Jyllands Stærkeste


blanco
 Share

Recommended Posts

Jeg så en reklameposter for Jyllands Stærkeste Mand i Silkeborg på lørdag d. 14. maj, da jeg var nede og træne i dag.

Der var gratis entré, og nu da Silkeborg ikke er så langt væk fra Århus kunne jeg da godt finde på at lægge vejen forbi, hvis det er et kig værd. :smile:

Så er der nogle der ved, hvem der kommer og om det er nogle af de rigtigt tunge drenge, eller det nærmere er de sådan lidt middelgode? :cooldance:

Og er der andre MOL'ere, der lægger vejen forbi?

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. det bliver sådan halvt og halvt!

Ole Torp har noget lungebetændelse, så han kan ikke.. og arne og michael fra horsens "boykotter" stævnet pga uoverensstemmelser med en af arrangørerne..

Men tror da stadigvæk at det bliver seværdigt..

Allan 'never surrender' Rasmussen fra horsens kommer, plus en mere. og så kommer der torben fra århus. og vist en der hedder nicki fra randers (kender ham ikke lige) og så et par stykker mere...

Jeg kommer desværre ikke selv, da jeg skal en masse i forvejen den weekend. stævnedatoen blev først offentliggjort selv for deltagere for meget kort tid siden desværre..

Link to comment
Share on other sites

Tag du bare afsted, Blanco. Stærkmand er altid god underholdning, også selv om det måske ikke lige er "top of the pops" der er med. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det viser sig desværre, at jeg skal arbejde fra 8.45 til 17.30, så det bliver slet ikke til noget.

Men ja, kunne også godt tænke mig at se sådan en konkurrence live. Det må bare blive en anden gang så...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share