Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

I kommer til at få de mest hjernedøde supersoldater af nogen tøser. Hård træning fra de er 5. :laugh:

Elva fandt mit AB-wheel i morges og begyndte at køre løs! BUM!

I dag er off dag med de sædvanlige gåture med hunden, dog uden sandsæk.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 12.03.2011

Fællesbrænder med LasseB, der havde fundet sin vej over til øen og Høvelte Kaserne!

Der blev som sædvanligt kævet en masse - vi er jo to gamle tanter, når det kommer til stykket - derudover var der god træning i fantastisk selskab, indendørs + udendørs brænder, samt MEGA PR til LasseB i TGU! :king:

Opvarmning:

Mja, Mjo...

En hel del Clean + Splitjerk m. 40 kg. - ren teknik.

Windmills @ 16 kg.

Frontsquat:

8x40 kg.

5x50 kg.

5x60 kg.

5x70 kg.

5x80 kg.

5x90 kg.

5x100 kg.

3x110 kg.

3x115 kg.

3x120 kg.

3x125 kg.

3x130 kg.

Trapbar løft:

100 kg.

120 kg.

130 kg.

140 kg.

150 kg.

160 kg.

180 kg.

200 kg.

210 kg.

220 kg.

- Mest singles, også triples og doubles op til 160-ish kg.

- Alt Nemt!

- De 240 kg. var tunge og ville være blevet grimme, hvis jeg havde hevet dem op, så de fik lov til at blive stående.

The ALMOST Dixen Tribute:

10 kg. vægtvest.

I go, you go.

2 runder:

Ca. 25m Trapbar farmerwalk 160 kg

5x Tire flip

20m Hand over Hand Sledgedrag m. 60 kg. - i vådt grus! Gravede sig godt ned! :devil:

Ca. 25m Trapbar farmerwalk 160 kg.

20m Baglæns løb med slæde m. 60 kg. - igen i vådt grus!

- Jeg ville have kørt 5 runder, men på 2. runde fuckede mit greb fuldstændig op og Trapbaren vippede frem og tilbage, så jeg tabte den en gang på første tur og F*&%¤¤!!!! 3!!! gange på tilbage turen. Det knuste mig fuldstændig, så jeg skalerede.

3 runder:

Ca. 25m Trapbar farmerwalk 140 kg

5x Tire flip

20m Hand over Hand Sledgedrag m. 60 kg. - i vådt grus! Gravede sig godt ned! :devil:

Ca. 25m Trapbar farmerwalk 140 kg.

20m Baglæns løb med slæde m. 60 kg. - igen i vådt grus!

4. runde blev bedste tid for min side på 2.11. 5 runde skulle den slås, men jeg gik sukkerkold og faldt svimlende ind over dækket under dækflip. Jeg tudede til LasseB, at han skulle stoppe tiden og så gennemførte jeg i langsomt tempo med svimmelhed og vaklende ben!

FUCKING NICE WO!!!!! Ikke sidste gang at DIXEN få en tribute :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

The ALMOST Dixen Tribute:

10 kg. vægtvest.

I go, you go.

2 runder:

Ca. 25m Trapbar farmerwalk 160 kg

5x Tire flip

20m Hand over Hand Sledgedrag m. 60 kg. - i vådt grus! Gravede sig godt ned! :devil:

Ca. 25m Trapbar farmerwalk 160 kg.

20m Baglæns løb med slæde m. 60 kg. - igen i vådt grus!

- Jeg ville have kørt 5 runder, men på 2. runde fuckede mit greb fuldstændig op og Trapbaren vippede frem og tilbage, så jeg tabte den en gang på første tur og F*&%¤¤!!!! 3!!! gange på tilbage turen. Det knuste mig fuldstændig, så jeg skalerede.

3 runder:

Ca. 25m Trapbar farmerwalk 140 kg

5x Tire flip

20m Hand over Hand Sledgedrag m. 60 kg. - i vådt grus! Gravede sig godt ned! :devil:

Ca. 25m Trapbar farmerwalk 140 kg.

20m Baglæns løb med slæde m. 60 kg. - igen i vådt grus!

4. runde blev bedste tid for min side på 2.11. 5 runde skulle den slås, men jeg gik sukkerkold og faldt svimlende ind over dækket under dækflip. Jeg tudede til LasseB, at han skulle stoppe tiden og så gennemførte jeg i langsomt tempo med svimmelhed og vaklende ben!

FUCKING NICE WO!!!!! Ikke sidste gang at DIXEN få en tribute :devil::devil::devil:

NICE! Tak for tributen. Jeg er meget beæret.

Link to comment
Share on other sites

NICE! Tak for tributen. Jeg er meget beæret.

Det var så lidt.

Ide'en kom faktisk fordi vi skulle gøre det med vægtvest og derfor ville, ihvertfald min BW, være næsten det samme som din - derfor er det en ALMOST DIXEN tribute og ikke en complete :wink:

Derudover ville du have elsket at lave det circuit! Stærkmandswannabe FTW!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

I går kom jeg sent i seng.

I nat sov jeg derfor dårligt - udover at blive vækket XXX antal gange af hund, gravid kone og datter.

I dag var jeg træt. Derfor tog vi i svømmehallen med den lille og min træningsdag blev til hviledag - i morgen bliver min hviledag derfor min træningsdag. Hunden skulle dog som altid motioneres lidt.

The fat man walk:

45 min. gang i kuperet terræn og tungt mudder uphill m. 20 kg. vægtvest.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Træning 14.03.2011

I dag var offdag, men blev pga. aflyst on dag igår til ON dag - BUM!

Opvarmning:

Bottom up press:

1x6/6x12 kg.

2x6/6x16 kg.

1x6/6x20 kg.

SS med:

Windmills:

1x6/6x12 kg.

2x6/6x16 kg.

1x6x20 kg.

Cable kneeling one arm rotation pulls

3x10x15 kg.

SS med:

One arm standing rotation press:

3x10x15 kg.

BB TGU, singles:

30 kg.

35 kg.

40 kg.

Træning:

Teknik:

Splitjerk, clean fra bunden:

2x3/3x30 kg. - super hastighed, mega dybt grebet!

2x3/3x40 kg. - ditto!

2x3x3x50 kg. - ok hastighed, kunne mærke lidt mere stød og en my mindre dybde.

1x3/3x60 kg. - samme som ovenstående

1x2/2x70 kg. - mere stød, ok dybde.

1x2/2x75 kg. - tabte igen lidt af dybden.

3x1/1x80 kg. - mindre dybde, mere stød. (2 fra front, 1 fra nakke)

- ganske fin teknik træning. Jeg havde desværre glemt mine håndledsbind, hvilket jeg absolut hader, når jeg cleaner! Derfor 75 kg. og op blev taget fra rack og ikke clean. Kunne også mærke, at psyken spillede mig et pus på de 80 kg.

Volume:

Bænk Supersettet med Yate Rows:

10x60 kg.

10x70 kg.

10x70 kg. + 10x90 kg.

10x85 kg. + 10x90 kg.

10x85 kg. + 10x90 kg.

10x85 kg. + 10x85 kg.

10x85 kg. + 10x85 kg.

10x85 kg. + 10x85 kg.

10x85 kg. + 10x85 kg.

10x80 kg. + 10x85 kg.

10x80 kg. + 10x85 kg.

10x80 kg. + 10x85 kg.

9+2x80 kg. + 10x85 kg.

Ca. 1.30 fra slut Row til næste sæt bænk.

- Kunne mærke at jeg bouncede lidt i benene på de første 2x Yates og droppede derfor vægten. Sidste sæt bænk føltes pudsigt - jeg opdagede, at jeg havde lukket grebet på sidste sæt, hvilket drillede lidt, da jeg i alle andre sæt havde kørt åbent greb.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer at tage ud i Bagsværd Vægtløfter Klub og se hvad de er for nogen i morgen eller senere på ugen.

Er jeg helt galt på den, eller havde du ikke en gang en fantastisk tur derud?? Erindrer noget med bus, gåtur osv.

Dine træninger er altså i orden med de superset mellem bænk og rows. Føj... Stærk satan...

Link to comment
Share on other sites

Er jeg helt galt på den, eller havde du ikke en gang en fantastisk tur derud?? Erindrer noget med bus, gåtur osv.

Dine træninger er altså i orden med de superset mellem bænk og rows. Føj... Stærk satan...

:laugh: :laugh:

Godt husket!

Det var dog Lillerød VL klub, hvor min opfattelse desværre er, at der er langt imellem snapsene - det ligger ellers tættere og ville være fedt, hvis der var kapacitet til det. :unhappy:

Af hjertet tak! Jeg håber at blive stærkere :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var i Bagsværd VL Klub i weekenden og kan kun sige, at det jeg så, så godt ud. Og dem jeg mødte derfra virkede både flinke, åbne og engagerede. Nok til at jeg meldte mig ind.

Og så er der atletikbane lige udenfor døren.

Jeff

Fedt!

Tak skal du have Jeff! Jeg kan desværre se på tidsplanen, at det nok ikke bliver i dag, at jeg får min mås ud af døren. Jeg håber på senere på ugen.

Er det korrekt, at der er træner til rådighed alle hverdage mellem 16-19? Hvordan med weekenderne?

Link to comment
Share on other sites

Fedt!

Tak skal du have Jeff! Jeg kan desværre se på tidsplanen, at det nok ikke bliver i dag, at jeg får min mås ud af døren. Jeg håber på senere på ugen.

Er det korrekt, at der er træner til rådighed alle hverdage mellem 16-19? Hvordan med weekenderne?

Altså nu var jeg ude at løfte til stævne, så dagen var nok ikke så represæntativ, men tror det hele fungerer på meget frivillig og flydende basis, dog så vidt jeg kan forstå med mere eller mindre faste indslag i vl sammenhæng på de nævnte tidspunkter. Om der er en decideret træner på, kan jeg ikke udtale mig om, men hvis jeg kender vægtløftere bare lidt, vil de være ellevilde for at instruere en, der kan tage fat og er interesseret. Hvis du ved hvornår, kan jeg måske finde på at dukke op også, da jeg også selv har min første træning til gode og jeg vil med glæde lære lidt træk og stød fra mig, hvis du vil det.

Link to comment
Share on other sites

Altså nu var jeg ude at løfte til stævne, så dagen var nok ikke så represæntativ, men tror det hele fungerer på meget frivillig og flydende basis, dog så vidt jeg kan forstå med mere eller mindre faste indslag i vl sammenhæng på de nævnte tidspunkter. Om der er en decideret træner på, kan jeg ikke udtale mig om, men hvis jeg kender vægtløftere bare lidt, vil de være ellevilde for at instruere en, der kan tage fat og er interesseret. Hvis du ved hvornår, kan jeg måske finde på at dukke op også, da jeg også selv har min første træning til gode og jeg vil med glæde lære lidt træk og stød fra mig, hvis du vil det.

Det lyder simpelthen fantastisk!!!

Jeg giver lyd på en PM! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning 17.03.2011

DU teknik - lortbøsssjip!!!!

Splitjerk teknik

Tripple, double og singles op til 70 kg. - hold da kæft, de var gode i dag!!! :bigsmile:

Squat Supersettet med lying leg curls:

5x80 kg.

5x100 kg.

6x110 kg. + 8x40 kg.

6x120 kg. + 8x45 kg.

6x125 kg. + 8x45 kg.

6x130 kg. + 8x45 kg.

6x130 kg. + 8x45 kg.

6x130 kg. + 8x45 kg.

6x130 kg. + 8x45 kg.

6x130 kg. + 8x45 kg.

6x130 kg. + 8x45 kg.

Kipping Toes to Bar teknik

Lært og forsået - Kæft, det' nemt med kip! :superman::superman:

Tak til CF HØK Jesper for teknikfif! :4thumbup: :4thumbup:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Der er ved at være godt med saft i de poter.. 1 arm dead!?

Mine poter har jeg opdaget er gode til at holde fast i ting, men ikke til gripwork. Jeg kan f.eks. stadig ikke lukke 2'eren med hverken hø. el. ve. - jeg har dog også droppet gripperworket for længe siden.

1 arm dead kunne være sjovt at lege med, dog kun som en happening - jeg har vist rigeligt at se til i forhold til at skulle fortsætte med at konkurrere i CF regi :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 18.03.2011

I dag havde jeg kun 50 minutter til træning. Det skulle være inkl. opvarmning og workout - shit! Jeg plejer at være 30 min. alene om opvarmningen...

Opvarmning:

OH squat m. pind

- Njaaauuurnnnnnn - tempo!

16 kg. KB.: 2 runder af:

15/15 snatch

5 TGU

5/5 Windmills

Armsving - KristianS - tidligere Quads style!

Træning:

Military Press Supersettet Double KB Highpulls:

6x50 kg. + 15x2x16 kg.

5x50 kg. + 15x2x16 kg.

5x50 kg. + 10x2x16 kg. - trætte underarme.

5x50 kg. + 10x2x16 kg. - trætte underarme.

5x50 kg. + 15x2x16 kg.

5x50 kg. + 15x2x16 kg.

- Første gang jeg laver military press siden december 2009. Med min skulderskade har jeg været nødt til at pushpresse. Det behøvede jeg ikke idag og det gik fint. Reps. og kg. var ok uden på nogen måde at blive presset, hverken i pressemekanismen eller skulderen - jeg er meget glad :bigsmile:

Seated Arnold Press Supersettet m. seated Cleans:

10x18,2 kg. + 10x16,2 kg. - test - presset fungerede :smile:

10x23,6 kg. + 10x16,2 kg.

10x23,6 kg. + 10x16,2 kg.

10x23,6 kg. + 10x16,2 kg.

10x23,6 kg. + 10x16,2 kg.

10x23,6 kg. + 10x16,2 kg.

- Jeg troede, at jeg havde taget 13 kg. vægtene til seated cleans - men det havde jeg ikke. "HM!" tænkte jeg.. "Det var nemt... jeg fortsætter!"

3 runder uden pause:

DB Shrugs: 20x39,8+39,8 kg.

Seated Facepulls: 15x30 kg.

Highpulls: 15x20 kg. (BB-stang)

- ville gerne have tungere håndvægte.. så, at der var "selvbyg håndvægte" bagefter - det husker jeg til næste gang.

- Vil gerne lave stående facepulls, men det duede ikke i racket - seated er en nødløsning.

- Vil gerne lave højere rep. i highpulls, men underguns blev for ristede.. Underguns skulle IKKE være i fokus i dag.

4 runder uden pause:

Pushups: 20 + 15 + 15 + 15

Triceps pushdown, 30 kg.: 20 + 20 + 22 + 25 - weaksauce i trissss...

Bilateral Laterals, 6 kg.: 20 + 20 + 20 + 20 - hahaha, WEAKSAUCE i skuldrene!!!

- Godt burn og pump bagefter! :4flex:

- Note to self: pas på underguns i træningen. Det river med farmer/stærkmandsøvelserne! Brug evt. straps hist og her.

- Sluttede på 60 min. - ikke 50... OK!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share