellige udfordringer. Det bliver godt!

Hånd over hånd træk m. 80 kg. sandsæk på slæden:

5x25-ish meter.

Som altid var det skidehyggeligt og vi var effektive som gamle damer med roulator. Det var hyggeligt og det var godt at få lavet lidt. I morgen skulle vi gerne få lavet lidt igen.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Man skal passe på med at rose dig for meget, du kan ikke tåle det, så det bliver kun lidt flirt.

Men jeg er som altid imponeret over hvor sindsygt godt konditioneret du er. Jeg synes jeg hænger fornuftigt på når det kommer til intensitet, men jeg har jo intet at skyde med når det er noget der varer mere end 5 reps tid (aka 30 sekunder)

Shizzels jeg bliver rullet

Link to comment
Share on other sites

En svensk kvindelig spec ops., jeg kender, kæmpede i 4 år med hele tiden at være lidt bagefter hvad hun selv mente hun skulle være... hele tiden at skulle hamre igennem og hele tiden have sine lunger imod sig. Hun klarede sig igennem optagelse, udsendelse etc., uden at komme igennem et ordentligt lungetjek - hun klarede sig ok, ikke fremragende, men ok. Squattede 100 med BW på 56 kg, generelt brølstærk for sin spinkle størrelse og outstandimg mental evne til at presse sig selv over evne. På et tidspunkt blev hun træt af, at det hele skulle være så helvedes besværligt og insisterede på at blive tjekket rigtigt igennem.

Efter hun fik sin asthma spray, kunne hun, som hun selv beskriver det, "pludselig bruge sine lunger" og hun smokede egne PR's og konkurrenter i løbet af ingen tid.

Måske du bare er i dårlig form, selvom du er stærk, måske noget andet?

Meeen... tænk ikke videre over det. Altså ihvertfald ikke før FHK.

Link to comment
Share on other sites

En svensk kvindelig spec ops., jeg kender, kæmpede i 4 år med hele tiden at være lidt bagefter hvad hun selv mente hun skulle være... hele tiden at skulle hamre igennem og hele tiden have sine lunger imod sig. Hun klarede sig igennem optagelse, udsendelse etc., uden at komme igennem et ordentligt lungetjek - hun klarede sig ok, ikke fremragende, men ok. Squattede 100 med BW på 56 kg, generelt brølstærk for sin spinkle størrelse og outstandimg mental evne til at presse sig selv over evne. På et tidspunkt blev hun træt af, at det hele skulle være så helvedes besværligt og insisterede på at blive tjekket rigtigt igennem.

Efter hun fik sin asthma spray, kunne hun, som hun selv beskriver det, "pludselig bruge sine lunger" og hun smokede egne PR's og konkurrenter i løbet af ingen tid.

Måske du bare er i dårlig form, selvom du er stærk, måske noget andet?

Meeen... tænk ikke videre over det. Altså ihvertfald ikke før FHK.

Jeg har faktisk haft en inhalator engang. Det var mest et resultat af at ofte når jeg har været syg så har jeg om muligt endnu mindre lunge kapacitet, som betød at jeg var/er ved at hoste mig ihjel efter almindelig styrketræning. For silvan

Link to comment
Share on other sites

Han burde ihvertfald kunne måle dit peak flow. Derudover skal du selvfølgelig fortælle ham om din nedsatte evne til fysisk arbejde, samt din uduelighed i alt, hvad der involverer aerob kapacitet eller bare brug af lungerne generelt under fysisk aktivitet. Det bonger jo vitterligt ud allerede på de føromtalte 30 sek.+. Du er forpustet efterfølgende og lang tid om at få vejret igen.

Egen læge på mandag.

PS: Man deler alle drugs - også receptpligtigt - til FHK.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share