Okse-loggen!


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

I går cyklede jeg 15 km. Det var såmænd fint nok.

De 3 lovede styrke-pas fik jeg også i løbet af den forgangne uge.

I morgen skal jeg til fys, hvilket sikkert er ved at være tiltrængt. Har nu også arbejdet alt for mange timer på det seneste. men det er jo efterhånden mere reglen end undtagelsen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

I går fik jeg et udmærket styrke-pas. Fik brugt både håndvægte og kettlebells, samt lavet diverse maskin-øvelser. Det var helt fint. gnerelt følte jeg mig fint stærk.

Har et teknisk problem med kondicyklen, så det varer lidt, før jeg kommer til at cykle igen. men det går nok.

Ellers har der jo været en del fest på det sidste. Kæft, hvor var receptionen god! Og det er der mange, der har sagt.

 

 

Link to comment
Share on other sites

23 timer siden, Bjergtrold skrev:

:hippy: Dejligt at læse 

Tak, Bjergtrold. 

Ja, jeg tror, det lykkedes at give folk en oplevelse. Når man hører nogle af sekretærerne sige, at de nok aldrig mere kommer til at smage sådan en champagne, så har jeg vel ramt rigtigt med noget. 

Min tale holdt jeg på engelsk. Jeg forsøgte at finde en balance mellem de alvorlige og de humoristiske elementer. Afslutningsvis fortalte jeg en anekdote på vestjysk, for det havde flere sagt, at de gerne ville høre. 

Min gode ven Mathias Clasen holdt tale på vegne af instituttet, og det gjorde han godt. 

En helt igennem vellykket dag. Hvis nogen følte, at det var lige ekstravagant nok, så kan jeg kun sige, at hvis pral havde været formålet, så havde vi fået Dom Perignon i stedet for. Den lyserøde Deutz var dog udsøgt. Ingen grund til at købe dyrere. 

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kære alle

For at gøre en kort historie lang: Jeg er flyttet hjem til Lemvig, hvor jeg har fået en god lejlighed, med udsigt helt ud til Thyborøn. Der skete ikke noget rigtig slemt i Århus. Jeg er ikke blevet smidt ud fra mit daværende job, eller sådan noget. Men jeg gik og var ked af det en stor del af tiden, så jeg valgte at sige farvel med et brag af en fest.

Mht. job, så viste det sig desværre, at ham, der havde lovet mig ansættelse, var en total psyko-svindler, som løb fra alle aftaler, med mig såvel som med det lokale jobcenter. Men man har jo heller ikke lyst til at arbejde for en så ustabil person. Så fuck ham.

Men nu laver jeg noget bogholderi et par dage om ugen. På sigt får jeg nok hjemme-arbejdsplads. Så må det gå med det, så længe det kan, og så kommer der nok mere til efterhånden.

Mht. træning, så har jeg et par kettlebells, som jeg bruger en del, og så er jeg også begyndt at bruge kondicyklen igen. Det skal nok komme! Tiden og energien har ikke været til center-træning i det sidste års tid, pga. mine ret vilde arbejdstider på AU.

Lejligheden er på 66 kvm. Det passer mig fint. Jeg har købt en god laptop og et 49´´ TV, og så har jeg lavet sådan, at jeg kan koble Hegel-forstærkeren på, når jeg ser film. Og kæft, hvor betyder det meget for lyden, at der er gipsplader på væggene!

Det er jo lidt af en omvæltning at flytte til en mindre by. Men jeg har en købmand og en grill lige om hjørnet, og under 10 minutters crosser-kørsel ned i byen.

Nu bliver der da tid til at fiske, år forårs-sæsonen begynder. Det glæder jeg mig til.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share