Race across America


Arne
 Share

Recommended Posts

Kampen om 2. pladsen udvikler sig til en ren gyser. Både Biasiolo og Chris har tilsyneladende sovet mellem post 48 0g 49. Stillingen er næsten uændret - med Chris 28 min bedre end Biasiolo. Der er 570 km tilbage...

Link to comment
Share on other sites

Arnes maskine driller, faktisk er den lige nu totalt fucked.

Derfor en lille opdatering fra mig, desværre ikke skrevet i samme kreative stil som ærede Arne:

Både Chris og den 3. placerede Biasiolo har nu passeret Milestone #51. Tidsforskellen er på næsten 2 hele timer - 1:57 og de har 263 miles til mål.

Oppe foran er den førende Jure Robic ved at være i mål - har 64 miles tilbage og er dermed stort set vinder af løbet, medmindre der sker et uheld.

Vi sender venlige forhåbninger om at Arnes maskine snart begynder at opføre sig lidt mere medmenneskeligt igen - det ville ærligt talt klæde den!

KOM NU CHRIS - sidste stykke, sidste stykke, DONT STOP PEDALING!!!

Link to comment
Share on other sites

Stadig intet nyt om Chris og Biasolo - men Robic på førstepladsen har passeret Milestone 56 kl. 23:16 dansk tid, og er dermed kun 14 miles fra mål. Forventes i mål om 3 kvarters tid.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Klaus>> det er taget relativt tidligt, tror det er dag 2 eller deromkring..

Robic, den førende rytter, er nu nået i mål til en flot flot sejr.

En beskrivelse af sejren findes her: http://www.raceacrossamerica.org/files/new...ve/062805_5.htm

Chris og Biasiolo på hhv. 2. og 3. pladsen kæmper stadig hårdt. Chris fører stadig men med kun 1:11 times forspring. 178 miles hjem.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

KOM NU CHRIS - sidste stykke, sidste stykke, DONT STOP PEDALING!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Og så også lige den berømte:

"Breathe! ........Breathe! ..........Breathe!" :cool:

1000kr. på at han bliver nr. 2! :cheer:...ellers giver jeg ParadisIS når jeg er hjemme fra ferie :w00t::tongue:

Gooooo, MacD! :bike:

Link to comment
Share on other sites

det er eddermanne verdensklasse af Chris!! - damn en über bandit :devil::devil::devil::devil:

synes også det er en skandale det er ikke er blevet nævnt... vi kan da sende mails til de forskellige aviser og tv aviser og fortælle dem om løbet som nok er forbigået dem...

Link to comment
Share on other sites

:1356: til Chris McD.... Mon ikke han stadig sover efter at være kommet i mål?? :wink: Simpelt hen ufatteligt, at nogen kan få sådan en skør idé at gennemføre noget SÅ vanvittigt!!! Men TILLYKKE til de, der gennemførte - så vidt jeg kunne se, var det ikke ret mange, der kom hele vejen igennem.

Chris RULES!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser reglerne ud? Er der ikke fælles hvile tid? Hvis nu en rytter vælger at køre 24 timer i rap.. Han kører 400 km på de 24 timer, en anden vælger at sove.. Ham der hviler sig tilbage ligger 300 km på de 24 timer.. Bliver han så registreret for at have brugt 24 timer på de 300 km? Håber det giver mening..

Edited by Xzebetz
Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser reglerne ud? Er der ikke fælles hvile tid? Hvis nu en rytter vælger og kører 24 timer i rap.. Han kører 400 km på de 24 timer, en anden vælger at sove.. Han tilbage ligger 300 km på.. Bliver han så registreret for at have brugt 24 timer på de 300 km? Håber det giver mening..

<{POST_SNAPBACK}>

Det er helt op til atleterne, hvornår de vælger at hvile. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er helt op til atleterne, hvornår de vælger at hvile.

Det vil sige at hvilepauserne reelt er spildtid? At planlægningen af ens hvilepauser afhænger af hvor meget de andre har holdt sammenholdt med tids differencen? Crazy... Det må gøre løbet endnu hårdere.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg ved det er sent at skrive den slags, men jeg fandt avisen på arbejde og er lige kommet hjem.... biblioteket kan jo være en mulighed.

I mandagens Jyllands Posten er der i sportssektionen en næsten-helside om Chris. For de indviede er det sikkert gammelt nyt, men ellers meget interessant - især hans betragtninger om menneskets fysiske formåen i krisesituationer hvor han gjorde flere erfaringer på egen krop og koblede det til Lance Armstrongs umenneskelige kørsel i touren. Absolut læseværdigt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved det er sent at skrive den slags, men jeg fandt avisen på arbejde og er lige kommet hjem.... biblioteket kan jo være en mulighed.

I mandagens Jyllands Posten er der i sportssektionen en næsten-helside om Chris. For de indviede er det sikkert gammelt nyt, men ellers meget interessant - især hans betragtninger om menneskets fysiske formåen i krisesituationer hvor han gjorde flere erfaringer på egen krop og koblede det til Lance Armstrongs umenneskelige kørsel i touren. Absolut læseværdigt.

<{POST_SNAPBACK}>

Enig! :4thumbup: Super artikel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share