Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Slap nu af Dr. Kauf

Det der front squat er crazy shit

Puuuuha

Du er snart lige så stærkt som PigeHesten

Haha! Ja, Pigehesten er sgu' noget af et benstykke. Meget imponerende de resultater, hun har opnået!

Jeg gider ikk rosen dine forben igen...psykopat...Ben psykopat..

Men sad lige på Dba og kiggede og fandt dem her:

http://www.dba.dk/haandvaegte-strongman-haandvaegt/id-1005228966/

Den er sjov. De har også rigtigt mange fede på Strengthshop. Det ærgelige er, at vægten er fikseret. Jeg har to fatbar DB, som jeg kan loade, som jeg vil. Det kunne være sjovt, at have rigtige circus bells, men jeg synes, at de er satans dyre. Jeg venter stadig på pris for en trapbar og et par farmerwalks fra smeden - vennearbejde er ikke altid så hurtigt, som rigtige bestillinger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan finde på meget andet gear, jeg hellere vil have for 2 af de lange.

Desuden ville jeg ikke købe en circus DB under 48 kg., hvis jeg endelig skulle have et par stykker.

Men ved i hvad, venner? Sådan en ville være en flot værtinde gave! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I dag kom jeg til at love FHK drengene, at jeg ville enhånds pushpresse en vægt på 61 kg.

Til aften, efter to forældermøder, gik jeg så ud i homegym. Jeg gad ikke træne eller varme op, så serien blev sådan her:

One Arm Pushpress:

3/3x32 kg.

3/3x32 kg.

1x42,6 kg.

1xvideo 1

1xvideo 2

Link to comment
Share on other sites

Det er desværre ikke min. Den står i Target på Amager. Sikke dog et center. Der er tilpas med gok og rå stemning til, at jeg meget gerne vil derud og træne igen. Der var mange bodybuildere.. det må jeg sige... de havde store arme... og havde taget meget sol...

Jeg lavede en masse i Target i dag. Var der i 3 timer.

Jeg løftede sten, biler, log og dæk.

Jeg smider lige lidt videoer, da jeg ikke kan huske hverken rækkefølge, set, reps. osv. Det var ren gok og ren kærlighed.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg FATTER ikke hvorfor det er så IN blandt Amager-roidhoveder at tage så meget sol/melatonan. De må sgu da selv kunne se hvordan det ser ud :laugh:

Lige på det punkt, er det egentlig sjovt så meget Næstved og Amager ligner hinanden :laugh :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lavede også en log på 95 kg. - det gjorde jeg et par gange, men havde ikke gas til de 100 i dag. OK.

Jeg lavede også noget Crossfit med en 80 kg. sten og en 60 kg. sten. De 104 ville tilsydenladende ikke op i dag. OK.

Link to comment
Share on other sites

I fredags brændte jeg jo mig selv ned til grunden i Target. Den har taget lidt kræfter ud af kroppen.. ikke mindst fordi jeg var til osteopat kursus hele weekenden - hovedet fyldt og kroppen brændt af. Natten til søndag valgte Elva så at kaste op udover mig, hvilket ramte mig selv med en sygedag i går.

I dag prøvede jeg så at bænke... ligemeget...

CG bænk:

10x60

10x60

5x80

5x80

5x90

5x95

5x105

Kroppen gad ingenting, så jeg stoppede. Mere søvn, nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share