Scoreproblemer efter man er blevet større


bfc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 198
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis du ikke vil have perfektionistiske mænd, skal du nok ikke kigge efter dem med en veltrænet krop. De fleste BB'er og styrkeløftere er jo hovedsageligt lige netop det.... Eller ville gerne være det  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kigger skam heller ikke nødvendigvis efter en veltrænet krop. Der er da heldigvis mange flere elementer der kan fange... Det er altså ikke alle der træner der er perfektionister! Tænk engang en generalisering :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er MIG som skal vælge om en pige er interessant - ikke pige som skal vælge at jeg er interessant.

Jarvig?? Is that you? :devil::4smartass: :4thumbup: :4thumbup:

Anyway, der er stor forskel på dates og "hverdage" efter min mening.

På en date er det vigtigt at du tager styringen og er i kontrol. Fuld kontrol.

Pigen følger med dig - hvis ikke, er hun ikke interessant. Du skal have en sjov/hyggelig/whatever aften, og det er dig som sætter dagsordenen.

En anden ting: planlæg din date fra starten! Hvor I skal hen, og hvad der skal ske hvor. Hav styr på tingene.

ALDRIG ALDRIG ALDRIG sig "hvad har du lyst til" eller "hvad synes du? ", hav en plan.

I et forhold gælder (en smule) andre spilleregler, som vi ikke skal komme ind på her :innocent:

Omkring ham der havde problemer med at holde en samtale kørende:

- sæt dig ned og find og memoriser 5-6 problemstillinger som du kan bruge som udgangspunkt for en samtale. Det kan være hvadsomhelst - bare det er noget du kender lidt til, og som du kan samtale om.

Memoriser disse, så de ligger på rygraden, også selvom du sidder foran verdens lækreste pige og klappen går ned.

Link to comment
Share on other sites

Det er MIG som skal vælge om en pige er interessant - ikke pige som skal vælge at jeg er interessant.

Jarvig?? Is that you? :devil::4smartass: :4thumbup: :4thumbup:

Hva satan :laugh::laugh: er det Jarvig :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Det var du længe om at fange :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede at det muligvis var en der havde fulgt lidt for meget med i hans log, men ja den fløj sgu over hovedet på mig at det var mesteren himself :blush:

Link to comment
Share on other sites

Taninja:

Personligt oplever jeg indimellem, at fyrene lige skal synke en gang, når jeg fortæller, at jeg træner kampsport - og er aktiv kæmper. Men mandfolkene hænger på - og de andre, ja de er jo ligegyldige..
Hehehe - Jeg ville endda udfordrer dig. De fleste piger som træner kampsport aktivt, og er kæmpere har den tanke "Uha, jeg er en smule tough, han flygter nok". Det kunne være mega fedt at foreslå en kamp ... Uhmf!! Die bitch! :laugh:

Hvilken kampsport er du kæmper i ?

Jarvig (Down Under aká Revenge of the sith aká Bamsefjæs aká No-life)

Vi taler om dates - ikke om at komme sammen.

Når man er til date så gælder det at finde ud af om den anden er en man gider bruger tid på en anden dag - en man bare går efter sex med - eller en man bare gerne vil af med hurtigst muligt.

Det er MIG som skal vælge om en pige er interessant - ikke pige som skal vælge at jeg er interessant. Om pigen er interesseret i mig er jeg fuldkommen ligeglad med. Jeg kan hverken gøre fra eller til. Enten tænder hun på den person jeg er eller også gør hun ikke - og der er faktisk ikke mange ting i denne verden der kan ændrer ved dette forhold - tænder hun ikke på mig, så kan jeg være verdens mest gelante og spændende mand og hun vil stadig ikke tænde på mig - omvendt tænder hun på mig, så kan jeg indenfor rimeligt vide rammer opføre mig på alle mulige måder, selv mindre heldige, og hun vil stadig tænde på mig.

Så om hun tænder på mig er fundamentalt set uden for mit kompetenceområde. Derfor er det ikke noget jeg tænker på.

Derfor gælder en date om at JEG skal finde ud af om denne pige er bare lidt spændende. Det er MIG som sætter dagsordenen. Det er MIG som bestemmer, hvordan aftenen skal forløb.

Men det betyder naturligvis ikke at jeg er diktator og slet ikke giver hende plads til at udfolde sig. Hun får meget plads til at udfolde sig og tale om alt muligt hun har lyst til. Så længe det er interessant - eller for at være mere præcis - så længe hun er interessant, så er det fint - ja rigtigt fint faktisk.

En pige på date med mig vil få uendelige muligheder for at udfolde sig. Hun har sit livs chance og griber hun chancen, så skal det nok blive en god aften. Griber hun ikke chancen, så er hun naturligvis ubrugelig og lige til at smide fra sig.

Hey hvad siger du til, at tage med mig og nogle gutter i byen hva? Du er sgu lidt sjov at høre på, med alle dine pige-tricks, så det kunne være sjovt at overvære.

Edited by Deluxe
Link to comment
Share on other sites

http://www.mandala.dk/gaia/StrengHersker.shtml

Krav jeg stiller:

Tøsen er til for sin Herre.

Min tøs skal kende sin plads, og se det som en stor glæde at få lov til, at behage, tjene og tilfredsstille sin Herre og hans lyst.

Tøsen vil være min retmæssige ejendom og således til min fulde rådighed, hvor, hvornår og hvordan jeg måtte ønske det.

Tøsen skal derfor have gjort sig det helt klart, at hun ønsker at afgive sig retten til at bestemme over sin egen seksualitet.

Tøsen skal vide, at:

Jeg er dominerende, streng og bestemt men retfærdig.

Jeg bruger meget rollespillet og den totale seksuelle udnyttelse

Mit mål for tøsen vil være den perfekte slavinde, der totalt underkaster sig min vilje og ydmygt opfylder mit mindste ønske.

Link to comment
Share on other sites

http://www.mandala.dk/gaia/StrengHersker.shtml
Krav jeg stiller:

Tøsen er til for sin Herre.

Min tøs skal kende sin plads, og se det som en stor glæde at få lov til, at behage, tjene og tilfredsstille sin Herre og hans lyst.

Tøsen vil være min retmæssige ejendom og således til min fulde rådighed, hvor, hvornår og hvordan jeg måtte ønske det.

Tøsen skal derfor have gjort sig det helt klart, at hun ønsker at afgive sig retten til at bestemme over sin egen seksualitet.

Tøsen skal vide, at:

Jeg er dominerende, streng og bestemt men retfærdig.

Jeg bruger meget rollespillet og den totale seksuelle udnyttelse

Mit mål for tøsen vil være den perfekte slavinde, der totalt underkaster sig min vilje og ydmygt opfylder mit mindste ønske.

<{POST_SNAPBACK}>

OMG! nice! man bliver helt tændt af at tænke i de baner :devil::devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

- folk der ikke kender mig og møder mig første gang tror jeg er en slagsbror  :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Folk finder desværre ofte ud af, at det modsatte hænger sammen med mig :whatsthat:

Det må sgu være rart, at have sådan en afskrækkende effekt....

Link to comment
Share on other sites

Memoriser disse, så de ligger på rygraden..

bliver sjovere og sjovere at læse indlæg på MOL, med den evige konkurrence i at erstatte så mange mulige ord med fremmedord.

Anyways back to topic..

Jeg synes det er blevet nemmere at score og skille sig lidt ud, des større jeg er blevet.

Link to comment
Share on other sites

Det er MIG som skal vælge om en pige er interessant - ikke pige som skal vælge at jeg er interessant.

Jarvig?? Is that you? :devil::4smartass: :4thumbup: :4thumbup:

Anyway, der er stor forskel på dates og "hverdage" efter min mening.

På en date er det vigtigt at du tager styringen og er i kontrol. Fuld kontrol.

Pigen følger med dig - hvis ikke, er hun ikke interessant. Du skal have en sjov/hyggelig/whatever aften, og det er dig som sætter dagsordenen.

En anden ting: planlæg din date fra starten! Hvor I skal hen, og hvad der skal ske hvor. Hav styr på tingene.

ALDRIG ALDRIG ALDRIG sig "hvad har du lyst til" eller "hvad synes du? ", hav en plan.

I et forhold gælder (en smule) andre spilleregler, som vi ikke skal komme ind på her :innocent:

Omkring ham der havde problemer med at holde en samtale kørende:

- sæt dig ned og find og memoriser 5-6 problemstillinger som du kan bruge som udgangspunkt for en samtale. Det kan være hvadsomhelst - bare det er noget du kender lidt til, og som du kan samtale om.

Memoriser disse, så de ligger på rygraden, også selvom du sidder foran verdens lækreste pige og klappen går ned.

<{POST_SNAPBACK}>

Weeeeiiiiii... i er da godt nok nogle charmetrolde :tongue:

Men Spock, jeg vil give dig ret i en ting. En planlagt første date virker helt fint!!! Viser at fyren har tænkt over daten, at han gerne vil gøre et godt indtryk og at han har styr på sagerne :wink:

Men med din anden kommentar.... u got me intrigued... "I et forhold gælder (en smule) andre spilleregler, som vi ikke skal komme ind på her " :innocent:

Fortæl, fortæl .... hvis det forsætter stilen fra datingscenen, så MÅ jeg simpelthen høre det!!! *S*

Og den tredie charmetrold (Deluxe) som ville udfordre mig til en kamp.... hvorfor dog det?? Ville du også udfordre en fyr, hvis han fortalte dig, at han trænede kampsport?? Eller hvis du mødte en der løftede vægte, ville du så udfordre vedkomne, til at se hvem der kunne løfte mest? :raisebrow:

Min sport fylder rigtig meget i liv - både tidsmæssigt (du kan læse om træningen i loggen) og mentalt, derfor er det naturligt for mig at komme ind på det emne. Det kan godt være, at jeg totalt har misforstået dit indlæg ... og i så tilfælde beklager jeg... men jeg forstår altså ikke lige holdningen - den virker lidt nedladende på mig!!??

*øøøøøh.... ellers vil jeg bare ønske alle en god date!!"

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Og den tredie charmetrold (Deluxe) som ville udfordre mig til en kamp.... hvorfor dog det??
Fordi så kunne jeg slå på tæven uden at ryge i spjældet.
Ville du også udfordre en fyr, hvis han fortalte dig, at han trænede kampsport?? Eller hvis du mødte en der løftede vægte, ville du så udfordre vedkomne, til at se hvem der kunne løfte mest?

Rolig nu sukkermås - Det her handler om at være på DATE ok? Så jeg tvivler lidt på, at jeg ville sidde overfor Søren Sommersko i skovmandsskjorte.

Du sagde jo selv at fyre lige måtte synke 4 gange, når du fortalte at du trænede kampsport og var aktiv kæmper... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Og så var der jo lige D.U.s indlæg... jeg kan godt følge dig et stykke hen af vejen, men hvis alle reagerede og tænkte som du (giver udtryk for i dine indlæg), ville der måske ikke blive kommunikeret særlig meget. Hvem pokker gider at tale med en, der kun vil tale om sig selv/ om egne interesser??  :blink:

Totalt misforstået.

Vi taler om dates - ikke om at komme sammen.

Når man er til date så gælder det at finde ud af om den anden er en man gider bruger tid på en anden dag - en man bare går efter sex med - eller en man bare gerne vil af med hurtigst muligt.

Det er MIG som skal vælge om en pige er interessant - ikke pige som skal vælge at jeg er interessant. Om pigen er interesseret i mig er jeg fuldkommen ligeglad med. Jeg kan hverken gøre fra eller til. Enten tænder hun på den person jeg er eller også gør hun ikke - og der er faktisk ikke mange ting i denne verden der kan ændrer ved dette forhold - tænder hun ikke på mig, så kan jeg være verdens mest gelante og spændende mand og hun vil stadig ikke tænde på mig - omvendt tænder hun på mig, så kan jeg indenfor rimeligt vide rammer opføre mig på alle mulige måder, selv mindre heldige, og hun vil stadig tænde på mig.

Så om hun tænder på mig er fundamentalt set uden for mit kompetenceområde. Derfor er det ikke noget jeg tænker på.

Derfor gælder en date om at JEG skal finde ud af om denne pige er bare lidt spændende. Det er MIG som sætter dagsordenen. Det er MIG som bestemmer, hvordan aftenen skal forløb.

Men det betyder naturligvis ikke at jeg er diktator og slet ikke giver hende plads til at udfolde sig. Hun får meget plads til at udfolde sig og tale om alt muligt hun har lyst til. Så længe det er interessant - eller for at være mere præcis - så længe hun er interessant, så er det fint - ja rigtigt fint faktisk.

En pige på date med mig vil få uendelige muligheder for at udfolde sig. Hun har sit livs chance og griber hun chancen, så skal det nok blive en god aften. Griber hun ikke chancen, så er hun naturligvis ubrugelig og lige til at smide fra sig.

Selvfølgelig skal man ikke "sælge" sig selv billigt, eller forstille sig som noget man ikke er... men hvis man er interesseret, så nytter det altså ikke noget, kun at ville tale sammen på egne præmisser. Man skal udvise interesse - for at blive interessant selv.
Ja, det ville du kunne lide. Men sådan leger vi ikke. På score-scenen er der intet man SKAL. Jeg kan vælge at gøre ditten og datten - men dette afhænger kun af mig. Hvis jeg vælger ikke at vise interesse for en pige, ja, så må hun leve med det. Og ja, rent faktisk så vælger jeg altid ikke at udvise interesse for en pige.
Desuden kan kvinder jo - i ligeså høj grad som mænd - lide at blive bekræftet og komme i centrum for samtalen ind imellem.

Ja - og netop derfor skal de heller ikke blive bekræftet og komme i centrum. :wink:

Så et godt score trick kan altså også være - bare at være interesseret. Spørg lidt ind til hende - se om der er nogle fælles interesser - er der det, så er der masser i begge gider at tale om.
Du ved ikke hvad du udtale dig om :tongue:

Spørg ind til hende - få et svar - og sig så at fordi hun har denne interesse, så har hun ikke chance hos dig. Ligegyldigt hvad hun svare. :4thumbup: Det er kanon underholdning.

Hvis der ikke er nogle fællesnævnere overhovedet, så er det måske mere på tide at overveje, hvorfor du sidder og taler med vedkomne??!!

Nej, så er vi tilbage til det samme som udgangspunktet var - sex. :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

MIG MIG MIG... JEG JEG JEG!!! Dramaqueen!!!

Vupti, så røg du lige 4 step ned i meningsmålingerne:bigsmile: Ikke just charmerende læsning.

"Sådan leger vi ikke!!!" Øhh er du på vej i krig? Er der nogen du er bange for? Hva' er det for noget who's-your-daddy-pis??? :smile:

Kærligst Sally

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

MIG MIG MIG... JEG JEG JEG!!! Dramaqueen!!!

Vupti, så røg du lige 4 step ned i meningsmålingerne:bigsmile: Ikke just charmerende læsning.

"Sådan leger vi ikke!!!" Øhh er du på vej i krig? Er der nogen du er bange for? Hva' er det for noget who's-your-daddy-pis???  :smile:

Kærligst Sally

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Men med din anden kommentar....  u got me intrigued... "I et forhold gælder (en smule) andre spilleregler, som vi ikke skal komme ind på her " :innocent:

Fortæl, fortæl .... hvis det forsætter stilen fra datingscenen, så MÅ jeg simpelthen høre det!!! *S*

Først vil jeg lige slå fast, at mit indlæg altså ikke må misforstås derhen at manden bare skal styre tingene med hård hånd, og kvinden har intet at skulle have sagt osv osv - god gammeldags mandschauvinisme. Det har intet med det at gøre.

Men på en date er det et godt praktisk råd at have planlagt tingene (som fyr). Først og fremmest fordi fyren selv får ro og overblik og overskud til at slappe mere af - simpelthen der er færre ting der kan "gå galt" og som han skal tage stilling til "under daten".

Jeg mener så personligt at det er en fordel at tage styringen på en date, i en noget størrre grad end når man kender hinanden godt i et forhold. På en date kender man ikke den anden person (pigen) endnu, og derfor er det godt at tage føringen rent beslutningsmæssigt.

Når man kender hinanden og er i et forhold, kender man jo hinandens grænser og der er man naturligvis ligeværdige (klart nok!) - og kan derfor give hinanden langt mere "albuerum". Stadig mener jeg dog at det er vigtigt at holde sig til sine grænser - så "medparten" kender eens grænser.

Ofte ser man den ene part mase på, og trænge den anden part på alle mulige måder, fordi de ikke respekterer hinandens grænser.

Tilbage til daten - det er 2 fremmede der mødes, og der vil jeg gerne tage initiativet (uden at det skal være kommanderende, bestemt ikke, håber det trænger godt nok igennem skriftligt her :innocent: ), men det er vigtigt at man ved hvad man vil, og hvornår man vil gøre det.

Nogle mennesker vil kalde det et spil - jeg vil hellere kalde det god planlægning. Og det tillader at man får en bedre aften, fordi man simpelthen slapper bedre af og nyder det sociale langt mere, istedet for at have "hvad skal jeg nu sige og gøre" i baghovedet.

PS: hvis man bare af sig selv har totalt styr på alle disse ting, så er det naturligvis ligegyldigt om man planlægger eller ej :w00t: - med erfaringen lærer man også at slappe mere af, og kommunikere ud hvad det egentlig er man vil, istedet for at danse som katten om den varme grød :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er en diskussion der har været oppe en del gange, måske ikke lige her men bestemt også andre steder. Da jeg i sin tid startede med at træne som 14 årig skal det da ikke være nogen hemmelighed at jeg trænede for at se bedre ud for tøserne. Og mener da også det første stykke tid at det hjalp. Som jeg husker det i al fald  :bigsmile: Vejede vel dengang 75-80kg

Men efterhånden drejede træningen sig jo ikke bare om at se stor ud, men man fik andre mål med træningen og ville presse sig selv længere. Og her de seneste par år har det så slet ikke været for tøsernes skyld men fordi at man er blevet bidt af at træne og presse sin krop. Men når man kommer op i størrelse opdager man også meget hurtigt at det gør det på ingen måde nemmere at score ude i byen. Mange af mine kammerater der ikke træner og veninder har da tit sagt til mig at jeg må da få vildt mange tilbud med den krop jeg render rundt med, men fakta er at det gør man bare ikke. At jeg så også er skaldet hjælper jo sikkert ikke på det.

Men jeg tror også meget det bunder i fordomme om store muskuløse mænd. Fordi veninder og eks-kærester osv. som kender én kan heller ikke forstå hvorfor man ikke scorer mere, men det er jo nok fordi de også kender til ens personlighed og der igennem har et andet syn på én, og ikke bare ser en stor skaldet fyr med muskler.

Men diskussionen er jo interessant, fordi der er jo utallige unge fyre der vil pumpe sig store både på naturlig men også unaturlig vis netop fordi de tror at det vil tiltrække det modsatte køn.

<{POST_SNAPBACK}>

For mit eget vedkommende når en fyr kommer op i en vis størrelse...ja..så er det nok os til tider min egen selvtillid der spænder ben fordi "Han er jo lækker! Flot krop osv...og hvad har jeg at tilbyde?" der imod er det en fyr der ik er så trænet...så føler jeg mig måske lidt mere sidestillet....

mmm....ja...

Link to comment
Share on other sites

En af mine bedste veninder sagde engang til mig, at hun faktisk ikke kunne lide "pæne" drenge, som var opmærksom på deres udseende. Som ligesom pumpede sig op, eller på anden måde mente, at de kune få alt og alle. Så vil hun hellere have en, som ikke er køn, men "normal".

Link to comment
Share on other sites

Kan det ikke være fucking ligemeget om kvinder kan lide jeres pumpede kroppe eller ej?! What the fuck er det for noget at gruble over mand ... hvis en kvinde IKKE finder dig tiltrækkende, så lad være med at spilde mere tid på hende.

Hvis min kæreste ikke synes, at jeg var super lækker, dejlig, sexet og ond mother fucker, så ville jeg ikke kunne være sammen med hende.

Man SKAL være en number 1 i kærestens øjne, ellers kommer der hurtigt andre som kan fange interessen.

Jesus christ ... hvis det handler om sex, så køb dog en luxus luder... sværer kan det dog ikke være.

Alt det der, med at "lave sig selv om", for at tilfredsstille en anden person, altså hvad er det dog for en blød rygrad.

ÈN ting er, at købe en bluse man synes er OK, men som kæresten synes er helt vildt fed til én, eller at barbere sig 4 gange om ugen istedet for 1. Men alt det andet, med at skifte tøjstil fuldstændig, træne mere/mindre, betale alt hendes pis, whatever ...

Få dog et sæt nosser... 50% af danske kvinder er single, så hvis den ene ikke er sagen, så er den anden vel.

Link to comment
Share on other sites

En af mine bedste veninder sagde engang til mig, at hun faktisk ikke kunne lide "pæne" drenge, som var opmærksom på deres udseende.

Som ligesom pumpede sig op, eller på anden måde mente, at de kune få alt og alle. Så vil hun hellere have en, som ikke er køn, men "normal".

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror du har meget ret i dette - og jeg tænker lidt detsamme om de metroseksuelle typer - det er for meget, og de er da lidt for selvglade - og jeg krummer selv tæer hvis jeg ser nogle pumpede gutter på stranden rende rundt og flexe, det synes JEG er for smart - og jeg synes også det er for smart (hvilket er lidt synd måske) at en fyr der træner meget render rundt i en tank-top i byen, hvorimod jeg ikke lægger mærke til det hvis det er en pind. Og prototypen der står i baren og drikker danskvand og er maxpumpet, som prøver at stå og være casual, men hvor hovedet ikke laver andet end at drøne rundt som hende fra Excorcisten for at se hvor mange der kigger på ham - det er sgu også for kikset.

Alle er forskellige, men personligt synes altså bare der er en verden til forskel. Man tænker bestemt ikke at "jeg kan få alt og alle", og det er altså ikke alle der er så bevidste om deres krop i byen f.eks. som man måtte tro - jeg tænker da primært på at feste igennem når jeg er i byen, og træningen og projektet er da lagt langt langt om i baghovedet mens det står på.

Men det betyder bestemt ikke at det fuldstændig underordnet hvilken form jeg er i, men det er alene et personligt issue om velvære.

Det betyder intet for mig at en given pige ikke synes at det er pænt, hvis jeg f.eks. synes at min aktuelle form er god - omvendt kan jeg så også være fuldstændig umulig til at modtage positiv kritik, hvis jeg ikke selv synes min form spiller - det gælder også i centeret f.eks.

Og da man ALTID har et eller andet som ikke spiller 100%, så er det altså sjældent at man bare træder ind i lokalet og tænker "FUCK hvor er jeg bare pisselækker!".

At man så underordnet form som alle andre kan have gode og dårlige dage, behøver altså ikke have noget som helst med kroppen at gøre - den er slet ikke så markant placeret i bevidstheden som man måske ved sit udseende giver udtryk for.

Derfor er det så også lidt op til os selv at tænke lidt over hvilket signal man sender - hvilket så f.eks. er grunden til at den veltrænede ikke skal rende rundt i tanktop på disktoket :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kan det ikke være fucking ligemeget om kvinder kan lide jeres pumpede kroppe eller ej?! What the fuck er det for noget at gruble over mand ... hvis en kvinde IKKE finder dig tiltrækkende, så lad være med at spilde mere tid på hende.

Hvis min kæreste ikke synes, at jeg var super lækker, dejlig, sexet og ond mother fucker, så ville jeg ikke kunne være sammen med hende.

Man SKAL være en number 1 i kærestens øjne, ellers kommer der hurtigt andre som kan fange interessen.

Jesus christ ... hvis det handler om sex, så køb dog en luxus luder... sværer kan det dog ikke være.

Alt det der, med at "lave sig selv om", for at tilfredsstille en anden person, altså hvad er det dog for en blød rygrad.

ÈN ting er, at købe en bluse man synes er OK, men som kæresten synes er helt vildt fed til én, eller at barbere sig 4 gange om ugen istedet for 1. Men alt det andet, med at skifte tøjstil fuldstændig, træne mere/mindre, betale alt hendes pis, whatever ...

Få dog et sæt nosser... 50% af danske kvinder er single, så hvis den ene ikke er sagen, så er den anden vel.

Fuldstændig enig.. Snakker jeg med piger er det om ting der falder mig ind.. Ikke hvad jeg tror tænder hende eller interesserer hende.. Mener hun at jeg er dum at høre på er det hendes problem. Så kan hun smutte, det er immervæk også spild af hendes tid..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share