Holdopgave


kmdl
 Share

Recommended Posts

Hejsa...

Siden der nu er så mange emner om folk der vil søge ind til politiet, vil jeg gerne høre om der er nogen der har nogle gode råd om hvordan holdopgaven foregår og hvad der er en fordel at gøre?

Er der nogen der har nogle gode råd som er kommet igennem prøven?

På forhånd mange tak for hjælpen...

Kasper Knudsen :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Holdopgaven har til formål at vise, hvordan den enkelte ansøger fungerer i et team. Opgaven består af forskellige "afsnit", hvor selvindsigt, kommunikationsevne, bedømmelse af andre m.m. bliver vurderet.

Opgaverne er forholdsvis enkle, da det er samarbejdsprocessen og den enkeltes personlighed der er fokus på. Dette afdækkede måske nogle spørgsmål ?

Held og lykke !

Link to comment
Share on other sites

Har været til prøven nu. Bestod, :dry: men ikke med bravour... Men det var sateme ikke nogen let prøve. En forhøringsekspert gennemtræsker alt hvad man siger, og prøver med sin erfaring at få rystet en til at svare forkert...

Helt sikkert en spændende opgave. :bigsmile:

Prøven går ud på at se :

- hvordan man fungerer i en gruppe

- Kan man kommunikere med andre

- Kan man bevare overblikket

- Holder man fast i det gruppen blev enige om når man bliver "afhørt"?

- Er man for dominerende eller forsagt?

Ja tonen der bliver talt til en i er hård, men hvis man ikke kan klare det kan man heller ikke blive betjent.....

Held og lykke til alle jer der skal op, jeg syntes holdopgaven har været den værste... :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Har været til prøven nu. Bestod,  :dry:  men ikke med bravour... Men det var sateme ikke nogen let prøve. En forhøringsekspert gennemtræsker alt hvad man siger, og prøver med sin erfaring at få rystet en til at svare forkert...

Helt sikkert en spændende opgave.  :bigsmile: 

Prøven går ud på at se :

- hvordan man fungerer i en gruppe

- Kan man kommunikere med andre

- Kan man bevare overblikket

- Holder man fast i det gruppen blev enige om når man bliver "afhørt"?

- Er man for dominerende eller forsagt?

Ja tonen der bliver talt til en i er hård, men hvis man ikke kan klare det kan man heller ikke blive betjent.....

Held og lykke til alle jer der skal op, jeg syntes holdopgaven har været den værste... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Den afsluttende samtale er også spændende :bigsmile:

Lars Findsen var den ene af de 3 som jeg var til samtale med.

Jeg blev da lige en anelse mere nervøs, da jeg fik at vide, at chefen for PET skulle med til min samtale :smile:

Men det var nu ikke så slemt da det kom til stykket.

Held og lykke til dig.

Pelle

Link to comment
Share on other sites

Har været til prøven nu. Bestod,  :dry:  men ikke med bravour... Men det var sateme ikke nogen let prøve. En forhøringsekspert gennemtræsker alt hvad man siger, og prøver med sin erfaring at få rystet en til at svare forkert...

Helt sikkert en spændende opgave.  :bigsmile: 

Prøven går ud på at se :

- hvordan man fungerer i en gruppe

- Kan man kommunikere med andre

- Kan man bevare overblikket

- Holder man fast i det gruppen blev enige om når man bliver "afhørt"?

- Er man for dominerende eller forsagt?

Ja tonen der bliver talt til en i er hård, men hvis man ikke kan klare det kan man heller ikke blive betjent.....

Held og lykke til alle jer der skal op, jeg syntes holdopgaven har været den værste... :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Den afsluttende samtale er også spændende :bigsmile:

Lars Findsen var den ene af de 3 som jeg var til samtale med.

Jeg blev da lige en anelse mere nervøs, da jeg fik at vide, at chefen for PET skulle med til min samtale :smile:

Men det var nu ikke så slemt da det kom til stykket.

Held og lykke til dig.

Pelle

<{POST_SNAPBACK}>

Puha ja det er slemt lige indtil man kommer ind. Ventetiden er den værste inden man skal i ilden.

Men tak for det. Skal jo gøre hvad jeg kan, så jeg kan komme ind og holde forbryderne i kort snor.... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Øv... Den gik sgu ikke... Jeg dumpede...

Den sidste samtale med kommisionen gik vildt godt. Kunne svare på deres spørgsmål om Europatraktaten osv... Men jeg fik brev idag om at jeg ikke vurderede mig egnet endnu pga alder....! damn..... Så er man godt nok sur lige nu!!!!!!!!!!!!! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share